dt-20 "Põka"

(26-04-2010, 21:31 PM)uko Kirjutas:  Seda sidurit nagu ka kõiki teisi sama tüüpi,saab peale keerata.

Kui võimalik, saad sa  täpsemalt siduri reguleerimist kirjeldada - joonistada!?
Vasta

(13-10-2014, 13:29 PM)andopando Kirjutas:  
(26-04-2010, 21:31 PM)uko Kirjutas:  Seda sidurit nagu ka kõiki teisi sama tüüpi,saab peale keerata.

Kui võimalik, saad sa  täpsemalt siduri reguleerimist kirjeldada - joonistada!?
sidurikoja luuk eest,tihft välja,paned heebli survelaagri 3 õlaku vahele nii et heebli ots luugi serva peal ja keerad vänta päripäeva,kuni tihft uude auku kukub-ongi peale keeratud ja kui vaja liigutad veel ühe augu võrra
Vasta

(13-10-2014, 14:15 PM)ylli Kirjutas:  
(13-10-2014, 13:29 PM)andopando Kirjutas:  
(26-04-2010, 21:31 PM)uko Kirjutas:  Seda sidurit nagu ka kõiki teisi sama tüüpi,saab peale keerata.

Kui võimalik, saad sa  täpsemalt siduri reguleerimist kirjeldada - joonistada!?
sidurikoja luuk eest,tihft välja,paned heebli survelaagri 3 õlaku vahele nii et heebli ots luugi serva peal ja keerad vänta päripäeva,kuni tihft uude auku kukub-ongi peale keeratud ja kui vaja liigutad veel ühe augu võrra

Lugu järgmine. Toimisin nii nagu eelnevalt õpetatud, kõik oleks loogiline. Tift fikseerub järgmises augus, kuigi raskelt. Seda reguleerimist on tunda ka sidurikangist.
Kuid peale käivitamist on algne olukord, kas on võimalik, et fiksaatortift ei toimi nii nagu peaks.
Vasta

Võib ju markeriga kriipsu tõmmata ja pärast näha kas läheb tagasi või ei.
Vasta

Tere!

oleks üks küsimus mis mind on piinanud, nimelt tagumise ratta vahelt ajab õli välja ja lahti võttes oli võlli tihend läbi. Küsiksin siis targemate meeste käest, et mis oleks selle tihendi täpne nimetus, kus sellist tihendit müügil võiks olla ja kas t-25 oma istub ka sinna.

Ette tänades,
Janar

p.s
püüdsin pilti lisada aga kuna on liig suur siis ei saanud seda lisada ja telefonist maru jukeramine, loodan, et minu seletus oli piisavalt arusaadavSmile
Vasta

Vaja tarkade meeste nõu.
Sai soetatud DT-20.Käivitub suht kergesti,aga pöörded lainetavad.Plunzer sai vahetatud,pihusti ja etteandepump ka.
Kui gaas täitsa maas siis nagu päris ok,aga kui pöördeid juurde anda siis hakkab lainetama.Pöörded vajuvad maha siis ajab valget,
kui üles siis on ok või kergelt musta.
Süüde vale?
Kompressiooni sai möödetud mingi riistapuuga mis näitas maks 18 ja selle lõi põhja.
Vasta

(09-09-2015, 10:48 AM)Tiiit Kirjutas:  Vaja tarkade meeste nõu.
Sai soetatud DT-20.Käivitub suht kergesti,aga pöörded lainetavad.Plunzer sai vahetatud,pihusti ja etteandepump ka.
Kui gaas täitsa maas siis nagu päris ok,aga kui pöördeid juurde anda siis hakkab lainetama.Pöörded vajuvad maha siis ajab valget,
kui üles siis on ok või kergelt musta.
Süüde vale?
Kompressiooni sai möödetud mingi riistapuuga mis näitas maks 18 ja selle lõi põhja.
Sinu jutt viitab sellele, et ei saa korralikult kütet kätte. Kas filtrid on puhtad?

Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Vasta

Sinu jutt viitab sellele, et ei saa korralikult kütet kätte. Kas filtrid on puhtad?

Tere ja tänud

Süüde oli vale.Tänud abi eest.
Käib nagu kell nüüd! Big Grin
Vasta

Paar küsimust targematele:
1. Kas 20 ja 25 piduri trumlid on samad?
2.Kas keegi taastab pidurilinte 20-nele?
3. Kas on kuskilt lugeda mis asjad muutusid läbi aastate. Nimelt sooviks tuvastada oma traktori aastaarvu. 
4. Millist silindrit olete pannud keskmise tõmmitsa asemele?

Edu
Veiko

MTJ.EE
Vasta

(20-10-2016, 17:20 PM)Veiko Varik Kirjutas:  1. Kas 20 ja 25 piduri trumlid on samad?

Kataloog pakub T25 piduritrumli numbriks 7.38.103, nii et peaks sobima küll. Kui ma nüüd õieti aru olen saanud, siis käigukasti ja muude alusvankri juppide puhul esimene number peaks näitama, millisele mudelile see algselt loodi. T25'l esinevad numbritega 7, 14 ja 20 algavad osad võiks siis olla samad, mis DT-20'l.
Vasta

(20-10-2016, 17:20 PM)Veiko Varik Kirjutas:  ...
2.Kas keegi taastab pidurilinte 20-nele?
...
4. Millist silindrit olete pannud keskmise tõmmitsa asemele?

Edu
Veiko

Pos. 2 - Pidurimeister Tallinnas.
Pos.4 - suvaline paslik, soovitavalt lukustusklapiga (et siibrileke ei laseks paigast vajuda). Tööpikkus võiks olla vahemikus 450-800 mm, kiirvabastusega pea teeb elu kopaga hõlpsamaks.
Vasta

Aitäh vastuste eest. Järgmine küsimus:
Kas orjenteeruva friktsioonmaterjali paksuse pidurilindil ka keegi osakab öelda.
Veiko

MTJ.EE
Vasta

Tere!
Otsin DT-20-le uusi kolvirõngaid.
Õlirõngas oli eelnevalt katki ja ülevalt teise surverõnga lõhkusin mahavõtmisel ise ära.
Kas keegi saab aidata? Endal jääb tõenäoliselt üle kasutatud,kolb .(Vahetuskaubaks kui vaja)
Panen mõne pildi ka. Kas lukuvahe 1,6 mm. on ok ?
Alrad.telef. 53415221
Vasta

Tere. 
Küsimus põka mootorinumbri kohta.
Kas kusagilt saab traktori vanust ka välja lugeda?
 (endine peremees on surnud)
Ploki küljel on mõned numbrid,mis need võivad tähendada?
Samuti kolvi pealt on võimalik välja lugeda üht koma teist.
Lisan pildid.
alrad
Tänan targemaid, ja häid munadepühi!
Vasta

Kui leidub algseid kellasid ja ka massilülitil on aasta ja kuu peal.
Vasta

(13-04-2017, 23:13 PM)vanaain Kirjutas:  Kui leidub algseid kellasid ja ka massilülitil on aasta ja kuu peal.

Tänud vastamast, massilülitit ei olnud peal ja kahtlen  kellade originaalsuses.
Kui ma selle traktori sain oli teine üsna vanaraualaadne toode.
Kolvi pealt loeb välja XTz 14 ja 04 08 66
Kolb on siis aastast 1966?
Ega see ei oma suurt tähtsust , Varsti saab ehk valmis masinast pilti teha.
Tänaseks on mootoris veed ja õlid sees, paak peal ja küte ühendatud.
Üks küsimus ka,kuhu läheb eelsüüteküünla käsipumba toitetoru,
pildi pealt on näha tänane põka olukord. Kena kevadet!
Alrad.
Vasta

Ilmselt need kaks varianti.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

Toitetoru läheb paagi all olevasse väljavõttesse.Sinnasamasse kust kütusepumba toide.Ja peale käivitamist suletakse sissekeeratava nii öelda kraaniga.Selline pikem stutside ja vahetükkide kompunn .
Vasta

(02-06-2017, 13:28 PM)uko Kirjutas:  Toitetoru läheb paagi all olevasse väljavõttesse.Sinnasamasse kust kütusepumba toide.Ja peale käivitamist suletakse sissekeeratava nii öelda kraaniga.Selline pikem stutside ja vahetükkide kompunn .

Tänud info eest. Arvasin sedasama, mul antud hetkel paagi all orig. kraan ja selle küljes
kohe pumba küttetoru. Puudu siis need vahestutsid, kraan ja ühendus toitetoruga.
Veel on vajaka settepoti kinnitus pumba külge.
Ehitan visalt aga aeglaselt edasi,kui puuduolevad vidinad leian topin hiljem vahele.

(Pilt ka eelnevast ajast, nüüd on käivitamiseks vajalikud kütusetorud juba küljes.)
Vasta

Lisan ühe idakeelse lingi, kus leiab mitu lehekülge juttu ja tehnilisi jooniseid>   venelaste tehnika
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne