Uunikute 14. Talveralli 2015 21.-22.veebruar 2015, TULEMUSED esimeses postituses

Terv

Esimeses postituses on kirjas maksmise viimaseks kuupäevaks 10. veebruar, kuid juhendis on selleks kuupäevaks 16. veebruar. Kumb vastab tõele või olen juba hiljaks jäänud Big Grin

Jõudu
Vasta

(11-02-2015, 22:44 PM)kassu Kirjutas:  Terv

Esimeses postituses on kirjas maksmise viimaseks kuupäevaks 10. veebruar, kuid juhendis on selleks kuupäevaks 16. veebruar. Kumb vastab tõele või olen juba hiljaks jäänud Big Grin

Jõudu

Juhul kui oled esimeses joone peal, siis 16 on see viimane-viimane, kus me peame juba lõpliku sööjate arvu ära ütlema. See puudutab ju vaid 18 jõuvankri tegelast + mõni üksik lisategelane mõnest üksikust jõuvankrist. Aga need peale 10. kuupäeva on igal juhul lõpus, seega suurt vahet enam pole... v.a. kaks külmetajat ja mõned rasked. Aga Koterman on ju tuntud viimas ehetke mõtleja, BenBen ka ju üldse ei sõida oma vana länkariga etc Wink Eks ma siis hiromantikaga tegelen - nagu alati! 

Ahjah, juba praegu on jälle kõik rekordid löödud ja minu tabel näitab 11.02 seisuga 170 jõuvankrit 522 võiduajajaga ja õhtusööke (lõunat mõnikümmend vähem) peaks maksma kokku 545 tegelase eest sest egas siis näljane rokkar ega Kohtunik ka mingi hea asi pole Big Grin ull värk
Vasta

Nr.111 viimane osaleja maksis ka mõne päeva eest ära. Kokku meid viis ja jääb kah. Nüüd poisid lähevad Soome nädalavahetusel trenni tegema. Toungue
Vasta

Tervit

teatan, et olen raha teele pannud. Raskeveoki tiim tuleb rajale.
Ajastus tiba venis, sest olin vahepeal mitu päeva järjest väga ilusate tütarlastega koos ja nii läks peas vähe sassi, mis kell mida teha Big Grin Big Grin Big Grin
Nii et loodetavalt herr Veski laseb me Külma Sõja Veteranil jälle midagi kasulikku teha.

K, mitteformaalsest "saksa tehnika & eesti mehed-naised'" ajatust kooslusest
Vasta

Tegin siis igaks juhuks uurimistööd teemal retroseksuaal ja sain päris vahva Daily Maili loo vastuseks. Kuna siiski on enamus talverallitajatest meesterahvad, siis sobib kui rusikas silmaauku!
Aga tähtsaim osa seal ja rahul saavad olla nii mõnedki tegelased Big Grin 

The all-time classic retrosexual cars were all made by Ford in the golden era of retrosexuality, between 1970 and 1985

They were: THE FORD CORTINA, as driven by the God of Retrosexuals, DCI Gene Hunt in Life On Mars (he exchanged it for an Audi Quattro in Ashes To Ashes). THE FORD CAPRI, as driven by Bodie and Doyle, in another retrosexual TV classic, The Professionals. THE FORD GRANADA, as driven by Arfur Daley in Minder. THE FORD SIERRA COSWORTH, as driven by boy-racers in the Home Counties during the mid-1980s. 

Rules of the road

1. Never ask for directions, because you are never, ever lost. You're just taking a little longer than expected to get there. 
2. Nor do you require sat-nav. 
3. The correct speed for a retrosexual is 5 per cent above the stated limit  -  at all times. 
4. The correct distance between you and the car in front is 3ft. 
5. The correct answer to the question 'Should I let another driver cut in ahead of me at a junction?' is: 'Yes, if she's goodlooking.' 
6. The only two occasions when it's acceptable to use a horn are: (i) to alert the driver in front when the traffic lights have turned green; (ii) to make a potentially attractive woman turn her face in your direction.

Aga siit tuleb ka käitumisjuhend Meestele kogu Talveralli ajaks:
How to treat a lady


1. When on a date, you pay  -  even if she offers. Don't stand for any nonsense about going Dutch. And pay in cash  -  retrosexuals don't use credit cards. 
2. You open doors for women, and you stand for pregnant women on a bus, train or Tube. You do this because you are a man, and you're proud of it.
Vasta

Just äsja lõppes ETV2-s õppefilm "Keskea rõõmud". Eheda retroseksuaali rollis näitas T.Kark kuidas tuleb käituda ja samas näitas L.Ulfsak, kuidas kindlasti käituda ei tohi.
Vasta

(16-02-2015, 00:12 AM)zazik Kirjutas:  Just äsja lõppes ETV2-s õppefilm "Keskea rõõmud". Eheda retroseksuaali rollis näitas T.Kark kuidas tuleb käituda ja samas näitas L.Ulfsak, kuidas kindlasti käituda ei tohi.


Lisaks veel juurde Priidu tõeliste meeste teemas (Fordi&Daily_Mail), et siiski on ja jääb talvise maantee olulisimaks liiklejaks veoauto ja ja teda piloteeriv kodanik Terav Pliiats. Hea näide on juhtimisvõimekate meeste osas - lisaks filmidele "Keskpäevane praam", "Valgus koordis", "Elu tsitadellis", "Me olime 18-aastased", "Võlg", "Aeg maha" jpt - leitav vanalt healt Norramaalt. Minu arust võiks selle Trondheimi-loo viimase lause peo ajaks õhtul lausa seinale üles riputada. Küll saaks siis kaardilugejad keelt teritada ja ideid pakkuda..... Toungue


"..Norra politsei trahvis reedel Põhja-Norras Trondheimi külje all ligi 580 euroga Eesti raskeveokijuhti, kelle sõidunähtavust piiras armatuurlaual lahti olev sülearvuti, kirjutab Trondheimi lokaalajalehe Adresseaviseni netiväljaanne. Vahejuhtum leidis aset reede ennelõunal veidi enne kella 11, kui Norra maanteeamet peatas rutiinse kontrolli käigus poolhaagisega Eesti raskeveoki. Juhile vormistati protokoll vaatevälja piirava eseme eest, kuna see põhjustas ulatusliku pimeala ja oli seega liiklusohtlik. "Me nägime, et osa tuuleklaasist oli kaetud – esiteks armatuurlaual asuva riiuliga ja lisaks veel avatud arvutiga," ütles poolhaagisega raskeveoki E6 maanteel peatanud inspektor Ole Hammer Adresseavisenile. "Ei tundunud, et arvuti oleks olnud sisse lülitatud. Igatahes suunasime me poolhaagise pidurikontrolliks angaari. Võimalik, et juht jõudis arvuti selleks ajaks välja lülitada. On päris hirmutav, et niimoodi sõidetakse. Vaateväljapiirang, mille taha jäävad nii jalakäijaid kui ka reguleeritud ristmikud, on üsna suur," märkis Hammer Adresseavisenile.
Kriminaalmenetleja Arild Hopsø kinnitusel sai Eesti veokijuht 5000 norra krooni suuruse trahvi, mis teeb ümberarvestatult ligi 578 eurot. "Kahjuks on väga tavaline, et autorongide juhid hoiavad tuuleklaasi ees esemeid," ütles Adresseavisenile maanteeteetalituse Lõuna-Trøndelagi inspektor Jan Ivar Moen. "Mis meid kõige rohkem frustreerib, on see, et autojuhtide seas ei ole selle liiklusohtlikkuse osas erilist mõistmist märgata. Mõned korjavad armatuurlaualt need riiulid ära vahetult enne kontrolliks kinnipidamist. On murettekitav, et selliste asjadega sõidetakse." Moeni hinnangul kujutab pimeala raskeveokite puhul suurt probleemi ja sellest tulenevalt on juhtunud ka surmaga lõppenud liiklusõnnetusi. "Me ei tea, mida nad teevad tuuleklaasi ees oleva sülearvutiga. Mõned kasutavad seda ilmselt GPS-ina. Võib ainult loota, et nad sõidu ajal filmi ei vaaata," rääkis Moen Adresseavisenile. Eesti veokijuht ei andnud väljaande sõnul ühtegi head põhjendust, milleks ta kaasaskantavat arvutit sõidu ajal kasutas."
Vasta

See lugu tuletab mulle meelde, et talverallil mootorratastega osalevatel kodanikel on ka üsna piiratud vaateväli, olematud peeglid ning pead ei ole ka lihtne keerata, kui michelini-mehe kostüüm seljas. Eeltoodud põhjustel teen rallil osalevatele autojuhtidele ettepaneku endast helisignaaliga märku anda, kui lähenete tsiklile tagant kavatsusega sooritada möödasõit või möödumine. Seda siis just kitsastel radadel, kus tsiklid kipuvad keset teed teed sõitma. Neljarealisel teel pole vaja tuututada.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta

Teatan, et turist 137 ikkagi osaleb, kuid tuleb asendusautoga.
Ehk siis
119. turist 137 Simo Siniroht Opel Ascona C 1982 2 korras2

asemele tuleb Opel Ascona C CC 1987 (ega vist suurt vahet pole Big Grin )

[Pilt: P8070007.jpg]
Vasta

Kas täna toimub kleebiste jagamine Alfredis?mis kellast mis kellani?
Vasta

(17-02-2015, 12:26 PM)Raudteehull Kirjutas:  Kas. täna toimub kleebiste jagamine Alfredis?mis kellast mis kellani?

Olen juba kohal
Vasta

(17-02-2015, 18:38 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(17-02-2015, 12:26 PM)Raudteehull Kirjutas:  Kas. täna toimub kleebiste jagamine Alfredis?mis kellast mis kellani?

Olen juba kohal

Tulen ka kohe Smile
Vasta

Tore.umbes 18.45. Tuleb nr 136 järgi ka nr 146le.
Vasta

Mis mõõtudega on võistlusnumber?
Vasta

29x20cm, ütleb joonlaud
Vasta

(18-02-2015, 13:11 PM)Jansa Kirjutas:  29x20cm, ütleb joonlaud

Tänud!
Vasta

Stardinimekirjas maksmiste järjekorraga küll midagi pistmist pole.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

(18-02-2015, 13:40 PM)hundu615 Kirjutas:  Stardinimekirjas maksmiste järjekorraga küll midagi pistmist pole.

On küll. Maksmise kuupäeva siseselt on ümber tõstetud, aga üldjoontes on järjekord õige. Teisel-kolmandal päeval maksnute hulgas on kõikumist muidugi kõvasti, sest neil päevadel maksid paljud.


Lisaks väiksed vangerdused rasketehnika ja tsiklite osas.
Vasta

(18-02-2015, 14:35 PM)zazik Kirjutas:  
(18-02-2015, 13:40 PM)hundu615 Kirjutas:  Stardinimekirjas maksmiste järjekorraga küll midagi pistmist pole.

On küll. Maksmise kuupäeva siseselt on ümber tõstetud, aga üldjoontes on järjekord õige. Teisel-kolmandal päeval maksnute hulgas on kõikumist muidugi kõvasti, sest neil päevadel maksid paljud.


Lisaks väiksed vangerdused rasketehnika ja tsiklite osas.

See ,mis oli esilehel üleval, oli lihtsalt kuupäevaline sortimine osalejate arvu põhiselt: exelile peab ju kuidagi sordialuse selgeks tegema. Mul omal arvutis see olemas. Lihtsalt tuli liigutada siia-sinna, et kolm krusa või bussi järjest poleks jne. Lihtsalt nii oli selge, kes on eespool ja kes kõige lõpus. Lihtsalt 2. päev oli 48 laekumist ja 3.päev 38 ja Laekur ju ei näe ega tea, tuli mingi 00:01 või 23:59. Siia lisame 1.päeva 15 ja ette kuulutatud raske ja külmetava kaadri 10 kohta ja ongi reaalselt kolme päevaga  esimesed kaks starditundi täis! Hullumaja puhvet... Lisaks korralduseks hädavajalik mingite hiliste raskete/aeglaste tulijate liigutamine. 
Kusjuures ärge unustage, et 95% rallipäevani tehtavast orgunnist on kahe inimese vabast ajast tehtav, rallipäeval on veel abiks 18 hääd Sõpra! Seekord on niipalju veel lihtsam, et bändi leppisin küll mina kokku aga heli/valgus ja asjaajamise tegi ära Evelin aka Lind!!! Meie asi on vaid kokku korjatud vahendid ümber paigutada ja ringlusse saata...
Vasta

07.30-07.45 nägude kontroll ja jõuvankrite kiitmine 
07.50 - võiduajamise avamine 
08.00 - esimese jõuvankri start 

Kui minu stardi aeg on 9:15 kas siis peaks olema kohal 7:30 või võin ka ise sättida oma jõudmist?

Praegu on mõte, et tund enne starti tahaks kindlasti kohal olla!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne