Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Tere . Nimelt ühel sugulasel seisma ja vedelema jäänud umbes 10 aastat tagasi Yamz 204 mootoriga generaator. Nüüd temal suur soov see üle vaadata ja võimalusel tööle panna. Ma päris ilma ettevalmistuseta ei tahaks minna. Mida soovitate teha. Kas starter 12V või 24V ja mida silmas pidada jne jne
Samuti aitaks igasugune kirjandus siis 2 taktilise diisli kohta,mis väidetavalt Ameeriklaste pealt maha kopeeritud.
Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Kui õieti mäletan siis starter oli sellel 24V. Vene kroonus oli mul selline generaator URAL-i kastis. Mark oli AD-30D-230V (slaavi tähed). Väljundvõimsus oli 30kW, pinge 3*230V/127 V. Hiljem olen uuemaid näinud pingele 3*380V.
Postitused: 67
Teemad: 0
Liitus: Nov 2005
Maine:
1
Mufff-il võib olla õigus, sellest ajast on möödas üle 30 aasta kui ma selle generaatoriga kokku puutusin. Eksitas see, et minu generaatoril oli 2 suurt (umbes 150 Ah) akut peal. Vabandust!
Postitused: 1,183
Teemad: 23
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Tsitaat lehelt
http://www.autoniko.ru/index.php/elektri...75-starter:
Tsitaat:На автомобилях МАЗ и КрАЗ с двигателями ЯАЗ-204 и ЯАЗ-206 устанавливается стартер СТ-26 мощностью 11 л. с, напряжением 24 В.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 527
Teemad: 38
Liitus: Aug 2008
Maine:
14
Uurisin seda kahtlast asja eile veel lisaks. Maz ja Kraz elektrisüsteemis on pinge 12 volti. Starteri mark nendel mootoritel on tõesti ST-26 ja käivitamiseks vajab see kahte 12 V akut ja 24 voldist pinget, sest starteri küljes olev ümberlülitaja VK-30B (vene tähed), lülitab voolu akudelt tulevatel juhtmetel ümber. Kui ümberlülitaja nupp ei ole sisse vajutatud, on mõlemad akud ühendatud paralleelselt. Siit ka see segadus
Postitused: 2,101
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Minul kunagi olnud mootoril oli ka kindlasti kohe 24V.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170