Postitused: 1,191
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
Vana teemat üles soojendades tuletaks meelde, et üks kaasfoorumlane üsna hiljuti ehitas omale universaal-nullkolme. Aga see kabrio-fiat on tõsiselt lahe, polnud sellist varem näinudki. Analoogne idee- Mosse 412 või 2140 samasuguseks kaheukseliseks kabrioks ümber ehitada - on mul peast läbi käinud küll, aga ma vist parem ei tahagi teada, palju selline ümberehitus (et masin pärast ka tänavalegaalne oleks) maksma läheks
.
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 185
Teemad: 14
Liitus: Aug 2012
Maine:
1
Neid 04 baasil kastikaid näeb ka täna liikluses, üks selline oli Pärnus see nädal.
Välja näeb küll nagu läheks keskelt kohe pooleks
Tekstid ja sisuloome sinu kodulehele, e-poele, blogile!
info.pantertrade@gmail.com
Postitused: 767
Teemad: 563
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
01-st tehtud kastikaid palju just ei olnud. Põhjuseks asjaolu, et 01-l oli kandevkere ja ülaosa eemaldamisel pidi alaosa väga palju tugevdama, mis tähendas sinna uue tugeva raamai ehitamist. See oli aga üsna paras töö. Muidu oleks üsna pea alaosa läbi vajunud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Postitused: 1,191
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(15-09-2013, 18:30 PM)Kytt Kirjutas: Aga kabrio-lada?
Kena on küll, aga mina isiklikult teeks sellise kabrio pigem võimalikult originaalilähedase, st. originaalistmed, -rool ja -salongisisu, samuti originaalveljed + kroomitud ilukilbid ja -stanged. Esiklaasi ei hakkaks ka tahapoole kallutama ja mürkrohelise asemel värviks pigem kollaseks või veelgi parem, tüüpilise null-ühe stiilis hallikasbeežiks või kasvõi "kanapasa karva".
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Kabrio ehitamisel ei tohi unustada, et ilma katuseta ja poolikute uksepostidega hakkavad küljed käima nagu "sitika tiivad" st katus on üks keret hoidvamaid konstruktsiooni elemente, ega muidu paljudel kabriodel nn. kaart ehitatud poleks.
Kastika st. veoauto registreerimisest. Teatud aastatel oli eraisikutel keelatud veoautot omada, seetõttu ei saanud neid ka hingekirja.
AZLK-s olid tehases sees ka nn kastikate varjandid kasutusel st. esiistmetest taha poole lõigati üleliigne maha ja tagumised uksed keevitati kinni algmaterjali oli selleks ju piisavalt, kutsuti neid õuenarrideks. Selliseid "õuenarre" oli ehitatud ka Volga- dest.
Postitused: 1,191
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
(16-09-2013, 06:46 AM)miilits Kirjutas: Teatud aastatel oli eraisikutel keelatud veoautot omada, seetõttu ei saanud neid ka hingekirja.
Terve nõukogude aeg oli eraisikutel veoautode omamine keelatud, v.a.
päris viimased aastad (1988-89 aasta paiku see vist oli, kui esimesed Soomest toodud, eranumbrimärkidega Transitid ja Hiaced Eesti teedele tekkisid). Seepärast on ka nt. Mosse 433 praeguseks haruldus, M402, 407 ja 400/401 baasil valmistatud ja tänaseni säilinud kaubikuid võib aga terve endise N. Liidu aladel ilmselt sõrmede peal üles lugeda. Neid ei müüdud lihtinimesele isegi mitte mahakantuna (nii nagu nt. taksoparkidest oma ressursi täis sõitnud Volgasid müüdi). Leidlik nõukogude inimene lahendas mõnikord olukorra nii, et võttis mõne suurema EW-aegse auto ja ehitas selle kere tagaosa pikemaks ja avaramaks (siitki foorumist on neid pilte läbi käinud). Arvel oli ikka sõiduautona, aga vajadusel sai tagaistme välja visata, kurgikotid asemele laduda ja Leningradi turule kärutada.
Puruks ja pool pööret tagasi!