Teema on suletud

Projekt kuidas ehitada Mercedes W124-le. heinaniiduk.

(12-07-2013, 11:55 AM)Walter Kirjutas:  
(12-07-2013, 08:57 AM)mlsluik Kirjutas:  Maailmas on kaks asja millega on probleeme:
- see millel rattad all
- see millel tissid küljes

Rolleyes
Ja kui tissidel on veel rattad all, pole tegu kahe probleemiga vaid millegiga mida tavamõistus ei haara.Big Grin

Selguse mõttes tuleks muidugi mainida, et see probleem on oluline vaid meestele...Big Grin Naistevaheline suhtlus on ju, analoogselt meestevahelise vendlusega, õelus...

minu arvamus ühtib mlsluik arvamusega, 4 ratast on ikka neli ratast.




.

Arva siis juppide pakkumisest ka midagi!

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.

Aga miks mitte kaks ratast niidukile, nagu murutrakadel on? Kaks korda vähem jubimist kui nelja rattaga. Tagumisse serva võib mingi suusad panna juhuks kui kolu tagaserv väga maadligi kipub.

Miks kahe rattaga parem oleks ka juba ju seepärast, et kolu pikkus tuleb kusagile 700-800mm(terad olid miskised 600mm vist) ja kui selle maapeal peaks olema kaks ratast järjest, siis saab päris kummalise moodustise, isegi kui need rattad vaid trolleri omad on.

Eeldan ka seda, et niiduk ei hakka niitma golfi muru ja ei pea niiväga jäigalt maapinda kopeerima. Kui rattapaar isegi kolu keskel oleks ja niidukõrgus miski 10cm siis peab ju olema korralik jonks, et terad maase keerata ja siin tuleks appi jalased.

Midagi seesäärast siis http://www.talutehnika.ee/est/atv-hooldusniiduk/

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

ma arvan et jääb ikka neli ratast, tõsi küll, tagumised rattad võivad olla väiksemad. kas kahe rattaga langeks osa niiduki massist auto esiratastele?



.

Kui rattad raskuskeskmes, siis ei langeks.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

kui auto nina tõuseb mätta peal, siis niiduki esiosa langeb ja vastupidi? teie argumendid?

(12-07-2013, 17:09 PM)comoon Kirjutas:  kui auto nina tõuseb mätta peal, siis niiduki esiosa langeb ja vastupidi? teie argumendid?

õige Big Grin

Come to the dark side, we have cookies!

(12-07-2013, 17:41 PM)phyl Kirjutas:  
(12-07-2013, 17:09 PM)comoon Kirjutas:  kui auto nina tõuseb mätta peal, siis niiduki esiosa langeb ja vastupidi? teie argumendid?

õige Big Grin

Mis siis jutuma peaks???

Kui sul mättad poolemeetrised, siis sul ju planeerimis sahka vaja mitte niidukit.

Kui panna ta pikema varre otsa siis niiduki terade nurk muutub maapinna suhtes seda vähem, mida kaugemal on niiduk mersust. Kui 1,2m kangi, millel on tugi 0,2m peal, liigutad pikemat otsa 20cm siis kui palju liigub see 0,2m üles alla? Minu loll pea ütleb u. 4cm ja mis sellest siis halba on. Lendteradega niiguk mis leppa lõikab ju naguinii ees.

Ja kui sedasi ei saa siis endiselt ei sobi mersu sinna kuhu teda sunnid

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

(12-07-2013, 16:21 PM)comoon Kirjutas:  ma arvan et jääb ikka neli ratast, tõsi küll, tagumised rattad võivad olla väiksemad. kas kahe rattaga langeks osa niiduki massist auto esiratastele?
Hmmh, sellel mõttel on võib-olla isegi jumet... Kui terad ja muud asjad hoopis edepoole neid kahte ratast panna, siis vähe sellest, et ei koormaks luksustrimmeri esirattaid, vaid hoopis parandaks kaalujaotust! Ehk siis aitaks natuke esirattaid kergitada, mille tulemusel vajutaks tagarattad rohkem maha ja läbivus paraneks minu arvates kohe märgatavalt. Või mis te arvate?

Seitsmeteistkümnes lehekülg ja kolmesaja kolmekümnes postitus, johhaidii...

see pole vist hea plaan, tagajärjeks võib olla niiduki esiosaga maa kündmine.


.

Kuidas sa kavatsed niiduki sõltumatuse tagada autost?


Iseenesest oleks päris vahva ühendada niiduk ette sellise munaga nagu tava autol käru järgi on ühendatud. Igasse suunda jääb ilusti mängima ja põnevust kui palju, et kuhu ta järgmine hetk mõne mätta abil suunduda võiks. Big Grin

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.

tuleb neli pöörlevat ratast, mis liiguvad sinna kuhu neid tõugatakse. nii nagu laual on rattad all. niiduki raam on ühendatud kolmest punktist autoga. kaks punkti niiduki tagaosas, üks punkt niiduki keskel ees. see niiduki ees keskel asetsev punkt ei ole veel kindel, kas on vajalik. selle niiduki ette keskele minev muutuva pikkusega varras võiks ära hoida niiduki väljaminemise kardaani pöörlemisraadiusest. ehk kui auto on näiteks kraavi kaldal, niiduk aga juba esimeste ratastega kraavis, siis ilma selle vardata tõenäoliselt kardaan tõmbaks ennast kortsu, järsul tõusul samamoodi.

(13-07-2013, 00:02 AM)comoon Kirjutas:  see pole vist hea plaan, tagajärjeks võib olla niiduki esiosaga maa kündmine.


.

Oeh, no ei noki see nupp.Toungue

Hea on nelilülik. Kolm varrast, alumise võib asendada ka plaadiga. Selle loomine eeldab küll rohkem teadmisi, kui vedru eemaldamine...Rolleyes
Nagu traktoritel.

Odav variant on ülemise hoova asendamine painduva elemendiga (kett, tross, nöör). Siis saab niiduki kalle muutuda teatud ulatuses vabalt.

(13-07-2013, 01:58 AM)comoon Kirjutas:  , kas on vajalik. selle niiduki ette keskele minev muutuva pikkusega varras võiks ära hoida niiduki väljaminemise kardaani pöörlemisraadiusest. ehk kui auto on näiteks kraavi kaldal, niiduk aga juba esimeste ratastega kraavis, siis ilma selle vardata tõenäoliselt kardaan tõmbaks ennast kortsu, järsul tõusul samamoodi.
Järjest paremaks läheb.....loen huvi ja imestusega...- paluks täiendust igaks hommikuks Big Grin.

To Võsa: ehk seletad selle nelilüliku tööpõhimõtte paremini lahti.

Väga mõnusat lugemist juba 17 lehekülje jagu. Et päris OT ei oleks siis vastuseks selline link http://lmgtfy.com/?q=4+link+suspension

Tänud ksf! comoonile!Tänud ka teistele kannatlikkuse eest! Iga järgneva postitusega läheb asi aina põnevamaks.
Aga ehk kõlbaks selle udupeene mersu ette sellise lahendusega rohueemaldi:
http://watertown-newyork.olx.com/swisher...d-12736010
Lisan veel, et tagumised rattad tuleks ka teha pööratavaks.

just selline rohueemaldi mul tulebki.

Võsa ja teised andsid mulle hea idee kuidas kardaan ei läheks oma pöörlemisraadiusest välja, tuleb kasutada ühte või kahte suht pees amortisaatorit. kas piisab ühest amordist keskele või panna kaks äärtesse?


.

Pane 3, on kindlam. Aga miks sa nende juppide ostmisega niimoodi sipled? Ma ju pakkusin, et saad minu käest enamuse. Nüüd on tase tõusnud 18 tolliste velgede ostmiseni, tõsi küll, see kuulutus on praeguseks eemaldatud. Rahamured vä?
PS: ma ei ole meelega linke lisanud, need devalveeruvad, aga see teema pakub rõõmu ka aastate pärast.
Ja ma ei ole tegelt googlepervo, lihtsalt seoses kolauputusega vaatan paar korda päevas, kas keegi tahab midagi osta.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne