Küsingi kohe siin liikuvate teadjamate meeste käest, et kas kõigil mossedel käib esiiste nagu tavaliselt kupee kerega autodel, et lükkad ette ja siis sõidab iste veel ülesse kah? (viimane pilt). Päris huvitav avastus, millest enne laialivõtmist midagi ei teadnud.
Postitused: 2,640
Teemad: 111
Liitus: Apr 2004
Maine:
7
kui palju sinu moskvichil läbisõit on mul on 110000km, hind on sul norm, aga kuidas kavatsed tagumise poritiiva korda teha kas lased vahetada või mõni muu moodus, minu omal ka tagumised läbi aga nüüd on uued olemas üks maksab 90kr aga vahetus on kallis.
Selle Hammeriga värvin ainult kere seest, ja paar kihti paksu värvi. Et sai juba ostetud ja egas enam midagi, proovib ära. Tagatiivaserva panin gaasiga plekitükkidest uue, sest kahju oli seda originaaltiiba maha lõigata, ja läbisõidust pole õrna aimugi , ei hakka mitte oletamagi. See traathari on selliste lühikeste traatidega, ja relaka otsas võtab küll väga hästi.
See nädalavahetus sai kõvasti keevitatud aga päris valmis ikka veel mitte, sest iga paik võtab ikka palju aega.
Samas teatud kohad on valmis ja kere hakkab seega enamvähem saama. Rooste maas ja keevitus teahtud, et siis varsti hakkab kõige huvitavam osa pahteldus:???
Postitused: 690
Teemad: 58
Liitus: Nov 2003
Maine:
1
ma tean kellel vedeleb m408 export varjant...muidu enamvähem kuid üle katuse käind...vedeleb niisama
Arvan et ikka Elite, sest need reflektorid on taga valgete tulede kõrval ja ka pisike valge-punane(peaks vist suund ja kabariit)tuli tagumisel katusepostil koos kroomist tuulutusvõrega. Käigukangi koht-luuk põrandal on ka tõesti sellel kerel olemas.
Asjad on niikaugel, et keevitusega on töö tehtud, käimas on töö tagasillaga üldse tagaosaga, kuna tahaks ühe osaga korraga tegeleda. Lasin sillatala puhtaks ja värvisin ka ära. Kuna enne tegemist sain ka ühe prooviringi teha siis tagasillaga probleeme ei paistnud, samas lahtivõttes oli suurt rauapuru päris palju, nii et tiffer tuleb ära vahetada.Ka armatuur on nüüdseks hetkeks maas ja kui tagaosaga ühelepoole saab siis tuleb esisilla, mootori ja kasti kallale asuda. nii et kere ülejäänud detailid ja pahtelduse jätan kõige viimaseks, siis ilusamad ilmad ja kuivem teha.
Tagaosaga siis asjad juba enamvähem, s.t. sild all ja seisab ratastel. Lausa imelik oli vaadata ilusti seisvat tagaosa (teised vedrud). Kuigi ei osanud vaadata kas lehtvedrudel sillakinnituskoht on mõlemalt poolt ühekaugusel. Tundub kuidagi, et üks ratas vaatab veidi rohkem välja kui teine, samas mõõtnud veel pole, nii et eks siis paistab. Eile said küljest võetud esikiiged ja roolihoovastik ja plaan lasta lahti sillatala koos mootori ja kastiga. Kuna delfrit garaazis pole ja ka kinnitada poleks kuskile. Lasen siis esiotse nii maha, et kast ja mootor toetvad maha, ja tõstan kere üle. Pole kindel kuda see õnnestub aga proovin. Saab esiosa ka korralikult puhtaks lasta. Hetkel siis seis selline.
Enne pühi sai veel esiosa keevitus lõpetatud (sillatala, poolraam ja ühel kiigel ka paar kohta). Nii et praeguseks hetkeks on selle auto keevitustööd lõppenud. Paneb siis esiosa veel kokku, (vahetasin ka mõned kiigepuksid ära), ja siis saab hakata plekke seestpoolt töötlema.
Mõtlesin ka veidi ümber selle, et taastan ta täisoriginaalis. Kuna töö käigus tekkis pidevalt küsimus, et mis temaga pärast peale hakata? Et masin ju tegelikult ikka päris originaal pole, tehtud on teda ju kõvasti nii et tegelikult jääb seda ikka näha, et : esialgu on siis plaan selline, et muudatused tulevad vedrustuses ja tagasillas. Tagasild sai juba uue moskwitsi oma alla (st. rattad tulevad umbes 4cm kummaltki poolt rohkem välja, ja veidi madalam ka, ka esiosa laseks palju madalamaks. Ja siis ka laiemad veljed ja madalamadkummid. Esialgu siis selline mõte, eks paistab kuda asi tegelikult kujuneb.
Asi seisab jah hetkel, kuna tuli elukoha muutus, töökoht kadus, jne, ühesõnaga üks suur segadus. Aga plekitööga sain ühelepoole, nii et kere ootab nüüd pahtlit ja värvi, ja loomulikult rem. mootorit. Kui muud asjad laabuvad saab jälle vanakese käsile võtta!
Hei Mart, sa privasse ei vaata?, oleks roolist huvitatud küll!
Kontakteerume!