aga ei saa piltti siia kuidagi
tuvastada vana võrr
09-11-2014, 20:34 PM
aparaadil nimeks gauja , nagu ketiplekiltki lugeda, vähemlevinud mark peaks olema riga 2 , ei tea ainult kas see kehtib mõlema gauja põlvkonna kohta , antud isend peaks see vanem olema , tagaporikal ümara punase reflektoriga, seoksed pisiasjad oleks mõistlik ikka pildile saada .
09-11-2014, 21:11 PM
Püüan kõik piltti panna.Tegu isendiga aastast66 ja kilometraaz tõepoolest selline.OK+-10 kiltti Mingit müügiplaani ei ole,pigem ehk valmistuda järgmise aasta võrrimaratoniks.
09-11-2014, 22:20 PM
Kuna momendil õiget piltti ei lednud,ütlen lihtsalt,et tagatuli on ümmargune ja kroomitud kestas.
09-11-2014, 22:22 PM
(09-11-2014, 21:11 PM)linnuke Kirjutas: Minu arvates on sellise koht pigem muuseomis, kui kusagil mudaaugus hoo"#ta. Võrrivõidusõidu jaoks võta parem suvaline "raibe" osta.ee-st või sarnasest kohast(natuke putitamist ja saad sõita niiet vere maitse suus). Seda masinat aga hoia, tõsiselt!
vabal ajal painutan kaablit...
09-11-2014, 22:38 PM
Mul lapsepõlvest neid nn.raipeid küll.Enamik muidugi juba molekulis.Ja loomulikult mutta ma ei lähekski,selleks mul peres mitu 4x4 tegelast.Tõepoolest,tundsin huvi,mis aparaadiga tegu,kuna isegi Teie foorumi pilditagavara ei andnud vastust.
Samas aga küssa,mis temaga peale hakata.Töötab nigu paugupill.Mis aga teha nn.kerega.Mõni soovitab restaureerida,st.uus värv,kroom jne.Teine ütleb,et ära puutu midagi.Mida arvate
Samas aga küssa,mis temaga peale hakata.Töötab nigu paugupill.Mis aga teha nn.kerega.Mõni soovitab restaureerida,st.uus värv,kroom jne.Teine ütleb,et ära puutu midagi.Mida arvate
09-11-2014, 22:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-11-2014, 23:00 PM ja muutjaks oli rocker.)
(09-11-2014, 22:38 PM)linnuke Kirjutas: Et mis teha, mina panin näiteks omale kalliks saanud kaherattalise elutuppa riiulisse
http://www.imageshack.eu/cNS.jpg
vabal ajal painutan kaablit...
09-11-2014, 23:09 PM
Minul selleks kallikeseks Jawa 250,kitsa lenksuga.Aga riiulit pole.
Sinul igatahes väga effektne pilt.
Sinul igatahes väga effektne pilt.
10-11-2014, 17:58 PM
kuidagi ei mõista loogikat , et kõik asjad tuleb ülekroomida liivapritsida ja pulbervärvida , okei kui mingi poolläbikõdunenud isend , kus vaja joota ja keevitada , siis pole värvimisest pääsu. sul ju 99% komplektsuses vägaviisakas pill, selle ühe pildipõhjal igatahes . kui sumbutikroomil olev pruun kiht on mingi tsiatim 25 , pole üldse murekohti paista, kui roosterägalik , siis võid ju võimaluse avanedes kobedama analoogi külge kruvida.
minu mõte on , et igasugu jäänustest võib asja teha kui on vajadust ja palju lolli raha, kuid sellist hästisäilinud eksemplari restoreerimisega rüvetama hakata külll pole tarvidust . on ju kohti , tagadil ja väätsal ja , kus selline asi kuiva koha leiab , niiet vanaaegne tolmgi alles püsib .
minu mõte on , et igasugu jäänustest võib asja teha kui on vajadust ja palju lolli raha, kuid sellist hästisäilinud eksemplari restoreerimisega rüvetama hakata külll pole tarvidust . on ju kohti , tagadil ja väätsal ja , kus selline asi kuiva koha leiab , niiet vanaaegne tolmgi alles püsib .
12-11-2014, 21:40 PM
(10-11-2014, 17:58 PM)iceman Kirjutas: kuidagi ei mõista loogikat , et kõik asjad tuleb ülekroomida liivapritsida ja pulbervärvida , okei kui mingi poolläbikõdunenud isend , kus vaja joota ja keevitada , siis pole värvimisest pääsu. sul ju 99% komplektsuses vägaviisakas pill, selle ühe pildipõhjal igatahes . kui sumbutikroomil olev pruun kiht on mingi tsiatim 25 , pole üldse murekohti paista, kui roosterägalik , siis võid ju võimaluse avanedes kobedama analoogi külge kruvida.
minu mõte on , et igasugu jäänustest võib asja teha kui on vajadust ja palju lolli raha, kuid sellist hästisäilinud eksemplari restoreerimisega rüvetama hakata külll pole tarvidust . on ju kohti , tagadil ja väätsal ja , kus selline asi kuiva koha leiab , niiet vanaaegne tolmgi alles püsib .
Ega ma ei kipugi teda puutuma.Mootor töötab ja välimus on nii nagu ühel 50 aastat seisnud asjal on.Muide kuivas kohas ,püüningul.Sealt ma ta päästsin,enne kui jotast naabrimees talu maha müüs ja kogu mant kopa alla läks.
12-11-2014, 21:52 PM
(12-11-2014, 21:40 PM)linnuke Kirjutas:Küsimus veel.Mis seal Tagadil ja Väätsal siis on.Kas mingi põrrimuuseum(10-11-2014, 17:58 PM)iceman Kirjutas: kuidagi ei mõista loogikat , et kõik asjad tuleb ülekroomida liivapritsida ja pulbervärvida , okei kui mingi poolläbikõdunenud isend , kus vaja joota ja keevitada , siis pole värvimisest pääsu. sul ju 99% komplektsuses vägaviisakas pill, selle ühe pildipõhjal igatahes . kui sumbutikroomil olev pruun kiht on mingi tsiatim 25 , pole üldse murekohti paista, kui roosterägalik , siis võid ju võimaluse avanedes kobedama analoogi külge kruvida.
minu mõte on , et igasugu jäänustest võib asja teha kui on vajadust ja palju lolli raha, kuid sellist hästisäilinud eksemplari restoreerimisega rüvetama hakata külll pole tarvidust . on ju kohti , tagadil ja väätsal ja , kus selline asi kuiva koha leiab , niiet vanaaegne tolmgi alles püsib .
Ega ma ei kipugi teda puutuma.Mootor töötab ja välimus on nii nagu ühel 50 aastat seisnud asjal on.Muide kuivas kohas ,püüningul.Sealt ma ta päästsin,enne kui jotast naabrimees talu maha müüs ja kogu mant kopa alla läks.
13-11-2014, 09:29 AM
no mitte päris põrri , seal laiem valik kaherattalisi .
13-11-2014, 09:48 AM
Hästisäilinud ratas, peab mainima.Midagi ei tohiks sellise säilivuse puhul restaureerima hakata. Kas nüüd vanaaegset tolmu tasub säilitada, parem ikka säravamaks puhastada. Tuletoru ja sumpsi pealt tuleks konserveerimismääre maha pesta, enne kui see sinna peale kinni kärssab.
Et mingit liikurid taastama hakata, peab säilivus olema teatud tasemest allapoole...Sellel teemal on siin varemgi räägitud,
Et mingit liikurid taastama hakata, peab säilivus olema teatud tasemest allapoole...Sellel teemal on siin varemgi räägitud,
Tervitab Veteran.
13-11-2014, 10:48 AM
14-11-2014, 19:42 PM
(13-11-2014, 10:48 AM)kass Kirjutas: Väätsal
http://www.velomuseum.ee/et/muuseum/
Tänud.
Tänu oma vanakesele olen seda foorumit nüüd tihedamalt lapanud,täitsa huvitav.Noorus tuleb kohe silme ette
15-11-2014, 21:09 PM
Tere! Olen siinses keskkonnas tuttuus...esimest korda avalik sõnavõtt !!! Sooviks sellise ilusa eksemplari taustal veidi täpsustavat infot saada...anda! Omanik väidab, et mainitud eksemplar pärineb aastast 66...mille põhjal? Lugupidamisega Kuuliprits!!! NB! Igasugune "restaureerimine" sellises säilivuses isendi kallal on tõsine karistustvääriv kuritegu!!!
15-11-2014, 22:32 PM
kahjuks vähe fotomaterjali , võiks olla raaminumber , selle viimased kaks peaksid olema tootmisaasta. kuid küljeplekid , riistakoti asukoht , tagahelkur viitavad 1961-sele aastale, teine põlv oli 62-66 , nii väidavad targemad lõunamaa spetsid .
16-11-2014, 11:17 AM
Tere jälle! Nende lõunamaa meeste arvamusega nõustuksin mina ka, kuid siit jätkaks järgmise küsimusega : kas ja kui on olemas siis kus paikneb ketipinguti pedaalidega liigutatava keti jaoks? Parimat Kuuliprits!
16-11-2014, 16:01 PM
Paremad pildid,kõikvõimalikud numbrid püüan pildile saada homme,st.17.11.13
Mis aga puutub aastasse 66,siis on see endise omaniku emale kingitud põrr.Aastatel 65 või 66.Ja tema olla sõitnud sellega paar korda Laitse poe vahet.Teen pildi ka kummimustrist,ehk on veel karvane.
Mis aga puutub aastasse 66,siis on see endise omaniku emale kingitud põrr.Aastatel 65 või 66.Ja tema olla sõitnud sellega paar korda Laitse poe vahet.Teen pildi ka kummimustrist,ehk on veel karvane.
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne