Väljalaske kamber Minsk 125-le
#21

uuuh, üles leidsin.
nimelt andis 1990.a Tehnika ja Tootmine välja noortelisa, kus kardi summutist ning selle arvutamisest (ja üldse seadistamisest) pikalt juttu. mul on neid ajakirju kolm tükki üle, kunagi peoga ostsin.
hinnaks on 25 eeku tükk.

ehk on kellelgi vaja?
Vasta
#22

vootele, paned mootori siklile? sellepärast küsin, et kardile panduna jääb ju summ gabariitidest kole palju välja.
Vasta
#23

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: iz350
Päris seff\"toro\".Kas mootor on ise mustaks värvitud,või oli juba tehasest tulles must?
ise värvisin, kuumakindla sprayga - väga hea tulemuse saab. Mootor on läbinud täieliku kapitaalremondi - kvaliteetlaagrid, tasakaalustus, uus kolb/rõngad, uus karpa. Samuti remontisin näiteks süüte kaane kinnitust, see on nüüd tikkpoltide peal, mis on epoga mootorisse sisse liimitud, seega peaks kestma. Lisaks annan ühe väga hea soovituse - kasutage mootori kokkupanekul kuuskant polte. Need vene kruvid on täielik saast, kuuskant lahendas hoobilt igasuguse õli tilkumise probleemid ja mootor sai tihedam ja kenam ka.
Vasta
#24

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: klaabu
vootele, paned mootori siklile? sellepärast küsin, et kardile panduna jääb ju summ gabariitidest kole palju välja.
------------
jah, siklile. See läheb lume sulades peale minu minimopi raamile ehitatud \"monstrumile\"
Vasta
#25

vabandage mu lolli küsimust aga kas sa paned sellele sumpa ka veel otsa? või jätad samasuguseks
muidu päris mõnus asi.
Vasta
#26

kavas on teha summutav osa ka. Selle viimase toru otsas on keere, idee on teha otsa keeratav summuti Smile
Vasta
#27

panin oma monstrumi pildid üles ka, selle peale too mootor lähebki
Vasta
#28

sisekuuskandid on jah üle prahi, ainult need on nii kapitaalsed, et mõni algajam võib alumiiniumkeerme ära rikkuda. seega ettevaatust.

ps. vootele - kes sul tasakaalustuse tegi?
Vasta
#29

tasakaalustati Vihuris.
Vasta
#30

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: iz350
Vihuris?Kas seda tehti hiljaaegu,või on see väntvõll tasakaalustatud juba ammusel ajal?
Aasta või paar tagasi, Hanno poolt
Vasta
#31

to Vootele: kas seal \'91 a. kardi aastaraamatus olid valemid kah summuti sektsioonide pikkuste ja koonuste diameetrite arvutamise kohta? Või tead äkki m6nda teist allikat nimetada, kus konkreetseid valemid toodud olid?

Ma olen netis vaadanud mitmeid teemakohaseid saite, aga igal pool on erinevad lahendused. Niipalju kui ma aru olen saanud, on nn. 3-tasemelised (s.t. kolmes etapis suureneva megafoniga) summutid kõige moodsamad ja paremad. Sinu oma paistab kah samatyybiline olevat.
Ma ei tahaks ennem sumpat kokku väänama hakata mingite netis toodud valemite põhjal, kui pole tekkinud teatavat võrdlusmomenti. Seega oleks info teemakohasest kirjandusest igati oodatud. Plz help Sad

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#32

enda Jupiterile...n.ö. eksperimenteerimise m6ttes...töövahendid ja materjal on muidu olemas, aga summuti õiged mõõdud on puudu.
Tegelt on mul erinevaid valemeid mõõtude arvutamiseks netist juba mitmeid leitud, ainult ma tahaks neid võrrelda varasemas eesti-ja venekeelses eriala-kirjanduses toodutega.

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#33

kuulge jupiteri-sõbrad.
mul on olemas pikem artikkel jupiteride forsseerimisest. vene keeles. seal summutite mõõdud ka olemas. kõik oli autori poolt juba katsetatud ka, tulemused olid muljetavaldavad.

krt, kui artikkel kätte sattus, siis kahetsesin, et olin just oma jupiter5-st lahti saanud...
Vasta
#34

äkki saad kuidagi siia skännida ? vms
Vasta
#35

ei saa skännida, sest pildid jäävad kehvakesed ja paljudest asjadest ei saa aru. paljunduse saan teha küll.
Vasta
#36

Kas seal Vihuris väntasi lahti/kokku pressitakse?
Vasta
#37

IZ 350 ,kas selline kiirus on saavutatud tänu väljalaske ?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne