Uunikute 12. Talveralli 2013, LÕPPTULEMUSED!!!

Meie ekipaazh on kenasti Strandis. Veatult ja vigastusteta Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta

Täiesti fantastiline üritus. Ägedad jõuvankrid ja väga hea seltskond. Osalesime esimest korda ning tulemusena busside 3. koht. Masinaks valge VW Caravelle. Kohtumiseni järgmisel korral.
Vasta

Mosserschmit 777 tervelt kodus tagasi.
Parimad tänusõnad korraldajatele.Kõik laabus suurepäraselt vaatamata sellele,et sõitsin ilma kaardilugejata.Mõnusad talveteed,kus sai külg ees kurve võetud ja paar korda kergelt ka hanges käidud.
Nüüd rüüpan wiskit ja tähistan Iseseisvuspäeva.Järgmisel talvel jälle näeme - raisk.
Vasta

(24-02-2013, 14:08 PM)Vana7 Kirjutas:  Mosserschmit 777 tervelt kodus tagasi.
Parimad tänusõnad korraldajatele.Kõik laabus suurepäraselt vaatamata sellele,et sõitsin ilma kaardilugejata.Mõnusad talveteed,kus sai külg ees kurve võetud ja paar korda kergelt ka hanges käidud.
Nüüd rüüpan wiskit ja tähistan Iseseisvuspäeva.Järgmisel talvel jälle näeme - raisk.

aa, sina see olidki siis see üksik rüütel mossega. Me veel kollases kombis arutasime et kes see hull sõidab üksinda.

MIna jõudsin koju täpselt kell 00.00 ja selleks ajaks olin läbi sõitnud 813km ning roolis istunud 18 tundi.
Vasta

Esimeses postituses Lisakatsete ajad, kohad ehk testitulemused ja karistuspunktid klasside kaupa.
Vasta

(01-03-2013, 14:29 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Esimeses postituses Lisakatsete ajad, kohad ehk testitulemused ja karistuspunktid klasside kaupa.

Saan aru, et karistuspunktid liidetakse omavahel kokku ja see kajastub lahtris "Kokku karistused"
Juhin siinkohal tähelepanu veale(eksitusele) kus nr.19 ekipaazhi karistused 33+33 annavad tulemuseks 67 karistuspunkti!? Big GrinBig GrinBig Grin
Ei sea siinkohal kellegi arvutamise oskust küsimärgi alla aga kuna asi veel värske siis sellegi poolest oleks ilus parandus sisse viia.
Tänud kõigile kaasliiklejaile ja järjekordse väga laheda sõidu korraldajaile!
Vasta

Nüüd jääb oodata vaid lõppotsust,silmad punnis juba ootamisestSmile

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

4x4 nr 85 all osales Toyota Hilux (Gaz 69 asemel) mitte Mitsu L200. Mitte, et see midagi muudaks, aga ääremärkusena öelduna. Pikka viha ei pea Big Grin
Vasta

Neid tulemusi vaadates tekib küll hämming kohati. Heiksoni postivagun ja Raiveti tõpratohtribuss on ikka hullumeelset sõitu teinud teisel lisakatsel. Mitte kumbki neist ei ole ju tegelikult juhitav masin, aga näe - kannatab sõita küll kui oskust ja tahet on.

Ma nüüd võtan silmad pihku ja lähen teise tuppa häbenema Big Grin
Vasta

(01-03-2013, 21:24 PM)zazik Kirjutas:  Neid tulemusi vaadates tekib küll hämming kohati. Heiksoni postivagun ja Raiveti tõpratohtribuss on ikka hullumeelset sõitu teinud teisel lisakatsel. Mitte kumbki neist ei ole ju tegelikult juhitav masin, aga näe - kannatab sõita küll kui oskust ja tahet on.

Ma nüüd võtan silmad pihku ja lähen teise tuppa häbenema Big Grin

afganistan Edition on suht hea aeg Big Grin
Vasta

Summad kokku karistuspunktidest on ümardamistega. Reaalne ja täpne karistuspunkt tuleb enamusel kuhul ju kümnendikega aga ma lasen exelil selle täisarvuna näidata. Ja nii ta siis omaette arvutabki kokku ja ümardab.
11 korda 136 aega on peaaegu 1500 tükki reastada, arvutada jne, kui vähegi saab, lasen selle masinal teha. Eks ma päris lõpus lasen tulemused roundida, et ümardamise vead elimineerida.

Üldtulemused saavad ka loodetavalt tänase päevaga kokku, kontrollime veel täht-tähe haaval Ristsõnad üle ja pika-põhjaliku kaalumise peale said ka Naised tiimist nr.54 täispunktid ehk läbitud 33 KP'd ja 500 punkti. See oli ühine järeldus, et "k6kaviidika" puhul on meile tunduv kriips o peal pigem loksumisest tekkinud anomaalia ja numbri 6 moodi moodustis.
Nii me siis närime kõik üksipulgi läbi ja püüame maksimaalselt aru saada kogu sodi-podi hulgast. Tolle võlli-veski-talu loeme kõigil õigeks, kes sarnane kiri olemas aga põhiküsimuse VASTUS peab olema igal juhul õige ja ruudustikku kirjutatud. See on koht, kus me allahindlust ei tee ja mööda ristsõna õigeid tähti või vastuseid taga ei aja.
Tähelepanu all on ka muidugi too pennipealne küsimus ja päris mitmed on püüdnud kenasti sealset täpset kirjapilti jäljendada ehk peap viimane P on kirjutatud hästi sarnaselt sealsele. KUI me vähegi suudame p välja lugeda - loeme ka. Ja vigadeks loeme kõik düsgraafilised kirjapildid ehk g,b,d,k,p,t.
Vasta

(02-03-2013, 11:37 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Tolle võlli-veski-talu loeme kõigil õigeks, kes sarnane kiri olemas aga põhiküsimuse VASTUS peab olema igal juhul õige ja ruudustikku kirjutatud.
Ehk siis - kui juhendi järgi KOHESELT legendis olevasse ristsõnasse täht tähe haaval õige vastus lahtritesse kirjutati (Võlli Veski-Talu), kuid juhendis on range reegel, et "ristsõna sodida ei tohi!", siis ju polegi nagu mingit varianti põhiküsimuse vastust õigesti kirjutada?! Big Grin Big Grin Big Grin Ja võidabki see, kes sodis, mitte aga see kes tegi kõik korrektselt ja reeglitepäraselt?
Mitte et mul midagi võita oleks, aga nii pole kah ilus Wink Tegelikult oli see aasta läbi aegade üks huvitav ristsõna ning kiire rada, mõlemaid nautisime täiega Smile
Vasta

(02-03-2013, 17:33 PM)wax Kirjutas:  
(02-03-2013, 11:37 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Tolle võlli-veski-talu loeme kõigil õigeks, kes sarnane kiri olemas aga põhiküsimuse VASTUS peab olema igal juhul õige ja ruudustikku kirjutatud.
Ehk siis - kui juhendi järgi KOHESELT legendis olevasse ristsõnasse täht tähe haaval õige vastus lahtritesse kirjutati (Võlli Veski-Talu), kuid juhendis on range reegel, et "ristsõna sodida ei tohi!", siis ju polegi nagu mingit varianti põhiküsimuse vastust õigesti kirjutada?! Big Grin Big Grin Big Grin Ja võidabki see, kes sodis, mitte aga see kes tegi kõik korrektselt ja reeglitepäraselt?
Mitte et mul midagi võita oleks, aga nii pole kah ilus Wink Tegelikult oli see aasta läbi aegade üks huvitav ristsõna ning kiire rada, mõlemaid nautisime täiega Smile

Wax, Sa oled asjadest õigesti aru saanud ja eks me tegelikkuses väga arvestame selliste lahendustega. See konkreetne sodimine on lubatud, see on põhjendatud. Sul oli lihtsalt kaks muud viga... Aga ka see on kummaline, et julgelt pooled on otse ja sodimata kirjutanud "võlli-veski talu"???

PS: õppige Wax'i pealt, kuidas tuleb Juhendit lugeda ja KOGU ralli põhimõttest aru saada!!! Aga ka siin on tunda, et Wax on ka ise organisaator ja me tõesti ei kirjuta Juhendit oma lõbuks!!!
Ning õppige aru saama, KUIDAS siis lõpptulemused ja kohad tulevad. Eks Kohtunikud AKP-5's tegid ka mõningaid "märkuseid". Kes ikka alles hakkas seal lahendama, kes tuli hooga, kõik Ristsõna tehtud ja läks kohe edasi. See pidi ju olema arusaadav, et KP'd said otsa ja midagi hakkab toimuma. Jah, tüdrukud tuletasid meelde Juhendit ja seda, et õige vastus annab palju punkte aga see peaks olema selge juba registreerudes ja hiljemalt Stardis Legendi saades.

PS: Seekordsed Võitjad on korra ühel off-road võistusel Juhendit lugenud ja sealt leitud "vea" oma kasuks ehk auto mittelõhkumiseks keeranud. Milleks minna proloogile autot lõhkuma, kui sealt saadav karistus on kogu sõidu mõistes olematu???
Vasta

Vaadates lisakatsete tulemusi jääb arusaamatuks, et kas on arvestatud ka masinate aastaarvu või ei. Kuskilt jäi meelde et lisakatsete tulemuste aeg korrutatakse läbi vastavalt masina aastakäigu koefitsiendiga.

Minu tehnika: pildid
Vasta

Ei virise ega protesteeri(olen punktiarvestuse põhimõtetest täielikult aru saanud) ja olen oma -5.punktiga täitsa rahul,kuid üldjoontes on imelik vaadata,et 236 plussi teeninud turist on minust 5 kohta tagapool ja -503 teeninud turist 23 kohta eespoolBig Grin.
Vasta

(02-03-2013, 19:29 PM)Sid Kirjutas:  Vaadates lisakatsete tulemusi jääb arusaamatuks, et kas on arvestatud ka masinate aastaarvu või ei. Kuskilt jäi meelde et lisakatsete tulemuste aeg korrutatakse läbi vastavalt masina aastakäigu koefitsiendiga.

Sid, see oli ideekavand, millest seekord asja ei saanud. Aga see tuleb edaspidi tõsiselt päevakorda, mis aga tähendab väga paljude masinate puhul igal juhul ka teh.passi ettenäitamist. Kuniks pole HTC'd või muud meie enda välja mõeldud dokustaati (mida on Musta Numbri sert näiteks!), on see ainumas paber masina vanust ja ajastust tõestama.
Siis tuleb mängu masina originaalsus mootorist pagan-teab milleni jne. Ning see tähendab veel palju keerukamat orgunni, mis kajastub osalustasus jne aga tegelikult käisid meil täna hommikul juba hoopis teisesuunalised plaanid tulevaste Talverallide suhtes... juhul, kui me veel leiame tahtmist mitmeid kuid oma vabast ajast sellega tegeleda.
Vasta

loodame et ikka toimub ürr ka aasta pärast, teh passiga on mul keerulised lood, näiteks alfal passis 83 aga nii uus ei saata olla ning olemas alfa registri mail, millel kinnitus et auto on aastast 80, sama on ka ka paari minu fiatiga, millega kavatsen tulevikus osaleda ehk passis 74 aga autod ei saa olla uuemad kui 71
Vasta

(03-03-2013, 19:32 PM)supp Kirjutas:  loodame et ikka toimub ürr ka aasta pärast, teh passiga on mul keerulised lood, näiteks alfal passis 83 aga nii uus ei saata olla ning olemas alfa registri mail, millel kinnitus et auto on aastast 80, sama on ka ka paari minu fiatiga, millega kavatsen tulevikus osaleda ehk passis 74 aga autod ei saa olla uuemad kui 71

Eks endalgi selline asi, et tehnilises passis on 84, kuid vini järgi on 80, ning antud mootoriga, mis peal, on toodetud ainult 80'ndal aastal (antud kere on ülemineku kere, peale seda on juba pisikesed muudatused, toodeti ainult üks aasta), edaspidi tulid odsi 5,0 motod peale. Ning endal veel teine mootor paigaldatud, mis on aastast 77 üldse, originaal ootab oma aega laos, kui kere ka ilusti korrastatud.
Vasta

Aasta erinevused tulenevad ilmselt meie ARK ebapädevusest. Kas ei saada aru auto esmamüügikuupäeva dokumendist või on tegemist 90date alguses laialt levinud paberite võltsimisega, millega eksitati asjatundmatuid ametnikke ja ostjaid.
Olen näinud autopassi mis kuulus MB w123 sedaankerega autole ja tootmisaastaks oli märgitud 1989, kuigi selleks ajaks olid juba stantsid ammu sulatatud ja tootmises hoopiski juba mitmeid aastaid W124 kere.

Tavaline nähe. Muret sellest ei pea tundma. ARK on ise vea teinud, seni kuni keegi ajusid ei niksi paberite kallal, seniks ka probleem puudub.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta

(07-03-2013, 11:51 AM)ryblik1 Kirjutas:  Aasta erinevused tulenevad ilmselt meie ARK ebapädevusest. Kas ei saada aru auto esmamüügikuupäeva dokumendist või on tegemist 90date alguses laialt levinud paberite võltsimisega, millega eksitati asjatundmatuid ametnikke ja ostjaid.
Olen näinud autopassi mis kuulus MB w123 sedaankerega autole ja tootmisaastaks oli märgitud 1989, kuigi selleks ajaks olid juba stantsid ammu sulatatud ja tootmises hoopiski juba mitmeid aastaid W124 kere.

Tavaline nähe. Muret sellest ei pea tundma. ARK on ise vea teinud, seni kuni keegi ajusid ei niksi paberite kallal, seniks ka probleem puudub.

Hoi ryblik, kui mäletad siis valge 114 passis seisis Daimler Benz ja aastaks 1979....

90 nendate alguses myydi aastaarvu nyyd myyakse läbisöitu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne