minu arvates sõltub see, mida esindusautoks peetakse inimese enda rahakotist eelkõige. tuttav saksa pensionär, endine tippjurist sõidab vana e-klassi mersuga. tuli temaga kunagi autoteema jutuks ja siis ütles ta suhteliselt otse, et inimene, kes korralikult ei teeni, ärgu BMW 5,7; MB E,S ja Audi 100, A6, A8 sõitku. ise on ta oma 3 liitrise tippvarustuses mersudiisli üle väga uhke, aga minu töötule isale, kes sama vana Audi 100\'ga sõidab andis mõista, et \"mees, sa oled eputis\" ...
eestlaste mõttemaailm on selles suhtes teistsugune, et siinsetel inimestel on esmatähtsad hind,praktiline vajadus ja vastupidavus ning alles siis prestiiz. eks loomulikult leidub ka erandeid, kes sõiduriista ostmise asemel oma \"riista pikendavad\"
sakslastel vähemalt on auto kui prestiizisümbol kindlasti.
ja kui nüüd järele möelda, siis ma ei tea tuttavatest sakslasest pereema, õpetajat, koorijuhti vms, kes sõidaks uhke autoga. esimesel neist vana opel astra, teisel kadett ja kolmandal VW golf. samas IT mehest peremees sõitis uusima omegaga, teine audi A6 ja kolmas VW passatiga. et siis vastavalt ametile ka auto.
sakslased nagu ei mõtleks sellele, milline auto meeldib, nemad ostavad seda, mis nende tasemega kokku sobib.
EDIT: minule isiklikult on esindusauto midagi soliidset, võimsat, mugavat ja suurt.
esindama = ennast näitama, ennast reklaamima
see eeldab korrektset välimust (k.a. auto, mis tol hetke saab sinu \"second skin\'iks\"), käitumist, sisukat juttu ning sellele kõigele aitab kaasa, kui minna ennast \"esindama\" mugava ja võimsa autoga (ei väsi, jõuab kiiresti ja turvaliselt, ilma stressita)