Teema on suletud

KÜSIMUSED, mis oma teemat ei vääri

Küsiks, et miks ja kuidas jõuab bensiin statsionaarmootoril karterisse? Mul 13hp lifanil õli tekkinud juurde aastajooksul umbes 2korde norm tekkinud. Kui klapid ei pea, siis peaks jõudma väljalaskesse või karbussi.
Minu arvates saab alla valguda läbi rõngaste kas saab liiga palju kütet peale ja ei suuda ära põletada? Või miski muu põhjus, pole küünalt veel maha kruttinud, et seda vaadata. 
Käivitub ja töötab koralikult. 

Ehk avab ksf gravity me silmi sellel teemal
Sarnane mure oli kellegil just ka muruniitjaga

Järsku vedeleb kellelgi kuurinurgas nn.vene aegne laste jooksuhobuse pea.Vanemad ehk saavad aru, mida silmas pean.Nimelt taris in Svenssonist sadula ,kauboy mall ja puha.Monteerisin ta kännuotsa,aga nüüd pea puudu,saaks Jaani ajal rodeo pilte teha Big Grin
Tallinnast Tapani oleks bro.

(17-06-2015, 19:24 PM)maisalup Kirjutas:  Küsiks, et miks ja kuidas jõuab bensiin statsionaarmootoril karterisse? Mul 13hp lifanil õli tekkinud juurde aastajooksul umbes 2korde norm tekkinud. Kui klapid ei pea, siis peaks jõudma väljalaskesse või karbussi.
Minu arvates saab alla valguda läbi rõngaste kas saab liiga palju kütet peale ja ei suuda ära põletada? Või miski muu põhjus, pole küünalt veel maha kruttinud, et seda vaadata. 
Käivitub ja töötab koralikult. 

Ehk avab ksf gravity me silmi sellel teemal
Sarnane mure oli kellegil just ka muruniitjaga

Nii, ise küsin ise vastan-
Lihtsalt kõigi halbade asjade kokku sattumus, mootor jääb asendisse kus on sisselaskeklapp avatud ja karburaatoris ujuk ei sulge kütuse pealevoolu õigesti ja nii jooksebki küte silindri peale ja sealt läbi kolvirõngaste imbub alla õli sisse. Kui mootoril on bensiinikraan, siis tuleb see sulgeda. 
Ju ta siis nii on kui targemad mehed nii ütlevad.

Miks jaanipäeval sajab?

(20-06-2015, 13:24 PM)autojuht Kirjutas:  Miks jaanipäeval sajab?

Sellepärast,et ennemgi nii olnud.. Big Grin

(17-06-2015, 19:24 PM)maisalup Kirjutas:  Küsiks, et miks ja kuidas jõuab bensiin statsionaarmootoril karterisse? Mul 13hp lifanil õli tekkinud juurde aastajooksul umbes 2korde norm tekkinud. Kui klapid ei pea, siis peaks jõudma väljalaskesse või karbussi.
Minu arvates saab alla valguda läbi rõngaste kas saab liiga palju kütet peale ja ei suuda ära põletada? Või miski muu põhjus, pole küünalt veel maha kruttinud, et seda vaadata. 
Käivitub ja töötab koralikult. 

Ehk avab ksf gravity me silmi sellel teemal
Sarnane mure oli kellegil just ka muruniitjaga

Kahjuks mul ei tekkinud aega, et su PS-ile korralikult vastata. 

Aga sa tabasid oma vastusega juba naelapea pihta Smile

Võid huvi pärast karburaatori korra lahti võtta ning ära puhastada(settepott ka) ning kokku laduda. Kui mootor töötab kõikidel reziimidel korralikult siis harjuta sisse bensiinikraani sulgemine endale. 

Ujukiga nõelklapp pole just kõige kindlam lahendus pikaajaliseks seismiseks ja igasuguste kallete/raputamise korral laseb läbi.

Ja kuna enamik inimesi ei viitsi kütusekraani näppida siis kasutatakse elektrisolenoidi,millega on kõik suuremad(vähemalt elektrisüsteemiga) mootorid varustatud. 

-------------

Kui juba karteris on märgatav norm bensiini siis vaheta õli ka ära. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed

(20-06-2015, 13:24 PM)autojuht Kirjutas:  Miks jaanipäeval sajab?

See on vastavuses ENSV Ministrite Nõukogu määrusele nr. 766-54/57 aastast 19eeeeee, ei tule enam meelde "Tuleohutusnõuete kohustuste ja täitmise kohta avalikel üritustel ja riigipühadel". Kuna uuemat seadust ei ole vastu võetud, kehtib endine ikka veel ja sünoptikud on kohustatud seda jälgima.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.

(20-06-2015, 16:02 PM)Gravity Kirjutas:  
(17-06-2015, 19:24 PM)maisalup Kirjutas:  Küsiks, et miks ja kuidas jõuab bensiin statsionaarmootoril karterisse? Mul 13hp lifanil õli tekkinud juurde aastajooksul umbes 2korde norm tekkinud. Kui klapid ei pea, siis peaks jõudma väljalaskesse või karbussi.
Minu arvates saab alla valguda läbi rõngaste kas saab liiga palju kütet peale ja ei suuda ära põletada? Või miski muu põhjus, pole küünalt veel maha kruttinud, et seda vaadata. 
Käivitub ja töötab koralikult. 

Ehk avab ksf gravity me silmi sellel teemal
Sarnane mure oli kellegil just ka muruniitjaga

Kahjuks mul ei tekkinud aega, et su PS-ile korralikult vastata. 

Aga sa tabasid oma vastusega juba naelapea pihta Smile

Võid huvi pärast karburaatori korra lahti võtta ning ära puhastada(settepott ka) ning kokku laduda. Kui mootor töötab kõikidel reziimidel korralikult siis harjuta sisse bensiinikraani sulgemine endale. 

Ujukiga nõelklapp pole just kõige kindlam lahendus pikaajaliseks seismiseks ja igasuguste kallete/raputamise korral laseb läbi.

Ja kuna enamik inimesi ei viitsi kütusekraani näppida siis kasutatakse elektrisolenoidi,millega on kõik suuremad(vähemalt elektrisüsteemiga) mootorid varustatud. 

-------------

Kui juba karteris on märgatav norm bensiini siis vaheta õli ka ära. 
Ma olengi sulgenud, kuid juu siis jääb torustikku piisavalt kütet veel mis mootorisse valgub. Viimasel ajal olen proovinud teha nii, et kui paagis veel kütet on siis sulgen kütuse kraani ja lasen käia mootoril kuni karburaator küttest tühi. Ei tea kas see jälle hea kui seisab karburaator kuivalt. 

1 küss Austatud tarkadekogule veel: Miks KSF Basilio loeb instruktsiooni alles siis kui miski muu enam ei aita?

(20-06-2015, 16:57 PM)maisalup Kirjutas:  Ma olengi sulgenud, kuid juu siis jääb torustikku piisavalt kütet veel mis mootorisse valgub. Viimasel ajal olen proovinud teha nii, et kui paagis veel kütet on siis sulgen kütuse kraani ja lasen käia mootoril kuni karburaator küttest tühi. Ei tea kas see jälle hea kui seisab karburaator kuivalt. 

Suured spetsialistid soovitavadki üle talve hoida süsteemi hoida bensiinivabana.

sellepärast, et üks õige eesti mees ei loe manuali ennemb kui keps külgest väljas.
Smile

Vähemalt enamuste piltide järgi tundub nagu Lifani 13HP mootoril on kütusekraan karburaatori küljes, mitte pole eraldi. Seega pole võimalik, et voolikusse jäänud kütus saaks lekkida. 

www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed

(20-06-2015, 16:58 PM)autojuht Kirjutas:  1 küss Austatud tarkadekogule veel: Miks KSF Basilio loeb instruktsiooni alles siis kui miski muu enam ei aita?
Vastan: see on tsitaat raamatust:
http://www.apollo.ee/murphy-seaduste-taielik-kogu.html
Kuna kogu salapära on nüüd haihtunud, olen sunnitud uue tunnuslause otsima.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.

Sa ei pea palju vaeva nägema,võta järgmine mööfi tsitaat ja töötab jälle.Müts maha selle mehe ees,kes need kokku kogunud on.

(20-06-2015, 17:10 PM)Gravity Kirjutas:  Vähemalt enamuste piltide järgi tundub nagu Lifani 13HP mootoril on kütusekraan karburaatori küljes, mitte pole eraldi. Seega pole võimalik, et voolikusse jäänud kütus saaks lekkida. 

Jah tal on õhuklapi kohal kohe kütusekraan ka ja olen selle alati sulgenud, aga eks siis karbussist endast lekib kütet piisavalt
Aga vähemalt hing rahulikum, et miskit katki pole, uus 5w30 jälle sisse ja asi timm. Oligi see õli must juba Big Grin

Oskab keegi öelda miks kiilrihm libiseb?
Tegemist Mercedes-Benz tüüpi veoauto R6 mootoriga. Libisevad rihmad on ülekandes vedavalt rattalt kompressori rattale, vahepeal pinguti. Kompressori otsas on veel roolivõimendi pump. Roolisüsteem liigub iseenesest normaalselt, ka kompressori torud ei ole umbes ja kompressor käib käega ajades normaalselt ringi. Enne oli 13 laiusega rihm, nüüd panin 12,5 laiusega rihmad. Rihmad rataste soonte põhjas ei ole ja niiöelda kannab külgedega. Rihmad on pingutatud nii palju kui võimalik, aga ikka võtab libisema.
Tänan kaasa mõtlemast.

4xOpel 3xChevrolet

(20-06-2015, 13:24 PM)autojuht Kirjutas:  Miks jaanipäeval sajab?

Schafskälte 





on selle saksakeelne nimi ja eestisse jõuab see siis natuke hiljem ehk jaanipäeval Big Grin

(21-06-2015, 00:02 AM)Simson0077 Kirjutas:  Oskab keegi öelda miks kiilrihm libiseb?
Tegemist Mercedes-Benz tüüpi veoauto R6 mootoriga. Libisevad rihmad on ülekandes vedavalt rattalt kompressori rattale, vahepeal pinguti. Kompressori otsas on veel roolivõimendi pump. Roolisüsteem liigub iseenesest normaalselt, ka kompressori torud ei ole umbes ja kompressor käib käega ajades normaalselt ringi. Enne oli 13 laiusega rihm, nüüd panin 12,5 laiusega rihmad. Rihmad rataste soonte põhjas ei ole ja niiöelda kannab  külgedega. Rihmad on pingutatud nii palju kui võimalik, aga ikka võtab libisema.
Tänan kaasa mõtlemast.

Rihmaseibid on kulunud ja ei ole enam v kujulised vaid juba u kujuga.

või on vale rihm. Meil pandi jugenich tõstukile teine rihm genekale kuna originaali polnud. Küll mõõdeti igat pidi rihm 1:1 sama aga näe masina peal libiseb, vahetati seibid ära ikka libiseb. Kui sai originaali siis kadus vile ära... Ei ole saanud veel sellele originaali saladusele pihta aga vot nii lihtsalt on

Huskvarna raideril ka muud rihmad ei kesta peale originaali, ise arvan, et piisavalt suur tootja teeb oma rihmaseibi pisut teise profiiliga ja sunnib läbi selle oma rihma ka ostma. Näiliselt tundub küll tavaline a profiil, aga vot ei ole.

Iseenesest kui rihm muidu hästi veab aga tänu mingile materjali?  veale kiunub, siis on olemas mingisugune sprei mida lasta rihma vahele.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne