Uunikute 15. Talveralli 2016 pildid, videod, järelkaja
#81

Suured tänud korraldajatele ja kaas võistlejatele laheda nädalavahetuse eest.
Erilised tänud legendaarse "kurvi" rajale, lisasime ka omad jäljed sinna.
Vasta
#82

Bänd IŽ-58 oli tõesti SUPER, meie arvates läbi aegade parim. Big Grin Big Grin

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta
#83

Team 112, ehk liinibuss liinil Laitse -Märjamaa- Noarootsi teeb sügava kummarduse korraldajate ees, oli tõesti vahva rada ja õhtune pidu samuti super. Samas vabandan nende ees kes olid sunnitud meie järgi sõitma sest me ei suutnud teid kohe mööda lasta ,sest riskida 10 tonnise bussiga sügavale euru kraavi sõitmisega ei tundunud eriti toreda väljavaatena.
Loodame et järgmistel aastatel saab see tore üritus ikka toimuma ja on sama lõbus.

www.youtube.com/watch?v=6C0uCOIDng4&feature=youtu.be

Fiat 126, AZLK 2137, IZ Planeta 5, IZ 56 ,K 750, Muravei
Vasta
#84

(23-02-2016, 11:26 AM)Aibast Kirjutas:  kütuse veok oli eraldi põllavahe teel ning prügiauto andis meil kenasti teed ühel ristmikul - 5+ rekkamehele selle eest.

Vähe teemast veidi erinev asi. Kas ei peaks mitte muutma ürituse nime - näiteks Uunikute Talvesõit. Sest sõna "ralli" tundub ajavad mõnel mehel kõvad tükid sisse ja jala hirmus raskeks.
Ehk siis pakud välja Pensionäride Talvine ohutuskatse?
Wink
Vasta
#85

(23-02-2016, 13:22 PM)tigekaru Kirjutas:  Team 112, ehk liinibuss liinil Laitse -Märjamaa- Noarootsi teeb sügava kummarduse korraldajate ees, oli tõesti vahva rada ja õhtune pidu samuti super. Samas vabandan nende ees kes olid sunnitud meie järgi sõitma sest me ei suutnud teid kohe mööda lasta ,sest riskida 10 tonnise bussiga sügavale euru kraavi sõitmisega ei tundunud eriti toreda väljavaatena.
Loodame et järgmistel aastatel saab see tore üritus ikka toimuma ja on sama lõbus.

www.youtube.com/watch?v=6C0uCOIDng4&feature=youtu.be

Tänud.Palju lubav klipike.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#86

(21-02-2016, 11:44 AM)M.K.R.1 Kirjutas:  ..... Kuna oli aru saada et osa suuri vanu rimakaid ei olegi võimelised sõitma Priidu ettearvutatud keskmist siis kulgevad nad oma tempos ja lisaks eksimustele on nad ka ajast maas ja tiksuvad rahulikult et kohale jõuda. SAMAS kui meil oli esialgu kõik graafikus ja kõik sujus peaaegu ideaalselt siis ajas närvi kui pead oma keskmise maha laskma sest mingi t.rnüffel ei suvatse teeserva võtta. TEE oli ainult keskelt sõidetud, servad olid täiesti olemas ja oleks saanud ilusti mööda lasta. Selle asemel ei teist kiiremat mööda lasta näidati sellist ilusat eestlaslikku suhtumist: Ise ei saa ja teistel ka ei lase. Eriti käib see ühe elnglismannide takso kohta: molu oled ikka küll 15km sinu taga, traaa!!! Plaan oli sul rehvid tühjaks lasta õhtusöögi ajal. Ei leidnud seda sara. Selliseid juhmakaid oli päris palju. 

...........

Ehk siis pakud välja Pensionäride Talvine ohutuskatse?

Wink

Üllar , aka Motorist.

Mina pakuks välja, et sellist venda, kes teise mehe autol rehve soovib tühjaks lasta, enam üldse 
sellele rallile ei lasta.
Ta ju ilmselgelt ei saa aru inglisekeelsest sõnast "fun" ning võtab kõiki asju isiklikult.

Pealegi, "Respect the mans`s car and the the man will respect you" siin ei saa üldse rääkida.

Kulla mees, see ongi "rimakate" ralli ning kui tunned, et sina siia seltskonda ei kuulu, on kõik sportrallid sulle edaspidi avatud.
 Aga siia ära rohkem trügi.

Priidu mõtlemisest. Sellest väljendist ma ka ei saa aru.
 Priit teeb mingit asja, kedagi püstol pea juures ta osalema ei sunni ning kõik on vabatahtlik. Kui ei sobi, siis ei pea ju osalema. Minu jaoks on selle ralli point just see, et keegi andekas korraldaja on oma isiklikku joont siia sisse kirjutanud ja selle pärast ma siin käingi. Sest see meeldib mulle.
(P.S. Priit - tõmba uttu oma jutuga, et oled vana (45) ja enam ei jäksa. Jäksad küll ja kuidas veel...Smile Loodan Su vahva küljeluu Tiina peale, kes Sulle ehk mõistuse pähe paneb....)

Mina tänan ilusa päeva eest.
Hart Audi J.
Vasta
#87

(23-02-2016, 13:22 PM)tigekaru Kirjutas:  Team 112, ehk liinibuss liinil Laitse -Märjamaa- Noarootsi teeb sügava kummarduse korraldajate ees, oli tõesti vahva rada ja õhtune pidu samuti super. Samas vabandan nende ees kes olid sunnitud meie järgi sõitma sest me ei suutnud teid kohe mööda lasta ,sest riskida 10 tonnise bussiga sügavale euru kraavi sõitmisega ei tundunud eriti toreda väljavaatena.
Loodame et järgmistel aastatel saab see tore üritus ikka toimuma ja on sama lõbus.

www.youtube.com/watch?v=6C0uCOIDng4&feature=youtu.be
Keegi kohe vihast "rusikaga esiklaasi põrutanud"?
Vasta
#88

(23-02-2016, 14:36 PM)stihl Kirjutas:  
(21-02-2016, 11:44 AM)M.K.R.1 Kirjutas:  .

...........

Ehk siis pakud välja Pensionäride Talvine ohutuskatse?

Wink

Üllar , aka Motorist.

Mina pakuks välja, et sellist venda, kes teise mehe autol rehve soovib tühjaks lasta, enam üldse 
sellele rallile ei lasta.
Ta ju ilmselgelt ei saa aru inglisekeelsest sõnast "fun" ning võtab kõiki asju isiklikult.

Pealegi, "Respect the mans`s car and the the man will respect you" siin ei saa üldse rääkida.

Kulla mees, see ongi "rimakate" ralli ning kui tunned, et sina siia seltskonda ei kuulu, on kõik sportrallid sulle edaspidi avatud.
 Aga siia ära rohkem trügi.

Priidu mõtlemisest. Sellest väljendist ma ka ei saa aru.
 Priit teeb mingit asja, kedagi püstol pea juures ta osalema ei sunni ning kõik on vabatahtlik. Kui ei sobi, siis ei pea ju osalema. Minu jaoks on selle ralli point just see, et keegi andekas korraldaja on oma isiklikku joont siia sisse kirjutanud ja selle pärast ma siin käingi. Sest see meeldib mulle.
(P.S. Priit - tõmba uttu oma jutuga, et oled vana (45) ja enam ei jäksa. Jäksad küll ja kuidas veel...Smile Loodan Su vahva küljeluu Tiina peale, kes Sulle ehk mõistuse pähe paneb....)

Mina tänan ilusa päeva eest.
Hart Audi J.

Arvestades sinu varasemaid sõnavõtte minu kasutaja aadressil, tuleks küsida et kes nüüd isiklikult võtab? No nagu silmakirjalik ei ole või isiklikuks minemisest rääkida kui sa omad negatiivset kuvandit minust ja kohe leiad meeldivalt vajaduse sõna võtta , et nagu ei lähe siis isiklikuks jah? mhm. Nojah, egas sinust ju palju muud oodata polnudki, eriti peale vanatehnika.ee suuri sõnavõtte teiste vanatehnika nokitsejate aadressil.
Noh, kui sa mustast huumorist ei saa pihta siis pole ime et sulle kõik plekud ja võõbad alati lollid loomad on. Isiklikult mina hoiaks üldse moka maas kui tulen uunikute rallile plastikfantastish põrsasaudiga, kuidagist nagu nõrk või nii. Kah mul vanatehnika huviline, neliveo ja ikka ütleme et suht moodsa autoga on see ralli liiiiga lihtne. Oleks sa tulnud oma kätega taastatud, järgiaidatud, juppidest kokku otsitud autoga millel vanust sama nagu sul omal siis võiks öelda et mehed räägivad. Mingi asi osta ja vahetada õli ja küünlad ning rallile on ka ikka suht mage. Siinkohal hakata arutama et kes kui kiiresti või ohutult sõitis siis tahes tahtamata tekib see moment ka sellel sõidul kus üritad sõita oma ideaalajas ja see ongi FUN. Mitte mugavalt , soojalt, ohutult mune sügades neliveo turvalist vedamist lõpuni tilberdada.  
Arvestades et meil on õnnestunud saada auto selliseks et kannatab painutada rohkem kui tehas ette nägi siis tegi ilmselgelt tuska need aeglasemad liiklejad kes olid ise eksinud, oma ajast maas ja ei teinud möhhigi et teisel läheks paremini. Kordan. Paljud teed olid laiad aga vaid keskel jälg ja tolad ei saanud aru et sul on vabalt ruumi minna ca 1-1,5 m paremale selleks et teine saaks vasakult ohutumalt ja kiiremini mööda et minna omas tempos. Kohad kus osad sõitsid ca 40-55kmh sai meil vabalt 70 -80 lasta. No ja et võtta kõrvale ja hoogu maha ning lasta minna. EI no ei saa.
Ja siis meie lasimegi seal paksu lumesopa seest serva pealt läbi toorelt surudes. Sest ka see on lõppude lõpuks fun.
Välja kukkus nagu kukkus.  Lihtsalt päris tihti jäi mulje et nimme ei lasta mööda, kadedusest või nii. Tuled kiiremana ja passid , näed et paar kohta kus oleks saanud lasta mööda, sind ei lastud. Siis lased korduvalt signaali, vilgutad, ikka ei lasta. Tunne et nagu nimme!  Nb, meie paaris kohas kus meile vaja oli lasime kõik rühkijad juba ettekavatsetult mööda. silmadega otsisin omale koha välja ja keegi ei pidanud passima sekunditki. Lasin neil minna,olid nad ideaalajas või mitte.

Ahjaa tegelt väike kivi korraldajate kapsaaeda.
Kunagi ammu mäletan lauset et Plastikstanged ei sobiks vanatehnika rallile. Noh tuul on pöördunud ja nüüd juba saab, mis teha. Rajaleidja, sirje, põrsasaudid, mõned veel.... kohati on tunne et korraldaja on ahneks läinud, st et laseb lati allapoole enda lubatut, peaasi et raha tuleks rohkem sisse. Eks see korraldaja suva ole aga lihtsalt natuke tahtsin tähte närida. Neis plastikautodes ei ole tavaliselt midagi ilusat ja ammugi pole neis midagi erilist. Oma sõiduki huvitavaks disainimisega on ju vaeva näinud ainult celicatiim ja malloci auto ka tehtud natuke, vb mõni veel.
Kui päris lõpuni aus olla siis on mu arvates ka äärmiselt koledad need rekordi varandid millel hallid plastikstanged ja ka mõned "moodsamad" vanad japsid millel ka plastikstange. Kusjuures kuna palstikstange oli kriteeriumiks siis ma hoidsin päris mitu aastat eemale vanatehnika ürituselt sest minu kõige vanem legaalselt liikuv auto oli pikka aega Opel Senator 1985 aasta, ei sobinud nagu tulla.... nüüd on tunne nagu tool oleks alt tõmmatud. Tunne on pigem selline et ei viitsita pingutada vanatehnika otsimise, nokitsmisega nagu seda on teinud: usaraua punt, datsun Z ja mõned huvitavad autod veel. Samas on see vaid subjektiivne lähenemine. Muidugist Supi fiat oli ikka tase(krt peeglid!!!!) Nii ilusad autod peaksid hoopis saama mingid lisapunktid Big Grin Või mingi ilukonkurs varsti teha.
Sellel aastal siis oleks vist pidanud saama ka golf 2 rajale, sirje ju sai?
Ehh. On nagu on aga kui järgmine tuleb siis vaatamata kõigele mis ei sobi meile , sõidaks ikkagi sest sõit käib mitte võidu peale vaid iseenda, oma kätetöö ja ilmastiku vastu, abiks kaardilugeja ja hea õnn.

Võistluslikmoment jääb ikkagi alati alles. Kui kohti jagatakse.
Vasta
#89

kuna ilmselt ma olen üks kõige läbisõimatuimaid masinaid rajal, siis paluks arvestada, et mu auto on siiski 45a vana ja tagamootoriga ja hoolimatta sellest et koormasin nina igasugu kolaga, siis näiteks stardis üritasin rattapolte pingutada aga ikka oli nina nii kerge, et ratas käis all ringi, koguaeg üritasin (ja ka kaardilugeja) hoida pilku peeglis (sest keskimine peegel on olemas), aga ikkagi oli kordi kus mingid tuled olid taga, aga keegi möödumise märke ei andnud, ok klaas oli udune ka veel. ei olund selle masinaga niiet keerad lihtsalt kuhugi serva, sest rool keeras aga ratta elasid oma elu, ja tra kuhu kiiret on, sest vaatasin ka, et kui on mingi kp-ni 1km ju siis keegi ikka mõõda saab, samas jälle paljud ei tahtnud nagu mõõduda kp-s
PS arvestades auto käitumist sõitsin koguaeg nn hambad roolis ja üldse esimene sõit autoga oli ka reede õhta kell 6, kui kaas võisteljatele ei meeldi eks ma siis pean järgmine aasta mingi kaasaegsema masinaga tulema
Vasta
#90

(23-02-2016, 18:08 PM)supp Kirjutas:  kuna ilmselt ma olen üks kõige läbisõimatuimaid masinaid rajal, siis paluks arvestada, et mu auto on siiski 45a vana ja tagamootoriga ja hoolimatta sellest et koormasin nina igasugu kolaga, siis näiteks stardis üritasin rattapolte pingutada aga ikka oli nina nii kerge, et ratas käis all ringi, koguaeg üritasin (ja ka kaardilugeja) hoida pilku peeglis (sest keskimine peegel on olemas), aga ikkagi oli kordi kus mingid tuled olid taga, aga keegi möödumise märke ei andnud, ok klaas oli udune ka veel. ei olund selle masinaga niiet keerad lihtsalt kuhugi serva, sest rool keeras aga ratta elasid oma elu, ja tra kuhu kiiret on, sest vaatasin ka, et kui on mingi kp-ni 1km ju siis keegi ikka mõõda saab, samas jälle paljud ei tahtnud nagu mõõduda kp-s
PS arvestades auto käitumist sõitsin koguaeg nn hambad roolis ja üldse esimene sõit autoga oli ka reede õhta kell 6, kui kaas võisteljatele ei meeldi eks ma siis pean järgmine aasta mingi kaasaegsema masinaga tulema

Supp, sinust möödumine oli omaette adreka laks, kordagi ei kartnud enda pärast, kahju oli sinu ilusast autost Wink Nüüd sinu juttu lugedes saan ilusasti aru, mida kogesid. Sõites arvasin, et võtsid natsa koomale ja lased tagumist mööda kuid tegelikult võitlesid rooliga, et mitte sattuda paremale kraavi Smile
Vasta
#91

Tea jah seda asja siin, ei usu et keegi peab oma auto valikut sellisel just for fun üritusel õigustama, otsustas meitegi tiim jätta 69 aasta veoauto ja ka 81 aasta mikipakiauto kodu, sest aeg on edasi läinud ja plastmass materjalina on juba mõnda aega kasutusel olnud ja täitsa tore oli jälle kord rallitada uhke välismaa autoga mis oli oma pääsu sellele üritusele oodanud juba mõnda aega. Ei ole täheldanud küll linnapildis vanu sirjesid vastu tulevat enam.
Kena üritus oli ja jõudu kõigile!
Vasta
#92

Tüüpiliselt igaaastaselt jätkub ninakrimpsutamine foorumis. Kuna nüüd on kõigil vingujatel võimalus järgmine kord ise paremini teha siis pange oma nimed ka ritta. Peale üritust hea alustada....

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#93

Üllar, ole hea ja mine häbene kusagil nurgas! Usu mind, kui on võimalik siis sulle antakse teed ning keegi ei hakka riskima mingi närvilise türnüffli pärast, kes on unustanud miks ta siia tuli. Või kui sa tõesti nii arvad, et sinu sõitu takistasid mingid aeglased raiped siis usu, see üritus ei ole sulle! 
Ma mõnes mõttes isegi mõistan sind, käisin ju minagi ühel aastal 123 mersuga rallil. No ikka väga igav oli: auto on teele nagu liimitud, läheb soojaks,  no ja paljud autod olid aeglasemad. See tunne tekkis aga põhjusel et istusin ümber põrnika roolist Wink
Selle rekordi  ma liigitan väga igavaks autoks just seepärast, et ta käitub just nii nagu me tänapäeval arvame, et on mugav , kiire ja turvaline.  Tee silmad lahti või vähemalt palu, et Supp teeks sulle väikse tiiru metsa vahel... 
Vasta
#94

Mitu korda peab toonitama. Tee oli piisavalt LAI. LIHTSALT ei võetud serva. Sõideti vaid selles keskmises rajas. Siis tuli poolat teha. Nii lihtne oligi. Kui raske sellest on aru saada? See pole niisama inisemine. Me töllerdasime igal etapil kümneid kilomeetreid kellegi taga. Kui raske on aru saada???? Noomimise mõte ongi et olge palun valvsamad ja tublimad et mööda lasta. Pigem peaks ju kiidusõnu ütlema suuremale ja raskemale tehnikale et nad lasid palju meelsamalt kui väiksemad. Ma ei tea kas neil on suuremad PEEGLID või väiksem EGO?

Supil oli jah näha et teatud kiirusel ta lumisel teel laperdas päris hullusti. Oled sa kindel et roolikonfiguratsioon on kõik päris viimase kraadiga paigas ja poldid pingutatud? Wink
Samas lühike teljevahe ja kitsas rööbe....

Mis sirjedesse puutub siis jah üks koledamaid Forde läbi aegade, sellele järgnes vast 1 gen mondeo. Õnneks ennem olid fordiga kõik korras ja tänapäeval ford natukenegi üritab jälle saada soliidsemaks kui 80dad ja 90dad. Üksikute eranditega. Kaheukselisest teha ntx kasvõi cossu replica oleks ülesanne osavatele mitte niisama sirjemeestele. Wink
Motorist just soetab ühte komplektset sirjet et saada sealt 2,0 tehnika ja ülejäänud sirje läheb tuimalt pressi alla et see koledus kaoks maamunalt ja üks Taunus sünniks sirje südamega uuesti. Õnneks Taunusel on veel kroomstanged.
Muideks sirje on oma planeeringult veel mugavam(sõltumatu Tsild jne) kui need eriti "nõmedad" vanad opelid. Big Grin
Sirjesid Tallinnas jah vist ei näe, see ju väheke teine linnriik nagunii aga kuna meie tee viis läbi Türi-Paide ja ringiga veel läbi viljandi siis Türil tuli üks sirje vastu, paides veel üks ja Viljandis nägime ka ühte. Pole võimatut miskit.

No ma ju tunnen natuke muret antud asja arengu suunal. Ilusad kroomitud kaunikesed asenduvad plastikfantastikuga.

BTW: Kui keegi ürituse korraldamisest rääkis siis tähesõit sai koos Margusega siiski ellu viidud. Minu kaardilugeja ja tagaistme Tõukejõud ning paar inimest veel aitasid sellele kaasa. Tehke järgi või makske kinni! Big Grin
Vasta
#95

Keegi pole abi küsinud ürituse läbiviimiseks. Pakkunud olen aga kui ei taheta siis ei taheta, pärast rusikatega ei vehita. 

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta
#96

Huvitav, millest motoristihärral selline verbaalne kõhulahtisus tekkis? Mul on konkreetne ettepanemine: motoristihärra võtab ilma koormata kallaja-MAZi ning mina võtab kas motoristihärra rekordi või meie tiimi Sirtsu ja sõidame sama trassi esimese poole läbi. Eks siis paistab, kui palju on MAZiga tegelikult võimalusi kedagi mööda lasta. MAZi tõmbab siis eurukraavist välja ka motoristihärra Smile

Muide, kuna sa siin promosid säänset teeküsimisviisi, siis kas suudad seletada, kuidas tagastangest poole meetri kaugusel sõitmine, tuututamine ja tulede vilgutamine kiirendab teeandmis- või möödasõitmisprotsessi? Eks see sõltub inimesest, aga mõni hakkab sellisele s*tarattale tee andmist veel põhjalikumalt kaaluma ning mõtlemine muutub veel pikaldasemaks Smile

Ja no kurat, mida teemat üldse!? Kas on minul lühike mälu või pole sellist itku küll ühelgi eelneval aastal olnud? Jäid kellegi taha, siis jäid, sportlik ebaõnn... Üks aasta (mingi 4-5 aastat tagasi) käis keegi kas kraavi või jäi lihtsalt teepeale kinni või miskit ja pool rivi seisis seal taga. Krt, praegu võib tunduda, et nende trahvipunktide peale oleks pidanud maailm kohapeal otsa lõppema, aga näe, ei lõppenudki...
Vasta
#97

(23-02-2016, 20:46 PM)vilukas Kirjutas:  Keegi pole abi küsinud ürituse läbiviimiseks. Pakkunud olen aga kui ei taheta siis ei taheta, pärast rusikatega ei vehita. 

Oleme ikka küsinud ka! Mädapea katse näiteks... Lihtsalt pole me ammu Rakvere ja Taaravainu maadele sattunud, kuskohas Vilude-punti "ahistada" Big Grin 

Aga ütleme nii, et eks see edasi korraldada suutev punt on kindlasti olemas. Esimene vihje, et eks meiegi tahaksime näiteks sõita, oli ju Alwaro kolimine Pobedasse kaarti lugema. Selle juures on nii mitmedki Naiskohtunikud avaldanud valjuhäälset soovi sõita. Mati on kolinud, küll juba ammu, orgunnist sõitma, samamoodi Kaspar, Sergei on vaheldumsii sõitnud ja pildistanud jne. Isegi Janne on auhindade ja sõitmiste vahepeal Kohtunik olnud (kui lased väikesed ja aega pole vanasse autosse investeerida) ja Uuesalu raja kaugeimas punktis seisnud, Tox aka Janek on sedasama teinud ehk sõitnud ja Kohtunik olnud, LembitT, LembituL aka Snakeman, seekord jälle Markel jne. Ja mida me räägime üldse Antost ja Ollest! Neid on ikka korralikult "ahistatud" Big Grin 

