uuemate kaubikute kogemused
#81

ehk siis eelmisest II 03-up, master III pole 3,0l motot, sellel on ainult 2,3l nagu ja uuel trafficul on ainus mootori kubatuur 1,5l (huvitav mis resurss selle on)
traficutega puutun iga päevaselt päris palju kokku, üldiselt pole tegemist kehva masinaga kui hästi hooldada, jah kkast paneb ca 200t peal saba, olenematta kas 5 või 6 käiguline, aga selle hinnad on kasutatuna ja garantiiga ka mõistlikud ehk ca 1000.-
06-up ducato/boxer/jumper on reeglina 2,2l fordi motoga, üldiselt on jälle kinni hoolduses, kütuse surveanduritega on jamasid olnud muu nagu ikka buss
kuna ma remindi poolel rohkem siis sõitnud eriti pole, kunagi sai trfiku müüja oldud ja siis sellega pool eestit läbi sõidetud ja tundus mugav, viimaseid pikki otse on sõidetud ducato 02-up ja eelmise vitoga, vito oli küll jube auto sõitmiseks (mõlemad olid istmetega varjandid)
transiteid satub minu juurde harva, neist ei tea midagi rääkida, sprintereid ikka satub vahest aga neil on sageli kas pisi probleemid või siis sellised millega kohe silberisse saadan, vw t5 käib ka tihti ja see on ikka jube masin -laguneb kus krt ja jupid maksavd miljon, võrreldes  näiteks trafficuga on ikka remont kordades kallim (aga noh VAG grupp hiilgab ka sõiduautodel oma olematu töökindluse ja röögatu rem kuluga)
aga üldiselt mulle kaasaegsed kaubikud meeldivad, sest reeglina alla 1000.- arvega keegi remondist ei lahku naljalt
kui kasutatuna osta siis ikka korraline hoolde ajalugu on see mis oluline

ahjaa, meenus, et kaks tuttavat firmat on uuena ostetud hyundia h-1 sellepärast maha müünud, et küttekulu pidi ulme olema (mis see oli ei tea, mõlemad olid 2,5crd-d ja kasutati linnas väikese koormaga)
Vasta
#82

Fiat ducato siiski 2,3ne Iveco mootor. Pesoo Bokser ja Citröön Jumper on 2,2 Fordi mootor. 3.0 on Iveco oma.

Keegi reaalselt Transiti 3,2 kasutand ka ? Liikvel neid vähe ja müügis samuti. 

Hooldusest oleneb ka kõik. Ise vahetan kuskil 10tuh tagant õli,filter ja õhufilter. Kütusefilter 20tuh (mann või fordi originaal). Kuidas juhtub, vahest mõnituhat läheb üle ka, samas vahest teinud isegi 6-7tagant vahetust kui tuju on olnud. Mõnikord 2 nädalaga 10tuh täis saadud ning õli vahetatud. 
Tehase välp 30tuh muidugi. Uuematel 50tuh. 

Järgmise kaubiku üritaks soetada mitte valge. Sest vähemalt Transitipuhul valged küll püstolipesuveega vist värvitud. Isa 04a Transit sinakas hall metallik... No ja värvkate kordades parem kui aastaid uuemal valgel. 
Punane samuti ok, vist paksem kiht või kuidagi paremini püsib peal. 
Vasta
#83

Valge kohta on kogu aeg öeldud - värvimata Big Grin

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#84

(21-01-2015, 20:37 PM)supp Kirjutas:  aga üldiselt mulle kaasaegsed kaubikud meeldivad, sest reeglina alla 1000.- arvega keegi remondist ei lahku naljalt
Big Grin Big Grin Big Grin  No ja et kuudiga tuleb iga aasta ülevaatusel käia, neid on palju ja igasuguse lõpunumbriga, siis on heal kuudijupi müüjal/hooldajal püsiv sissetulek garanteeritud  Cool
Vasta
#85

(21-01-2015, 23:07 PM)tamar99 Kirjutas:  Keegi reaalselt Transiti 3,2 kasutand ka ? Liikvel neid vähe ja müügis samuti. 


praegu vaatasin et bussidena on registris 2 tk ja lisaks on üks matkaautona kirjas Transiti nime all
sama mootoriga aga Rangeri nime all on registris ~100 autot.

4x4 foorumis rangri kohta just nuttu ja hala ei tule ehk siis uued autod ja veel väga ei vaja ka abikätt.
Vasta
#86

kogemust veel ei ole aga rahulolu on hetkel küll juba
sai siis see ford transit ligi võetud ehk siis see sama varem jutuks olnud 3.2l, 147kw, rida5 diesel, 6k. kast,
tagavedu, pikk ja kõrge
sõitnud olen reaalselt ehk 100km või natuke peale aga noh Big Grin

transit oli turvaline valik kuna istumine on juba tuttav
tagavedu köitis mind kah rohkem kui esivedu
lisasid on peal isuga - esiklaasi el. soojendus, eberspächer ehk rahakeeli webasto, el. aknad, kliima, tagurdus kaamera, vihmasensor, tulede automaatne lülitamine - hämara andur, püsikiirus, Bluetooth ehk hand free toega radioola.
ise sai juba 2 kohaline pink 1 kohalise istme vastu vahetatud ja käib protsess tagumise kuudi sisustuse ümber lappamiseks.

miinuseks on see, et vedrud on väsimata ja seega on kuudi põrand veel kõrgel aga selle mure lahendame lisa astmega ära
salongi süsteeme toitev aku on kah nõrk ehk paar kolm tundi raadiot ja salongi tulesid tõmbas pinge liiga alla ( tal on 2 akut, üks käivitamiseks teine tarbimiseks salongis + lisa soojendus)
olen aru saanud, et kõik mis kuudis on tuleb nüüd oluliselt paremini kinnitada kuna võrreldes eelmisega mis on peaaegu võrreldamatu on asi äkilisem nii minekus kui pidamises ja seetõttu kipuvad asjad oma asukohti muutma.
eks oma rolli mängib veel taastärkand poisike kes sai uue ägeda mänguasja aga noh liigub ju see apastraat ikka Auto moodi mitte nagu kaubik/veokas.

saab varsti näha kuidas asi kestab ja toimetab - annan teada

PS. väike tahtmine on asi ka natuke üle võlli keerata sest paktakse sellele apastraadile uutmoodi mõtlemist mis annab talle ~170kw ja väände numbri keerab 470 pealt sinna 530..550 juurde Cool
Vasta
#87

sellest elukast pilti ka on?
Mis niisugune lõbu maksab ka? Big Grin
Vasta
#88

omal veel pilte pole aga siit näeb mõnda (kuulutused on maha võetud)
https://www.google.ee/search?q=auto24+arhiiv&biw=1524&bih=746&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mM_NVPHCH8zy7AaakIBo&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=+Ford+Transit+350L+JUMBO+3.2+TDCI+147kW

ehk need esimsed pildid mis on punasest bussist
tähelepanelik vaataja näeb et selel bussil on natuke teine nina ees kui "tavalisel" transitil ehk pikem.


ise teen pilte siis kui hakkab rohkem valmis saama
kuut vaja ära lõpetada siis on asjal oma nägu.
sahtlid riiulid hakkavad uba sisse saama aga palju on veel teha


lõbul on oma hind

ehk kokkuvõttes läks maksma 18000.- koos käibega (ettevõtjale siis see tähtis)
sinna sisse kuulus ka arvale võtmine ja ülevaatus
samuti vahetas müüja ära mingid lisasojenduse torud väidetavalt summas 230.- mis hakkasid lekkima vahtult enne üleandmist.
ning kaasa anti ka 1 kohaline iste.
Vasta
#89

Kindlasti peaks sellele riistale korraliku roostetõrje tegema.
Kõik karbid ja õõnsused mingit movili ja õli seguga näiteks või Dinitrol aga näiteks grafiitõliga segatuna sest see üksi ei roni.
Samuti oleks mõistlik küljekarbid üle kleepida ja tiivaääred.
On rõõmu ilusast autost kauemaks.
Vasta
#90

(01-02-2015, 11:03 AM)2715 Kirjutas:  Kindlasti peaks sellele riistale korraliku roostetõrje tegema.
Kõik karbid ja õõnsused mingit movili ja õli seguga näiteks või Dinitrol aga näiteks grafiitõliga segatuna sest see üksi ei roni.
Samuti oleks mõistlik küljekarbid üle kleepida ja tiivaääred.
On rõõmu ilusast autost kauemaks.

just just

eks ka see asi on plaanis
Vasta
#91

JUmbole lasime meie tagumised logarid paigalada. Paide lähedal mingi pakiauto keskus. 
Vasta
#92

Meil müüdavatel Transititel peaks logarid juba all olema aga kui ei siis see on kindlasti vajalik ja logari alla niisama vaja midagi määrida.
Vasta
#93

Logareid pole raske ise ka paigaldada. Poola omad suhteliselt okey, istuvad enamvähem viisakalt ka. Vene omad aga suht robustsed näevad välja. 
Esiklaasi ülevalt see katuse osa soovitaks ära kiletada.
Vasta
#94

(01-02-2015, 08:48 AM)MeelisV Kirjutas:  kogemust veel ei ole aga rahulolu on hetkel küll juba
sai siis see ford transit ligi võetud ehk siis see sama varem jutuks olnud 3.2l, 147kw, rida5 diesel, 6k. kast,
Eks oma rolli mängib veel taastärkand poisike kes sai uue ägeda mänguasja aga noh liigub ju see apastraat ikka Auto moodi mitte nagu kaubik/veokas.

saab varsti näha kuidas asi kestab ja toimetab - annan teada

PS. väike tahtmine on asi ka natuke üle võlli keerata sest pakutakse sellele apastraadile uutmoodi mõtlemist mis annab talle ~170kw ja väände numbri keerab 470 pealt sinna 530..550 juurde Cool
Õnne normaalse kaubiku soetamise puhul. Muidugi on Sul nüüd oht, et porgandivärvi kiireid suuri kuute just ülemäära palju Eestis pole ja küll tuleb ka teema a'la "Nägin ksf!MeelisV'd hullunult kihutamas" Big Grin Eriti siis, kui veel selle uutmoodi mõtlemise pakkumise ka vastu võtad  Cool Sinu uus sõber pole ju "valge, roostes(varsti on), jõuetu"...
Vasta
#95

eks ma siis vanadan jube ette
ehk alguses võib ikka natuke üle minna Toungue

samas olen ma niisamagi oma sõidustiililt "kiirelt hoog ülesse ja siis lubatud kiiruses või liklusvoolus" tüüpi
ei mõista ma neid tasa ja targu hoogu koguvaid massiine ja nende juhte
Vasta
#96

(01-02-2015, 18:27 PM)MeelisV Kirjutas:  eks ma siis vanadan jube ette
ehk alguses võib ikka natuke üle minna Toungue

samas olen ma niisamagi oma sõidustiililt "kiirelt hoog ülesse ja siis lubatud kiiruses või liklusvoolus" tüüpi
ei mõista ma neid tasa ja targu hoogu koguvaid massiine ja nende juhte

Võtame vabandused ka juba ette vastu  Toungue 
Aga kindlasti mõistad neid, kui oled sõitnud või omanud vana hääd mersu 200-diislit või volksu-bussi vabalthingavat diislit. Eriti siis, kui koorem peal... ja tegu mistahes-kujulise vastumäega Smile  
Vasta
#97

(01-02-2015, 18:50 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(01-02-2015, 18:27 PM)MeelisV Kirjutas:  eks ma siis vanadan jube ette
ehk alguses võib ikka natuke üle minna Toungue

samas olen ma niisamagi oma sõidustiililt "kiirelt hoog ülesse ja siis lubatud kiiruses või liklusvoolus" tüüpi
ei mõista ma neid tasa ja targu hoogu koguvaid massiine ja nende juhte

Võtame vabandused ka juba ette vastu  Toungue 
Aga kindlasti mõistad neid, kui oled sõitnud või omanud vana hääd mersu 200-diislit või volksu-bussi vabalthingavat diislit. Eriti siis, kui koorem peal... ja tegu mistahes-kujulise vastumäega Smile  

mu eelmine transit oma 66kw-ga käib samasse punti
s.t. sossi mäel sain nõlvalt startides teise sisse aga mitte rohkem
lauluväljaku mäest läksin alt hooga peale aga lõpus ikka kolmandaga lõpetasin pedaal vastu põrandat.
noh jah koormat kah tonni ja pooleteise vahel.
Vasta
#98

Kaubikuid on elus palju proovitud, nii uusi kui vanu.
Jätab firma teemad vahele, seal loevad garantiid ja muud diilid rohkem kui auto, ehk siis parim diil võib olla hoopis kõige kaltsum masin.
Kui omale ja oma raha eest kaubikut vaatad siis vali saksast kasutatud kõrgema otsa masin.
Elab palju kauem kui uued liisingu säästukad.
Ära vaata aastat vaid vaata autot.
Saad odavama raha eest palju parema ja kvaliteetsema masina väga pikaks ajaks ja ühtlasi ka palju vähem peavalu.
Minu pingerida kaubikutest mis peavad koormaid vedama on selline:
1. Mb Sprinter
2. VW Lt
3. Ford transit
Läbi aegade kõige hullema kaubiku tiitli mida olen pidanud saab pesukott bokser.
5 aasta vanuselt olla risu millel on kaks korda mootor kinni jooksnud, vahetatud kogu esisild, käigukast, ammordiring ja mille kere on nii pehme et koormaga enam uksed ei liigu, vot see on juba saavutus.
Ma lihtsalt ei kujuta ette mida ma oleks pidanud veel tegema et see raibe elus püsiks.
Või siis pole see kaubiks mõeldud koormate vedamiseks, või üldse töö tegemiseks.
Milleks siis üldse osta omale selline jube näotu peletis kui sellega tööd ka teha ei saa.
Tõeliselt rikka ja virga mehe auto.
Ma lihtsalt ei ole nii jõukas et selliseid asju pidada.
Kui vaja masinat mis veab koormaid, ka raskeid koormaid siis
Sprinter on neist parim.
Eriti 312 seeria, see on masin millele on ka mõtet taha topeltvedrud panna.
Mootor on tugev ja janune, linnas ja bahnil sind hätta ei jäta ja ka koormaga astub väga hästi.
Kindlasti üks neist mootoritest mis vabalt milli ära teeb.
Seda seeriat on ka saksast raske leida.
Sillad on hea ehitusega ka maastikul ja mullateedel liikumiseks ja veojõu kontroll aitab sopas ja lumes.
On palju viletsama läbivusega linnamaastureid.
Hooldada on lihtne, varuosad on saadaval, hinnad on head ja neid kulub vähe.
Nii et tööloomaks soovitan sprinterit ja sprinteritest 312.
Vasta
#99

pilti veel pole aga käisin täna kaalu peal
suuresti on kuut nüüd sisustatud aga vajab veel natuke kohendamist
täis paagi ja kahe mehega ning kõige sellega mis taga oli saime nibin nabina alla 3500
ehk kui natuke veel kohendame asju ja sorteerime siis 3400 oleks selline igapäevane tegelik mass millega ma ringi kulgen
samas selle kaaluga pole mingeid probleeme olla liiklusvoolus foorist foorini.
tühimass oli seal natuke üle 2200 seega on koorem ikka 1200...1300 juures

nüüd aga transiti põhine küsimus - kust ja kuidas näeb välis tempi ?
bussil on lisasid kulbiga pandud aga seda lihtlabast asja pole ma veel leidnud Smile
Vasta

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=1846604&view=100&cache_missing=1
Sellel pildil on näha suunahooval see MENU nupp sealt peaks saama temeratuuri,küttekulu jne ekraanile kuvada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne