MB Sprinteri 2,7 elu ja mured.
#21

1,8 tundi kokku?
Big GrinBig GrinBig Grin
Mul vedeles kunagi üks Volvo nädal aega kanali peal kettad ligunemas et liikuma hakkaksid. Vägivalda kasutada ei saanud, ainuvõimaliku löömiskoha ees oli ABS hammasvöö. Tegemist oli ketaste treimisega, muud asjad läksid ka uued.
Unistada muidugi võib....

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#22

Autodata annab kõikide ketaste/klotside vahetuse ajaks kokku 5,6 tundi, mis peaks tehase aeg uuel autol olema. Sina tahad veel laagreid ja plekke jms. kah juurde...

Võtsin siis suvalise 2003 aasta 316.ne

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#23

(05-01-2016, 00:35 AM)Marko Kirjutas:  1,8 tundi kokku?
Big GrinBig GrinBig Grin
Mul vedeles kunagi üks Volvo nädal aega kanali peal kettad ligunemas et liikuma hakkaksid. Vägivalda kasutada ei saanud, ainuvõimaliku löömiskoha ees oli ABS hammasvöö. Tegemist oli ketaste treimisega, muud asjad läksid ka uued.
Unistada muidugi võib....

1,8 tundi kokku jah, ja rohkema eest raha ei küsita kui mees kiiremini hakkama ei saa.
Siit tekkibki küsimus kas on ikka odavam ???

nustu826


Auto on muide 2001 ja ei kujuta ette mida seal 5,6 tundi teha ?
Mina ei taha midagi juurde, see kui esindus ei suuda tagumiselt veovõllilt eemaldada laagrit või ei saa seda kätte oma pesast ei ole küll minu asi.
Nendel on olemas spetsiaal tööriistad ja teadmised kuidas neid kasutada !!!
Võibolla annavad su andmed kui kaua koostatakse uusi detaile MB autodel aga minule tegi hinnapakkumise  MB Esindus Tallinnas ja see oli nende poolne pakkumine ja pole mõttet siin vaidlema hakkata.
Tean, et alati saab asjad tespidi rääkida ja tunde juurde lisada ja olen viimasel ajal palju juurde õppinud millest siin ka varsti arvatavasti pikemalt kirjutan ja pidldimaterjali lisan Big Grin
Vasta
#24

Krahv pani kümnesse praegu, esindusel ongi pohh kui mõni asi kohe ei õnnestu, tunnihind kompenseerib selle keskmist arvestades kuhjaga. Kui keegi erategija su ketta leotamise pärast paar kundet ära ütleb on pilt tiba teistsugune. See ongi see töö, mis viia sinna, kus öeldakse, et niipalju maksab ja sellega jääb. Kui jääb...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#25

(05-01-2016, 00:35 AM)Marko Kirjutas:  1,8 tundi kokku?
Big GrinBig GrinBig Grin
Mul vedeles kunagi üks Volvo nädal aega kanali peal kettad ligunemas et liikuma hakkaksid. Vägivalda kasutada ei saanud, ainuvõimaliku löömiskoha ees oli ABS hammasvöö. Tegemist oli ketaste treimisega, muud asjad läksid ka uued.
Unistada muidugi võib....
Mina olen kõik kettad soojendamisega lahti saanud.
Vasta
#26

Liikuma saab kohe aga kui istepinnale järgneb 0,5 mm jämedam lausroostes osa muutub pilt natuke teiseks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#27

(05-01-2016, 01:00 AM)Qunts Kirjutas:  
(05-01-2016, 00:35 AM)Marko Kirjutas:  1,8 tundi kokku?
Big GrinBig GrinBig Grin
Mul vedeles kunagi üks Volvo nädal aega kanali peal kettad ligunemas et liikuma hakkaksid. Vägivalda kasutada ei saanud, ainuvõimaliku löömiskoha ees oli ABS hammasvöö. Tegemist oli ketaste treimisega, muud asjad läksid ka uued.
Unistada muidugi võib....

1,8 tundi kokku jah, ja rohkema eest raha ei küsita kui mees kiiremini hakkama ei saa.
Siit tekkibki küsimus kas on ikka odavam ???

nustu826


Auto on muide 2001 ja ei kujuta ette mida seal 5,6 tundi teha ?
Mina ei taha midagi juurde, see kui esindus ei suuda tagumiselt veovõllilt eemaldada laagrit või ei saa seda kätte oma pesast ei ole küll minu asi.
Nendel on olemas spetsiaal tööriistad ja teadmised kuidas neid kasutada !!!
Võibolla annavad su andmed kui kaua koostatakse uusi detaile MB autodel aga minule tegi hinnapakkumise  MB Esindus Tallinnas ja see oli nende poolne pakkumine ja pole mõttet siin vaidlema hakkata.
Tean, et alati saab asjad tespidi rääkida ja tunde juurde lisada ja olen viimasel ajal palju juurde õppinud millest siin ka varsti arvatavasti pikemalt kirjutan ja pidldimaterjali lisan Big Grin

Unistada sa muidugi võid, et 15 a vanal masinal see 1,8 tunniga ära tehakse. Hakka ise tegema ja siis näed kuhu see 5,6 tundi ja enamgi läheb. Usun, et ka esindus ei lubanud, et 1,8 tundi on" aamen kirikus", vaid ütles et võivad lisanduda lisatööd tunnihinde alusel.
Vasta
#28

Esisilla rattad 0.4h
Eest klotsid 0.5h 
Eest kettad 0.8h
Tagumised rattad 0.4h
tagumised klotsid 0.6h
tagumised kettad 1.1h
seisupiduri klotsid 0.6h (koos reguleerimisega)
pidurivedeliku vahetus 0.5h

Pidurid kokku 6.7h


Tagumiste veovõllid peale maha 2.7h
detailide vahetus võllidel 1.1h 
tagasilla õli vahetus 0.2h 

Sild kokku 4.0h


Kogu remont 10.7h


Tegu tehase aegadega.
Lisaks võid arvestada ajakulu tagumiste ABS-anduritega, seisupiduri liigenditega(mädanevad kinni), seisupiduri regullaator(põhja alune), mis jääb samuti kinni. Esimesed kettad, mis ei tule flantsist üle, kuna ketta sisepindadel on paks roosterant. Tihti on ka sadulad kinni või mõne kolvi kattekumm puruks. Need vead on üldiselt sprinterite puhul vägagi levinud ja arvestades, kui vana see sõiduk on, poleks ka põhjust imestada, kui mõned nendest vigadest ka lisatööd tekitavad. Samuti ei tohi unustada detailide puhastamist, ilma milleta ei panda asju tagasi kokku= lisa aeg.

Et laagrit vahetada on vaja kolme eritööriista ja korraliku kõrgusega pressi, mille tasapind on liigutatav. Kui neid pole, siis on lisa ajakulu garanteeritud.
Vasta
#29

Jälle midagi tehtud.
Kui midagi muud teha ei ole nädalavahetusel siis teen oma tööautot.

Esiklaas lendas prügilasse, liivaprits aitas rooste vastu aga järgmine hommik oli rooste ennast jälle ilmutanud ja siis oli abiks jälle vana hea Buvanol millega hakkasin roostet tapma.
Algselt oli plaan liivaga puhtas siis eppokrunt ja märgmärjale värv selga aga kuna rooste ennast taas ilmutas siis nüüd on järjekord järgnev:
Buvanol tapab siis puhtaks ja selga happekrunt siis väike lihv ja selga kahekomponentne pritspahtel ja järgneb jällegi lihv ja siis märg märjale eppokrunt ja veoautovärv kahekomponentne.
Või kui kellegil on vähe paremaid soovitusi siis tulistage nendega.
Ise tehes on ikka nii, et teed kõikseparemini kuis vaid oskad !!!

NB. Härra sinule helistan mõnipäev ja soovin seda sinupakkutud värvi.
   
Vasta
#30

Värvipoes mulle igatahes rõhutati, et buvanolile otsa happekrunti ei lasta, happekrunt ise on juba roostevastane. Et kui buvanoliga teha, siis vist oli  kas epokrunt või tavaline kruntvärv.
Vasta
#31

(01-06-2016, 09:21 AM)ivo86 Kirjutas:  Värvipoes mulle igatahes rõhutati, et buvanolile otsa happekrunti ei lasta, happekrunt ise on juba roostevastane. Et kui buvanoliga teha, siis vist oli  kas epokrunt või tavaline kruntvärv.

Nii see on jah, et otse Buvanolile peale ei või lasta aga kui eelnevalt maha lihvida ja lahustiga ära puhastada siis võib.
Ja kui happekrunti kasutada siis sinna ei või ka otse teist krunti ega värvi peale kanda.
Vasta
#32

(01-06-2016, 13:24 PM)Qunts Kirjutas:  
(01-06-2016, 09:21 AM)ivo86 Kirjutas:  Värvipoes mulle igatahes rõhutati, et buvanolile otsa happekrunti ei lasta, happekrunt ise on juba roostevastane. Et kui buvanoliga teha, siis vist oli  kas epokrunt või tavaline kruntvärv.

Nii see on jah, et otse Buvanolile peale ei või lasta aga kui eelnevalt maha lihvida ja lahustiga ära puhastada siis võib.
Ja kui happekrunti kasutada siis sinna ei või ka otse teist krunti ega värvi peale kanda.
Ikka tohib küll ja peabki, täitevkrunti nimelt. Ainult happekrunt ei kaitse üksinda pinnakattena midagi.
Vasta
#33

(01-06-2016, 14:01 PM)mossepower Kirjutas:  
(01-06-2016, 13:24 PM)Qunts Kirjutas:  
(01-06-2016, 09:21 AM)ivo86 Kirjutas:  Värvipoes mulle igatahes rõhutati, et buvanolile otsa happekrunti ei lasta, happekrunt ise on juba roostevastane. Et kui buvanoliga teha, siis vist oli  kas epokrunt või tavaline kruntvärv.

Nii see on jah, et otse Buvanolile peale ei või lasta aga kui eelnevalt maha lihvida ja lahustiga ära puhastada siis võib.
Ja kui happekrunti kasutada siis sinna ei või ka otse teist krunti ega värvi peale kanda.
Ikka tohib küll ja peabki, täitevkrunti nimelt. Ainult happekrunt ei kaitse üksinda pinnakattena midagi.
Seda ma silmas pidasingi, et täitekas peale ja siis mõni krunt lisaks + värv või kuidas keegi iganes raatsib teha.
Ennem jäi lause poolikuks läks vähe kiireks.
Vasta
#34

Pole küll minu asi, aga ikka oleks huvitav teada, kuidas pidurite remont ka läks.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#35

(01-06-2016, 19:08 PM)metsakohin Kirjutas:  Pole küll minu asi, aga ikka oleks huvitav teada, kuidas pidurite remont ka läks.

Küsida võib ikka Big Grin
Tehti kõik ära, ja aega kulus mingi 2,5h võibolla nats rohkem või vähem. 
Hinna kohta niipalju, et mälu järgi oli umbes 400€ kopikatega (töö ja osad).
Vahetati siis esimesed klotsid/kettad, tagumised seisupiduri klotsid, piduriklotsid/kettad, pidurivedelik, tagumiste pidurite kaitse plekkid, tagumised rattalaagrid koos otsatihenditega ja tagasillas õli.
Mingi seisupiduri liigend süsteem oli natuke kinni mille ostsin ka uue ja meeste soovitusel viisin kuumtsinkimisse (ei pidanud nii kiiresti rooste minema) see nädal saan kätte ja siis see ka korras.
Sammuti käisin eelmine nädal korralisel tehnoülevaatusel ja meestel polnud midagi muud öelda, et tee raam ka vähe ilusamaks ja pese tagumiste tulede klaasid seestpoolt puhtaks Big Grin
Vasta
#36

Täna leidsin peale tööd vähe aega ja lihvisin buvanoli maha katsin kõik kinni ja tulistasin happekrundiga asja üle.
Krt vend oli jälle midagi värvinud ja kõik düüsid "paigast" ja suutsin ühes kohas jooksma lasta  Sad aga pole hullu järgneb nagunii lihv ja siis täitekrunt.
Samas proovisin tegeleda nende suurte kleebistega. Ühelt küljelt sain tunniga eemaldatud umbes 1m2 ja proovisin erinevaid keemiaid Big Grin Tehniline piiritus oli hea aga väike miinus oli, et pudel ei pihusta ja sama hea oli see mida müüakse kadaka teel, krt nime enam ei mäeleta aga tunduvalt kallim kui piiritus Big Grin seega kui pudel tühjaks saab täidan selle piirutusega ja jube keeruline on mingit läbi immutatud kaltsu kleepida seinale Big Grin
Samas kleebist ise nii ei eemalda, et võttad servast kinni ja sikkutad kuna aja jooksul väga palju kriime on tekkinud ja ainus õige lahendus oli kraabits nagu keegi eespool mainis Big Grin
Tänud kõigile kes head nõu on jaganud ja proovin teid asjaga kursis hoida ja kostitada piltidega.
Kärutasin MB siis päikese kätte kuivama ja tegin väikese pildi ka, kuna suur siia lisada ju ei saa Big Grin
   
Vasta
#37

No saab ju GIMPis teisendada igasuguseks suuruseks - image>scale image> export ja alt saad valida millisesse faili JPEG või muu. Salvestusel saab valida faili suuruse. Gimp on linuxi jaoks ja tasuta ja Winduusa puhul tahab enne installi ühte pisikest sobitust Winniga. Nime ei mäleta aga peaks enne gimpi pakkuma ise.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#38

(02-06-2016, 23:12 PM)aavu Kirjutas:  No saab ju GIMPis teisendada igasuguseks suuruseks - image>scale image> export ja alt saad valida millisesse faili JPEG või muu. Salvestusel saab valida faili suuruse. Gimp on linuxi jaoks ja tasuta ja Winduusa puhul tahab enne installi ühte pisikest sobitust Winniga. Nime ei mäleta aga peaks enne gimpi pakkuma ise.

Aga kui vot ei ole seda Winduusa ja Linuxi programmi ja on mingi mõttetu Mac millega iga kord teen pildi miniatuurseks Paintbrush programmiga.
Ütlen ausalt, et siis kui see foorum loodi ei olnud olemas tänapäevast tehnikat ja see on minu viga, et minul selline mõttetu isend seisab laual (y) 
Igakord pean muutma faili JPG-st ning vähendama PNG failiks 
Ega ma mingi arvuti teadlane ei ola ja ega see seniilne pea kõike enam kinni ka ei hoia !
Vasta
#39

Ma olen siiani oma seebikarbi piltidega servade nüsimisega hakkama saanud aga üldiselt on see 700 kilo piirang ajale jalgu jäänud küll...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#40

Olen pilte teinud väiksemaks erinavate programmidega (Gimp, Ulead Photostudio, jne, jne). Äraõppimine ei ole arvutiteadus. Või noh, kes oskab, see ikka ütleb, et on lihtne. Seetõttu tooks alternatiivina veel online pildivähendus lehekülgi. Näiteks proovisin just hetkel lehte www.picresize.com. Enamvähem minutiga sai selgeks, kuidas asi käib ja 2Mb pilt tehtud 62Kb-seks. Neid taevaseid lehti on muidugi teisigi, kes vastavat võimalust pakuvad: www.shrinkpictures.com, tinypng.comwebresizer.com/resizer/ www.simpleimageresizer.com/jne. Ole ainult julge ja proovi.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne