[poolitatud]Youngtimeri-teemast Audi V8, C3 ja tarbeväärtuse mõtted ära
#1

Minu poolt Taunole kiitus. Lisan,et Audi 100 V8(c4 kere baasil) on eestis küllalt rariteetne ja seda ei jaksanud isegi 90.datel iga mees endale naljalt lubada. Meie tingimustes natuke ebapraktiline auto,kuid tarbimise rõõm on täitsa mõnus. Kuid kus on loetelust jäänud Opel Rekord ja Ascona? Need olid küllalt levinud rahva autod ja neid oli liikluses mingi aeg ikka üsna palju. Tänaseks peaaegu kadunud liiklusest. 
Sama saatus ootab ka Audi 100 (c3 kere baasil).


Vasta
#2

(28-08-2015, 20:12 PM)MAZ Kirjutas:  Minu poolt Taunole kiitus. Lisan,et Audi 100 V8(c4 kere baasil) on eestis küllalt rariteetne ja seda ei jaksanud isegi 90.datel iga mees endale naljalt lubada. Meie tingimustes natuke ebapraktiline auto,kuid tarbimise rõõm on täitsa mõnus.  
Sama saatus ootab ka Audi 100 (c3 kere baasil).

V8 väliselt puha C3. Nelivedu ja kõva kere väga ebapraktilised ju pole. Hooldus on küll kallis, aga rõõm teeb selle vast tasa.

(28-08-2015, 21:19 PM)v6sa Kirjutas:  Ma ei ole kogu Tauno jutus mainitud nimestikuga tuttav, kuid kas neid kõiki ei seo tsinkimata kere?

V8 peaks küll tsingitud olema. C3 sigar juba oli, C2 veel ei olnud.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#3

Väike parandus, tsingitud Audi 100 C3 tuli 1987 enne seda on kõik tsinkimata tavaline metall kere. Praktikas läbi käidud asi endal Wink


Vasta
#4

Kaasfoorumlase MAZ-ile teadmiseks,et Audi 100 v8-sat kui sellist pole olemas,ongi kohe mark Audi ja mudel V8.Olen omanud sellist ja heameelega omaks siiani.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#5

(29-08-2015, 09:16 AM)hundu615 Kirjutas:  Kaasfoorumlase MAZ-ile teadmiseks,et Audi 100 v8-sat kui sellist pole olemas,ongi kohe mark Audi ja mudel V8.Olen omanud sellist ja heameelega omaks siiani.

Ma olen Audi V8 vaid korra kokkupuutunud ja seda liiga põgusalt,et temast midagi rohkemat teada.  V8 mudelid olid üldse väga kallid siis ja on ka praegu 25.a hiljem. 


Vasta
#6

hinnad hakkavad nii 2000 euri kandist mi pole nagu selle aja enamuse lisadega auto eest väga palju. Korrashoidmine on teinetera(korda tegemine) Big Grin
Vasta
#7

(29-08-2015, 09:48 AM)nootsii Kirjutas:  hinnad hakkavad nii 2000 euri kandist mi pole nagu selle aja enamuse lisadega auto eest väga palju. Korrashoidmine on teinetera(korda tegemine) Big Grin

Ma pole otseselt Audi V8 vastu ,kuid see mudel on mulle kuidagi võõras. Palju levinum ,tavaline C3 kerega Audi on märksa huvitavam.
Kahjuks kipub C3 kerega Audi 200 puhul olema probleem, väga halvas seisus liikuv osad. Remond pole neile kaugeltki odav ja osade saadavus on kohati lünklik. 


Vasta
#8

(29-08-2015, 09:58 AM)MAZ Kirjutas:  Ma pole otseselt Audi V8 vastu ,kuid see mudel on mulle kuidagi võõras. Palju levinum ,tavaline C3 kerega Audi on märksa huvitavam.
Kahjuks kipub C3 kerega Audi 200 puhul olema probleem, väga halvas seisus liikuv osad. Remond pole neile kaugeltki odav ja osade saadavus on kohati lünklik. 


V8 peaks siiski olema C3 kere kõige-kõigem variant. See on muidugi maitse asi, et kas see V8 on sümpaatne 100 ja 200 paremate versioonidega võrreldes või mitte. Päris plangud C3-ed on küll lihtsad hooldamise seisukohast, aga vaevalt, et keegi väga planku varianti esimese valikuna sooviks - mingi eripära võiks ikka olla.

Remont on piisavalt hull ainult V8 puhul, teised C3-ed jäävad remondile kuluva raha osas ikka mõistuse piiridesse, kui just pole ära mädanenud isendi otsa sattunud.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#9

Ma nüüd vaidleks veidi:
Vanemad C3 kerega Audi 100 osade saadavus:
kuluvosasid on saada v.a sidurikettad,mida mõnele mootori tüübile enam saada pole. Lihtsalt tootmisest maas. Sama ka gaasitrossidega,karburaatori tihendite jm peen vidinatega. Lammutuses on ka Audi 100 c3 vähe, enamus ka pritsega mootoriga,kust midagi üle tuua ei anna. Kui peaks väntvõll minema siis on see ikka väga suur mats rahakotile. Uue tellimine on juba sama hea,kui osta teine auto.

Palju vähem levinud ongi plank kere,sest need kasutati lõpuni ja siis lõpetasid oma teekonna pressi all. Isegi suure Saksamaa peale neid enam alles ei ole väga palju. Tegu oli ka ilmselt siseturu mudeliga,mille klientuur, ostujõult oli ,natuke alla keskklassi. Kered on  omaette teema, mädanik kahjustab neid kõiki,mis on enne 1987.a tehtud,sest tsink keresid siis veel ei tehtud. Vähemalt neile,mis tarbiti kohapeal ära, ekspordi mudelite osas ei ole nii kindel. 
Tüüp kohad: esitiiva ääred ja nurgad, tagatiiva alumised otsad,stange tagused. Kuna talvel pesemine on paljude jaoks tundmatu asi olnud,siis nii see sodi sinna koguneb ja kui ei võeta midagi ette, tulemuseks ongi augud.


Vasta
#10

(29-08-2015, 13:20 PM)MAZ Kirjutas:  Ma nüüd vaidleks veidi...

Audi esindus, Forss, Audi klubi, netipoed, eraldi veel ebay, Audi tradition - sealt otsides veel saab kõike vajalikku, aga varsti on jah lugu hapu. Aga üldiselt jah, tean samuti seda olukorda.

Edit: Jaguari lisaks siia nimekirja küll jah, need ikka omamoodi sümbolid.

Audi S8 4.2 1998
Audi 200 2.1 5E 1981
Volkswagen T3 Syncro Caravelle GL 1990
Ex Audi 100 2.2 R5 1985; Audi 100 2.8E V6 1992; Audi 90 2.0 R5 1986, Audi 100 2.2 R5 1986, Audi 100 2.8Q V6 1991
Vasta
#11

  Diisel 2.0  C- 3 audi kohapealt võin kindlalt väita et kütusepumbale enam jubinaid ei toodeta.Pakutakse hiina mudru mis ei kannata miskit.Pumba tegiad ei võta ettegi.Üle 20 aastastele saab ainult tehase tellimusel pumba jubinaid kui muidugi kuskil laos ei ole jääki jäänud.
Vasta
#12

Sm.Autojuht räägib õigust. Samasugune jama ka 1.9l bensiini mootoriga. Karburaatorile mitte midagi enam tootmises pole. Hea kui saad ülemise tihendi aga kui nõelklapp või düüs läheb siis sisuliselt kanna auto maha või otsi teine kõrvale. Tegu veel Jaapani karburaatoriga ka.


Vasta
#13

Kuulge, tegemist on hobiautodega. Loomulikult ei ole enam kõiki juppe forsist kopikate eest B osana saadaval. Aga siingi foorumis taastavad inimesed seitsmekümnendate-kaheksakümnendate jaapanlasi, millele pole praktiliselt mitte midagi saadaval ja ei hädalda. Ma ei meenutaks siin neid kodanikke, kes taastavad numbrist ja ämbrist kolmekümnendate tehnikat.

Igapäevatarbimiseks tulebki võtta uuem masin, millele on (soodsalt) varuosi saada ja mis ei ole põhimõtteliselt oma (tootja poolt) planeeritud kasutusaega juba ületanud. Minul isiklikult pole C3 audi vastu ühtegi sooja tunnet - põhimõtteliselt minu kõige hullemini lagunenud auto ford escorti kõrval.
Vasta
#14

Tauno juba eespool mainis,et normaalses ühiskonnas 30.a ja vanemad autod on vanatehnika ja hobimasinad. Aga meil kipu nii olema,et kuna osad piirkonnad on maha jäänud arengus ja rahvas vaene siis sõidetakse selle vana autoga kuni jupid taga või keskelt kokku kukub.
Hea on näpuga näidata,et osta uus või mõni korralikum. Aga võtame nii,et korralik auto hakkab 1500-2000eur ja seda raha kokku kühveldada vaid,kesise palga tööga ei saagi. Paljud meil müüdavad masinad on ebapraktilised maapiirkondades(kui tegu pole 4x4 veoskeemiga masinad). Liiga madalad,liiga pehme vedrustus. Mudiugi teede olukord on õnneks paremaks läinud aastatega aga on kohti,kuhu veel kõva katte nii pea ei tule.

 Seega ongi nõiaring,kust välja saada keeruline. Kahjuks ei soosi meie seadused ka 30.a autosid,mis pole just musta numbri väärilised masinad. Seega vist ootabki peale kasutuse lõppu kas X .a seismine või pressi alla minek,et vältida sundkindlustusi ja trahve. Müümine on selliste autode puhul ka tihti mõtetu,sest 100-200eur kokkuostjaid on jalaga segada aga sama summa saab ka juba rauast kätte. 

Olgu,minul enam rohkem öelda pole,olgu see ving või ei aga elu pole vaid pidu ja rõõm. Vahest peab olema kriitiline ja seda põhjusega.


Vasta
#15

ülalolev pärineb teemast Uued Youngtimerid tulevad peale

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#16

(29-08-2015, 15:32 PM)Sm.Autojuht Kirjutas:    Diisel 2.0  C- 3 audi kohapealt võin kindlalt väita et kütusepumbale enam jubinaid ei toodeta.Pakutakse hiina mudru mis ei kannata miskit.Pumba tegiad ei võta ettegi.Üle 20 aastastele saab ainult tehase tellimusel pumba jubinaid kui muidugi kuskil laos ei ole jääki jäänud.
 Sinna 2,4 R5 pump ei lähe? Või tollele pole ka enam pudinaid saada? R4 bensukate puhul tundub aina mõistlikum monopurske aretamise variant-joppamise korral pole pea üldse vaja rauatööd teha.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne