Jah, olid vahevõrud värgid-särgid kooperatiivide ajastul. Nüüdseks ajalugu, sest nagu mainisin - poelettidel asjad avalikult olemas.
Ise sai nõuka-aja lõpus süsteem sedasi kohendatud, et nii halogeenidelt kui tavalistelt pirnidelt eemaldasin võrud ja jootsin siis R2 võrud H4 pirnidele. Paras nikerdamine oli ja korralikult fookusesse oli juba keeruline sättida. Eks tiba nihkesse see asi kindlasti ka jäi, a vähemalt valgustus enese jaoks sai parem.
(25-05-2016, 18:07 PM)Seiklusminister Kirjutas: Teema värskendamiseks olen huvitatud uutest klaasitihenditest terve ringi ulatuses. Hetkel on auto esituledes mingisugused igivanad pirnid. Seoses sellega tahtsin küsida, et mida peaks tegema et H4 peale üle minna?
R2 õige mark sinna. Sokkel õige aga pirn nagu H4. Fixusest saada ja enda sapakatel kasutusel
(25-05-2016, 18:07 PM)Seiklusminister Kirjutas: Teema värskendamiseks olen huvitatud uutest klaasitihenditest terve ringi ulatuses. Hetkel on auto esituledes mingisugused igivanad pirnid. Seoses sellega tahtsin küsida, et mida peaks tegema et H4 peale üle minna?
R2 õige mark sinna. Sokkel õige aga pirn nagu H4. Fixusest saada ja enda sapakatel kasutusel
Fixusest saab R2 halo. Hõõgpirni saab Tallinnas Akuandist, Volgast, Härmast ja muudest vene jupipoodidest.
all žiguli rehvid - ideaalne mõõt,
esituledest vaheta element kaasaegse vastu juba H4 halogeeni pesa paigas, midagi ümber tegema ei pea - elemendid peaks olema sama suured kui volga mosse gaz tüüpi veokad jne.
Hind on soomlastele tükimaad kallim. Pean tunnistama, et minus on tekkinud mingi haige huvi sapikate vastu. Ülepäeviti sirvin erinevaid kuulutusteportaale ja silma jäi üks selline isend. Tegemist siis elektrisapikaga. Kas keegi oskab selle auto kohta rohkem rääkida või teab midagi enamat.
Elektrimootoriga isend pole arvel, samuti on ta registris jätkuvalt kui bensiinil töötav auto. Seega müügihinnale peab lisaks arvestama veel vajaduse ümberehitus legaliseerida.
Ning: kui see auto ei oma legaalset liikumisõigust, siis kust on saadud sõiduulatus 60 km ühe laadimisega?
Halli esitule võrude doonoriks on K-750.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Pean tunnistama, et minus on tekkinud mingi haige huvi sapikate vastu.
Mul endal on sama asi, jälgin seebikarpe ja muhkusid. Mulle endale meeldib just õhkjahutus ja seetõttu tõin omale 2 boksermootoriga prantslast, millest üks on täitsa sõitev, kuid teine tahab üpris palju keevitust saada.
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2016, 17:57 PM ja muutjaks oli Seiklusminister.)
Täna tegin taas sapikaga sõitu. Sõit tõi auto värvimisest koju. Nüüd on vaja hakata autot komplekteerima ja saab nokkida sisu kallal. Mis lähiajal juhtus on näha siit:
Ühel mai kuu õhtul hakkas juhtuma:
Läks paar päeva ja olukord oli selline:
Ja juuni algus algas nii:
Nagu piltidelt ka nähtub, siis auto saab endale selge valge värvi. Värvitooniks sai kergelt elevandiluu
Hetkeseis on selline ja ootab veel liistude ja stangede paigaldamist. Siis saab ülevaatusele sõita.
Auto on nüüd koos ja ootab ülevaatusele minekut. Kus oleks Tallinnas vana autoga ülevaatusele üldse minna? Lisaks vajaksin autole ka tervet ringi vanakooli aknatihendeid, st neid kus ei käi kiilu sees. Kui kellelgi on seisma jäänud või on kuskil müügil näinud, siis võib julgelt märku anda. Järgmiseks on vaja uued rehvid, värvitud velgedele panna ja alla kruvida. Ja kas kellelgi on huvi mulle üks veokolmnurk meisterdada? Raha eest muidugi
(15-06-2016, 06:40 AM)Seiklusminister Kirjutas: Auto on nüüd koos ja ootab ülevaatusele minekut. Kus oleks Tallinnas vana autoga ülevaatusele üldse minna?
Käisin just vana autoga ülevaatusel TRK-s Pirni tänaval. Väga hea mulje jäi.
Eile oli selline vahva päev, kus viisin auto ülevaatusele. Pesin ta ilusti puhtaks ja sõit viis mind läbi Pirita ja Lasnamäe Rae valda. Tee ääres kohtasin lehvitavaid, vilistavaid ja näppu viskavaid kaasliiklejaid. Igati vahva oli.
Ülevaatusel kiideti autot eest ja tagant, vaadati seest ja väljast. Peale ülevaatuse lõppu suri auto välja ja käima enam ei läinudki. Ülevaatuspunktist lahkus ta tallatakso abil ja jäi oma otsust ootama. Otsus oli karm ja aimatav. 39 aastane masin pole enam esimeses nooruses. Esiotsas on vaja reguleerida tuled ja vahetamist vajab üks shariir. Lisaks vajab peenhäälestust mootor, mis hetkel üleliia januselt bensiini rüüpab. Viimane oli ka mootori seiskumise põhjuseks. Näidik näitas rohkem kui pool paaki, aga paagis olid viimased aurud ja lõpuks polnud neidki.
Huvitav oli see, et OV-na märgiti ära passis vale värv ja auto kerenumber ei vasta metallist pirkal olevale. Just see viimane tekitab natuke segadust. Auto kapoti all on nii vin kood kui auto kere nr. Pirkal on ainult kere number. Passi on märgitud aga Vin kood. Ülevaataja sõnul ei saa nii olla ja ARK peab tegema passi märke, et autol on kere nr üks, vin kood teine. Teisel sapikal on täpselt samamoodi kirjas ja ülevaatusel probleemi ei ole nähtud.
Igaljuhul oli tore õhtu, sain lõpuks ka kanistriga 4 liitrit bensiini, et bensiinijaama veereda ja mahutasin sellele lisaks paaki 28 liitrit.
Peale tankimist võttis auto suuna Assakule, kus kunagi peale jaanipäeva peaks toimuma taas väike update. Muidu auto sõidab omal jõul ja pidurdab ka.
Kuna ZAZ on karva vahetanud, enam ei punasta vaid lausa kaameks ehmatatud, siis oli ülevaataja eriti tähelepanelik. ARKis tuleb olla eriti tähelepanelik! On juhtunud, et VAZi ostes saad Saabi omanikuks Saue ARK
Oli mul ka selline sapikas (reklaamflmis Taksopargi ristmiku pildil see paremal-tagapool helesinine). Sellel oli plekitükil kolm numbrit: kerenumber (kuzov), sašii number ja mootori number. Üks neist (vist kuzov) ühtis esipõlle tükil oleva numbriga.
Ülevaatuse onu vaatas keresse löödud numbrit ja passis olevat VIN koodi. Plekitükk teda ei huvitanud. Lihtsam on siis, kui need numbrid klapivad.
Muidu auto värvi kohta olen kuulnud midagi sellist: pea-asi et punane on, aga ega sel valgel ka midagi viga ei ole.