John deere murutraktori varuosad
#1

Tervist.

Oskab keegi soovitada, kuskohast võiks tellida läbi neti varuosi subjektis nimetatud seadmetele (terad, rihmad, roolivardad jne). Ebay ja Eesti varuosade müüjate hinnad on mitmekordse vahega, aga usast tellides sööb transpordi maksumus suurema osa hinnavahest ära (kui ühe tarnija käest õnnestuks saada, siis vast polekski niiväga probleem), seega oleks hea mõni euroopa tarnija leida.
Vasta
#2

Rihmad soovitan võtta mõõdu järgi suvalisest rihmadele spetsialiseerunud poest või uurid ja katsetad Aia tehnika kaupluste B varuosi. 

Rihmade puhul võib tõesti öelda, et 99% juhtudes on tuntud tootja oma sama vastupidav kui orginaal. Hinnavahe ainult 2-5 kordne. 

Enamasti ongi ümberpakendamine.

----------

Terade poolest soovitan ka Eestis uurida B varuosi mitte Stokkerist vaadata kui rahanumber tähtis. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#3

Muruniiduki tootjad oskavad enda rihmarattad pisut teise profiiliga teha et suvaline rihm ei kesta seal.
Vasta
#4

(24-05-2015, 23:06 PM)huvi5 Kirjutas:  Muruniiduki tootjad oskavad enda rihmarattad pisut teise profiiliga teha et suvaline rihm ei kesta seal.
Ma vilistan sellise jutu peale! Minu murukal on ettenähtud AA85 rihm(mida tegelikult kodumaal ei müüdagi), mis maksab ca 50€ ja kestab võibolla 2-3 hooaega, mina kasutan A85 rihma ja see kestab ühe hooaja lõdvalt ja maksab jämedalt 5€.
Lihtne matemaatiline tehe näitab, et 5€ rihmasi kasutada on majanduslikult mõttekam.
Vasta
#5

Ise kasutan oma Husqvarna käraka peal juba 7 aastat mingeid vene B profiiliga rihmasid ja kestavad 1-2 aastat ja maksavad sinna 5-8€ kanti.
Sõber ostis oma hiinakale ka viimane kord sealt samast kust mina ja pärast küsis miks need rihmad nii vähe maksavad, et ta oli eelnevalt iga kahe aasta tahgant või veel varem ostnud umbes 40€ rihm.
Siinkohal ma ei räägi, et ma niidan 1000 ruutu nädalas vaid 1,2 hektarit iganädal ja odavam on kohe hooaja alguses uus  külge.
Sammuti kasutab mul naabrimees oma MTD kärakal millel vanust umbes 15 aastat neid samu rihmasid ja on igati rahul kui kulub isegi kaks rihma aastas.
Vasta
#6

Vene rihmad olid vanasti kuulsad oma venivuse poolest. Paar päeva ja pidid pingutama. Vist oli Semperit selle rihma mark, mida ei pidanud järelpingutama ja ei toodetud venes. Aga kus, kas tšehhoslovakkias või SDV-s või Ungaris?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#7

Mis tüüpi su JD on?

Endal mul on JD332 ja sellel tavalises kaupluses pakutav rihm (mõõdu poolest sobilik) just kaua ei kesta
Vasta
#8

(25-05-2015, 19:45 PM)meli666 Kirjutas:  Originaalrihmad on sellise teistmoodi nagu riidese olemisega. Ilmselt see kuumuskindlam ja seetõttu ka vastupidavam.
Samuti rihmade pingutus rullide jõud rohkem püksikummi taoline murutraktoritel. Seega suuremas heinas libisemine kerge tulema ja sealt omakorda tava põllumajandusrihma kiire lõpp.

Just just. 

Murumasinate eripära ongi see, et rihm libiseb suuremal või vähemal määral ning rihma painutatakse mõlemale poole. 

Tavaline(kui isegi profiil ehk välismõõdud sobivad) rihm ei ela väntsutamist üle . Sobiv rihm on tugevalt armeeritud ning suhteliselt kõva pealipinnaga. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#9

Masina mudel on x140. Põllumajanduslikke/muid rihmu proovinud, millegipärast ei kipu kestma. Halvimal juhul kestis ainult 2h. Originaalrihmaga kestvuseprobleemi ei ole tuvastanud. Tegelikult on kõige olulisem saada uued roolisüsteemi komponendid. Käsi ei paindu Eestis küsitavaid summasid maksma (võttes arvesse jupihindu mujal maailmas), seega ootaks veel häid ideid Smile
Vasta
#10

See on puhtalt retooriline küsimus: kas soodsa variandi leidmisele kuluv aeg ning närvid on väärt saavutavat rahalist kokkuhoidu (Eesti vs muu maailm)?

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#11

(27-05-2015, 16:31 PM)Aspelund Kirjutas:  See on puhtalt retooriline küsimus: kas soodsa variandi leidmisele kuluv aeg ning närvid on väärt saavutavat rahalist kokkuhoidu (Eesti vs muu maailm)?

mitme otsaga asi. kui ükskord juba leitud on, siis edaspidine ajakulu raha kokkuhoidmisele on juba marginaalne suurus Smile
Vasta
#12

Millised osad sul roolimehanismist otsa on saanud? Võitlesin varakevadel ka nende plekitükkide ja lapsevankri juppidega. Just nii paraku selle seeria trakatsi juppe tuleb kutsuda. Uurisin ka varuosi aga JD on oma süsteemi hästi korraldanud, et neid saab ainult esindusest ja hinnad võtavad hambaplommid logisema. Seepärast ratsisin ühte teist ise. Siiamaani kestab ja poolepöördesest rooliloksust on saanud nii viiekraadine.

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#13

John deere vaevalt seda aparaati tootnud on, pigem mingi tuntud aiatehnika tootja populaarne produkt millele allhanke korras roheline värv ja jd kleepsud peale liimitud. Soovitan otsida analoogset muu nimetusega mudelit.
Vasta
#14

Roolisüsteemi puhul pole ka odavamad B varuosad(kui isegi leiad analoogi)  hea lõpplahendus. 

Parem siis tee juba ümber auto rooliotsade peale ümber - kestab igavesti . Pool tiiru rooliloksu on tüüpiline paar aastat vanade murutraktorite teema olenemata margist. 

Kuidas üldse "roolikarp" on lahendatud John Deeril ? Kas tavaline sektoriga plaat ning käbi ? Kogu ülekanne roolirattast kuni rehvini välja on pehme ning päris tihedaks polegi võimalik saada. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed
Vasta
#15

(27-05-2015, 20:29 PM)Simmerling Kirjutas:  Millised osad sul roolimehanismist otsa on saanud? Võitlesin varakevadel ka nende plekitükkide ja lapsevankri juppidega. Just nii paraku selle seeria trakatsi juppe tuleb kutsuda. Uurisin ka varuosi aga JD on oma süsteemi hästi korraldanud, et neid saab ainult esindusest ja hinnad võtavad hambaplommid logisema. Seepärast ratsisin ühte teist ise. Siiamaani kestab ja poolepöördesest rooliloksust on saanud nii viiekraadine.

sellised jupid:

Rooliülekande hammasratas

Part Number:  GX20053   
Description:   Gear - GEAR, STEERING PINION 

Rooliülekande sektor
Part Number:  GX25785BLE   
Replaces Part:    GX21924  
Description:   Gear - GEAR, GEAR, SECTOR BLACK ECOAT 

Roolivarras PP
Part Number:  GY21251   
Description:   Drag Link - DRAG LINK, RH - ADJUSTABLE

Roolivarras VP
Part Number:  GY21250
Drag Link - DRAG LINK, LH - ADJUSTABLE  
Vasta
#16

(27-05-2015, 21:22 PM)ervg Kirjutas:  
(27-05-2015, 20:29 PM)Simmerling Kirjutas:  Millised osad sul roolimehanismist otsa on saanud? Võitlesin varakevadel ka nende plekitükkide ja lapsevankri juppidega. Just nii paraku selle seeria trakatsi juppe tuleb kutsuda. Uurisin ka varuosi aga JD on oma süsteemi hästi korraldanud, et neid saab ainult esindusest ja hinnad võtavad hambaplommid logisema. Seepärast ratsisin ühte teist ise. Siiamaani kestab ja poolepöördesest rooliloksust on saanud nii viiekraadine.

sellised jupid:

Rooliülekande hammasratas

Part Number:  GX20053   
Description:   Gear - GEAR, STEERING PINION 

Rooliülekande sektor
Part Number:  GX25785BLE   
Replaces Part:    GX21924  
Description:   Gear - GEAR, GEAR, SECTOR BLACK ECOAT 

Roolivarras PP
Part Number:  GY21251   
Description:   Drag Link - DRAG LINK, RH - ADJUSTABLE

Roolivarras VP
Part Number:  GY21250
Drag Link - DRAG LINK, LH - ADJUSTABLE  

Vabandust, pole tükk aega vastanud. Nendest juppidest oli minul pistmist roolisektoriga. Umbes poole roolilõtkust andis sektor ja teise poole sillatala kinnitus mis oli lihtsalt praod sisse võtnud, lisaks veel tugipinnad, mis tala üritavad otse hoida. Sillatala kinnituse lõikasin kere küljest lahti, tegin uued toetuspinnad tummisemast rauast ja keevitasin praod kinni. 
Sektori vahetust kaalusin ka aga vaadates seda insenerimõtet mis oli sõlme projekteerides lennata lastud, loobusin. Õiges asendis hoiavad seda sektorit kaks stantsitud kõrgendust, milledel pinda praktiliselt pole ja eestpoolt fiksaatori poldi all olev seib, mis kannab kummaltki poolt mõni millimeeter. Need osad sektorist olid korralikult kulunud, kõrgendused nulli ja seibi all korralik soon. Sama pilt avaneks ilmselt ka uue sektoriga mõningase niitmise järel. Lahenduseks neetisin sektorile al neetidega kumbagi otsa 5mm ftoroplastist plaadid ja samast ainest seibi fiksaatorpoldi alla. Seibidega reguleerisin loksu minimaalseks. Kartus oli, et teeb rooli raskeks aga see kartus oli asjatu. Trakats on nüüd jälle juhitav. Muidugi kevadisi töötunde on kogunenud 10 tuuris, lokse pole selle piskuga veel tekkinud.
Kuidas sul esiratta puksid on pidanud? Nendega kemplesin möödunud aastal. Lõpuks läksid vahetusse laagrite vastu koos käändtelgedega. Lisaks veel ka sillatala, mis lihtsalt pooleks läks.
Osade tellimisel kaugelt maalt pole miumeelest mõtet. Stokkerist saab mõne asja parema hinnaga kui Euroopast ja transpordikulusid ka pole.
 

Ära vägista, võta suurm haamer!
Vasta
#17

JD-st ei oska rääkida, sest pole seda kallist riista lähedaltki vaadanud. Aga..eks murukate see osa (esisild, selle ühendused, rattad jne.) pole mõeldud isalt-pojale jne. kestma. Enda Partneril tegin sunnitud põhjusel (loksud) esisilla ühenduse raamiga juba teise aasta kevadel ringi. Talasse uus ja paksem toru ehk sellised servadega pesad, mida sain siis talasse sisse keevitada, see hajutab koormust, sinna sisse paksem puks ja natuke tugevam polt. Määrdenippel on seal aga asendamatu. Originaalis puudub. Käändtelgede puksid on imepeenikesed ja seal vahetasin need ainult välja,neid ise ei trei ka. Nüüd olen hoolsam määrimisega, õnneks on seal niplid olemas. Sama tuleb teha ka ratastega - määrides kestab, nüüd siis juba viies hooaeg. Olgu öeldud, et minu murukas töötab mitte ainult muru niitmisel, see on vinge abiline talu aiandis - iga päev on rakkes. Stabiilselt on tagaratastel ketid - tavarehv ei ole normaalse haakuvusega. Ahh, kisub OT-ks... Vabandust.
Rihmadest rääkides - kui sul seal niidukil rihmad ei kesta, siis on sul seal midagi viltu. Kas mõni tugiratas jookseb viltu või midgai muud, mis tavalise rihma - ma ei räägi vene omadest, ära lõhub. On piisavalt kogemusi, mis ei lase süüd 100 % liselt rihma kaela ajada. Üks pikemaid rihmasid on kasutuses Partner/McCulloq masinatel, mis käitab niidukit. Katki lähevad siis, kui valesti peale on pandud või on tehnika piisavalt kulunud ja rihmarattad, on need siis tugi või veorattad, närivad rihma kiirelt ära.
Varuosadest rääkides - mida ise või teiste abiga teha ei saa - need tuleb kas totaalselt ringi teha või ikkagi uus jupp osta. SInu JD roolisistem on suht totakas - väiksem hammasratas on vist roolisambaga ühes isikus - vaheta koos vardaga. Kui roolisamba alumine puks ära kulub või juhtub midagi hammastega - kulub soon sisse näiteks, sest veetav sektor on nii kuradima õhuke tehtud ja liigub ju ainult ühe koha peal, sis seal kannatab küll midagi ette võtta.
Esisilla keskliigendil on sul silla all olemas määrdenippel, vist mujal teistel ühendustel ka - kasuta neid sagedasti.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne