K: Kas keegi on kasutanud ja teab? (Liivaprits)
#21

Silikaadi hinnakiri


619051
- fraktsioon 0 - 0,8 mm
1 t kott
47,03
56,43

619052
- fraktsioon 0,63 - 2,0 mm
1 t kott
51,79
62,15

619053
- fraktsioon 2,0 - 6,0 mm
1 t kott
52,02
62,42

loll on loll olla.
Vasta
#22

Silikaadist liiva ostmisega on selline teema, et big-bag koos lavaga moodustab hinnast mingi 2/3 ja oma anuma/koti vms kohale laekudes on hind väga oluliselt odavam. Mu info on mingi 3-4 aastat vana, kuid vaevalt asjad muutunud on.
Vasta
#23

(08-05-2013, 12:51 PM)Basilio Kirjutas:  Ilmselt tuleb pritsitud pinda veel millegagi puhastada/töödelda. Mina seda lolli peaga ei teinud, tõmbasin krundi otse peale ja üllatavalt kiiresti hakkas uuesti roostetama. Lausa kordades kiiremini kui ketasharjaga puhastatu.
Mis krunti kasutasid?

Ise talitasin nii, et pritsitud plekile happekrunt ning sellele EPO veel otsa. Tuttav tegi kunagi pritsitud ja eri viisidel kaetud prooviplekitükid, mis aastaringi auto põhja all 30K km ringi sõitsid ning see, millel EPO krunt + hapekas polnud ainukesena roostet. Teiste variantidena oli lihtsalt täitevkrunt, täitevkrunt + kattevärv, hapekas + kattevärv jms. ei mäleta täpselt.
Vasta
#24

Ei ole see asi nii hull midagi nagu mõni mees räägib Big Grin
Selge et keegi seda liivapritsi tööd 200 € ära minu eest ei tee. ja 1500 € on ka liialtatud hind auto värvimise eest, tutavad kes on töödanud nii mitmes auto esinduses teeks asja ära 1000€ kui eelnevalt olen puhastanud ja kruntinud. (kuna must number plaanis siis mingi hüpper värv ei tule, vaid tuleb originaalile äravahetamiseni sarnane)
Plaanis siis kasutada happe krunti 3 kihti ja siis epokrunt 2 kihti.
Minu plaan oleks sihuke:
Kõigepealt põhi ja osaliselt ka küljed puhastada (umbes 10 sm.)
Siis kruntida põhi happe krundiga, ja edasi juba pealtpoolt sama protseduur ja lõppuks terve auto kruntida epo krundiga.

Eks see jääb ikka igamehe otsustada kui kallilt ta oma auto suudab taastada,
Sellepärast ma proovingi uurida kuidas saaks soodsamalt aga kvaliteetselt.
Selge on see et ka 100000€ võib mõni paraja p..a kokku keerata.
Vasta
#25

See kohene krunt ja muu teema on vajalik sinna kus õhk niiske.

Omal on ruumid isegi väga kuivad. Haljas kere seisab juba ca 4 kuud ja mitte mingit pruuni ega muud värvi ei ole pinnale tekkinud.

Ainus et higise käega ei tohi puutuda jne. Enne epoksiidiga katmist lasen küll jah kergelt nailonkettaga üle. See lööb pinna eriti kaunilt puhtaks.

Müüdid on visad ja ei sure, seoses liivapritsiga.

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#26

[quote='diesel' pid='310568' dateline='1368008426']
karjääriliiv ei pruugi sobida hästi. võib olla vägagi ümarate nurkadega.
silikaadi liiv on purustatud, ehk abrasiivne. tonnise kotiga on kilohind vägagi mõistlik.

Karjääri liiva ei plaaninud kasutada!
Jutt kärjäärist olli kui maja ümber hakkab liiv segama siis sõidan kärjääri puhastama kus ta kindllalt kedagi ei sega.
Tonnise koti võtaks küll ligi ,aga selleks pean jälle veomasinat kasutama mis teeb liiva hinna sama kalliks kui sõiduautoga juppikaupa kohale tassida.
Nagunii sõidan nädalaõppudes maale ja mis see 250 kg sinna sõiduautosse panna ei ole?
Vasta
#27

mine tee juttu
http://www.liivaprits.com/index.php/et/kontakt-et

ehk leiab sulle ka nurga kus saad oma autot hoida esmaspäevast reedeni.

ehk tassid auto esmaspäeval maalt linna pritsi ja reedel viid maale tagasi - sõidad niikuinii pole ka extra kulu
mees teab mida teeb ja on kasutada mitu erinevat pritsi

olen ise käinud ja rahul ning on erinevates foorumites palju kiidetud.
Vasta
#28

(08-05-2013, 15:49 PM)ryblik1 Kirjutas:  See kohene krunt ja muu teema on vajalik sinna kus õhk niiske.

Omal on ruumid isegi väga kuivad. Haljas kere seisab juba ca 4 kuud ja mitte mingit pruuni ega muud värvi ei ole pinnale tekkinud.

Mulle on jäänud mulje, et see oleneb ka pleki/raua kvaliteedist/koostisest. Samamoodi pritsitud ja täpselt samades tingimustes hoitud nt. Grand Cherokee`94 esisilla raudosad seisid samuti 2 kuud juba ilma vähemagi roosteta, kõrval samades tingimustes Mosse kere hakkas 2-3. päeval juba vaikselt roostepesi näitama.
Pritsija alguses kinnitass ka, et võib vabalt haljalt seista, kuid pärast tuli siiski osa uuesti üle teha värske rooste tõttu.
Vasta
#29

Eeltoodud pisikese liivapritsiga kannatab mõistliku ajaga ainult näpuotsasuuruseid roostepesi puhtaks lasta. Ise soovitaks teha endale näiteks gaasiballoonist vms anumast liivapritsi. Voolik, paar kolmikut jne maksavad kokku ka vast 20- 30 eurot. Ise tegin endale gaasiballoonist liivapritsi ja 3mm düüs ning 500 l/min tootev kompressor on aidanud päris palju asju ära puhastada. Sellise kooslusega kannatab ka sõiduauto suuri plekist pindu värvist puhastada 0- 0,8 mm liivaga. Tuleb lasta nurga all ja tundega ning soovitan korraga mitte väga kaua ühte kohta lasta. Pind jääb mõnusalt ühtlaselt kare. Kompressori ja pritsi vahele on vaja korralikku veefiltrit, sest kondents kipub liiva pealevoolu ummistama. Et väga head tulemust saada, soovitaks pritsitud pind puhastada üle kas kärgkettaga või peenikese traatharjaga. Mõnda aega kaitseb pritsitud pindu näiteks buvanol, kuid selle jäägid tuleks enne kruntimist karukeelega maha nühkida. Kruntimine: kas lihtsalt tummine kiht epot või siis kiht hapekat ja tummine kiht täitekat, sest pärast on nagunii vaja hakata pinda pahtliga savima ja kruntima. Ahja...liivaprits ei taha hästi mastiksit, hermeetikut ja muud elastset kraami maha võtta...need tasuks enne suuremaltjaolt eemaldada.
Vasta
#30

(08-05-2013, 18:51 PM)jupiter22 Kirjutas:  Eeltoodud pisikese liivapritsiga kannatab mõistliku ajaga ainult näpuotsasuuruseid roostepesi puhtaks lasta. Ise soovitaks teha endale näiteks gaasiballoonist vms anumast liivapritsi. Voolik, paar kolmikut jne maksavad kokku ka vast 20- 30 eurot. Ise tegin endale gaasiballoonist liivapritsi ja 3mm düüs ning 500 l/min tootev kompressor on aidanud päris palju asju ära puhastada.

Kui kiiresti sinu pritsiga puhastaks ära auto ?
Kus kandis asud ? äkki laenad aparaati sümboolse tasu eest? (kompressor olemas)
Mastiksit pole sellele kerele pandud aga uste ja karpide seest on mingi õlimoodi ollusega töödeldud ja seal pole mitte ainsadki rooste plekki.
Vasta
#31

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=29140&highlight=liivaprits
Teemas joonist ja pilte minu pritsist. Ehitus ei tohiks küll väga kalliks minna. Antud isendiga puhtaks roogitud üks sõiduks, plekk oli aus, lainetama ei hakanud. Mõtlesin, et äkki oleks paaki minev surve toru kavalam hoopis allapoole viia, mis tagaks ehk liiva ühtlasema peale andmise. Kõigi puhastustööde puhul kasutatud nn karjääri liiva (klaasiliiv, ehk millest valmivad meitemaa õllepudelid) mis on päikeselise päevaga kuivalt kokku kraabitud ja pärast sõelutud.
Vasta
#32

Küsin veel liivapritsi kohta.

Plaanisin teha ka omale liivapritsi.
Sai soetatud omale 100 liitrine roostevaba surve paak ja düüside komplekt liivapritsile 4 tk. ja kõigest 9,40 €
Liivapritsi ehitamisega tekkisid ka mõned küsimused:
Mis voolikut kasutada? Ise mõtlesin hüdravoolikut kasutada aga see teeks asja liiga kalliks. (kui uut kasutada ja vana pole)
Mis materjalist kasutada kolmikuid? Kas pronks või must metall?
Kas lasta õhk paaki sisse ülevalt või külelt (umbes 5 cm põhjast) ?
Kui surve paagil läheb õhk sisse küljelt, ütleme 3/4 toruga ja sealt kolmikuga alla siis kas kolmikust alla minev tpru/voolik peaks olema jämedam või sama läbilaske võimsusega kui kolmik 3/4 ?

Mõnel tekkis kohe küsimus miks küljelt ja mitte ülevalt.
Uurisin täna ühte 1500€ maksvat aparaati ja seal oli just nii asi lahendatud.
Oma väikese ajuga mõtlesin, et see paneb ju liiva liikuma just tünni põhjas, et ei tekiks ümmistusi.

Kõik arvamused on oodatud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne