Riga-13 tagatuli
#1

Sain ka mõni aeg tagasi juba võrriomanikuks. Kohe algul sai imestatud tagatule kinnituse üle.
http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/68003317/
http://fotoalbum.ee/photos/Suprudko/68003323/
Nüüd siis mõtlesin kaasfoorumlastelt uurida, et kas keegi veel sellist kinnitusviisi kohanud. Tulealune kronstein tundub olevat originaalne, ilusti tsingitud ja puha. Minu teadmiste kohaselt sellised väikesed tuled kinnitati porilaua külge, uuemad suuremad tuled olid juba pakiraami küljes.
Vasta
#2

Arvestades masina välimust peaks valmimis aasta jääma 90datesse.Seega peaks olema kandiline tagatuli.
Tean et tehase viimased masinad laoti kokku lao jääkidest,võimalik et see on üks neist mudeleist.
Ise pole sellist tehase lahendust juhtunud nägema.
Vasta
#3

Täiesti tehaselahendus ja neid nähtud päris palju.
Tõenäoliselt ikalduseajast, kus vahepeal suurte tulede tarne oli mingil põhjusel häiritud.
Vasta
#4

(17-01-2013, 23:13 PM)genn Kirjutas:  Arvestades masina välimust peaks valmimis aasta jääma 90datesse.

Eelmine omanik ostis masina uuena 80-ndate alguspoolel. Täpselt enam ei mäletanud, passi sai igastahes -84 kirja.
Vasta
#5

Umbes 10 aastaga masina vanuse puhul mööda pandud.
Selle masina porilauad, porilapakad, peal olev mootor jne. jne. jne. ei ole ükski enne 80ndate aastate lõppu kasutatud versioonid.
Vasta
#6

Vot 83-ndal sain ka tuttuue võrri(Riga 13) õnnelikuks omanikuksBig Grin
Ostetud Tartust ja värv sini-valge.Pilte kahjuks pole sest siis oli vaja võrriga ringi kimada mitte pildistada...
Tahavaatepeegel,kell,valge,gaasirutska/käepide kõik olid samamoodi.
Nüüd sellest mis teistmoodi:tagatuli kinnitus otse poriplekile,ei olnud linkide otsas neid mustasi nupukesi,ei olnud kleepsu "Riga" paagi peal,ei olnud porilapakaid,ei olnud esiamortide nn.kummipuhvreid,ja muidugi summuti mis oli sihuke lühike junn võrreldes pildilolevaga kroomitud"uhkusega".
Ja see paagi all olev süütepool ??? On see originaal või omalooming(seda omaloomingut tegid kõik kui orig. "hobuseraud" otsad andis).
Arvan samuti et tegu 80-ndate lõpu pilliga.
Vasta
#7

(18-01-2013, 20:48 PM)krossifänn Kirjutas:  Nüüd sellest mis teistmoodi:tagatuli kinnitus otse poriplekile,ei olnud linkide otsas neid mustasi nupukesi,ei olnud kleepsu "Riga" paagi peal,ei olnud porilapakaid,ei olnud esiamortide nn.kummipuhvreid,ja muidugi summuti mis oli sihuke lühike junn võrreldes pildilolevaga kroomitud"uhkusega".

tuu om Riga-11 viimane versioon
Vasta
#8

(18-01-2013, 22:15 PM)oldmoped Kirjutas:  
(18-01-2013, 20:48 PM)krossifänn Kirjutas:  Nüüd sellest mis teistmoodi:tagatuli kinnitus otse poriplekile,ei olnud linkide otsas neid mustasi nupukesi,ei olnud kleepsu "Riga" paagi peal,ei olnud porilapakaid,ei olnud esiamortide nn.kummipuhvreid,ja muidugi summuti mis oli sihuke lühike junn võrreldes pildilolevaga kroomitud"uhkusega".

tuu om Riga-11 viimane versioon
Täitsa võimalik.Dokumente pole alles ja ainult mälu järgi jutt.Millegipärast ei meenu minu võrril ka see sidurikaanel olev embleem...oleks justkui sileda kaanega olnud.
Vasta
#9

Minul ka sellise tagatulega Riga 13 ja aastaks 1989.
Vasta
#10

Riga 13 läks tootmisse 83a.Esimesed olid veel Riga 11 raamil.80date lõpus ilmusid plastist porilapakad,ning muud plast lisad ja ka kandiline tagatuli.
90datel oli tehas suht kehvas majandus seisus,seega laoti neid kokku vastavalt võimalustele.
Eeltoodud arvestades arvan ikka et tegu on 90date masinaga.

Pirkat ei saa ka alati tõsiselt võtta,ise olen näinud"MINI" mille pirkal aastaarv 80(tegelikult oli masin valminud 1990a).Vanad pirkad tuli ju ära kasutada,enne uute tegemist Big Grin.Esimeste "MINI"de tootmine algas aga 84aasta.
Vasta
#11

Vot mine võta nüüd kinni. Ei välista muidugi eelmise omaniku eksimist, vana mees ka juba.
Pirka paraku nii ajahambast puretud, et loetav oli vaid sissepressitud raami number, sedagi vaevaliselt.
Tundub siiski, et masin tunduvalt noorem kui siiani arvasin.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne