Postitused: 5,786
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Saalist laekus küsimus: kuidas käituda II maailmasõja eelse perioodi mootorratta kummidetailidega (näiteks põlvekummid), mis on seismisega läinud kõvaks?
Tõenäoliselt on tegu loodusliku kautšuki baasil valmistatud asjadega, seega oskab keegi soovitada head meetodid nende elastsuse taastamiseks?
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 4,381
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
Proovi sellega otsida, mul tuli vastuseid küll, lugeda ei viitsinud: восстановление еластичности старои резины
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 5,298
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
70
Viska nafta sisse. Aga mitte kauaks. Kui jätad liiga kauaks siis läheb põrssaks. Kui ei ole õlikindel siis paisub igaljuhul.
Postitused: 3,777
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
13-11-2014, 14:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2014, 16:19 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
Koopiamasinate kummirullide pealispinda pehmitatakse Valge Vaimu või tavalise värvilahustiga. See ka naftapõhine ollus, aga ei jää nii kauaks haisema ku diiselkütus. Kuna rullidel vaja ainult pealispinda turgutada, siis pühitakse lahustise lapiga mõned korrad üle. Selleks ajaks kui aurustub, on imbunud parasjagu ja võib masina kohe kokku panna.
Leotamisega peab kindlasti ettevaatlik olema. Võibolla aeg-ajalt vanni kasta ja vaadata mis juhtub. Muidu läheb pealispind liiga paiste ja südamik jääb kõvaks, seega detail deformeerub. Peab andma aega tasapisi imbuda. Äkki mingi paksem õli?
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 2,045
Teemad: 19
Liitus: Oct 2004
Maine:
42
Tean, et kingaviksi on kasutatud vanadele rehvidele värske välimuse andmiseks. Iseasi, kas see ka reaalselt pehmemaks teeb.
Postitused: 5,786
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Mingit viksilaadset kraami oli küsimuse esitaja proovinud ühe eelmise sajandi teise kümnendi autorehvi peal, see võttis pinna läikima, aga muud ei suutnud.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 216
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
2
Tea, kas siinmail ka kardi rehve keemiaga töödeldakse, aga soovitatakse kas valmiskeemiat "kart tire softener" või ise keemilaborit proovida:
Here's the ones kart racers use often I found on 4cycle.com and other kart sites.
1. 1/3 acetone, 1/3 mineral spirits, 1/3 transmission fluid - This prep is for at the track application. I Have found that is takes about 15 - 30 minutes soak time depending on the weather and works pretty good.
2. 1/3 mineral spirits, 2/3 diesel fuel - This prep is very slow soak stuff.
3. 1/3 transmission fluid, 1/3 diesel fuel, 1/3 mineral spirits - I have not used this one.
4. 8 ounces TIRE CLAW, 1 quart diesel fuel, and the balance of a gallon Xylene - fast tire prep. Person who gave me this claims it will soften a 70 (durometer) to a 0 in about 20 minutes!
5. 50% Xylene - 50% Toluene - This is for at the track application where quick softening is needed. I have to say so far this is my favorite. I requires less than 10 minutes soak time and really works.
Postitused: 4,381
Teemad: 34
Liitus: Sep 2009
Maine:
47
Glütseriin oli kunagi sapaka aknatihendite vananemise-pragunemise vastu soovitatud, vist isegi tehase poolt.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 5,786
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Hakkab vaikselt tulema
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 6,756
Teemad: 57
Liitus: Jul 2012
Maine:
93
Hääletan ka glütseriini poolt.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 3,312
Teemad: 44
Liitus: Sep 2009
Maine:
38
äi passi see keris küll kummile.
vanainimese kondid ehk teeb "pehmeks" a kumm ikke teine teema.
kautshuki baasil asjadega peab tudeerima. ehk mõni õppind keemik mõistab kindlalt öelda. a tänapäevased kummiasjad on naftapõhised ja nendele võiks üsna kindlasti eelpool viidatud glütseriini või kardikummi variantidega turgutust pakkuda.
Postitused: 5,786
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Nii.. laekus viide järgnevale õpetusele. Puudutab just loodusliku kautšuki abil valmistatud detaile:
http://www.ehow.com/how_7593605_restore-...ducts.html
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 548
Teemad: 33
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
Mis vahet on, kui jäigad on vitriinis seisva mootorratta põlvekummid? Olen seda meelt, et meetmeid on mõttekas rakendada vaid kummidetaili edasise murenemisprotsessi pidurdamiseks.
Postitused: 5,786
Teemad: 735
Liitus: Apr 2002
Maine:
30
Hmmm... millest veendumus, et neid asju on vaja vitriini jaoks mõeldud masina jaoks?
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 4,975
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
151
Tundubki olevat õige aeg kõvaks minemisest ja seismisest kõrvale põigata ja küsida, et kas on ikka naturaalse kummi baasil toodetud detailidega? Selline asi eeldaks vast üsna vana asja, samas "üsna vanadel asjadel" eriti paagil "põlvekumme" eriti sageli vist ei kasutatud? Lähimast minevikust on kokkupuude Varbolas asuva Saare Tempo tsikli lenksukummidega, mis küll vastupidiselt teema kummidega ei läinud seismisega kõvaks, vaid kippusid miskipärast vedelaks minema ja lenksu küljest maakera keskpunkti suunas "ära vajuma". Ei tea kül, mis kummimaterjal seal oli või millega töödeldud, ei tea.
Kõigi nende toredate välismaiste ja ka siin samas foorumis toodud õpetuste peale arvan rumala inimesena, kes midagi pole ise teinud ega näinud ka teiste tegemisi, et võib tõesti algul nah-vtasse või kuhugi mujale visata ja pärast näiteks nah-ui saata vms. Samas aga toetan samuti glütseriini varianti, see on tõesti hea, midagi halba ei tee, kuigi ka head mitte.
Aga proovi järgi või järele ja anna teada, kui ma midagi väga valesti kirjutasin.!