Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg
#21

Enamus saagisid on tavaliselt õlipumbaga jah,kuid omal olnud saag mille õlitus töötab karterirõhu pealt(reguleeritav klapp vahel annab surve õlipaaki).
Teemaalgatajale:Seisab üks 2050 kere koos silindri,vända ja kolviga,see küll plast korpus aga äkki annab sobitada?
Vasta
#22

Mul vedeleb ka üks alumiiniumist korpus. Numbrit ei tea, kuid kui kellelegi sobib, võin ära anda.

   
   
   
   
   

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#23

Teema saigi üldine tehtud!!! Ja ksf-de pakutud saed ei sobi kahjuks.
Pean veidi veel googeldama ja üles otsima et mis analoog Partneril või Husqvarnal on olemas sellest saest. Saab siis seda kaudu kokku kompunnida. Keevitust lubati katsetada aga kuna seal pind on imeõhuke siis garantiid ei lubatud.

Veel pole maha löödud
Vasta
#24

Võiks vast sellega ka proovida http://www.loctite.ee/full-product-list-loctite-1101.htm?countryCode=ee&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001FPOV
Vasta
#25

(14-01-2014, 00:22 AM)sndr81 Kirjutas:  Võiks vast sellega ka proovida http://www.loctite.ee/full-product-list-loctite-1101.htm?countryCode=ee&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=000001FPOV
just sellist asja soovitas üks offroadi mees ka. Eks proovin järele.

Veel pole maha löödud
Vasta
#26

Kas 2051 karter ei sobiks? Mul selline olemas.
Vasta
#27

Võib-olla ei sobi küll teemasse, aga siiski.
Remonti läks Dolmar 410PS. Tuttav lasi kohe peale ostmist ilma õlita kokku ära, vaja on uut kolvikompletki ja silindrit. Kahjuks aga väga ei näita netis, et olemas oleks, tegemist vist aegunud mudeliga. Sobima peaks ka Makita MDE400,DCS410,DCS400 ja Dolmari PS-400 ning PS-39 silinder. Tootekoodid on 028131230 ja 028132110. Äkki keegi töötab vastavas asutuses või suudab juhatada, et saaks vajalikud jupid ostetud.
Vasta
#28

Võrumaal OÜ Kusma saeremont tegeleb Dolmar saagide esindamisega, aitab ka varuosa otsimisega.
Vasta
#29

(20-01-2014, 20:06 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kas 2051 karter ei sobiks? Mul selline olemas.
no pean su juurde tulema!
Muidu sama mure oli ka poolakal http://www.strojnistvo.com/forum/viewtopic.php?t=41876
"vedel metall" olla aidanud.

Ahsoo!!!! 2051 ja 2054 on karteritelt samad nii väidab tootekataloog.
http://store.chainsawr.com/blogs/illustr...part-lists
Ja kellel vaja saab mu käest Husqvarna 137 varuosi. puuduvad laagrid ja poldid muidu komplektne.

Veel pole maha löödud
Vasta
#30

http://www.hortulus.ee/index.php?page=69
Võid nende käest küsida, tegelevad igasuguste saagide varuosade müügiga, tootekataloogis neil polnud, kuid võib-olla saab tellida.
Vasta
#31

(25-01-2014, 00:02 AM)t4rio Kirjutas:  Võib-olla ei sobi küll teemasse, aga siiski.
Remonti läks Dolmar 410PS. Tuttav lasi kohe peale ostmist ilma õlita kokku ära, vaja on uut kolvikompletki ja silindrit. Kahjuks aga väga ei näita netis, et olemas oleks, tegemist vist aegunud mudeliga. Sobima peaks ka Makita MDE400,DCS410,DCS400 ja Dolmari PS-400 ning PS-39 silinder. Tootekoodid on 028131230 ja 028132110. Äkki keegi töötab vastavas asutuses või suudab juhatada, et saaks vajalikud jupid ostetud.

Ma proovin uurida Makita saagide kohta.

EDIT: Joonis, anna teada mis positsioonid huvi pakuvad (lisaks) ja saan ära korraldada, vastust on vaja hiljemalt neljapäeva õhtuks, siis see nädal asi töösse.
   
   

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#32

Oma dolmar võsaseale olen saanud vajaminevaid osi ka makita esindusest Makserv oü-st kuna tegu ongi 1:1 le makitaga.
Nimelt kui keegi pole varem sellesse süvenenud, siis makita bensiinimootoriga tööriistad toodetakse kõik dolmari tehases dolmari osadest(erinevus ainult korpuse värvis) ja dolmari elektri tööriistad toodetakse kõik makita tehastes makita osadest.
Vasta
#33

Ehk oskab keegi siin foorumist veidi abi anda. Saeks on husqvarna 137. Probleem seisneb sellest et sooja mootoriga ei taha käima minna. Teed töö ära, täidad paaki ja vb pingutad ketti või teritad, siis enam käima teda ei saa. Alles siis kui mootor külm saab uuesti käima. Tekib nagu tunne, et kütus vajuks karburaatorist ära ja ei tõmba soojalt enam üles.
Vasta
#34

(09-03-2014, 12:39 PM)baltex Kirjutas:  Ehk oskab keegi siin foorumist veidi abi anda. Saeks on husqvarna 137. Probleem seisneb sellest et sooja mootoriga ei taha käima minna. Teed töö ära, täidad paaki ja vb pingutad ketti või teritad, siis enam käima teda ei saa. Alles siis kui mootor külm saab uuesti käima. Tekib nagu tunne, et kütus vajuks karburaatorist ära ja ei tõmba soojalt enam üles.

Kas ainult käivitmise mure või kipub peale pikka töötamist ära ka surema
?

Soovitan paagituulutuse ära kontrollida. Võib olla natukene kinni,et töötamisel pump jõuab ära imeda kuid käivitades jääb puudu.

Kui see ei aita siis tee saele toitesüsteemi hooldus. Puhasta ning reguleeri karburaator,vaata üle kütusefilter paagist. Pane uus küünal ja siis aita edasi. Muidu liiga palju asju mis võivad seda mõjutada.
Vasta
#35

Mul ühel Husqvarna 136 sael on vastupidine häda - ei käivitu külmalt. Ükskord kiskusin 70x, enne kui käivitus, nüüd hakkab juba kergelt käivitussüteem järgi andma. Nüüd olen alguses startgaasiga aidanud.
Kui käima saab, siis töötab ilusti. Soojalt käivitub hästi.
Kas vändasimmerid surnud?
Vasta
#36

HQ137 ja 136 kohta - need on parajad nuhtlused, kui käib siis käib ja... Ma lõpuks loobusin üldse kui avastas remondimees et otsasimmeri on läbi. Simmer ja laager on üks tervik, koos töörahaga pool uut sae hinda läheb. Mul jäi soojalt peale tankimist seisma, kisu lolliks. külmalt startis mõne tõmbega.

Praegu ajan mööda ilma Jonsered 2054 otsatihendeid taga. Smile Imestati et tahan seda risu käima saada. Lähiajal peaks mu kätte jõudma McCulloch Titan. Seesamasugune kole raske!!!!!

Veel pole maha löödud
Vasta
#37

Oskab keegi targem kommenteerida kuidas kontrollida Stihl ms 250 paagi tuulutust?
Vasta
#38

(09-03-2014, 14:01 PM)JaakH Kirjutas:  HQ137 ja 136 kohta - need on parajad nuhtlused, kui käib siis käib ja... Ma lõpuks loobusin üldse...

Helistasin kohalikule saeparandajale, HQ 136 mudelinime kuuldes ütles esimese asjana: "VISKA PRÜGIMÄELE!"
Vasta
#39

(09-03-2014, 14:56 PM)mikk92 Kirjutas:  Oskab keegi targem kommenteerida kuidas kontrollida Stihl ms 250 paagi tuulutust?

Kas vaakumiga kontrollimine on väga ootamatu soovitus?Toungue
Meil on siin üks ksf. kes neid sihlilisi on vähe lähemalt näppinud, tema oskab ehk muid soovitus jagada.

(09-03-2014, 12:52 PM)Gravity Kirjutas:  ...
Kui see ei aita siis tee saele toitesüsteemi hooldus. Puhasta ning reguleeri karburaator,vaata üle kütusefilter paagist. Pane uus küünal ja siis aita edasi. Muidu liiga palju asju mis võivad seda mõjutada.

+1.

Kui see just äkki peale viimast paagitäit ei tekkinudToungue, siis alusta ikka lihtsamatest asjadest.

Kas küünla märjaks lööb? Kas bensutilk karburaatorisse teeb elu sisse?
Vasta
#40

(09-03-2014, 14:56 PM)mikk92 Kirjutas:  Oskab keegi targem kommenteerida kuidas kontrollida Stihl ms 250 paagi tuulutust?

Kõige kindlam on vaakumpumbaga. Tuulutusklapp ei tohi lasta vaakumil tekkida ning läbi klapi ei tohi ka bensiini välja voolata. Lihtsalt ajapikku võib klapp oma membraanidega sodi täis minna kuna sealt käib ikkagi läbi filtreerimata õhk.

5-10 eurot on uus klapp.

----------
Ja kui vaakumpump pole käe pärast siis pane pikk voolik külge,tee paak tühjaks ning ime suuga.

--------

Kõige elementaarsem on teha ennem käivitamist korra paagikork lahti ning saagi hoida poole pööres ning kui mootor hakkab "ära surema" siis natukene paagikorki lahti teha. Kui korgi avamine annab tulemust on viga käes.

Täispaagiga avaldub probleem kergemine kui tühjavõitu paagiga!

Edu testimisel Big Grin

-------------

Kuid alati kõige MÕTEKAM on alustada saagidel jm 2T mootoritel toitesüsteemi puhastamisest ning reguleerimisest. Kuna võimelikke probleeme võivad põhjustada 100 asja . Võib ka kütusevoolik olla katkine või väljaveninud jne,aga sa ei näe neid ennem kui karburaatorit lahti ei võta.

Alguses BASIC things ja siis järest keerukamad.

MS250 tüüpviga on ka see,et karburaatori reguleermembraani õhutus on tehtud väikse augu näol karburaatori ülemisel kaanel. Ajapikku kipub saepuru sisse sisse minema ning saag hakkab täis jooksma.

Ma ei viitsi kõike kirja panna.Kui siis ainult konkreetsete küsimuste peale.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 11 külali(st)ne