20-01-2011, 18:45 PM
Kas Nõukogude aeg oli miilitsatel nii kitsas käes,et tuli ka meistrimeestel selliseid sõiduvahendeid valmistada.....? Millega tegu?
(20-01-2011, 19:49 PM)motamees Kirjutas: Tegu ehk mingi koorijaga.
Mida võiks koorida? Korvi vitste koorimiseks vast liiga keeruline.
Äkki mingi pika juhtme paljaks koorimiseks.
(21-01-2011, 15:38 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Kahjuks ei oska sellega muud peale hakata,kui pakkuda seda rariteeti mõnele kohalikule jalgrattamuuseumile.
(20-01-2011, 18:45 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Kas Nõukogude aeg oli miilitsatel nii kitsas käes,et tuli ka meistrimeestel selliseid sõiduvahendeid valmistada.....? Millega tegu?Tee mõni pilt veel aga nõgushööveldus, höövli pikkus ja höövlile peale ehitatud juhik-kate viivad minu mõtted katuse kimmi otsa töötlemisele. Kui pikalt saab hööveldada ehk kui kaugel vastu tulevast piirajast tera on? Kimmi alumisele otsale võib teha sisse nõgususe, msi siis suunab vett. Ei ole tavaline lahendus aga on selliseid lahendusi olemas.
(20-01-2011, 18:45 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Millega tegu?
(21-01-2011, 16:27 PM)PlyVal64 Kirjutas:(20-01-2011, 18:45 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: Kas Nõukogude aeg oli miilitsatel nii kitsas käes,et tuli ka meistrimeestel selliseid sõiduvahendeid valmistada.....? Millega tegu?Tee mõni pilt veel aga nõgushööveldus, höövli pikkus ja höövlile peale ehitatud juhik-kate viivad minu mõtted katuse kimmi otsa töötlemisele. Kui pikalt saab hööveldada ehk kui kaugel vastu tulevast piirajast tera on? Kimmi alumisele otsale võib teha sisse nõgususe, msi siis suunab vett. Ei ole tavaline lahendus aga on selliseid lahendusi olemas.
Kimmkatus:
Aga kui see aparaat teistpidi keerata, võiks seda kasutada näiteks külapoe taga lumehunniku otsas piduriõlist piirituse eemaldamise masinana. Seljas tassida raske, veeretad kohale ja koju tagasi kasutad veereva toena