Lihtsalt on viimastel aastatel meil omad lähemad sõbrad ka väikelapse vanemate staatusest välja pääsenud ning saavad rahulikumalt võtta, sestap on mõned aastad olnud neid rohkem. See aasta oli kollektiiv peaagu maksimaalne, puudu oli vaid rahuvalvajast ohvitser, kes on Liibanonis ja Tema kaasa sest lapsel oli ülikõrge palavik. Vabandust, teinegi suurte kuppudega ohvitseri-härra oli puudu. 
Kokku oli seekord "rakkes" 23 sõpra/sugulast-kohtunikku + siis 500 sõpra rajal!. Nendest lisakatse ajavõtt oli 4/3 autospordiga lähedalt kokku puutunud seltskond. 
Seega tuleb arvestada reaalselt 20+ ülimalt usaldusväärse tegelasega oma sõprade/klubi/mõttekaaslaste hulgast, kes keegi ei taha "hirmsasti sõita"! Või kohtunikutöö "teenuse" sisse ostma. Eks "ostame" meiegi... kaudselt, sest kütuse, söögi-joogi ja ööbimise/peo eest sõbrad maksma ei pea Wink 
Me saaks vabalt paluda oma sõprade/tuttavate seast ka 30+ abilist aga see teeb ise juba pisikese ralli - pooltel oleks veerevat vanemat tehnikat ka võtta... 
See on nüüd esimene asi, millele mõelda Big Grin "Kaadrid määravad kõik!"
Vasta
#98

Paar pilti ja vidiojupi leidsin fotokast.
Rohkemaks ei jagunud vihikulappamise kõrvalt aega vist.

http://pilt.delfi.ee/album/303631/
https://www.youtube.com/watch?v=L71BP9JvwEI
Vasta
#99

Kõrvalt vaadates tundub et starti minevate autode võimekus järjestus tuleks teil ümber vaadata .Vaat kui vahva oleks Maz esimesena starti lasta ,siis ei jätkuks siin joppimiseks ruumigi enam.Mõelge see asi paikka,kodurahu huvides.
Vasta

Võtaks siis ka korra sõna. Võin julgelt öelda, et olin üks lenduritest ja eks ikka häiris kui pidin kellegi taga venima. Kuulge HALLOOO kas me sõitsime 320 km superkrossi või nö orienteerumist? See üritus on mõeldud, et fun-i saaks. Ei õigusta siin ühtegi mööda sõitu, ega ka mööda mitte laskmist. Kui keegi vähegi juhendit loeb, siis A ja O on ristsõna ja hiljaks jäämisega on karistuspunktid ka väiksemad. Mind täiesti huvitaks kui palju oli neid, kes lugesid legendi 100% õieti ning lahendasid ristsõna ilma ühegi veata ning tänu sellele poodiumist ilma jäid, et keegi pidurdas? Tervel trassil kehtivad liiklus eeskirjad, seega tglt ei tohiks olla ka mingite eksimuste tagasi sõitmist. Loomulikult sõidetakse tagasi ja julgen vabalt käe tõsta, et olen seda ka ise praktiseerinud (päris mitu seika, mis normaalsuse piiridest võivad välja minna) kuid kedagi talverallil taga kiruda? Kiitkem vaffat üritust ning ärgem loopikem üksteise pihta siin sopaga.

Autode valiku kohta ütlen seda, et minu arvates ei olnud esimest korda vga julma sigullide ja mossede ülekaalu. Vaid oli masinaid millel oli küll plastik stange, kuid siiski klassika, retro jne...(maitse asi). Ja nagu Priitki ütleb määrab, kes ka selle roolis on. Olin ise ka seekord vb laisk ja ei kippunud Gaz 51-ga või LC BJ40-ga rajale. Aga kui palju MR2-si te tänava pildis näete?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne