Uunikute 15. Talveralli 2016, LÕPPTULEMUSED
Photo 

Selgus meie võistlusvahend, 
"Andre Kula 164 miski suur ja roheline,  ilmselt KA MAZ 6X6 aastast...(järelikult Veo), 3 inimest."
Kohe asun maksma.

Toyota corolla KE20 1972
Vasta

Ekipaaž 117 peab teatama kahjuks auto vahetusest. Fiat Croma asemel peab tulema kopikaga. 21013 aastast 1979. Makse ka teostatud
Vasta

Esimeses postituses on täiendus Peateema suhtes: NaisKohtunikud koosolekul otsustasid nii! 
Vasta

Tuletan meelde, et osalustasu tasumise tähtaeg oli juba reedel!!! 
Teisipäeval ütlen ära lõplikud numbrid sööjate osas ja kui selleks ajaks ei ole laekumist või kinnitust, jääte raudselt välja! 180 jõuvankrit ei pea olema...
Vasta

meibi on vajalik info tiimilt nr 74, et meie tiimi piloodiks on seekord Kaili Aavik. 
(Lind: jess! Toungue lõpuks ometi saan üle pika aja tagaistmel tsillida!)

hääd!
Lind

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta

Sai nagu õigeks ajaks makstud, aga "roheliseks" ei muutu.
Team 20, Janek Lepp
Vasta

Kas on oluline kes meeskonnast piloot on?

E: Plaanis teisipäeval ( 16.02 ) numbrile järgi ka tulla.
Vasta

Masinate ja sõitjate seagastikus selgus, et Fiat 126 jääb starti tulemata ja loen kaarti teises sõidukis.

 Vabastan koha "154. m-2WD 48 Urmas Kindel Fiat 126 1995(1989) 2 ". Vabandused.
Vasta

(14-02-2016, 19:03 PM)Sm.Tsapajev Kirjutas:  Sai nagu õigeks ajaks makstud, aga "roheliseks" ei muutu.
Team 20, Janek Lepp

Sama teema siin.
Nr. 137

4xOpel 3xChevrolet
Vasta

Eestlane on pedant ja tänasest alanud tuludeklareerimine on korraks pangasüsteemid umbe ajanud Big Grin Praegu peaks õige hetkeseis olema! 
Vasta

Võistkond tsikkel 638 maksis raha ära. Nii palju on muutunud, et järjekordselt ei õnnestunud kedagi korvi saada ja võistkond on üheliikmeline
Vasta

Armuaeg kas osalustasu laekumiseni või mulle 100% osalemise garantii andmiseni on tänase päeva kella 15:00'ni!!! Kui selleks hetkeks pole selge - jääb raudselt osalemine ära. Siis paneme lõuna ja õhtu lukku. 
Lisaks tahaks ka Stardinimekirja tegema hakata...

Numbrikleepsude jagamine täna õhtul 18:00-21:00 Alfredi Pubis. 
Vasta

Luuavarerst võib ka pauku tulla: regan viimasena ära tõelise vanade sportautogurmaanide ühe maiuspala:
turist 
48 
Andres Lell 
Datsun 240Z 1973 
2

Auto on EILE kätte saadud!!! Isand Wagoneer saab veel mõne Volvoga üllatada! Big Grin 

   
Vasta

ka väike ääremärkus
Ekipaaz nr 94: Cadillac Eldorado "Ugly Eldur" On rohelisena kirjas osalejaid 2. Kinnitatud ja makstud on ka 4 inimese eest kükll kahes osas, loodame oma talongidest mitte ilma jääda.
Vasta

(16-02-2016, 14:49 PM)oldtimer Kirjutas:  ka väike ääremärkus
Ekipaaz nr 94: Cadillac Eldorado "Ugly Eldur" On rohelisena kirjas osalejaid 2. Kinnitatud ja makstud on ka 4 inimese eest kükll kahes osas, loodame oma talongidest mitte ilma jääda.
Oli jah märkimata, nüüd märgitud. Otsisingi erinevuste viga.
Vasta

Sai siis hommikul käidud ja plaan peetud Laitse llisakatse asjus. Tuleb ÄGE lisakatse - 1,2 kilti korralikku sõitmist! Seega: KIIVRID ja 1-2 jõuvankris! Saame kasutada kogu sportkardiraja teetammi ja osakest uuest suurest hooldusalast. Seega enam-vähem sile, praegu ka külmunud, lumi peal aga kuna teetamm on tammina, siis ääred on madalamad ja uljalt käest äraminnes pole "katus" raske tulema. Absoluutselt täpse raja kujundame reedel. Hüpekaid ei ole, saab ka madalama masinaga kiiret sõitu teha. Sarnane, kes mäletab, kunagi Uuesalus toimunud katsega. Joonise teen, "nooti" ei kirjuta. 

Seega on juubeliralli minu antav ja Stardinimekirjas olev aeg nn"Pidulik Start", siis on u.150 meetrit ettevaatlikult (mitte mingit ketsivilistamist naastrehvidega!!!) mööda paarisraja asfalti lisakatse starti, 1-2 kiivritega tegelast jõuvankris ja teised elavad kaasa, katse ja katse lõpus saate regulaarsusrallile stardiaja koos katseajaga Ajakaardil ja Legendi. Siis Rallypargi väravast välja, kus on esimene "nullimine" ja Legend algab. 
Väravast-väravani aeg: 5 minutit, mis sisaldab siis lisakatset, sinan minemist ja lahkumist. Ehk tuletan meelde - Legend on komplektne "asi", kus iga leht on oluline.
Vasta

Ahoi, lp Peakorraldaja,

palume meie vabandused vastu. võtta kuna oleme tegelenud viimased kaks nädalat kogu oma maa- ja veepealse tehnika väljakolimisega oma senisest baas-garaazist. Nagu iga veebruarikuud ja talvist ahjul-lebamist viljeleda armastav tehnikasõber teab, on see just see kõikse-kõige õigem aeg kolimiseks Toungue 

NB - Arvestades lumepuudust palume nimekirjas välja vahetada meie algselt regatud Külma Sõja Võitjast MB-veoauto hoopis bussikese "MB 207, 2.3, vla 1991" vastu. Jõudu on tervelt 53 kW ning kaalu 2,8 tonni ja kuna algne mudel (TN/T1N) paisati tootmisse juba 1977 aastal, siis peaks kõvast diislipressimisest vähemalt niipalju tolku olema, et hooga ikka väiksematest mägedest üle saab. No kui muidu ei saa, siis vähemalt 1-se käiguga v lausa tagurpidi tulles!

Maani kummardus! Rahad teel!
K

PS Trahvilöögina õigeaegse "joondu võtt"-u eest bronnime endale vabaneva koha võidusõitjate pika rivi lõpus!
Vasta

Nii, kohe panen üles Stardinimekirja, kus eelviimane on herr Kotermann sõltumata edaspidi loetletud tingimusist Smile  Üldtuntud herr Insener Imedepõllult võttis küll nummõri aga muud pole tast teada - seega viimane! Neli viimast on siis "teatamise järjekorras". 

Aga nüüd nimekirja "ülesehitusest".
Et tegu on siiski UUNIKUTE sõiduga, on mistahes mõistes "uunikud" ehk VANUSEL eelised. Muidugi on "Nõrgemad" ja aeglasemad ka eespool - tsiklid, naised, bussilaadsed jms aga stardijärjekorra määramisel lähtusin lihtsatest asjadest:
1. jõuvankri vanus
2. võiduajajate ealine kui talverallitaja vanus. See tuli mõned korrad teemaks ja tõsi see ju on. AGA: vanematel härradel on ka vanemad jõuvankrid!!! Loogiline... seega "vanakesi" püüame pimedaga mitte piinata! 
3. natuke ka kiiruslikud võimed eelnevate aastate põhjalt ehk kiired on kohati "kaarte segamas"
4. "muud omadused", näiteks droonilennutaja ja mõned, kes palusid... aga mingeid "punte" ma ikkagi ei loonud! Lähestikku - jah aga mitte koos. See on ikka individuaal-retk jõuvankri ja Ristsõnaga Big Grin Muu omadus on ka nõukatehnikal "luksuslikumate mudelite" ilmumise ajastu näiteks Wink 

Nii on ja nii jääb ja uskuge, see pole kunagi lihtne! Keegi peab alustama ja keegi lõpetama. Meie ehk Kohtunikud teeme Teist kõigist aga veel pikema päeva...
Vasta

Paluks puust ette ja punaseks see ajaarvestuse sisteem:

Võistlusjuhend ütleb:
"Näide: AKP-0(start) kuni AKP-1 etteantud aeg 45 minutit. Selle sisse kuuluvad kõik LK’de ja KP’de läbimise ajad lõigul. Iga meeskond arvutab ise oma stardiaja alusel järgmisesse AKP’sse jõudmise ideaalaja. Näide: Ajakaardile kirjutatud stardiaeg AKP-0 08:23. AKP-1 ideaalaeg: +45 minutit ehk 09:08." 

Küsimusi nagu pole kui igale poole maanduda ideaalajas, aga kuidas käib rehnung edasi kui ei ole ideaalaeg ?

Ehk siis ülal toodud näidet jätkates: AKP-1-te saabumise ideaal on 09:08 aga tegelik maandumine on näiteks 09:18 (mille kirjutab kohtunik ajakaardile), ja näiteks järgmise lõigu läbimiseks on antud 60 min.
Kas järgmise lõigu ideaalaeg on 10:08, või hoopis 10:18 ? 

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Lihtne vastus: AJA TAGASI SÕITMIST EI OLE! Õige vastus on 10:18 Wink
Ehk kui hilined või jõuad varem AKPsse ja saad seal kellaaja kirja, siis SEE KELLAAEG on järgmise lõigu algusajaks. Ehk sellele liidad siis juurde selle aja, millega peaks järgmise ideaalis läbima. Saad karistuspunktid kätte ja edasi ei pruugi neid saada.
Tagasi sõidetakse aega lõigu sees, kui eksitakse või niisama jobutatakse. 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne