Teema on suletud

Pildimäng2

1931 Packard V 12?

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Packard ei ole. Caddy on lähedal, aga mitte õige Smile

nii et pole ükski caddillaci mudel?

Cool

Ei, Cadillac ei ole.
Aga õige suund oli selles Caddy pakkumises sees.

De Soto 1931-32 ??????

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Ei, õige suund oli V16.

mingine daimler?

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]

Marmon V-16 (1932)

Correct!

8-liitrine 16-silindrine Marmon V16. Seerias ehitas V16 autosid veel ainult Cadillac, Peerless tegi vist vaid prototüübi, kui ma õigesti aru olen saanud. Ja Euroopas olid 16-silindrised ainult võidusõiduautod.
Marmon jõudis Suure Depressiooni aastatel ehitada alla 400 V16, enne kui 1933 sõiduautode turul uksed kinni pani.

Keegi võiks uue pildi lisadaSmile

Cool

Olgu siis nii...

[Pilt: 01086892cda0af.jpg]

Pärit viiekümnendatest.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

kas usalaste või vietkongide oma? toyota äkki? ei tea kas tehti selliseid siis?

I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]

Ei seda ega teist.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Ei tea, kas on raske arvata või ei viitsi keegi pilti vaadata. Arvasin, et esivõre kuju annab juba natuke vihjeid. Lisan natuke fakte juurde. Niisiis, see maastur on pärit Euroopast. Toodeti teda aastatel 1951-54. Firma eksisteerib praegugi ja on autohuviliste hulgas VÄGA hästi tuntud, kuigi mitte maasturite poole pealt.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Egas sinder ometi \"Alfa\"?

loll on loll olla.

Alfa Romeo 1900M ehk AR51 ehk \"Matta\". Toodeti 1951-54 militaarvarianti Itaalia armeele ja politseile umbes 2000 tk. ja tsiviilvarianti (kasutati põhiliselt kommunaalteeninduses s.t. sealne Multicar) 150 tk. Kuigi on tegemist Alfa esimese ja seni ka viimase maasturiga, hinnatakse teda kõrgelt tänapäevalgi. Muuseas, tõenäoliselt esimene džiip, millel kahe ülajaotusvõlliga mootor. Vaata veel siit.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.

Tjahh, seda mina Su vihje pääle siis jõllitasin seda nokka tükk aega ja neid ribisid, et mis sääl siis nii erilist peaks olema. Ega polndki midagi, kui et miskit tundus jube tuttavlik... Eks ma siis tuustin natike ja otsin miski pildi siia jälle vaadata.

Terv. Ivar

loll on loll olla.

Sedapuhku kaherattaline. Vist mitte kuigi raske arvata, mis ratas (mark ja mudel) siin esiplaanil?

Terv. Ivar

loll on loll olla.

Zündapp pakun ma... kui oleme veel sellel mandril... suure ilmasõjaaegne, või siis BMW.

Zündapil (KS-750) olid rippklapid ja kodaratega rattad. Kuigi... kes kõikidel katse-eksemplaridel teab. Pigem arvan mootori järgi (R-71 või M72 sarnane) BMW armee-katse-versiooni. Kollane värv laseb arvata Wehrmachti (Rommeli armee) päritolu.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne