Väiketraktori Tz-4k-14 toimetamised
#21

Tänane tore uudis, nüüd saab TZi varuosi ka sealt: http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?opti...20&lang=et

Loodetavasti ka valik hakkab järjest suurenema.
Vasta
#22

(09-02-2015, 13:17 PM)klaave Kirjutas:  Nüüd pean ka mina sekkuma  Loks on kaunis kobe seal aga ei tahaks enne lahti kiskuda jookseb otsast välja kui (vist) neli polti lahti lasta ja tagasilda tagasi nihutada.

[Pilt: 23916357d3e563_t.jpg]
Junni ennast ei leidnud,kätte sattus flantsi osa
[Pilt: 2391636110283d_t.jpg]
Ja siin on see murdumis koht nö.
[Pilt: 23916359446b67_t.jpg]
Lahti võtmine keis vist jh niiet,poldid lahti ja tuleb pooleks,toru sees jõuvõll,mis omakorda nuudiga istub kardaani otsas.
Et murdub võiks olla sellest,et töötlemisel ei ole jäetud mingit faasi,on liig täisnurkne.
Vasta
#23

Mul neid pilte mitte ei näita.
Vasta
#24

Vääga imelik,ma nägin ka siis kui polnd sisse logitud.
Aga nüüd?
Vasta
#25

Jutust saan aru et räägime samast asjast aga pildid ikkagi ei avane Sad
Vasta
#26

Kui nüüd ka näha pole siis enam ei osa Wink Loks segab, siis kui liigun 4 käiguga max.kiirusel,siis kukub käru loopima ühest teeäärest teise.Üs.suht keeruline on trakat otse hoida,pm.võimatu.Hea see muidugi pole,nii võib lõhkuda misiganes muu mingi sõlme vms.Kõikse hullem kui lääb ka pooleks,mis siis?Esiosa kihutab kindlaste omateed kuhu iganes ja saa ta siis kätte,juhtub veel vastu tulema keegi,näit.uus G klassi MB
Vbl.väheke võib veel arutada kõvasti,et vist traka ei kannata ka tagurpidi mingit rammimist.Lume lükkamis buldooser ei tohiks kindlasti mitte taha panna.
Vasta
#27

Nüüd näen pilte ja mitte mõhkugi ei taipa millest jutt. Midagi on nagu puudu või ma kohe ei tea. Panen järgmisesse postitusse pildi ja küsin konkreetselt.

Tegelikult mõtlesin mina seda kohta . ksf Veskioja - Vabanda proovin kiirelt kasutada sinu pilti kuna oma pildid ei ole selles arvutis.
Vasta
#28

Niisiis. Minu poolt mõeldud koht on ksf Veskioja pildil üleval vasakus nurgas kus paistab natuke toru moodi asi (mille sees on peidus kardaan) ja kaas............
Tel helises ja ksf Veskioja oli toru otsas. Big Grin . Jutud räägitud ja asi selge. Nüüd kui hakkan lammutama siis teen ka pilte ja kirjutan milles asi ja kuidas sai aidata. Aga tundub et lihtsalt kulunud kuid kahjuks vist nii vähe et teha pole veel midagi. Või kui siis kuivatuspaberit vahele panna et loks esialgu väiksem oleks. 


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#29

(10-02-2015, 15:51 PM)klaave Kirjutas:  üleval vasakus nurgas kus paistab natuke toru moodi asi (mille sees on peidus kardaan) ja kaas............
Või kui siis kuivatuspaberit vahele panna et loks esialgu väiksem oleks. 

Ja selle sama toru sees on ka peidus seesama malmist junn,mille peal nö.kiigub,kõigub traka tagaots külgepidi.Ja millest mul on säilinud aint see 4 poldi auguga kinnitus flants.Flants ja seesamune malmist junn on tegelikkuses 1 tk.See on talle justkui juht puks,ei oska talle mingit teist nim.anda.Otsisin,ei leidnud pilti kus trakal tagasild eraldatud Sad  
Vasta
#30

Kuna roolikarbil õli enam kuidagi sees ei püsinud ja vasakule-paremale lõtk ka nagu natuke häiris, sai ikkagi otsustatud karule kõhtu piiluda. Küljest ära tuli lihtsalt. Traktorile panin esiotsa alla tellised toeks igaks juhuks. Kaas tuli ka pealt ära. Nagu arvata oligi, umbes aasta-poolteist tagasi juurde valatud õlist polnud suurt midagi alles enam. Välimuselt erilisi kulumismärke sees ei paistnud. Aga lõtk oli aja jooksul tekkinud tiguhammasratta vahele. Teo sees on küll ekstsentriline võll, millega annab peale pingutada, aga see soovitud tulemust ei andnud. Mis aga andis.. sai rooli nõnda palju keeratud, et veetav suur hammasratas 180 kraadi pöörde tegi. Teiselt küljelt ta ju täiesti kulumata. Smile Kui õlileket poleks olnud, olekski sellega kogu remont lõppenud. Minul oli vaja aga kõik tükid seest kätte saada, et suur võll välja tuleks.

   

Nagu arvata võiski, pööramisvõlli simmer oli täitsa ribadeks. Uus maksis 0.90 eur. Kõige tavalisem simmer.. mõõdud: 52x40x7 (kui keegi veel plaanib vahetama hakata).

Ja nõnda, uue simmeri ja pööratud võlliga läks kokku tagasi. Tihendist olid alles ainult väga pisikesed tükid, see sai asendatud hermeetikuga. Muidugi ka uued vaskseibid punnidele ning uus õli sisse.

   

Kokkuvõte: ajakulu ~3 tundi; rahaline väljaminek 0.90 eur; rahulolu - hindamatu. Smile 
Vasta
#31

Et tuleb nuudi otsast kenaste lahti? Äkasuta igaksjuhuks telliseid selliselt lase need olla ikka seina või korstna tarvis. Ikka korralik puu pakk soov mänd ajab vaiku. Smile Saarrandil väärt mõte töötab.
Vasta
#32

Nuudi otsast tuli ilusti ära jah. Natuke aitasin sõraga liikuma ja pärast seda tuli põhimõtteliselt kätega pealt ära tõsta ainult. Mul ju sealt simmer lekkis kah, kogu see nuut oli kenasti õlitatud. Big Grin
Vasta
#33

Huvitav kas sain valesti aru. Cool  Kui õieti mäletan, siis minul oli simmer väljapool, s.t. karpi ennast polnud vaja lahti võtta vahetuseks. Tuli ainult nuudi otsast maha saada ja väljast ta selga läkski. Homme vaatan üle.
Vasta
#34

Ta keeras teol kaela kahekorra seda vast saaks ka kohapeal a laual ikka mugavam
Vasta
#35

Väljapool jah, eks oleks saanud ta häda pärast vahetatud küll ilma tigu välja võtmata. Karp oli aga lahti juba nagunii võetud, tahtsin lisaks simmeri vahetusele vana määrde ja õli seguse möksi põhjast ning hammakate vahelt ilusti ära puhastada. Toungue Siis sai kohe ka teovõllil nurkhammaka juures olevaid distantsseibe paar tk vähemaks võetud ja sellega rooli tühilõtk väiksemaks.
Vasta
#36

Eile oli taas metsapäev. Remonditud rooliga oli ikka teine tera sõita. Masin läks sinna kuhu rooliga keerad ja enam ei laperda edasi-tagasi. Smile 

Üks pilt koormast, mis ära sai toodud. (pea 3 rm kanti)

   

PS. kui kellelgi mullafrees on vedelema jäänud, siis võiksin ehk olla huvitatud.
Vasta
#37

Mul seda pilti iseenesest vähe kademeel kaeda,et saab hakkama ka ilma laiade käppade ja kettideta.Aga vbl.saaks ise ka,ma lihtsalt pm.et peab olema kett ja lai pastel,väga harva kui läbi külmub,niiet korralikult kannaks.
Vasta
#38

Olli metsaalune ei paista just väga pehme olemaWink

Kas haagis on balansiiriga või on kaks jäika telge?
Vasta
#39

Eks seal ole märjemaid kohti ka ikka. Künklik nagu meil siin Lõunas kombeks. Seni aga kuivas osas töö otsa pole lõppenud ja niipea seda mure karta pole. Smile küll jõuab kui külmemat talve tuleb.

Haagis on balansiiridega. Tänu sellele kannatab üsna hooletult portest kõrgemaid koormaid laduda. Haagis on uskumatult stabiilne üle mätaste ronides.
Vasta
#40

Nuujh eks läänemaa ka veidi muhuline kiva kole palju. Omal just sattunud vastu pidi et pean tegelema just märjema tk pääl. Ega selle koormaga suurt üle 1 käigu panna saa vähemalt metsas ja see tegelt ongi metsas paras kiirus.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne