Gaz 66-01 1977.a
#41

Talvepuud siis ammu metsast koju veetud, auto töötab kenasti. Päris külmaga oli käivitus pikk, selle vastu aitas soojapuhur. Kui ämblik juba leige käivitus koheselt. Soojalt käivitub väga hästi. Esimeste külmadega kui maa alt veel pehme oli, õnnestus massin ka sillatalani ära uputada. Siis tõmbas veel rehvi ka ringi velje peal ja tuligi auk ratta kõrvale kaevata, et varuratas alla panna. Ning naabrimees appi kutsuda traktoriga. Vedades kätte ei saanud, hoopis nelivedu hakkas traktorit uputama. Lahenduseks oli traktori rippsüsteem auto kasti alla tagantpoolt, tõste mülkast välja ja meeter lükkamist ning kõik jälle korras. Oodatud läbipaine tekkis ootamatus kohas. Nimelt raskuse all hakkas auto raam sissepoole painduma (pildil umbes sealt kus hüdrotvoolik raamile kinnitub). Aitas üks risttala lisamine raamile.
           

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#42

(01-04-2014, 12:48 PM)hellrix Kirjutas:  ...Siis tõmbas veel rehvi ka ringi velje peal ja tuligi auk ratta kõrvale kaevata, et varuratas alla panna...
Siit tuleb siis tarkusetera kõrva taha - kui auto juba sisse vajunud, siis on hilja kumme tühjaks lasta. Ja kui ka oli juba ennem survet alandatud, siis tuleb seda uuesti tõsta.

Kui see just aprillinali pole Toungue
Vasta
#43

Ei pole mitte nali. Tegelt see ratas läks vaikselt tühjaks ja too hommik nagu kiuste jäi rõhk kontrollimata. Rehvirõhu sisteem veel lõpuni tegemata.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#44

Nonii, talv varsti tulekul. Vaja siis vints valmis meisterdada. Väike inventuur garaazis ja näppu jäi suht tummine hüdromootor. Voolikute jaoks üleminekut polnud, tuli teha. Paraja paksusega metallitükk, väheke lõikamist, puurimist ja treipingis keerutamist, et O-rõngastele pesa teha, ning valmis see oligi. Väheke keevitust stutsidele. Valmis. Ühendasin kasti silindri vooliku lahti ja hüdromootorile külge. Pump praegu Nš32 ja mootor sajane. Tagasivool otse paaki. Tooreklapiga pöördeid juure, nii umbes 1200. Tahhomeeter võlli otsas näitas 250 p/min. Nš50 on veel riiulis, läheb külge varsti. See peaks tõstma hüdromootori pöördeid ca. 50 prossa. Reduktor on ka päris kobakas ülekandega 59/1. Sajase pooli korral tuleb trossi kiiruseks alates 2m/min. Natuke aeglane on. Aga uue trossikihiga kasvab ka kiirus. Samas kiiret pole, peaasi, et välja mülkast tirib kui peaks vajadus olema. Esialgu puhas teooria, eks näis mis praktika näitab.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#45

Täna läks kogu päev vintsi tegemisele. Edenes hästi. Vintsi raam sai auto raamile poltidega kinnitatud ja kogu kupatuse saab vajadusel eemaldada.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#46

Soomes maksab 12tuh sõitnud Gaz-66 vaid 1000€ http://www.tori.fi/pirkanmaa/Gaz_66_4_X_...?ca=16&w=3 Niisama jäi silma Smile
Vasta
#47

Hind on hea, auto ka ilmselt. Aga teine tonn läheb toomisele.

Üks pildike ka. Töötab aga teen pooli jämedamaks. Saab vähe kiirust juurde. Ootan plasmalõikusest detaile. Pump endiselt Nš32 kuna Nš50 kinnitus ja nuut sama aga väljund-sisend suurema läbimõõduga. Tuleb teha uued flantsid ja jagaja vahele panna. Praegune lahendus siis kolmikkraaniga. Õli pealevool siis kas kasti silindrisse või hüdromootorisse. Käed sügelevad veel hüdrodosaatoriga rooli järele ka...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#48

(14-09-2014, 09:08 AM)Romka Kirjutas:  Soomes maksab 12tuh sõitnud Gaz-66 vaid 1000€ http://www.tori.fi/pirkanmaa/Gaz_66_4_X_...?ca=16&w=3 Niisama jäi silma Smile

Teiselpool Tamperet natuke, polegi väga viga, ca 200km helsinkisse.  Laevapilet on siinkohal vast kõige krõbedam, tahavad vägisi veoka alla suruda seda 66kastikat...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#49

Tööd ikka jagub masinale. Veetud nii puid kui kände. Siis tuli vajadus tõstemehhanismi järele. Meelde tuli vene kroonu ja ZIL-131 töökojaga. Aretasin midagi sarnast. Pole aimugi palju see tõsta kannatab aga tonnised kivipakid tõusid madelauto pealt kenasti lahti ja sai platsile ritta seatud. Et vints mõlemat pidi töötaks paigaldasin lõpuks jagaja. Hoob ka mugavalt käepärast. Väikese mööndusega, et kui vajadus kabiini tõsta, pean ennem hoova ära kruttima. 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                   

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#50

(01-04-2014, 16:19 PM)hellrix Kirjutas:  Tegelt see ratas läks vaikselt tühjaks ja too hommik nagu kiuste jäi rõhk kontrollimata.
Seal rehviröhusüsteemi juhendil on min 0,5 bar ? Kas alla selle siis kerib ringi vast, hea teada kui peaks omaga pöhjani mudas olema.

http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=32445

Mul lekkisid need rehviröhusüsteemi kraanide kinnitus-kohad lohvi torule, ventiili ju sees pole.

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid255719

(13-07-2014, 23:45 PM)hellrix Kirjutas:  ... Tooreklapiga pöördeid juure, nii umbes 1200 ... 
Kas sul käsigaasi pole, peaks teine olema tooreklapi körval.

http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=28825

Kas mootori pöördeid vaatasid lisa-seadmega vöi oled installeerinud tahhomeetri. Ma soetamise algusest peale igatsen tahhomeetrit armatuurile, kuid ei taha originaalsust rikkuda niivörd palju. Kui leiaks vaid sobiliku, salongi-armatuurile, mille saab ühendada kontaktivaba süsteemiga.

(14-09-2014, 10:11 AM)hellrix Kirjutas:  ... Käed sügelevad veel hüdrodosaatoriga rooli järele ka ...
uudishimust ei saa aru, kesasi see on.
(02-11-2014, 20:41 PM)hellrix Kirjutas:  ... Siis tuli vajadus tõstemehhanismi järele. Meelde tuli vene kroonu ja ZIL-131 töökojaga. Aretasin midagi sarnast.  
Aeg-ajalt tunnen sellisest puudust. Hea idee, viitsiks vaid omale ka ehitada.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta
#51

Ükspäev tõstsin lasti liiga kõrgele, konks hakkas juba üle trossiratta ronima. Tekkis selline mitte tahtlik kontroll nõrgemale lülile selles mehhanismis. Tulemuseks trossipooli katkine laagripukk. Tegelt need malmkorpused tundusid algusest peale kahtlased. Tegin terasest vähe tugevama. Tundub, et järgmise apsaka korral annab järele polt mis ongi selleks otstarbeks kahe võlli ühenduslülina ja on võtnud juba õrnalt S kuju. 1500kg tõstab üles, kui 50kg juurde panin tõusid tagarattad maast õrnalt lahti.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#52

Vastuseid Ksf! overspeed-ile.

Sul seda kartust ei peaks olema, et rehv veljelt maha ronib. Originaalis on võrud sees mis hoiavad rehvi ka tühjalt omal kohal. Mul on veljed laiaks tehtud ja kuna võrud olid suht roostes ja lukud täiesti küljest ära, ei hakanud neid laiemaks keevitama ja katsun ilma nendeta hakkama saada.

 Neid ventiili kraane mul polegi veel küljes. Ootavad kapis oma aega. Tühjenemise põhjus oli praguline siselohv mis sai asendatud uuega.

 Käsigaas on olemas, ju siis jäi tooreklapi hoob esimesena pihku. 

 Tahhokaid olen ka ise jebaist piilunud. Ega vahet pole minuarust kas on kontaktidega süüde või ilma. Impulss võetakse süütepoolilt.

 Hüdrodosaatoriga rooli all mõtlesin midagi taolist nagu Ksf! mlsluik-i JUMZ-i teemas postitus 134. Jupid jällegi riiulis ootamas. Peab kaaluma kas on mõtet ja aega. Kui peaks ehituseks minema siis tuleb taha ka esisild, et pöörderaadiust väiksemaks saada.
 

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#53

See rögiseja ka ikka elus. Iga aasta toonud paarkümmend ruumi küttepuid koju ca 7 km kauguselt. Tavaliselt teeme metsas viiekümnesteks ja kodus otse kastist läbi lõhkuja riita. Orig. bensupump asendatud elektrilisega kuna vana lõi halvasti. Ilmselt nukk kulunud, proovisin ka pumba hoovale peale keevitada aga ei saanud ikka hea. Pole sel elektrilisel ka viga midagi. Küünlad tahmab tihti ära, seega loobusin uute panemisest. Kui juba kuulda, et mõni silinder vahele jätab, võtan karbist peotäie järgmisi, täiesti suvalisi ja sõidab jälle. Neid vanu on ikka kogunenud kuna peres on kolm V8 sõiduautot ja ühel neist oli 2 küünalt silindri kohta. Ja mootori remondi jätan ka vahele kuna autot paar-kolm päeva aastas vaja.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#54

Hehe, veel üks küünalde taaskasutajaSmile

Kas auto jõuab korralikult soojaks ka käia?
Vasta
#55

Õigustatud küsimus. Tõesti, kui puude vedu pluss metsas müttamine hunniku juurest hunniku juurde, läheb küünlaid vähem. Niisama kodus nikerdades on vahetus tihedam.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta
#56

(23-04-2021, 10:59 AM)hellrix Kirjutas:  ... Küünlad tahmab tihti ära, seega loobusin uute panemisest. Kui juba kuulda, et mõni silinder vahele jätab, võtan karbist peotäie järgmisi, täiesti suvalisi ja sõidab jälle. Neid vanu on ikka kogunenud kuna peres on kolm V8 sõiduautot ja ühel neist oli 2 küünalt silindri kohta. Ja mootori remondi jätan ka vahele kuna autot paar-kolm päeva aastas vaja.

Tea kas ongit mootori remonti vaja. Mul aint alla 4000 km söitnud mootor ja tahmab samamoodi küünlaid metsas töristades, toores tihti peal ja ei jöua soojaks minnagit kui juba uues sihtkohas.
Omal proovin lahenduseks kuumemaid küünlaid ... ei tea et oleks üldse plaanis maanteel koormaga 90 km/h söitma minna, seega ei tohiks probleem olla:

https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid480422

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne