Klass "Moodne klassik" ja olevik-tulevik
#61

Et siis tegin kiire ülevaate praegu Soomes ja võimalikult Helsinkile lähedal olevate moodsate klassikute aga selliste, millel oleks mingi lahe mõte ka sees nagu tagavedu, disain, kummaline ajalugu jms, ülevaate hinnaga kuni 1000 tugrikut. Ei ole sees Saabe, Opeleid, Mersusid jms, mida me teame ja eeldame, et Soomest saaks kõige lähemalt kui tahaks.

1000 eur: ülivähe sõitnud Volvo 340, ideaalne toorik disainimaks idee-mudelit 363 CS. Ütleme, et neid leiab ka odavamalt aga kas nii häid, on juba küsimus. Lisaks 2-door.

950 eur: vägagi korralik Citroen CX, mis ütleb juba niigi kõik ära.

900 eur: Peugeot 505 GTi. Absoluutne tagaveoline klassik, hea mootoriga, sõida või iga päev. Kadumas masin.

900 eur: Nii heas olukorras teise põlve Mitsubishi Colti naljalt enam ei leia ja nagu Soomeski: varsti lihtne "Musta Numbrisse" panna. Selle aja japsid on kadunud kogu ilmas. See on juba "päris" vanaauto ehk uunikum.

900 eur: Wartburg 353W, ei ole ju üldse küsimust?

700 eur: Talbot Horizon. Nagu kõik Talbotid ilma Lotuse twin-camita on mõttetud autod aga klassika on see igal juhul ja korralikke leida keeruline.

699 eur: sellises korras täisoriginaalis Škoda 120't ka varsti ei leia. See veel "soome special" ehk Saabi istmete ja erikleepsudega.

570 eur: teinegi Škoda 120.

520 eur: Legendaarne igas mõttes, Fiat Panda.

500 eur: kaheliitrise katlaga jällegi omajagu kuulus prantslane, msi ka Euroopast kergelt kadumas VÕI on sellise siia toomine väga kallis: Renault 18 GTX. Tootmise algusajalt absoluutne uunikumauto!!!

500 eur: Helsinkis vagunkerega datsun, mis ka on juba selgelt harulduste hulka kuuluv.

400 eur: Datsuni sedaanvend, nagu kõik 25 ja vanemad japsid, on vähegi sõitvad ja koos püsivad isendid muutunud haruldusteks.

350 eur: Talbot Solara, made in finland, mõttetu auto aga siiski mingitmoodi maamärk meie regioonis. Ja jällegi - korralikke enam ei leia niisama.

200 eur: Honda Civic 1980. Auguke karteris lappida (ei ole kuivalt sõitnud) ja mõne rubla eest need veljed ja ajalugu jätkub kauadeks aastateks. Absoluutne klassik, kõige lihtsama restaureerimisega ette näidatav Musta Numbri saamiseks. Ja ka see on juba igati päris uunikum.

See on nüüd hinnavahemik ja autod, mille eest Eestis saad üldiselt kas peksa või sitta. Jah, leitakse ka meilt üht-teist aga siiski on need suured erandid!
Vasta
#62

Eriliste keredega japsid 80'te lõpuni (kupeed kindlasti!) kuuluvad Eesti oludes kõik sinna alla!

Lihtsalt selgituseks, kas see tähendaks et Devili ja minu 86aasta jaabani tatitopside kollektsioon oleks rallile teretulnud?Wink
(charade und alto)

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#63

(26-11-2013, 18:14 PM)90Deville Kirjutas:  Eriliste keredega japsid 80'te lõpuni (kupeed kindlasti!) kuuluvad Eesti oludes kõik sinna alla!

Lihtsalt selgituseks, kas see tähendaks et Devili ja minu 86aasta jaabani tatitopside kollektsioon oleks rallile teretulnud?Wink
(charade und alto)

Asjakohane küsimus, kuna tegemist on vaieldamatult eriliste keredega isenditega, kuna kered on veel alles (üks suisa paremas seisus, kui nad vooluliiniltki tulid) ja pole rauaoksiidina atmosfääri pihkunud.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#64

(26-11-2013, 18:46 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(26-11-2013, 18:14 PM)90Deville Kirjutas:  Eriliste keredega japsid 80'te lõpuni (kupeed kindlasti!) kuuluvad Eesti oludes kõik sinna alla!

Lihtsalt selgituseks, kas see tähendaks et Devili ja minu 86aasta jaabani tatitopside kollektsioon oleks rallile teretulnud?Wink
(charade und alto)

Asjakohane küsimus, kuna tegemist on vaieldamatult eriliste keredega isenditega, kuna kered on veel alles (üks suisa paremas seisus, kui nad vooluliiniltki tulid) ja pole rauaoksiidina atmosfääri pihkunud.
Ei, seda see siiski ei tähenda! See tähendab näiteks sellist Datsunit. Mis sest, et neidki on hetkel kolm erinevat Soomes saada kolme eri hinnaga.

Samas ei tahaks näiteks selline tavaline sedaan-korilla, kuigi aastaarvult vanem, kuidagi nagu klappida. Rääkimata sedasorti su(õ)nnikust...
Veel lahedate/põnevate autode fännidele: Renault Fuego 800 eest poel ka just kõige halvem pakkumine.
Vasta
#65

(26-11-2013, 19:42 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(26-11-2013, 18:46 PM)DevilDeVille Kirjutas:  
(26-11-2013, 18:14 PM)90Deville Kirjutas:  Eriliste keredega japsid 80'te lõpuni (kupeed kindlasti!) kuuluvad Eesti oludes kõik sinna alla!

Lihtsalt selgituseks, kas see tähendaks et Devili ja minu 86aasta jaabani tatitopside kollektsioon oleks rallile teretulnud?Wink
(charade und alto)

Asjakohane küsimus, kuna tegemist on vaieldamatult eriliste keredega isenditega, kuna kered on veel alles (üks suisa paremas seisus, kui nad vooluliiniltki tulid) ja pole rauaoksiidina atmosfääri pihkunud.
Ei, seda see siiski ei tähenda!

Julgen arvata, et siin on tegu karjuva diskrimineerimise ja vaimse vägivallaga!
Olen üsna kindel, et need 80.-date tatitopsid (eriti turbokad) oleks kahel käel teretulnud, kui neid tüüriks autodest endist noorem kaader. Sulaselge ealine diskrimineerimine ja vanurite ahistamine! Kus on võrdõigusvoliniku silmad Big Grin
Vasta
#66

(26-11-2013, 14:54 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ... Eriliste keredega japsid 80'te lõpuni (kupeed kindlasti!) kuuluvad Eesti oludes kõik sinna alla!
Näedsa nüüd, ma juba tõttasin õue limusiini poleerima...
[Pilt: 0104951789f3bb8.jpg]
ja nüüd äkki jälle ei sobi...Cool


Vasta
#67

käesoleva jutu jätkuks sobiks ka minu eelmise aasta rallika ehk warre toomine rajale.
igasugu huvitavat tehnikat leidub, ja ei pea ennast just vigaseks maksma, ehk kui vanatehinka huvi on siis saab ka ikka mitmeid aastaid sõita saiaraha eest soetatud tehinkaga (nagu näiteks mina oma alfaga).
Kuna mul on kahjuks ka mõlemal käel kaks põialt, siis pole suuremasi tehnik (muidugi mul on ametist tulenevalt rohkem võimalusi) aga huvitava vanatehnika rajale toomine on nagu pool rallit juba
see warre sõitma saamise projekt oli ikka ulme eelmine aasta (ja kusjuures ei vajanud mingit julma rahapigutust (räägime 100-200.- eurist)), sest oli ka väga kiire ja viimasel minutil värk.
ja ka varemalt alfa ellu äratus oli ka huvitav ehk auto polnud sõitnud ka 100 aastat, kuid keegi polnud proovunud ka seda ellu tuua ning tegelikkus oli sisuliselt 0 raha kaugusel

PS warre müüsin kevadel suvalistele inimestele maha, ja ei saand ei kasu ega kahju, vaid jäin nulli rahadega ehk sai sõita ca 2000km ning peale ei pidanud maksma,
ralli on ju täpset nii huvitav kui huvitavaks me selle endale teeme, mida huvitavamid liikured näha on seda lahedam, ei pea ju nina verel mingit sierrat rajale pressima, fun pean olema, nii endale kui ka teistele, et oleks mida vaadata
Vasta
#68

(26-11-2013, 21:35 PM)zazik Kirjutas:  Julgen arvata, et siin on tegu karjuva diskrimineerimise ja vaimse vägivallaga!
Olen üsna kindel, et need 80.-date tatitopsid (eriti turbokad) oleks kahel käel teretulnud, kui neid tüüriks autodest endist noorem kaader. Sulaselge ealine diskrimineerimine ja vanurite ahistamine! Kus on võrdõigusvoliniku silmad Big Grin
Isand Zazik on asjade olemusest absoluutselt aru saanud! See, mis sünniaastatega 1960+, 1970+, 1980+ igaühele omamoodi "uunikumina" paistab, on sünniaastaga 1990+ noorele veel omakorda midagi muud! Puhuriga tatitopsid mulel isiklikult mingit erilist elevust ei tekita (kui, siis mõnis turboga charade 4wd või sama veoskeemiga turbo-leon vms) aga näiteks mina mäletan veel aega, kui neidsinaseid Leone Järvel müüdi ja mina seisin sama poe ukse taga järjekorras, et saada osta 2 rehvi Mossele. Äkki on isegi mõni vana Vene pass kusagil lauasahtlis, kus 20 liirtri kaupa on bensiini saamine märgitud Big Grin Aga meil ol isisi juba oma laps ja oma auto ja... ehk Malloci puhul on arusaadav, kui vanemad ees on olnud "kergelt ummamuudu" autode maitsega ja elu esimesed mälestused autodest on seotud vanade Mossedega, USA-rauaga jms värgiga, siis Tema jaoks sirje ega kolhvkaks ei ole ka uunikumid. Aga kui tänase 18-aastase elu on möödunud pereautode järjekorras, kus esimest mida ta isalt mäletab, on üldse E36 bemm (vanaisa sõitis võib-olla Fiatiga või W123 disliga) sest aasta oli siis 1996!!!, siis sellise noore jaoks on juba mistahes kandiline japs selline uunikum, et kole kohe! Kuna see noor peab olema autohuviline ,siis muud tedmised on tulnud enamusel ISE uurides, lugedes, nähes jne. KOGEMUST, mis on vanatejhnika ja mis mitte, neil ei saagi olla. Ning sisuliselt ON ju 25 ja vanem auto uunikum sest meie alustasime just täpselt sellisest autode vanusest määramist. Autom Unic aastal 1976 pani sel ajal piiri "ennesõjaaegne mudel" ja reparatsiooni-EMW 340'd (1949-52) olid igati Tegijad ammustel Tähesõitudel, näiteks 1979 sõidul, kuskohas said vanimad neist olla 30 aastat vanad!
[Pilt: BMW340_49-52_11_haapsalu79.jpg]
[Pilt: BMW340_50_02-a_haapsalu79.jpg]

Sel kaugel ajal, kui sai esimest korda ilusatesse vanadesse autodesse nakatutud, olid need absoluutses enamuses Eestis toodetud 1935-1941 ehk ütleme siis jämedalt sel ajal 40-45 aastat vanad. Aastal 2014 teeb see siis 1969-1974 valmistatud autod ja need peaks sama jada jätkates ässad olema?
Veel ajaloost: ma mäletan liiga hästi, kuidas siis, kui "Mina veel noor olin" polnud minusugustel asja Unicu klubisse ja sõitudele, mis sest, et meil võis olla (ja oli) 30 aastat vana Mosse 402 või 25 aastat vana 408 Elite de Lux Wink Mis kuradi uunikum??? Aga minu jaoks oli see sellien vanake, et paha hakkas. Minu esimene iskilik auto oli minust 11 aastat vanem ehk sündinud 1959 ja sellisega polnud 80'te lõpul ja ka 90'te alul vanatehnikasõitudele asja. Rääkimata 1964 aasta 403 Expordist, see oli suisa "moodne"... Ja nii ma võtangi praegust seisu: noorimate juht-võiduajajate sünniaasta saab olema 1995/96, lahutame sealt ~10 (my mistake! öösel) maha ja saamegi sellise "keskmise" jaapani kandilise punni. Või tõesti CX'i, mis on noore jaoks selline ulmepill, et kole kohe. Jah, võimalused on nüüd teised ja selle arvelt saab teha olulisi kitsendusi, a'la japsil haruldasem kupeekere, põnevus, mõne konkreetse mudeli/margi välistada aga üldjoontes ma siiski mäletan iseenda tundeid...
Vasta
#69

(27-11-2013, 00:36 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Ja nii ma võtangi praegust seisu: noorimate juht-võiduajajate sünniaasta saab olema 1995/96, lahutame sealt 30 maha ja saamegi sellise "keskmise" jaapani kandilise punni.

Krt, Priit, mul on vist mingi teine matemaatika aga mina saan sealt 30 aasta lahutamisega küll hoopis suht ümmargused japsid Smile

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#70

(27-11-2013, 07:59 AM)DevilDeVille Kirjutas:  
(27-11-2013, 00:36 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Ja nii ma võtangi praegust seisu: noorimate juht-võiduajajate sünniaasta saab olema 1995/96, lahutame sealt 30 maha ja saamegi sellise "keskmise" jaapani kandilise punni.

Krt, Priit, mul on vist mingi teine matemaatika aga mina saan sealt 30 aasta lahutamisega küll hoopis suht ümmargused japsid Smile
Mitte et Sa lahutad sünniaastast 30 vaid 10 ehk sellise sünniaastaga noorte jaoks on 80'te kespaiga autod aastal 2014 täpselt sama iidvanad ja kättesaadavad aparaadid, nagu meie perele aastal 1989 oli 1959 aasta M-402 või 1991 aastal 64-aasta M-403 export. Või tõesti viidatud 1986 aasta CX, kui noor hakkab uurima ja avastab, et see auto on põhimõtteliselt 1974 tehtud ja on sama vana nagu ta isa/ema. Ja "need" on OMETIGI ju iidvanad ning kergelt ajale jalgu jäänud ... Cool
edit: Mis kassetikas, mis keskkonsoolis käsipiduri kõrval, püsti asendis jne??? See on umbes sama arusaamatu, kui see, et ema/isa nõuavad kodus toa koristamist ja muru niitmist Wink Või see, et tagasild on kitsam kui esisild, et auto ei lõhugi selga vaid "hõljub" üle kõige sitema aukliku tee, et sel autol polegi "lisavarustust" paigaldatud (millega viitsimisel saab mingit tuld vilgutada) ning armatuuril on mingi imelik klahv jne. "Isa bemmil on ju kõik "lisad" olemas"... Ja et üleüldse on selline riik nagu Prantsusmaa olemas ja seal ehitatakse(ti) nii mugavaid ja põnevaid autosid (nüüd tegin "igaks petteks" noortele natuke ka teadlikult liiga Wink )

Edit2: kui juba Sitikad jutuks tulid, siis hetkel on Stockholmis 1700 euroga saada 36 000 läbisõitnud ehk peaaegu uus Visa II Super E. Ja see on tõeliselt sigahea pakkumine ka tulevikku vaadates, sest juba täna on need autod Euroopas sitta kanti kallimad, lisaks on need siis enamasti vana 2CV õhkjahutusega boksermootoriga, mitte 4-pütane vesijahutusega, mis reaalselt sõita suudab! Sarnane vanus, sarnane läbisõit ja korrasolek, kallimad veljed aga rikutud haagisekonksuga ja muidugi sita mootoriga maksab 2350 eur Saksamaal!!!

Paar aastat hoida (korras) ja oodata ning Must Number tuleb kohe! Praegu on veel meil kergelt "moodne klassik" (Soomes otse museoajoneuvo!!!), aastast 2017 aga absoluutne klassik ka Euroopa karmimate vanatehnika-nõuetega Eestis. Prantsusmaal tahetakse GTi eest aga suisa 3800 eurot.
Kõik Eestis olnud Visad koos Olticitega on tänaseks "kuhugi kadunud" ja eks me aimame kuhu Wink Oli "väike väärakas prantslane"...
Vasta
#71

(26-11-2013, 21:37 PM)hulgus Kirjutas:  
(26-11-2013, 14:54 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ... Eriliste keredega japsid 80'te lõpuni (kupeed kindlasti!) kuuluvad Eesti oludes kõik sinna alla!
Näedsa nüüd, ma juba tõttasin õue limusiini poleerima...
[Pilt: 0104951789f3bb8.jpg]
ja nüüd äkki jälle ei sobi...Cool
tagasihoidlik küssa , kas saite puterdamisest jagu?

Motivatsiooniks: [Pilt: 02-4.jpg]

http://www.motoristiklubi.eu  : pidevas sisu lisamises tegemistest.
Auto on vaid tagaveoline, ülejäänud on ostukärud!
Vasta
#72

ot. jatkuu
(27-11-2013, 14:08 PM)ryblik1 Kirjutas:  
(26-11-2013, 21:37 PM)hulgus Kirjutas:  Näedsa nüüd, ma juba tõttasin õue limusiini poleerima...
ja nüüd äkki jälle ei sobi...Cool
tagasihoidlik küssa , kas saite puterdamisest jagu?

Käib kui kell, käivitub poolest pöördest, aga TÜV pole rahul, gaasid olla... Andsime aktiivsütt ja muudame toitumisharjumusi Wink
Omanik on ka silmapiirilt kadunud, ma pean siin jaurama.
Kui sellise valmis saaks, ei raatsiks kuiki enam rajale tulla, käiks, silitaks ja pühiks tolmu.


Vasta
#73

(27-11-2013, 00:36 AM)PlyVal64 Kirjutas:  
(26-11-2013, 21:35 PM)zazik Kirjutas:  Julgen arvata, et siin on tegu karjuva diskrimineerimise ja vaimse vägivallaga!
Olen üsna kindel, et need 80.-date tatitopsid (eriti turbokad) oleks kahel käel teretulnud, kui neid tüüriks autodest endist noorem kaader. Sulaselge ealine diskrimineerimine ja vanurite ahistamine! Kus on võrdõigusvoliniku silmad Big Grin
Isand Zazik on asjade olemusest absoluutselt aru saanud! See, mis sünniaastatega 1960+, 1970+, 1980+ igaühele omamoodi "uunikumina" paistab, on sünniaastaga 1990+ noorele veel omakorda midagi muud! Puhuriga tatitopsid mulel isiklikult mingit erilist elevust ei tekita (kui, siis mõnis turboga charade 4wd või sama veoskeemiga turbo-leon vms) aga näiteks mina mäletan veel aega, kui neidsinaseid Leone Järvel müüdi ja mina seisin sama poe ukse taga järjekorras, et saada osta 2 rehvi Mossele. Äkki on isegi mõni vana Vene pass kusagil lauasahtlis, kus 20 liirtri kaupa on bensiini saamine märgitud Big Grin Aga meil ol isisi juba oma laps ja oma auto ja... ehk Malloci puhul on arusaadav, kui vanemad ees on olnud "kergelt ummamuudu" autode maitsega ja elu esimesed mälestused autodest on seotud vanade Mossedega, USA-rauaga jms värgiga, siis Tema jaoks sirje ega kolhvkaks ei ole ka uunikumid. Aga kui tänase 18-aastase elu on möödunud pereautode järjekorras, kus esimest mida ta isalt mäletab, on üldse E36 bemm (vanaisa sõitis võib-olla Fiatiga või W123 disliga) sest aasta oli siis 1996!!!, siis sellise noore jaoks on juba mistahes kandiline japs selline uunikum, et kole kohe! Kuna see noor peab olema autohuviline ,siis muud tedmised on tulnud enamusel ISE uurides, lugedes, nähes jne. KOGEMUST, mis on vanatejhnika ja mis mitte, neil ei saagi olla. Ning sisuliselt ON ju 25 ja vanem auto uunikum sest meie alustasime just täpselt sellisest autode vanusest määramist. Autom Unic aastal 1976 pani sel ajal piiri "ennesõjaaegne mudel" ja reparatsiooni-EMW 340'd (1949-52) olid igati Tegijad ammustel Tähesõitudel, näiteks 1979 sõidul, kuskohas said vanimad neist olla 30 aastat vanad!
[Pilt: BMW340_49-52_11_haapsalu79.jpg]
[Pilt: BMW340_50_02-a_haapsalu79.jpg]

Sel kaugel ajal, kui sai esimest korda ilusatesse vanadesse autodesse nakatutud, olid need absoluutses enamuses Eestis toodetud 1935-1941 ehk ütleme siis jämedalt sel ajal 40-45 aastat vanad. Aastal 2014 teeb see siis 1969-1974 valmistatud autod ja need peaks sama jada jätkates ässad olema?
Veel ajaloost: ma mäletan liiga hästi, kuidas siis, kui "Mina veel noor olin" polnud minusugustel asja Unicu klubisse ja sõitudele, mis sest, et meil võis olla (ja oli) 30 aastat vana Mosse 402 või 25 aastat vana 408 Elite de Lux Wink Mis kuradi uunikum??? Aga minu jaoks oli see sellien vanake, et paha hakkas. Minu esimene iskilik auto oli minust 11 aastat vanem ehk sündinud 1959 ja sellisega polnud 80'te lõpul ja ka 90'te alul vanatehnikasõitudele asja. Rääkimata 1964 aasta 403 Expordist, see oli suisa "moodne"... Ja nii ma võtangi praegust seisu: noorimate juht-võiduajajate sünniaasta saab olema 1995/96, lahutame sealt ~10 (my mistake! öösel) maha ja saamegi sellise "keskmise" jaapani kandilise punni. Või tõesti CX'i, mis on noore jaoks selline ulmepill, et kole kohe. Jah, võimalused on nüüd teised ja selle arvelt saab teha olulisi kitsendusi, a'la japsil haruldasem kupeekere, põnevus, mõne konkreetse mudeli/margi välistada aga üldjoontes ma siiski mäletan iseenda tundeid...

On ka tänapäeval kiiremaid ringe tehtud Laitses

http://album.ee/node/15961124/50117083
http://album.ee/node/15961125/50117083
http://album.ee/node/15961128/50117083

Ei oleks ka talvisele rajale sellise kolhoosi tjuuningu toomine probleem ... Aga see auto koos DKW ga näeksid välja nigu vöörkehad....
Vasta
#74

(23-11-2013, 08:52 AM)90Deville Kirjutas:  Aga seleta lahti mis intervalli tagant peaks rallisid korraldatama siis, iga nädal, iga kuu, kord kvartalis....?
Ma pakun et taliralli on populaarne ka tänu sellele et toimub ükskord aastas, inimesed ootavad ja plaanivad ette jne. Eitea kas lugu oleks sama kui see igakuiselt toimuks?
Enda poolt teen ettepaneku aastas nelja ralli korraldamiseks vastavalt aastaaegadele, siis ise jöuaks vast kahele-kolmeleBig Grin
Suvi on paraku vähemalt minujaoks liiga tihedalt muud jama täis, et rallile jöuda, ja ausaltöeldes ei tekita seda elevust mis taliralli.

Oled öigel teel. Ykskord kvartalis. Kakskorda suvisel ajal kruusa ja ringraja seades ning öine Tähesöit ja Talvine talveralli.

Kunagi sai mämmutatud 24h söitu Saugal. Veski laitis selle raja maha. Nyyd on Audru. Proovime äraRolleyes Siin foorumis on see teema yleval ka ja paljude negatiivsete kommidega. Kes viitsib 24 h. söita .... Näiteks vörrimehed said sellest teemast innustust ja kysisid minukäest, et kuidas seda teha. Kahjuks pidin vastama, et see yritus jäi meil ära.

Talveralli vöiks olla see finaal kus vöetakse aasta punktid kokku ja kuulutatakse see absoluutne aasta vöitja välja.

See on lihtsalt yks unistus ei midagi enamat...
Vasta
#75

24h sõitu audrul oleks igati eht,meeskondlikult uhad,sõidavad siis need kes autos kaasreisijateks.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#76

Päris pönev oleks jah. Kodulehelt selgub et pikim rada on 3.2km, sealt vöiks järeldada et üks ring vötab aega paar minutit(täpselt eitea, kevadel sai seal söidetud aga aega ei vaadanud, rallitaunusel önnestus vist kopikad üle 110 sisse saada mönes kohas), see tähendab et tunnis peaks läbima umbes peaaegu sada kilomeetrit, 24 tunni jooksul siis 2400.
Paljud vanurid seda vastu peaksid, ilma suurema ettevalmistuseta?Smile
Ja kas peaks vähemalt üks kord öli vahetama selle aja jooksul?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#77

24 tundi oleks palju järjest paugutada. Saab ka 12 tunnise või 6 tunnisega alustada. Ei maksaks kohe pea eest sisse lennata. Idee iseenesest lahe.

Ümber eesti maraton ralli kestaks vist nädal ning teepikkus oleks samuti 2,5 - 3K km.

1987 Volvo 740 "kastikas"
2001 Volvo V70XC
Vasta
#78

(01-12-2013, 11:58 AM)90Deville Kirjutas:  Päris pönev oleks jah. Kodulehelt selgub et pikim rada on 3.2km, sealt vöiks järeldada et üks ring vötab aega paar minutit(täpselt eitea, kevadel sai seal söidetud aga aega ei vaadanud, rallitaunusel önnestus vist kopikad üle 110 sisse saada mönes kohas), see tähendab et tunnis peaks läbima umbes peaaegu sada kilomeetrit, 24 tunni jooksul siis 2400.
Paljud vanurid seda vastu peaksid, ilma suurema ettevalmistuseta?Smile
Ja kas peaks vähemalt üks kord öli vahetama selle aja jooksul?

See kusjuures olekski huvitav,et palju nendest nt talverallil osalejate masinatest peale 24 tundi kräunutamist veel võimelised ise kodu poole sõitma oleks.
Paku,et päris 2400 km ei tuleks,pigem sinna 1700-2000 km

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#79

ma ikkagi juhiks tähelepanu sellele, et sellist autot pole veel leiutatud, mis 24h saaks paugutada, ilma et sellel ei tuleks midagi vahetada.
veermik ja mootor vast kannataks aga pidurid mitte, seega oleks vast ca 6h sõiduga passlik alustada, ma isiklikult osaleks ka 24h sõidus, aga see on ikka harcore fännidele, vörridega ei saa päris autosid võrrelda, autod on keerulisemad ja kiirused suuremad
tegelikult on nii talveralli kui ka tähesõit sisuliselt 12h sõit, väikeste peatustega ja maastikul, aga asfaldil järjest sõitmine on hoopis teine teema
Vasta
#80

Pakuks et see löpetajate protsent jääks sinna 30 kanti...
Taunusele andsin seal vist umbes pool tundi suht korralikult pähe ja see oli veel vöimeline ise koju söitma,pidureid küll enam polnud märkimisväärseid....
Usun et kahte tundi poleks see auto vastu pidanudSmile

Aga siit edasi järgmine möte-korraldada seesugune söit talvel, lamellrehvidega(naeltega ilmselt lastakse juba väravast sissesöidul maha)
Hakatuseks ntx...noh... 5 tundi?
Kas oleks huvilisi?

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne