(08-09-2014, 21:33 PM)honkomees Kirjutas: Sama võiksid ka nt interneti ja mobiiliteenuse pakkujad arvestada, kui nad oma suurejoonelise katteta reklaame teevad Ainult liikluskindlustus arvestab elukohast tulenevat riskivähesust ...
OT in:
Aga täpselt nii ongi! Ei pinguta mitte üks operaator mingite karulaante suvekodude 4G levi pärast, mul hea, et üldse õuepeal levi on
Täpselt sama ka elektrifitseerimisega, millise plaani pani paika juba 94 aastat tagasi Lenin isiklikult oma GOELRO'ga. Kui meil pole otse kalda ääres oleval suure püsiasustusega Pranglil korralikku püsiühenduseelektrit ja ksf!Vootele peab ikka mõnikord jalgrattaga arvutile voolu väntama, sama Ruhnu ja näiteks Hobulaiuga, siis millest me räägime? Ja ei ole vahet, on see vähemus, kes enamusele peab demokraatias alluma, 20% või 0,02%. Ning ma olen peaaegu kindel, et Hobulaid on Eesti kõrgeima "kasumlikkusega" kindlapiiriline haldusüksus per hektar. 57 hektarit 75 hektarist on Urmas Kaarlepa oma ja ka teised maaomanikud pole just vaesed inimesed + omab maad ka
Märjamaa vald. Ehk selle laiu omanik/kasutajaskonna panus riiki nii otseselt maksudena kui kaudselt on
erakordselt kõrge.
Ja see kõik käib ka autonduse kohta: päris kindlasti pole mulle mõtet rääkida, kuidas TALVEL saab/ei saa Eesti maapiirkondades sõita. Selleks olen mina/meie kahekesti kindlasti kõige valem inimene
See on tõsi, et hea dnaastrehvid teevad seal sõitmise kordades lihtsamaks aga see ei korva mitte kuidagi naastrehvide tehtavat räiget kahju KOGU riigi teekatetele aasta lõikes. Isegi seda spetsialistide vahel tunnsitatakse aga see pole ju miilitsate poolne tellimus, et julgelt pooled "valede sõiduvõtete ja valesti valitud kiiruse tõttu kaldus vastassuunda ja jälle mitmed laibad" on TEGELIKULT tingitud naastrehvide lõhutud teest, kus pikisoontes tekkis äkitselt kontrollimatu vesiliug... Teekate ei vastanud nõuetele aga kus sa sellega.
Ma oleks nõus eranditega: antakse kindlatele autodele naastrehvi kasutamise õigus - needsinased valdade sotstöötajate elektrikäulad, vallas lapsi ja pensionäre vedavad autod, valla väikebussid-liinibussid, kiirabi, politsei jms elanikkonna teenindamiseks hädavajalik maapiirkondade autopark aga äri- ja eraautod sõitku lihtsalt aeglasemalt. Samas linnades ei ole erandid üldse vajalikud. On vallasisene linn, siis pead ka maal käima, on tegu eraldi KOViga, pole linna sotstöötajal linna piirest kuhugi vaja minna.
OT out
Oli küll ohvtopik, kuid suuremas plaanis peaks inimesed ka autosid ostes/liisides "suuremat pilti" vaatama. Panema kogu aeg mistahes ostud ja tegevused skaalale ebavajalik/vajalik/hädavajalik; raiskamine/mõistlik/ülejõu käiv; lollus/praktilisus/edevus jne ja sealt siis "õigeid" otsuseid ja valikuid tegema. Ja meile on alati kõige rohkem meeldinud näiteks need taverallitajad, kes on telefonitsi või otse öelnud: kuna Talveralli on ebavajalik raiskav lollus ja pere eelarve seda välja ei kannata ja on vaja muid asju teha, siis ei osale. Et perel oli juurdekasvu, seega oli vajalik, mõistlik ja praktiline võtta kohustus panga ees ja soetada liisinguga uus garantiiga turvaline pereauto ja kogu see vana läbihooratud saast vanarauaks müüa. Aga et
võetud kohustust täita, peame pere eelarvet suhteliselt korrektselt jälgima...