12-01-2016, 23:38 PM
Ehk, siis see aasta saab lõpuks sierraga rajale?
Homme järgi.
Homme järgi.
(12-01-2016, 23:38 PM)Peeter Kirjutas: Ehk, siis see aasta saab lõpuks sierraga rajale?
(13-01-2016, 14:12 PM)PlyVal64 Kirjutas:(12-01-2016, 23:38 PM)Peeter Kirjutas: Ehk, siis see aasta saab lõpuks sierraga rajale?
Karm küll aga roheline vana ninaga Sirje on ikka juba paras haruldus! Ja juba tasub Sirjet põllurallil lõhkumise asemel natuke säästa, elus hoida ja muul moel nautida. Sest tegelikult on ju Sierra väga hea auto oma omadustelt, eriti, kui ta veel tõsta aastasse 1982/83. See oli siis ULME! Teine asi: nüüd on ka Sirjede tootmise lõpust jäme 25 aastat möödas, nagu ka Sigaril, teisel ulmedisainil ja ulmeautol samast tootmisajastust. Lihtsalt kolhvkaks ei muutnud mitte midagi, isegi disain ei ole siiani muutunud, siis Taunus vs Sierra või C2 vs C3 oli metsik arenguhüpe. Eriti suur oli see tegelikult üldse Fordil: sõltumatu tagasild, aerodünaamiline disain, head polstrimaterjalid, GHIAl igasugune mõnuvarustus jne. Scorpa oma standardis-ABS'iga pani kirsi tordile tegelikult. Ja Audi otseloomulikult Quattro I'ga ehk kahenupukvadroga. Lisaks võib Sirje kohta öelda, et selle vagun oli esimene, kus ei tundunud taguots jõuga külge poogituna vaid kogu auto oli ühtlaselt ilus. Scorpaga nad rikkusid jälle kõik ära muidugi Ning mis me räägime sigari-vagunist, kui see veel on kvadro...
(13-01-2016, 14:52 PM)PlyVal64 Kirjutas:(13-01-2016, 14:31 PM)nymmik Kirjutas: kui ma nüüd ei eksi oli Sierra ka esimene plast pamperitega seeriatootmises auto.Kas nad just koos Sigariga seda polnud? Ehk siis "sellisel moel" nagu siiani kasutusel, lahendusega.
(13-01-2016, 15:26 PM)supp Kirjutas: Esimene seerijas integreeritud plast pamperiga auto oli lancia delta ja see on ajalooline fakt mitte minu oletusEsiteks, fakti võiks muidugi esitada koos viitega algallikale.
(13-01-2016, 15:47 PM)olevtoom Kirjutas:(13-01-2016, 15:26 PM)supp Kirjutas: Esimene seerijas integreeritud plast pamperiga auto oli lancia delta ja see on ajalooline fakt mitte minu oletusEsiteks, fakti võiks muidugi esitada koos viitega algallikale.
Teiseks, kuhu jätate Renault 5? See ilmus 7 aastat enne Deltat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Renault_5
P.S. Kirjutatakse "seeria".
(13-01-2016, 15:47 PM)olevtoom Kirjutas: Teiseks, kuhu jätate Renault 5?R5 võib oma tootmisaastaga 1972 olla tõesti see kõige-kõige esimene. Aga kas polnud mingi selline vahe, et R5'l on hall plast lihtsalt plastikust odav kaiseraud aga Sigaril/Sirjel juba kompleksne turvalahendus, mis arvestad nii aerodünaamika, jalakäijate kui üldturvalisusega? Iseenesest oli esimene sellina ju üldse SAABi kaitseraud, kus väljas kummi-plastik, seest kõva plastikärg ja koos hoidis seda kruvidega alumiiniumlatt. Saab 99 5mph/8kmh kannatavad plaststanged tulid mudeliaastaks 1972. Ja veel enne neid oli veel tore muskelauto GTO teine põlvkond aastast 1968 oma "pehme ninaga", mis liigituks ka plastiku alla?
(13-01-2016, 16:29 PM)PlyVal64 Kirjutas:(13-01-2016, 15:47 PM)olevtoom Kirjutas: Teiseks, kuhu jätate Renault 5?R5 võib oma tootmisaastaga 1972 olla tõesti see kõige-kõige esimene. Aga kas polnud mingi selline vahe, et R5'l on hall plast lihtsalt plastikust odav kaiseraud aga Sigaril/Sirjel juba kompleksne turvalahendus, mis arvestad nii aerodünaamika, jalakäijate kui üldturvalisusega? Iseenesest oli esimene sellina ju üldse SAABi kaitseraud, kus väljas kummi-plastik, seest kõva plastikärg ja koos hoidis seda kruvidega alumiiniumlatt. Saab 99 5mph/8kmh kannatavad plaststanged tulid mudeliaastaks 1972. Ja veel enne neid oli veel tore muskelauto GTO teine põlvkond aastast 1968 oma "pehme ninaga", mis liigituks ka plastiku alla?
Pigem on Sigari/Sirje puhul mõeldud lahendust, mis sai võimalikuks just aastast 1982 USAs lõppenud kolestangede regulatsioonist. Ehk kus plastik on eraldi peale käiv voolund. Aga eks see hea retrospektiivne lugu Sulle või M-H Kuusele kirjutada oleks Kui M-H seda juba ammu teinud pole... algse Autolehe viimase veeruna "esimesed lahendused" või oli see "Tagatuli" vms.
(14-01-2016, 12:29 PM)Sax Kirjutas: Lisaks stangedele oli R-5 pikalt ajast ees ka C-piilaris asetsevate tagatuledega (laialt levinud kaasaegsete Volvo universaalmudelite juures)Ühtpidi läheb juubeliralli eelmängust kaugele ja peaks olema youngtimerite teemas, teiselt poolt...
(18-01-2016, 15:37 PM)Indrek66 Kirjutas: Enam odavamalt ei saa: