1982 Dodge Colt 1.6 karparaatar ja tomatikast
#41

Mikistani jebaist leidsin ka sellise toreda asja:

[Pilt: 1]

Hea pimedatel talveõhtutel sirvida ja nuputada, et mis lisasid küll luksussportluukpärale tellima peaks.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#42

Vänt läks lihvimisse. Kaelad solidaarselt viis sajandikku alla standardi, sestap saalendus ostetud esimene remont elik 0.25

Pildike kah, tehtud kartuliga, a mittepeegelpinnad on täiesti tuvastatavad:
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#43

Peab ikka hea auto olema, kui sellele nii palju eri nimesid on antud Smile Mitsubishi Lancer Fiore, Mitsubishi Mirage, Mitsubishi Colt Galant, Dodge Colt,  Plymouth Champ, Plymouth Colt, jne. Kokku peaaegu pool miljooni toodetud ainuüksi usa turule (ütleb vikipeet).


Kumb mootor siis remondirõõmu osaliseks sai - algne või doonorkastiga kaasatulnu?

Kas tomatimahla kastide osas on olukord see, et juhtloogikad või juhtplokid on erinevad? (vanemal pole kasti küljes üht pistikut pildilt üldse näha, vähemalt mitte seal, kus uuel)? Millega seda tomatikotti üldse juhitama peaks - kas mingi aju tüüpi asi kuskil presenteerib?
Vasta
#44

Remondime ikka originaalmootorit, sest see on bigblock mopar ehk siis 1.6 Wink
Doonor on 1.5 ja kellel teda vaja, vöib lahkesti ühes vötta

Käigukasti eluoluga on sellised lood, et vanal töesti ei ole ühtki pistikut, aga uuel on neid kokku vaid kolm ja ilmselt on selle omanikauto evinud mingit algelist aju moodi asjandust. Kuna käikude arv on sama, siis on nende pistikute pöhjuseks turbiinilukk, mis vanal puudub, sestap on ka vabad valikud, kas kasutada seda vöi mitte.
Kui tahta kasutada siis tegelikult piisab märgutulega nupu paigaldusest salongi, et seda sisse ei unustaks pärast maantesöitu, sest mujal teda vaja ei lähe.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#45

Kuna Allak vist parasjagu magas, siis õnnestus mikistani jebaist võita kataloogihinnaga varuosakataloog Wink

[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#46

Publikumile tutvumiseks ka naljaklapp kogu oma surmtõsiduses:

[Pilt: 1]
Plokikaane pildilt saab observeerida naljaklapi paiknemise kohta, kuhu alfistad kiiresti püüaksid oma topeltsädet ilmsesti istutada Big Grin
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]

Natuke netistleitud naljaklapijuttu kah:

G32B - 1.6L that uses the MCA JetValve system that Mitz used in their earlier engines, especially for the Dodge Colt/Plymouth Champ hatchbacks that came out in the early 80's.



Thus, if anyone hits one of these motors with ticky valves, the intake (along with the airjet valve) is .006" and the exhaust is .010" , using cold settings for proper adjustments with timing marks at TDC on the pulley (by using a 1/2" socket ratchet wrench end to turn the pulley quite easily..) for each set of four valves. You roll the crankshaft around 360 degrees for the other set of four valves.



The third valve was designated as, what's called the "AirJet" valve. On carburetted motors that had this 12v setup, the intake manifold had two runners and one runner desinated to this small valve the size of a ten-penny nail head.



The mixture assigned to this small valve was a rich mixture, whereas the regular valve received a much leaner mixture and when added together was to correct air to fuel ratio combined. The rich mixture would enter the same time as the lean mixture and would then swirl (as a tornado, or cyclone) around the lean mixture to create a more complete combustion. It was very effective when it came to economical purposes and actually did create more BHP since of the more complete combustion.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#47

Sain täna klapperkambrikaane klaaskuulipritsist kätte, tulemus igati bueno ja küsitud 22.- juudirubla väärt. Sestap julgen soovitada:

http://www.phoenixmoto.com/teenused 

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#48

(03-01-2016, 23:01 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Plokikaane pildilt saab observeerida naljaklapi paiknemise kohta, kuhu alfistad kiiresti püüaksid oma topeltsädet ilmsesti istutada Big Grin
Ilmselgelt karjub see avaus mitte mitmiksädeme vaid nitropaugu järele!!! Kuidas ilma NOSita gigamega supersport kuumlaugsaba oma karpareeritud tomatiga üldse sõita saab???
Vasta
#49

[Pilt: 1]

Siit siis ilmneb, et värviks võiks olla Sutsupitsu R73 "New Safari Red" mida tuisati erinevatele liikuritele selga aastatel 1982-1986. Eksnäis, kas keegi siin maanurgas säändset tooni ka segada veel suudab.

Samas teistest allikatest võiks arvata nimeks "Brite Safari Red", minevõtakinninüüd:

[Pilt: 1]

Taaskord saab edastada oma tänusõnad Devorile, purgist ise lenduminev värv kenasti segatud ja minu valduseski juba. Lisaks sai varutud jõulisele piigplokiga Moparile veel vileuued esituled ja nende sisse Osram Nightbreaker Unlimited pirnid. Eksnäis, kas näitavadki siis paremini, kui lihtlabased haššneljad või jõuab spordiauto ka nende valgusvihust ettesõita. Oma koha varuosakarbis leidis ka Termos-Taat ja tema kõrval kükitab 5w40 täissünt õli ja sellesama õli filtreerija. Tulenevalt saabuvast talverallist ja üldse elementaarsest viisakusest, haarasin ligi ühe itlerite tankiakuvabrikuprodukti, mille parameetriteks 60 Ah ja 540 külmaltkeerutamise amprit. Plussklemm paikneb vasakul.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#50

Mesmoodi see otsmise silindri põlemiskamber nõnna puhtaks lutsutatud sai?
Vasta
#51

Tänaseks on nad kõik sama nägu. A saamise liikumapanevaks jõuks ikka vanahea füüsiline vägivald.

Edit: Just astusin uksest sisse tükkis värskelt esimesse remontmõõtu jõudnud vänderdava võlliga.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#52

Pudipadi kõik nüüdseks Lääneosariikides ja edasine on kõik kodanik 90Deville pärusmaa:

[Pilt: 2?1452363253]
[Pilt: 2?1452363235]
[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#53

Mis plekist vidin see keskmiste raamipukkide külge kinnitub?
Vasta
#54

Selle alajaotuse suunalt toimib karterituulutus, sestap jõudsime (omastarust) loogelisele järeldusele, et eesmärgiks on suurturismiauto sihtotstarbelise kasutuse korral takistada vändal liigselt õlinaadi lendupaisata. Ploki küljelt on vägevad liitmikud suisa piltideltki tuvastatavad. 

Sutsupitsuvõõra inimloomana tunnistan, et isegi esimest korda kohtan säändset lahendust.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#55

Niih, nüüd siis ilmnes, et TakeT on suutnud eraldada vale hammasrihmasatsi. 120 vajaliku hamba asemel 122 ja mingi jebanuutõi tasakaalustusvõlli mäng ka veel lisaks. Kodanik 90Deville sõnul pidi sobima vaid rihma laius. Hakkasin arvetelt näpuga järge ajama ja voilà - ongi antud 88-90 Kala-Anti komplekt, samas, kui ülejäänud pudi samal arvel on sobivasti 84-88. Eks saan siis minna letiäärde kenasti halisema peatselt.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#56

(09-01-2016, 22:09 PM)DevilDeVille Kirjutas:  et eesmärgiks on suurturismiauto sihtotstarbelise kasutuse korral takistada vändal liigselt õlinaadi lendupaisata. Ploki küljelt on vägevad liitmikud suisa piltideltki tuvastatavad. 
Sutsupitsuvõõra inimloomana tunnistan, et isegi esimest korda kohtan säändset lahendust.

usinasti pingutasid jaapanlased usa turu nimel - miniklapid kütuse puhtamaks põletamiseks ja karterigaaside taaskasutus, kõik puha kalifornia tundliku ninaga rahva rõõmuks. iseenesliku käiguvahetusega tomatikastidest rääkimata.
migisuguse õhusaastamatajätmise nipi pidid nad sellal kõik mootoritele külge pookima - honda, mitsu, toyota. ameeriklased ise seda ilmselt väga ei teinud, niisama pinnisid uustulnukaid, et kui tahavad turule trügida, pingutagu ... aga ega tea kah.

mootoririhmaga läks teil siis õpetlikult. aga ega 88-90 aastakäigu rihm võib ka abiks olla, tuleb ainult mootor ja võibolla isegi auto sinna külge soetada Smile
Vasta
#57

TakeT-is käidud ja mõnigase leiutamise peale tuvastatud, et sobima peab Sutsupitsu 4G37 rihmasats, elik 1.8 liitriste eriti suurekubatuuriliste piigplokkide oma. Koodiks JAP-KDD-508A ja hambaid 120 nagu ettenähtud.

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#58

Allak on kõikvõimas ja harva, kui ta magab hetkel, kui mina plaane pean. Rihm sai nüüd küll õige aga pinguti ikka ei sobi, sestap läheb praegu kokku vanaga ja tellisin mikistanist uue. Kuna seal asjad mittemoonigi ei maksa, siis lisasin ka ühe rihma ja eesmise tihendisatsi. Koodid kah:

BECK/ARNLEY
0380125



CLOYES
B064




SEALED POWER
22232BT


_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#59

[Pilt: 1]

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#60

Sellel putukal tundub ka olema Keihini karburaator nagu enamusel Jaapani autodest!?


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne