08-01-2015, 14:07 PM
turist 51 Ailar Kängsepp Audi Coupe 1985
Lisandus 3 osaleja. Raha kantud.
Lisandus 3 osaleja. Raha kantud.
(29-12-2014, 15:39 PM)Jossu Kirjutas: kasutajanimi Jossu
Nimi Joosep Annast
Sõiduk 77a Kadett C kupee
klass 2WD
nr 67
reisijaid 2-4, ööbimist peab planeerima, enne kui koht pole kindel, es tea
(09-01-2015, 11:25 AM)90Deville Kirjutas: Kas reeglid on vahepeal jälle muutnud, vöi elab maksmisepöhine stardijärjekord mingit oma elu?Ma ise ka just imestasin selle üle. Aga ma ei vingu, mu praegune eeldatav stardiaeg sobib väga hästi
Veits naljakas kui olen möned päevad pärast maksmist kümme kohta tahapoole kukkunud
Seljuhul vöiks teada ka järjekorra viimase muutmise aega, et öigel päeval stardiga paar tundi ei hilineks.
(09-01-2015, 11:25 AM)90Deville Kirjutas: Kas reeglid on vahepeal jälle muutnud, vöi elab maksmisepöhine stardijärjekord mingit oma elu?
Veits naljakas kui olen möned päevad pärast maksmist kümme kohta tahapoole kukkunud
Seljuhul vöiks teada ka järjekorra viimase muutmise aega, et öigel päeval stardiga paar tundi ei hilineks.
(09-01-2015, 12:16 PM)DevilDeVille Kirjutas: Nüüd küll ei saand mittemoonigi aru
(09-01-2015, 12:37 PM)PlyVal64 Kirjutas:Omas peas mõtlesin ka stardi pikkuse ajale ning effektne oleks hommikul paarisstarte anda. Kuid siis tuleb ka kuidagi juhul kui LK-d on lemas seal jaotus teha, sest samal ajal nad ei saa sisse tulla. Ka et A rajalt enne lõunat LK ja B rajalt peale lõunat. Jama on kui on LKsi rohkem (loodame et on)(09-01-2015, 12:16 PM)DevilDeVille Kirjutas: Nüüd küll ei saand mittemoonigi aru
Mis Sa oled Miilits või?
Esimesed 10 kohta lähevad siis minu otsusel ehk kuni 8:10 jämedalt. Suured veokad-bussilaadsed, tsiklid ja erilised aeglased vanakesed. Siis vahemikus 8:10 kuni 8:25 stardivad 07.01 tasunud, kuskohast nr.66 avladas soovi satuke hiljem startida. Aga selle "Pundi" sees järjekorra panen mingi "oma loogika" järgi paika ehk "mõelge nagu meie" Samas on neil garanteeritud eespool sõitmine ja varasem õhtusse jõudmine koos kõige hea sinna kuuluvaga.
Siis tuleb mul samamoodi "oma loogika" järgi ära sättida 08.01 tasunud Võiduajajad ja Jõuvankrid, kes siis stardivad ajavahemikus jämedalt 8:25 kuni 9:05. Mis saab olema igaühe TÄPNE stardiaeg, see tuleb nagu ikka, päev-kaks ENNE starti. Aga juba praegu saab igaüks ise oma ajagraafikut ette mõelda, sest selles on küll vahe, kas ma vanasti panin kellegi täiesti oma suva järgi ette otsa startima või kõige lõppu - vahe ju vaat et 3 tundi! Mul endal oli "paha tunne" aga alati pidi ju KEEGI ka sabas olema. Nüüd on mul lihtsam: igaüks ju "ostab" omale stardi aja ja "kauguse" järjekorras.
PS ja NB!!! Juba on paar korda küsitud, et kas start ja finiš on samas kohas. EI OLE, ei ole isegi samas asustusüksuses kuid suures piires on kaugel tulijatel vaja näiteks siis Dzinglist Starti sõita 20-25 minutit, mitte a'la 3-4 tundi. Kuna paljud Kohtunikud elavad ka samas rajoonis, meie k.a., siis on meil umbes sama vara vaja ärgata ja "teatud kohta" ida suunas sõitma asuda. Lasnamäelastele on asi palju ligemal näiteks...
(09-01-2015, 13:02 PM)nymmik Kirjutas: Omas peas mõtlesin ka stardi pikkuse ajale ning effektne oleks hommikul paarisstarte anda. Kuid siis tuleb ka kuidagi juhul kui LK-d on lemas seal jaotus teha, sest samal ajal nad ei saa sisse tulla. Ka et A rajalt enne lõunat LK ja B rajalt peale lõunat. Jama on kui on LKsi rohkem (loodame et on)
(29-12-2014, 15:21 PM)arvejomm Kirjutas: Regan 2 massinat kuna Hunt arvutisse ei pääse metsas.
Raivo Vilu
MRS-1-5203 Tartu remonditehas aastast 1970
Veo
NR: 42
Meeskond:3+1inimest
Jaanus Hunt
MRS-1-5203 Nuia remonditehas aastast 1981
Veo
NR:9
Meeskond: 4+1 inimest
NB! Olude muutumisel võib üks autodest muutuda 1969Aastakäigu 4x4 Volvo raskeveokiks
Kõik Ööbivad