Teema on suletud

Uunikute 11.Talveralli Lõpptulemused ja järelkaja

(02-03-2012, 19:19 PM)stern100 Kirjutas:  Kui praegu õigesti aru sain, siis võitsin oma "kollase rally mossega" turisti kiiruskatse äraBig Grin Ekipaaz nr 45, päris meeldiv uudisWink
mitte päris - kui Sa oleks 0,1sek aeglasem olnud, oleksid saanud olla aja osas solidaarne '66a põrnikaga. See jagamine oleks ju veel meeldivam olnud - jagamisrõõm pidi kõikse suurem rõõm olema Wink

Teet,
"sigarahul" lisakatsega ning "väga rahul" üldtulemusega

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"

Tänud Fantomasile Laitse rallipargi piltide eest!
Ootasime neid juba tükk aega.
Kahju osad vaid liiga hägused on , vist lasime liiga kiirel kaamera eest läbi...
Smile
Minu keskmine kulu terve ürituse peale tuli 7,3 L diislit (maksuvaba Big Grin ) 900km trippi ja vääga mõistlik tulemus Big Grin

Ootame veel häid pilte trassilt!

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!

Tervitan kahel käel suunda rohkema spordi poole. Suund spetsiaalvõistlustele ja -autodele on pikemas perspektiivis ainuke viis ala arendada.



(03-03-2012, 11:29 AM)Jossu Kirjutas:  
(03-03-2012, 09:58 AM)Valmet Kirjutas:  ....Paljud kirjutavad siia oma kütusekulusid, peaks siis lisama, et meil läks kogu nädalavahetuse peale umbes 40 liitrit. Peaks veidi lisaks tuunima muidu pole päris rallikas.

Mingi elektrimootor on teil seal peal või?

Ega sa nädalavahetust ja käivitamist segamini ei ajand ?

Big Grin
[/quote]

Mootoriks siis Valmet 411B, mingi deforsseeritud variant, igiliikur 3käigulise käimakotiga. Kulu siis alati kuskil 9 lirtsu juures. Ahjaa, liikur kaalub tühjalt 2,5 tonni. Rahvast täis ja paak täis, tööriistasid ja varuosasid täis pagassiga ilmselt üle 3 tonni.

Kõrvaltvaatajalt suur tänu nii korraldajatele eesotsas Priiduga ning loomulikult ka rallitajatele - ilma teieta oleks laupäeva hommik hulga igavam olnud.Big Grin

(03-03-2012, 13:05 PM)ryblik1 Kirjutas:  ...
Ootame veel häid pilte trassilt!

Häid pilte mul lisada ei ole, kuid mõni huvitav hetk õnnestus tabada veidi peale starti.

Pilte näeb siit:
[Pilt: 20372117e3b9fc_t.jpg]

Kui keegi arvab, et ta soovib täiskvaliteedis kaadrit, siis tasub küsida vosata13@gmail.com kaudu.

Kahju, et minu oskamatus fototehnikat käsitseda rikkus enamuse suurepäraseid hetki (nägusid kokpitist, napilt-läks-hetki)... Ei tasu fookussügavusega mängida, kui valgust ja oskusi ei piisa kiirestiliikuvatele objektidele pihta saamiseks...Sad

Tunda on väikest rahulolukübet... Tore on kogu rauapilve vahele ka mõnd inimest näha Big GrinBig GrinBig Grin

http://unic.didyk.eu/TalveRally_2012/large-285.html

[quote='v6sa' pid='279150' dateline='1330796236']
[quote='ryblik1' pid='279107' dateline='1330769157']
...
Ootame veel häid pilte trassilt...

(06-03-2012, 15:33 PM)koterman Kirjutas:  Tunda on väikest rahulolukübet...

Aga on ju ka põhjust - sellise valguse juures saada nii häid pilte... Kogemus ja oskused ikka maksavad ka midagi!

(03-03-2012, 20:37 PM)v6sa Kirjutas:  Pilte näeb siit:
[Pilt: 20372117e3b9fc_t.jpg]

hea teada, et me polnudki ainukesed, kes peale ringi kohe esimese pöörde maha magasid Big Grin kena, et stardist õigele poole sai mindud... Toungue

head,
Lind

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000

Lõplikud Tulemused esimeses postituses.
Selleks korraks joon siis all ja saab paberivirna jälle arhiivi tõsta. On teine koos kunagiste kolme Saku Safari 4X4'ga õite mahukas saanud - 12 võistlust ikkagi... Ütleme nii, et seal on siis hetkel Eesti off-road spordi absoluutne algus ja nüüd äkki ka regulaarsusralli absoluutne algus? Pluss niisama just for FUN, nagu ikka Wink

(07-03-2012, 04:31 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Ütleme nii, et seal on siis hetkel Eesti off-road spordi absoluutne algus ja nüüd äkki ka regulaarsusralli absoluutne algus?

Oli vist 1957 -8 aasta kui minu isa kukkus mootorrattalt kuklaga vastu munakiviteed Saaremaal Pöide lähedal. See oli regulaarsusralli kus kella ei tohtinud kasutada. Rohkemat ei mäleta, sest olin 2 või 3 kl õpilane.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.

Hea lõpptulemus umbes aega sõites üllatas ennastki.Aga sorry mehed kuidas saab sõita uaz 452-ga Lk aega 01:09,8?????????
Kui kõvemad mehed sõiduautoga panid ikka halvemaid aegu.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

Njah, kuldne keskmine, nagu alati... Ei muuda aastad paremaks Big Grin

Tommike, pulli peab saama aga lisaktse ajad said siiski täpselt need, mis välja sõideti. Ja MacRaiveti suutlikuses Sojuzmultfilmi UAZ'iga ulmesõitu teha - selles ärge kahelge! See mees on naturaalse Nõukogude raskemootorattaga "Emm" (kes on täheldanud, siis on kogu see punt Emm-Klubi) väga keerulisel paarisrajal Kuusalu Autobaasi õuel tulnud läbi mees-mehe vastu superfinaali absoluutvõiduni! Ja seda autode vastu, kus hard-core LC60 roolis oli "Vilukas" ehk siis vist esimest korda Veiko oma "Stig", MosseLiiga tippsõitjad omadel masinatel jne.

MacRaivet ja kogu Emm-Klubi on olnud üks "probleem" peaaegu kõik need Talverallid! Nad on lihtsalt liiga head ja sõitnud klubina kõik 9 organiseeritumat ehk Ristsõna ja Legendiga Talverallit. Kuniks nad sõitsid 4-5 tsikli ja Kaire musta Volgaga "tehnitškana", oli veel teistel ka "võimalust". Mõni tsikkel lagunes, mõni keerati üle kurgi, Ristsõna oli raskem lahendada jne. On ikka ka paljud teised saanud võitu maitsta.
Vanadus teeb oma töö ja kui 4X4 bussi satub kokku nii kogenud kaader, kus on kõige tipuks täiesti kreizi kiire ja täpne juht... Mis ma pean ütlema neile, et "Ärge tulge, Te olete kokku klubina liiga head ja teistele ei jää peaaegu võimalustki!"??? Nemad pole ju süüdi, et nende pundil on kümneid tuhandeid matkakilomeetreid tsiklitel seljataga ja üksteist mõistetakse "une pealt".

Ja see on ka üks nendest punktidest, miks ma tahan jõuga uued ja absoluutse enamuse 4X4 tehnikast ära killida. Ma julgen suisa nimeliselt "Probleemid" välja tuua: Raivet Aru, Erlend Kotkas, Jüri Hinsberg, Andre Luman jne, jne. Seekord oli veel lisaks selgelt historicu ideest ja mõttest liiga kaugel olevat tehnikat, Sailing.ee UAZ ja üldse kõik 80'te UAZ'id, VAZ 2108 jpm.
Piiripealne on tänu tema tähtsusele kogu maailma autonduses, eriti rallispordis, aga ka Eesti Kaitseväe ülesehituses ei saa ühtegi paha sõna öelda liikuva legendi Iltise kohta. Niva ja G-Wagen on täpselt sama klass, 70'te GAZ'id ja UAZ'id - siiski ~35 aastat ilmas olemas olnud masinad a'la mõlemad "Nuia"d. Eraldi luba oli XR4i. Ja tegelikult käib siia alla ka absoluutselt selgelt Audi Coupe ka. Kuigi see võiks olla Quattro, oleks asi õigem aga koos Iltisega lihtsalt peab seda autot austama. Aga et konkurents oleks juba tehnilise poole pealt ausam, on plaanis tõesti radikaalsemad muudatused. Alustame juba sellega, et vanade 4X4 autode rehvimõõt hakkab olema vaid ja ainult "originaal". 16 tolli ja kitsas, mingit 15 tolli ulmerehvi, rääkimata balloonidest ja spetsrehvidest ma enam näha ei taha. Vana UAZ all kas päris originaal 15 tolli või täpselt samas mõõdus uus rehv jne. Eks sellega saab ka Martin Branno Wagoneer laksu ära - aga mis teha?

(07-03-2012, 10:49 AM)Tommike Kirjutas:  
(07-03-2012, 09:38 AM)hundu615 Kirjutas:  Hea lõpptulemus umbes aega sõites üllatas ennastki.Aga sorry mehed kuidas saab sõita uaz 452-ga Lk aega 01:09,8?????????
Kui kõvemad mehed sõiduautoga panid ikka halvemaid aegu.

Asi väga lihtne. Ka minule pakuti LK stardis võimalust omale näiteks õlle eest paremat aega osta. Mina keeldusin. Veel paari kaasvõistleja käest kuulsin sama juttu. Süüdistama ka kedagi ei hakka. Aga siuke värk seal oli. Minule kirjutati ajakaardile 1.10.92.

Seda pakuti paljudele,1 gin maksis 2 sekundit.Seda mitte minu ekipaazil vaid kaasvõistlejal.
Fun meeldib mulle ka ja seda see üritus puhtalt on,aga fun-i saab ka ausalt teha ja see paneb kahtlema kohtunike aususes.Milleks siis üldse kohtasid välja loosida,võiks ju niisama aega ja KP sõites lõpus ilma pingereata pidu panna.
Kuid kokkuvõttes tönud Priit ja ootame juba 2013 Uunikute Talverallit kus osaleme juba ca viie vanemat sorti originaalkorras jõuvankriga.


Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983

(07-03-2012, 15:07 PM)hundu615 Kirjutas:  Seda pakuti paljudele,1 gin maksis 2 sekundit.Seda mitte minu ekipaazil vaid kaasvõistlejal.
Mõelge nüüd tõsiselt ... kas kohtunikud olid tõesti seda nägu,et neil oli väga gin-st või selle ostmise rahast puudu???
Mis puudutab multika UAZ , siis selle sabas sai päris mitu km sõidetud ja tema kiirendus oli oluliselt parem kui minu 407-l ja juht sõitis nii nagu peab! Kiiruskatsel tundsin väga puudu lisa hobujõudutest koguni nii,et ühes kurvis läks tänu mootori jõuetusele vähemalt sekund paar kaduma.Nii et see 3 sekundit minust kiiremini sõita ei tundu kuidagi ebaloogiline.

Mehed, MÖLA MAHA!!!!
Siin Teiel eelmise aasta lisakatsete tulemused ja kõik hädaldajad mäletavad, kui libedad, kiired või keerulised need olid.
.pdf Lisakatsed kokku.pdf Suurus: 28.53 KB  Tõmbamised: 333


Lisaks vaatasin veel rohkem ajalukku ja MacRAiveti lisakatsete tulemuse don läbi ajaloo olnud absoluutses esiotsas. Mida keerulisem ja libedam rada, seda paremad tulemused. Talle on "ära teinud" Hinsberg oma ulmemasinaga, Stig aka Vilukas, Arma Ratsatalu ulmeaparaat, võidusõitja Janar Kolsar 3-seeria bemmiga jne. Leppige kordki sellega, et on olemas ÜKS MEES, kes suudab ORIGINAAL-UAZikust välja pressida rohkem, kui Teie oma lääne sõidukatest! Saage kord sellest üle! Raivet OSKAB kiiresti sõita, enamus Teist ei oska.
Seekord näitas Sander Ilves, et treenimisest (rahvaspordis osalemine, jääradade nühkimine) on ka tegeliku kasu ning on mehed, kes lihtsat ongi autoroolis kiired.
PS: Janek555 nühib ka kodust jäärada + talvine tsiklisõit. Tasub ikka vanasid kalasid kuulata.
Eelmine aasta oli Tal Saab, superrehvid ja sõiduoskus, kokku 2. katsete koguaeg. Jüril oskused ja superlänkar, kokku kiireim ja Raivet lihtsalt on sigakiire, kokku kolmas. Joel Zernask oskab ka Transitist ulmelise kiiruse välja võluda ning Kapten Orav oli täiskaine ja sõitis Mersuga, ise vana võidusõitja, nemad siis neljas ja viies.

Ma hakkan vaikselt väga kurjaks juba muutuma...

nõus PlyVal64-ga, milleks vinguda mingite aegade pärast! ega võit pole oluline vaid osavõtt. Ma ise ka omast arust sõitsin päris kiiresti seda lisakatset aga võtta näppust. Klubikaaslane kes sõitis rada rahulikult läbi, sai vägagi hea tulemuse ja seega maandus minust ettepoole.

igatahes, minge tehke jäässe auk ja pistke pea sinna, jahtute natuke maha.

Minu moto taolise ürituse juures on "persse võit, tähtis on osavõtt!"

(07-03-2012, 18:03 PM)moskiito Kirjutas:  Ma ise ka omast arust sõitsin päris kiiresti seda lisakatset aga võtta näppust. Klubikaaslane kes sõitis rada rahulikult läbi, sai vägagi hea tulemuse ja seega maandus minust ettepoole.

Vot täpselt, fun ja kiiresti sõitmine on erinevad asjad... aga see Märjamaa lisakatse mulle meeldis. Pole just vägapalju kohti, kus saab oma lõbuks bussiga kässariga 180 kraadi pöördeid teha ning sel juhul pole absoluutselt oluline, mida see stopper lõpuks näitab. Smile







`73 Hanomag-Henschel F46KA

Smile aluse Gini eest oleks siis saanud parema aja või kui Subaru WRC-ga
Miks mulle seda võimalust ei pakutud Cool
No kui kohtunik tegigi joke'i siis oleks seda pidanud aru saama, mitte et oh saabki aega osta.

aga PRIIT, ma saan aru et mul ei tasu hakata ARBUUSI tükeldama kuatroks, vaid pean kõvasti laenu võtma ja Quatro S1 või Stratose ostma?

Arvestades, et olime sisuliselt katkestamise äärel ning kaotasime vähemalt poolteist tundi silla diagonaalvarda keevituseks ja montaažiks ning läbisime lisakatse lahtise tagasillaga, oleme esimese korra kohta väga rahul Smile Järgmiseks aastaks on palju kõrvataha panna.

Ekipaaž 51 tänab korraldajaid.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne