Opel Manta A
#41

Küsi Javesti Jaanuse käest - http://www.javest.ee/

Mulle sebis ta mõned aastatd tagasi GT-le punased Konid, sai ka kollaseid. Vast leiab ka Mantale.
Vasta
#42

(02-02-2013, 23:02 PM)Toffel Kirjutas:  
(02-02-2013, 20:24 PM)kummel Kirjutas:  trossi kohapealt proovi rekordi oma, pikkus peaks olema 1030mm ja otsas on konks mis pedaali läheb, teises otsas keermestatud ots. Selle ajastu opelitel on suht palju asju vahetatavad. Amortide kohapealt ürita otsida mõõdu järgi sest nii vanu autosid kataloogid ei näita ,mis ei tähenda ,et juppe pole saada. sama ajastu rekord C läksid minu teada taha vist volvo amazoni amordid.

Trossi ülemises otsas peab olema selline kandiline aas, kust pedaali ots läbi läheb ja alumises otsas on lihtsalt üks ümmargune "junn". Trossi reguleerimine käib kõri küljes olevate stopperitega. Amorte on siiamaale ainult koodi ja auto mudeli järgi otsitud ja mõõtnud ei ole neid mitte keegi. Täna poes üks kataloog oli koodi isegi ära tundnud, aga väitis et põle enam selliseid.

Kadetil ja opel GT on sarnane, pead ainult pikkuse üle kontrollima. Saab ka kasutada rekordi oma, tuleb ainult pedaali poolset otsa natuke muuta, et konks seal ilusti kinni püsiks.
Vasta
#43

(03-02-2013, 09:35 AM)sugraM Kirjutas:  Küsi Javesti Jaanuse käest - http://www.javest.ee/

Mulle sebis ta mõned aastatd tagasi GT-le punased Konid, sai ka kollaseid. Vast leiab ka Mantale.

Mõned päevad meilide vahetamist ja koodide otsimist ja tundub, et hakkab looma. Igatahes raha on makstud ja kaup on tellitud ning suure tõenäosusega peaks kunagi ka õige kaup kohale jõudma. Suured tänud kõikidele heade soovituste eest.
Vasta
#44

Eile sain siis oma Manta amordid kätte. Ehk leian ka enne hooaja algust sellise aja, et jõuaks need ka ära vahetada. Koos uute amortidega lähevad alla ka uued vedrud, mis juba paar aastat on riiulis seisnud.
Vasta
#45

Kuna tundub, et isegi sel aastal tuleb kevad ja ehk isegi suvi, siis võtsin ennast täna kokku ja vahetasin Mantal ühe poole vedru ja amordi ära. Amordi vahetus on suht lebo, aga see vedru kokku kruvimine on igavene tüütus kuna ruumi on just nii palju, et võtmega saab tõmmitsa polti 1 kandi jagu peale kerata. Võib-olla on ka oskustes asi Smile . Igatahes üks pool on vahetatud ja eks ma teen ikka lähi ajal ka selle teise poole korda. Ja siis jään huviga ülevaatust ootama, et näha mida see amorditest nüüd näitab.
Vasta
#46

(29-03-2013, 17:06 PM)Toffel Kirjutas:  Kuna tundub, et isegi sel aastal tuleb kevad ja ehk isegi suvi, siis võtsin ennast täna kokku ja vahetasin Mantal ühe poole vedru ja amordi ära. Amordi vahetus on suht lebo, aga see vedru kokku kruvimine on igavene tüütus kuna ruumi on just nii palju, et võtmega saab tõmmitsa polti 1 kandi jagu peale kerata. Võib-olla on ka oskustes asi Smile . Igatahes üks pool on vahetatud ja eks ma teen ikka lähi ajal ka selle teise poole korda. Ja siis jään huviga ülevaatust ootama, et näha mida see amorditest nüüd näitab.
käia vedrutõmmitsal poldi keermeots mingi võtme järgi kanti, siis saad teisest otsast kah pinget peale kruttida.
Vasta
#47

(29-03-2013, 18:26 PM)iceman Kirjutas:  
(29-03-2013, 17:06 PM)Toffel Kirjutas:  Kuna tundub, et isegi sel aastal tuleb kevad ja ehk isegi suvi, siis võtsin ennast täna kokku ja vahetasin Mantal ühe poole vedru ja amordi ära. Amordi vahetus on suht lebo, aga see vedru kokku kruvimine on igavene tüütus kuna ruumi on just nii palju, et võtmega saab tõmmitsa polti 1 kandi jagu peale kerata. Võib-olla on ka oskustes asi Smile . Igatahes üks pool on vahetatud ja eks ma teen ikka lähi ajal ka selle teise poole korda. Ja siis jään huviga ülevaatust ootama, et näha mida see amorditest nüüd näitab.
käia vedrutõmmitsal poldi keermeots mingi võtme järgi kanti, siis saad teisest otsast kah pinget peale kruttida.

Ah sa saadanas, kuidas küll ise pole sellise asja peale tulnud. Õnneks on teine pool veel tegemata ja siis proovin selle nipi kindlasti ära.
Vasta
#48

Mina keevitasin teise otsa mutri.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#49

Tänase seisuga on siis mõlemad esiamordid ja vedrud ära vahetatud. Keevitasin vedrutõmmitsatele mutrid teise otsa ja kuradima mõnus oli sealt otsast neid peale keerata, miks küll keegi varem seda ei soovitanud. Kui siis vanad vedrud kõrvuti panin, tuli välja, et üks oli teisest ~7cm lühem (~33 ja ~40cm). Kui vedrud all olid, ei paistnud see erinevus kuskilt otsast välja. Amordi vahetuse käigus tuli ka välja, et üks ülemine sarniir on üsna otsakorral (üles-alla lõtk on päris korralik). Üritangi nüüd kuskilt otsast targemaks saada, et kas Manta A-l ja Manta B-l on samad sarniirid. Vaatasin Ladu-24 ja seal pakub ainult Manta B-le sarniire, vähemalt pildi peal tundub küll et on samasugused. Kunagi lähipäevadel üritan ka vana küljest kätte saada, eks siis on pilt selgem.
Vasta
#50

Võta vana välja ja tule läbi,mul uus jooks sarniire kapis olemas,vaatame kas on sama.[/align]

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#51

Tänasega on kevad minu jaoks ametlikult alanud. Hommikul tegin Mantale pooleks aastaks kindlustuse ära ja peale tööd käisin härra Hundu 615 (mida iganes see number ka tähendama peaks) juurest läbi ja sain oma tellitud sarniirid kätte. Veel kord suured tänud sulle. Koju jõudes sai kohe garaazi mindud ja sarniirid külge kruvitud ning nüüdseks on selle hooaja esimesed 2 km ka läbitud. Kuradima mõnus tunne oli.
Vasta
#52

Palun,ikka aitan kui saan ja nagu sa tead aega on.Nr kohta nime taga räägin sulle kunagi hiljem.Ette rutates,ega see midagi erilist tähenda[/align]gi

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#53

Laupäeval sai käidud Audrus Auto24ringi avamisel. http://album.ee/album/508643/50327829? Kui vanakooli masinad rajale lasti, siis peale esimest rahulikku rajaga tutvumise ringi sai ka ikka kõik ämblikuvõrgud torudest välja põletatud. Oli ikka uhke sõita küll samal rajal, kus 10 minti varem kihutas Ari Vatanen. Igatahes massin pidas need mõned kiiremad ringid ilusti vastu ja nii läikivaid pidurikettaid pole ma oma Mantal varem näinudki kui pärast sõitu.
Vasta
#54

Sai seda masinat seal Audrus silmitsetud. Kuradi ilus ikka, ei usukski kohe, et Opel Big Grin
See on Eestis ainus A-Manta? Mingi aeg uurisin ARK statistikat, seal igatahes ei paistnud nende tootmisaastatega ühtegi Mantat rohkem olema kui üks.

PS: Päris lahe oli pärast sama Toyotaga rajal käia, millega mõni tund varem Vatanen sõitis Big Grin
Vasta
#55

Selle Toyota väärtus kasvas ikka meeletu kiirusega. Ennem lihtsalt üks Toyota, nüüd Toyota, millega on dokumenteeritult sõitnud Ari Vatanen...

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#56

Tulite laupäeval Viljandi ja Kilingi-Nõmme vahelisel lõigul vastu ja kahe Manta nägemine tegi kohe meele rõõmsaks Smile
Vasta
#57

Väike vahekokkuvõte siis käimasolevast hooajast. Paar nädalat tagasi sai ülevaatus edukalt läbitud, suure huviga ootasin amorditesti ja minu poolest võivad need stendid põrgu minna. Panin ju alla uued vedrud ja amordid, aga stendi protsendid olid ikka 56 ühel ja 33 teisel rattal. Eelmiste amortidega olid need numbrid lausa 32 ja 11. Tagumisi pole ma aga kordagi näppinud ja nende protsendid on igal aastal olnud 60-63.
Kilomeetreid on praeguseks kogunenud 1450 ja bensu olen sisse ostnud 122 l. mis teeb keskmiseks kuluks ~8,4 l/100km. Tegelikult on see kulu veidi väiksem, sest hetkel on paagis rohkem sees kui hooaja alguses.
Vasta
#58

Eile sain korraliku õppetunni selle kohta, et kuidas ei tohi parkida kui paagis on bensu vähe. Juhtus siis selline asi, et bensuosuti lähenes juba punasele ja mina parkisin tee äärde nii et auto parem külg jäi tunduvalt kõrgemale kui vasak. Kui siis hiljem ära hakkasin sõitma tõmbas pump õhu vahele ja oligi kööga. Lükkasin siis auto sellisesse asendisse, et taguots jäi kõrgemale ja lootsin et ehk jookseb nüüd bens ilusti peale, aga ei midagi. Valasin siis 10 lirtsu juurde, aga ikka ei midagi. Siis algas päeva kõige häbiväärsem osa, nööri otsas koju sõit. Kodus valasin veel 10 l bensu juurde ja alles siis hakkas pump bensu kätte saama. Nii et edaspidi pean hoolsam olema ja ei tohi nii lollisti enam parkida.
Vasta
#59

Täna oli see kurb päev kui bensupump otsustas ära kooleda. Olin parajasti rõõmsasti teel Viljandi poole kui see kole lugu juhtus. Pidin siis kogu oma uhkuse alla suruma ja koju naisele helistama, et ta appi tuleks ja mu nööri otsas koju tagasi veaks. Koju jõudes lootsin, et ehk tõmbas jälle kuidagi õhu vahele ja ongi kogu lugu, aga nii hästi siiski ei läinud. Pump uriseb küll ja on bensu täis, aga survet ei anna absoluutselt. Nii et tundub, et pean siiski uue pumba muretsema.
Vasta
#60

Ja ta elab jälle! Täna sai uus pump külge pandud ja kõik toimib nagu vaja. Siinjuures jällegi suured tänud Hundule Hundiurust, kellest on juba saanud mu isiklik varustaja. Smile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne