15-10-2010, 00:21 AM
(14-10-2010, 22:04 PM)diesel Kirjutas: minul on kaks täiesti identset vag 1.9 diisliga masinat. ühel neist sai üsna uuena egr-ile pime ette pandud ja nüüdseks sellises seisus umbes pool milli sõidetud. teine on alles tubli kolmsada kiloversta sõitnud ja egr-i puutunud pole. pimeda masina küttekulu on stabiilselt vähemalt pool liitrit sajale väiksem. kas kuluvahe on egr-ist põhjustet või mitte, seda ma kosta ei mõista.
ja mis sõidustiili puutub, siis tiksutan kogu aeg viienda ehk kõrgeima käiguga. linnas siis põhimõtteliselt tühikäigul ja maanteel lahja kahe tuhande pöördega. miskit pole siiani ää surnud ja ülevaatused ka probleemitult mõlema masinaga läbinud.
õppinud autoinsenerist hää semu aga ütleb konkreetselt, et egr on saatanast. põhimõtteliselt nõustun temaga.
paljudel uuematel aparaatidel ei saa enam pimedat ette panna, kuna egr-ile on pandud asendi andur ja kui aju leiab, et lambda näit ei vasta ootuspärasele, vaatamata sellele, et egr justkui pärani lahti siis keeratakse kone "limp home" reshiimi. võimalik, et pädev häkker lahendaks ka selle probleemi.
Kahjuks jääb arusaamatuks,mis aasta mudelitega tegemist ja kuidas on lahendatud EGR.
Üldiselt on nii,et mida vanema tüübi diiselmootor seda rohkem on mehhaanilst osa ja vähem mõeldud heitgaaside puhtuse peale.
EGR klapp sisselaskes on isegi kui ta midagi muud ei tee peale eksisteerimise siis takistus õhuvoolule.
Internetist natukene keeruline leida korralikku skeemi vanema Golfi kohta. Vb teed mõne pildi vms?