Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Tervitus!
Tirisin kuurialt päevavalgele 1975.a. pärit ZIDi mootori. Tuli mõte, et kuulaks lõbu pärast veidi selle popsumist, aga sädet ei saa kätte. Kas asjatundjatel on soovitusi mõne tüüpvea osas antud isendi puhul? Oma peaga rehkendasin, et ventilaator tuleb maha võtta ja süütemängu uurida, küünlajuhe oleks vaja vahetada niiehknaa. Kas võib olla probleem selles, et kontaktid ei käi kokku või isegi magnetid demagnetiseerunud alates 1980.aastast, mil ta viimati käima saadi. Kas ventika jaoks on vaja eritõmmitsat? Kompressioon on hea ja kerge elekter küünlajuhtmest ikkagi tuleb, seega väike lootus ka veel alles. Igatsorti info selle mootori kohta on teretulnud.
Tänades, IP
Postitused: 730
Teemad: 323
Liitus: Feb 2006
Maine:
7
Kui süütemängu tahad siis privasse!
http://www.motoristiklubi.eu : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Postitused: 1,566
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Kui pole varem ära vägistatud, siis tõmmitsana töötab sama mutter, mis tiivikut keskelt võlli peale tõmbab. Kontaktid puhastada, võimalik, et ka uus kõrgepinge juhe. Vaata, ega süütevärk õline pole, puhasta ja kuivata ning küll ta läheb.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 861
Teemad: 55
Liitus: Sep 2008
Maine:
32
Hea ja toimiv trikk on süüde maha võtta ning ahjule kuivama viia, tavaliselt poeb niiskus sisse ning sädet pole. Ise pole vahel viitsinud süüdet maha katkuda ning piisab sooja päikese käes seismisest, kui säde tagasi. Kindlasti üle puhastada, reguleerida kontaktid.
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Nii, sai täna õhtupoole ZIDi seltsis veedetud. Võtsin ventika maha, puhastasin kontaktid ja ollalaaa, sähmakas tuli missugune veel. Õigust räägivad need postitused, kus esimese asjana soovitatakase kontaktid puhtaks teha.
Käima ajada täna veel ei saanud, pole õiget küünalt. Lasin poistel Venemaalt tuua, reedel saan kätte. Seniks vaja teha mootori ja karbussi suurpuhastus ning uus küünlajuhe magneeto külge joota.
Tervitades, IP
Postitused: 1,566
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Ära hakka seiskamiseks eraldi juhet vedama. Vaata küünla lähedal, tuulekoja peal on üks väike neet, või vähemalt koht needi jaoks.
Leidsid?
Vot sinna kinnitub plekiriba, mille vajutad vastu küünalt ja seisma ta jääbki. Vaata, et sa ei kasuta kinnist piipu, ikka selline, kus kruvi hoiab asjandust küünla küljes.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Plekiriba on täitsa olemas ja küünlapiip originaalne, koos küünla peale keeratava mutrikesega, ilmselt nii jääbki, küünlajuhtme vahetan ära, sest see on pragunenud. Tervitades, IP
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Omal kogemus B&S 3,5..hj muruniidukile mõeldud küünaldega vene masinatel. Oma K-750, sõbra MT-9 ja tuttava ZAZ käisid nendega nagu muiste ja tagavara küünla komplekti võis rahulikult koju unustada.
Zitt peaks kah sellega vast käima. Siis ei pea moskvasse küünlajärgi minema.
Oregoni poolt toodetud küünaldel käib(vähemalt käis) nippel ka iniese moodi otsast.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 1,566
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Kardan, et muruniiduki küünal kukub silindrisse, zitil oli nagu jämmem junn sädeme jaoks.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Juusiis oli sellel mootoril puks sees mida kunagi näpitud sai. Mingi ime kangidega juhitav ratastega plaat millel oli ZID peal, omas sellise keermega küünalt nagu muruniiduk.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 14
Teemad: 6
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
minu zitil on ford sierra kyynlad kasutusel ja töötab väga hästi
Postitused: 1,566
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(20-04-2013, 07:07 AM)alexufo Kirjutas: minu zitil on ford sierra kyynlad kasutusel ja töötab väga hästi
Uuematel on jah juba "normaalne" keere.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 343
Teemad: 11
Liitus: Jan 2011
Maine:
4
Käima sain!!!
Originaalküünlal kiri M18U, kuumtasin seda veidi leeklambiga, kui sähmakat taga ajasin ja siis see originaal ka paugu tegi. Ilmselt kuumenes seal sees midagi üle, käis paras pots ja küünal lendas ca meeter eemale. Jahtudes logises isolaatoriosa korpus sees ja pudenes liivataolist puru. Küünlad venemaalt jäid tulemata ja sobiski Ford Sierra külge käiv küünal.
Paras logistaja-lammutaja on ZID mootor, tegin talle sadakordasada prussidest raami alla, aga koos sellega hüppab mis kole. Võibolla vibra on sellest, et ventilaatori ette käimatõmbamisnööri võllile on kinnitatud suur kaherealine rihmaseib ning käimavedamine toimub läbi reduktoripoole vändast.
Tervitades, IP