Projekt AZLK 401
#1

Tere! Soovitati külastada teie foorumit. Olen leidnud CarRatingis oma AZLK SU 401-53a., punane (hot rodide all). Mina olengi uus omanik(juba 2,5 aastat). Kuid teh. passi järgi MZMA 401 mitte AZLK, ja aasta on 54. Ostsin auto suht halvas seisukorras, auto nõuab kap. remonti. Ostetud uus M412 mootor,Ford Escorti RS 1600 Weber karburaator, kõik uued sharniirid, rooliotsad, puksid, amordid... Laiendatud taga tiivad, Ostetud Mangelsi 8 kodaraga nikeldatud R15 plekkveljed, Fordi sportistmed. Praegu auto võetud juppideks, esisillale tehtud kapitaal remont. Järgmine samm on tagasild. Siis kui auto saab sillad alla, hakkan keevitama karbid ja põranda. Kõik tööd teen oma kättega.Tööde lõpp ~suvi 2004. Ettepanekud ja soovitused on teretulnud!Smile
Vasta
#2

Mootor oleks parem Vaz 1,6? Tagasild on ka vazil tugevam. Pane siia ka pilte auto arengust
Vasta
#3

Kuna olen Moskvichite fänn, otsustasin mitte paigaldada teiste autode põhidetailid:mootor, kast, sillad. Lada juppid ikkagi lähevad sinna: piduri peasilinder, piduritorustik, vaz sportrool.
Soovitas CarRatingis: kommenteerija-\"automoto\", päris mulle see ei olnud öeldud, see oli endisele omanikule soovitus, aga kuna mina olen auto uus omanik siis otsustasin registreerida ennast automoto.eesse.
Vasta
#4

nii,kui sinna läheb Vazi mootor,siis peax ju mingi Lancia oma ka minema ( minu loll mõte Big Grin ) või jääb ruumi väheks?

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta
#5

Ees on kettad või trummelpidurid?
Kuidas see paremale küljele kergelt lääpas 412 mootor sinna mäletamist mööda suht ahtakesse mootoriruumi ära mahub?

Aga muidu üle maailma kuulus masin Sul, sakslaste mosselehel ilutseb selle pilt ja mäletamist mööda nägin seda kuskil veel Cool
Vasta
#6

Ees on ketaspidurid.
Mootor mahub, ennem oli 408 peal, kuid vaja uus radiaator(Opel Kadett 1,3 täiesti sobib, kui asetada teda püsti). Väljalaske kollektori ja kere vahel on väga vähe ruumi tõesti, ca. ~2 cm, kuid ei tohiks probleemi tekkida. Tartus on veel minu teada kaks M401 412 mootoritega, kuid ühel juba vahel on Opel Omega 2,4i mootor. Eelmine omanik tahtis vahele toppida ZiL V8Smile Tartus ühes firmas teevad ümber ka 401, kere pandud uue raami peale(ise keevitatud), mootor on Ford Scorpio V6-2,8 l. Relakas ja keevitus teevad kõike ära, kui muidugi käed on olemas...Smile
Vasta
#7

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: m401hot
Mootor mahub, ennem oli 408 peal.
Kas selle eelmisele omanikule (või ühele eelmistest omanikest) kuulus ka Pobi, millel Opeli mootor oli vahele aretatud.
Tsitaat:kuid ühel juba vahel on Opel Omega 2,4i mootor.
Gearheadi Olympia?
Tsitaat:Eelmine omanik tahtis vahele toppida ZiL V8Smile
:keersilm
Tsitaat:Tartus ühes firmas teevad ümber ka 401, kere pandud uue raami peale(ise keevitatud), mootor on Ford Scorpio V6-2,8 l. Relakas ja keevitus teevad kõike ära, kui muidugi käed on olemas...Smile
Loodame, et seda ka sõitmas saab kunagi näha.

BTW täna jäid poolkogemata kah ühe 400/401 projekti pildid ette. Kuigi jah, see paistab rohkem selline all show and no go-masin tulevat.
Vasta
#8

Ei, see ei olnud see mees. Pobeda Opeli mootoriga on ühe minu kursusekaaslase oma. Ja tema vennal on tõesti olemas ka mingi M401 punane.
Ja see oli Omega mootiriga Olympia.
Eelmise nädala seisuga M401 2,8 mootoriga, seisab paksu tolmu all... mis saab ei tea :???
Vasta
#9

Veel üks huvitav M401!!! Niva mootor, sillad, poolraamid, Hind 19000 $
Vasta
#10

Veel pilt.
Vasta
#11

Ilus!
Vasta
#12

Link ka!
http://www.za.ru/show_article.pl?ida=16659
Vasta
#13

Mulle see ei meeldi mitse asi muidugi ja kui aus olla siis mulle meeldivad väliselt originaalid ,aga sillad ja moto paigaldaks kyll miskit muud :keersilm
Vasta
#14

tegelt on see m401 2,8 hoopis opel olympia1937
Vasta
#15

on praeguseks hetkeks miskit toimunud ka?
Vasta
#16

toimub iga päev ainult praegu mõtete tasandil
Vasta
#17

m401hot Kirjutas:Ilus!

Mitte väga. Kui ka täisoriginaali ei saa taastada, siis mina oleksin pannud aparaadile miskid kroomitud ilukilpidega veljed ning kõrge profiiliga rehvid stiilsuse pärast alla. Kas või kopika või 412 omad.

Praegused valuveljed ning laiad madalprofiilrehvid mõjuvad säärasele autole kui koerakaela vorst.

See on minu üdini subjektiivne arvamus. Aga maitse asi, ütles kukk ja... Wink

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#18

ummi Kirjutas:on praeguseks hetkeks miskit toimunud ka?
Praeguseks hetkeks... eriti midagi... Sain Vazi käigukasti Mosse sidurikodaga.
Kahjuks praegu teine masin nõuab invisteeringud. Nissan Patrol, Kerge tõstmine, suuremad kummid, värvimis tööd......
Loodan ikka suveks Mosse liikuda panna!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne