Solo JUMZ 6L
#1

Suurendamaks JUMZ'ide populaarsust lisan ka oma areneva JUMZ'i loo foorumisse. Seltsis segasem ja saab targemaks ka.
Eelmise suve lõpus sai hangitud JUMZ koos KUN kopaga ja sealt alates vaikselt ehitatud.
Plaan taastada võimalikult autentne välimus ja tehnika pool viia võimalikult inimsõbralikuks.
Tänaseks on paigaldatud hüdrorool ja remonditud esisild. Ka nina plekid said vähe sirgemaks löödud ja uue värvi alla. Hetkel käsil armatuur ja elekter.  Järgmisena peab hüdrosüsteemi ümbertegema ning mingiaeg siduri ja PTO üle vaatama. Mootori sisuga tutvumine jääb hilisemaks kui ta just ise endast märku ei anna. Õlid, filtrid tuleb muidugi ilmade soojenedes ära vahetada.

Armatuuri ja elektri ehitusest üritan lisada pildid mõne aja pärast.

       

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#2

Nüüd siis natukene armatuurist pilte
vahetult peale mahavõtmist ei näinud see asi kuigi ilus välja
   
Peale tööd liivapaberi ja relakaga sai enamus vana värvi ja roostet eemaldatud
   
Ja kuna kirjad olid kaduma läinud sai ka need taastatud
   
   
Nüüd siis selline välimus ja ootamas lõpliku kuivamist ning elektri paigaldust
   

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#3

Kaitsmete ploki kaas oli aja hämarusse kadunud, siis ei jäänud muud üle kui natukene näputööd teha.
Tulemus selline, kõrval näha ka vormi osad ja toorikud
   
Peale pressimist jäid nurgad vähe lopergused aga need sai ka sirgeks lihvitud
Kui kellelgi soovi ka endale kaas kaitsmetele saada siis olen valmi ülejäänud kahest loobuma eriti aga mõne sildi/spilka vastu vahetama

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#4

Kui mõnel kaas ehitajal on puudu vana malli töötulesi siis sellised jäid üle
           

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#5

Mõned õpetlikud pildid sellest kui ei tunta huvi, mis elu elavad filtrid
Sette potti peale sette palju muud ei mahtunutki enam
   
Ka peen filtrid on endast andud kõik ja veel
       
Väike mõttelend ja tagajärjeks pudeliharja ebasihipärane kasutamine
   

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#6

Tere.
Asi areneb õiges suunas. Kes sulle käikude kleepeka tootis?
Veiko

MTJ.EE
Vasta
#7

Vana malli töötuled leiavad ühe MTZ 5 küljes uue elu. Kuna tollel on üks nagu nii puudu.

Asi liigub väga õiges suunas Smile


Vasta
#8

Küte tundub jumala kinni olema, huvitav et  veel käivitus ja normaalselt käis üldse...

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#9

(13-04-2016, 16:15 PM)Veiko Varik Kirjutas:  
Tere.
Asi areneb õiges suunas. Kes sulle käikude kleepeka tootis?
Veiko

Klepsu ei tahtnud panna, kuna kilele trükitud asi ei sobi selle tehnikaga siis tuli leida teine lahendus. Lõigatakse ka kilest välja kirjad ja kleebitakse siirde kilega aga käikude kirjad eriti traktori pilt on nii väikesed, et õnnestunud nii. See pilt tehtud kilest välja lõigatud šablooniga. File tegin ise ja kile lõikas http://www.sysprint.ee/est. File olemas olul saavad selle tööga hakkama kõik kilekleebiste tootmisega tegelevad ettevõtted.

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#10

Kas keegi viitsiks mind pühendada JUMZ'i JVV elu üksikasjadesse. Kui võll liigub edasi-tagasi ja ka radiaan suunas on lõtk siis kas piisab välimise laagripuki vahetusest või peab kaevuma karteriise? Mis moodi sisemine võlliots on toestatud karteris? On seal mingi laager või puks? Kui välimine laagripukk lahti lasta ja välja tõmmata kas siis on karta mingit detailide sukeldumist karteri põhja või on see suht ohutu tegevus?

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#11

(13-04-2016, 19:56 PM)MAZ Kirjutas:  Vana malli töötuled leiavad ühe MTZ 5 küljes uue elu. Kuna tollel on üks nagu nii puudu.

Asi liigub väga õiges suunas Smile


see suurema korpusega tuli leidis kiiresti rakenduse jürimees taastamis projektis. väiksem veel saadaval ja leiab vist ka veel kaaslase talle.

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#12

Pole viga,selle suurema laternakorpuse oleks ma nagu nii Jürimehele kinkinud Wink

Kasutaks võimalust küsida,kas on mingi vahe papp filtritel,mis on mõeldud kütuse ja/või õli puhastamiseks? Pean silmas materjali filtreerimis omadusi? 


Vasta
#13

(28-04-2016, 17:17 PM)MAZ Kirjutas:  Pole viga,selle suurema laternakorpuse oleks ma nagu nii Jürimehele kinkinud Wink

Kasutaks võimalust küsida,kas on mingi vahe papp filtritel,mis on mõeldud kütuse ja/või õli puhastamiseks? Pean silmas materjali filtreerimis omadusi? 

ma pole süvenenud pappfiltrite hinge ellu aga eks seal kehtivad samad reeglid mis muidu filtreerimisel. Materjal peab kestma ainet mida filtreeritakse ja tihedus selline millist tulemust tahetakse saada. ehk siis mida väiksemaid osi tahetakse kätte saada seda tihedam peab olema filtri materjal. Aga täpsusta millest selline küsimus, siis saab loomingulisemalt juba läheneda.

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#14

Küsimuse püstitasin,kuna endal on ka ühe vanamalli D-65 mootori küttesüsteemi puhastus käsil. 
Milles minu probleem seisnes`? Võtsin vanad niidipool filtrid maha ja need olid korralikult sodi täis ja neid vanu poole/ filtreid ei tahtnud kohe kuidagi tagasi panna ka peale mitme kihi, nööri maha kerimist. 

Kuna mul nöör/niidi tüüpi poole pole otsisin oma filtri varudest mingid analoogsed filtrid ja asendasin nendega originaalid. Kirjade järgi on nad õlifiltrid,kuid mis masinale,pole ma suutnud kindlaks teha.
JUMZ 6 peaks ka juba papp filtrid olema, kui toetuda kataloogi andmetele. Seega loodame,et see "loominguline" lahendus töötab  Big Grin            


Vasta
#15

(29-04-2016, 12:57 PM)MAZ Kirjutas:  Küsimuse püstitasin,kuna endal on ka ühe vanamalli D-65 mootori küttesüsteemi puhastus käsil. 
Milles minu probleem seisnes`? Võtsin vanad niidipool filtrid maha ja need olid korralikult sodi täis ja neid vanu poole/ filtreid ei tahtnud kohe kuidagi tagasi panna ka peale mitme kihi, nööri maha kerimist. 

Kuna mul nöör/niidi tüüpi poole pole otsisin oma filtri varudest mingid analoogsed filtrid ja asendasin nendega originaalid. Kirjade järgi on nad õlifiltrid,kuid mis masinale,pole ma suutnud kindlaks teha.
JUMZ 6 peaks ka juba papp filtrid olema, kui toetuda kataloogi andmetele. Seega loodame,et see "loominguline" lahendus töötab  Big Grin

neid originaal filtreid on müüa enamustes traktori poodides. ise ostsin põllumehe kaubamajast.
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php?pag...&Itemid=20
tundus väga enne olnud filtri elemendi moodi olema ja sobis ka täpselt.

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#16

(29-04-2016, 12:57 PM)MAZ Kirjutas:  Küsimuse püstitasin,kuna endal on ka ühe vanamalli D-65 mootori küttesüsteemi puhastus käsil. 
Milles minu probleem seisnes`? Võtsin vanad niidipool filtrid maha ja need olid korralikult sodi täis ja neid vanu poole/ filtreid ei tahtnud kohe kuidagi tagasi panna ka peale mitme kihi, nööri maha kerimist. 

Kuna mul nöör/niidi tüüpi poole pole otsisin oma filtri varudest mingid analoogsed filtrid ja asendasin nendega originaalid. Kirjade järgi on nad õlifiltrid,kuid mis masinale,pole ma suutnud kindlaks teha.
JUMZ 6 peaks ka juba papp filtrid olema, kui toetuda kataloogi andmetele. Seega loodame,et see "loominguline" lahendus töötab  Big Grin

Suhtle Talupoeg Toomasega, tal on neid niidirulle piisavalt, sinujaoks kindlasti mõned leiab.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#17

Moment läheb käiku improviseeritud variant,kuna nagu nii on vaja uuesti mingi hetk toitesüsteemi kontrollida ja puhastada. Originaal poole lubas Talupoeg otsida aga pole üldse kindel,et tal just selles mõõdus on,mis mulle sobiksid.


Vasta
#18

(29-04-2016, 09:12 AM)KIM Kirjutas:  
(28-04-2016, 17:17 PM)MAZ Kirjutas:  Pole viga,selle suurema laternakorpuse oleks ma nagu nii Jürimehele kinkinud Wink

Kasutaks võimalust küsida,kas on mingi vahe papp filtritel,mis on mõeldud kütuse ja/või õli puhastamiseks? Pean silmas materjali filtreerimis omadusi? 

ma pole süvenenud pappfiltrite hinge ellu aga eks seal kehtivad samad reeglid mis muidu filtreerimisel. Materjal peab kestma ainet mida filtreeritakse ja tihedus selline millist tulemust tahetakse saada. ehk siis mida väiksemaid osi tahetakse kätte saada seda tihedam peab olema filtri materjal. Aga täpsusta millest selline küsimus, siis saab loomingulisemalt juba läheneda.

Uurisin natukene filter pappide kohta. Palju aega polnud kulutada aga leidsin sellised parameetrid, et õlifiltri tihedus ~90μm ja kütusefiltril 70μm. See pole küll lõplik tõde aga suuna annab kätte.
Arvestades vene tehnika lõtke siis need asendatud filtrid ajavad asja ära aga soovitan elemendi üles ja alla otsa panna tihendid (fotol ma neid ei näe) muidu on filter vaid illustratiivse iseloomuga seal.

Kui ei ole vahet kuidas teha, siis võib ka hästi teha!
Vasta
#19

Tihendid juba ammu uued tehtud,vanad olid juba sellised,et ajasid karva!
Loodame,et see tänapäeva paraniit ,kehvem pole vanaaja omast.

   


Vasta
#20

See materjal väga hea, tegin oma jumzidele enamus õlitihendeid sellest (va. Plokikaanetihend, väljalaske tihendid). Kasutasin paksemat varjanti ainult ja tegin kõikidele tihenditele ka õrna silikoonkile kihi peale. 2a mootorid kuivad olnud väljaspoolt
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne