Otsin Muravei2 taastajat / remontijat
#1

Tere.

Otsin kedagi, kes aitaks Muravei2 ellu äratada.

Aparaat oli sõidukorras 1,5 aastat tagasi ent mitte ideaalses tehnilises korras.
Hetkel seisab ilmselt mingisuguse elektri vea tõttu. Lisaks käima saamisele tahaks saada pilli sellisesse vormi, et ka "armatuuri" tuleb põlevad lisaks kõikidele muudele tuledele. Ka laadimine on hetkel küsimärgi all, sest armatuuri punane tuli ei tööta ja seni sõitnud autoaku pealt.
Kui huvi, siis lisaks elektritöödele oleksin tänulik kui keegi viitsiks ette võtta ka pidurite taastamise / timmimise ja võibolla ka mootori tööd saab parandada (peamiselt vist karburaatori vahetamise / reguleerimise arvelt).
Seega tegemisi jätkuks - oleneb huvilise huvi suurusest.

Eesmärk on saada vana veneaja lõpu pill nii heasse tehnilisse olukorda kui võimalik, sest kuna Murakal praegu dokumente ei ole siis ilmselt vaja külastada ka ARKi ametimehi ja seal ei tahaks piinlikku olukorda sattuda.
Keretööd tahaksin ise teha, sest siis jääb nö hobipillile oma käekiri ka juurde.

Ühendust saab minuga kas 56650030 või ott@set-up.ee

Tänud ette.
Vasta
#2

Tere Ott. Saan aru, et oled tegemas oma esimest postitust.  Tubli, et soovid tehnikaga tutvust teha. Kuid austa ennast ja meid forumlasi ja ära häbeme täita oma "profiili"  kirjutada kasvõi rajooni, kus seda tehnikat remontida. Usu mind saad rohkem helistajaid kui nüüd.  Sellise kuulutuse peale mina küll ei viitsiks helistada. Kriban sellepärast, et tulin tuppa teed jooma ja selga sügama.

Parimat  h2rra

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#3

(29-08-2016, 16:21 PM)h2rra Kirjutas:  Tere Ott. Saan aru, et oled tegemas oma esimest postitust.  Tubli, et soovid tehnikaga tutvust teha. Kuid austa ennast ja meid forumlasi ja ära häbeme täita oma "profiili"  kirjutada kasvõi rajooni, kus seda tehnikat remontida. Usu mind saad rohkem helistajaid kui nüüd.  Sellise kuulutuse peale mina küll ei viitsiks helistada. Kriban sellepärast, et tulin tuppa teed jooma ja selga sügama.

Parimat  h2rra

Ahoi. Vabandan segaduse pärast. Täitsin profiili mõistuse piires ka ära.

Murakas asub Tallinnas ja ka ise toimetan enamuse ajast Tallinnas.
Seega ideaalne oleks kui osavate kätega inimene asuks samuti Tallinnas / Harjumaal.
...ent kui on näha, et keegi on tõeliselt huvitatud selle "peletise" kallal nokitsema siis mul ei ole sugugi kahju teda kohale toimetada ka mõnesaja kilomeetri piiridesse.
No ja kui läks juba lisainfo kirjutamiseks, siis esialgu püüangi leida just kedagi kellel oleks ehk ka varasemat kogemust ja teadmisi mõne analoogse pilliga või kellel muidu vene tehnika hingelähedane. Mõni tänapäevane garaaž vaatab sellist nagu lehm lennukit...

Parimat,

Ott
Vasta
#4

(29-08-2016, 17:18 PM)ottOmar Kirjutas:  Murakas asub Tallinnas ja ka ise toimetan enamuse ajast Tallinnas.
Seega ideaalne oleks kui osavate kätega inimene asuks samuti Tallinnas / Harjumaal.
...ent kui on näha, et keegi on tõeliselt huvitatud selle "peletise" kallal nokitsema siis mul ei ole sugugi kahju teda kohale toimetada ka mõnesaja kilomeetri piiridesse.
No ja kui läks juba lisainfo kirjutamiseks, siis esialgu püüangi leida just kedagi kellel oleks ehk ka varasemat kogemust ja teadmisi mõne analoogse pilliga või kellel muidu vene tehnika hingelähedane. Mõni tänapäevane garaaž vaatab sellist nagu lehm lennukit...

Parimat,

Ott

Nt. http://www.phoenixmoto.com/ettevottest ja ka http://www.motorem.ee/ on vanemaid rattaid teinud.
Vasta
#5

Pärispalju kogemusi on ka vanatehnika meestel http://easthighway.com ja kindlasti aitavad leida ka varuosi.
Aga kui kõik ise teed, on kindel, et sinu käekiri on sellele Muraveil !
Netis on väga palju õpetusi ja elektreskeeme kuidas korrastada elektri süsteemi. Kuna tegemist siiski vene tehnikaga siis hiljem kui kõik toimib tuleb ikka ette tagasilööke ja jälle peaksid kedagi paluma ja arvatavasti ka raha maksma, aga kui kord asi selge on siis hiljem juba lihtsam.
Esiteks soovitan see auto akku suure kaarega sellest aparaadist eemale vistata. Kui generaator ei suuda seda kunagi täis laadida siis peab ta ju lõppuks maha põlema.
Kas pinge regulaator on korras ? Kas genekas korras ? Juhtme ühendused ja juhtmed terved ja õigesti ühendatud ?
Suureks abiks on elektri töödedel tester (multimeeter) ja kontroll lamp.
Piduritele uued katted ja trossid ja reguleerimine käib vastavalt vajadusele.
Ja kindlasti aitavad ka foorumi kasutajad kui kostitad piltidega ja huvitava lugemisega Big Grin
Vasta
#6

Tere!

Käisin tutvumas selle masinaga, eeskätt elektrisüsteemiga. Ja kuna ma pole varasemalt Muraveiga kokku puutunud siis äkki keegi okab nõu anda. Kuidas seda relee karbi korrasolekut testida, kontrollida. Saana aru, et esimene vasakult on starteri mähise relee ja viimane relee tundub juskui laadimise oma olevat aga mida see keskmine lülitab?
Sama asi generaatoriga, et kuidas selle mähisekorrasolekut kontrollida? Palju mähiste takistus peab olema?

Kui nüüd elektriskeemi vaadata siis praegu juhtub nii, kui süüde sisse keerata rakendub keskmine relee.
Ja selle peale tekib lühis relee alumises parempoolses juhtmes, ja tahaks just kui starterit käiata aga jube raskelt. See on siis must juhe mis mis tuleb generaatorist. Kuigi skeemil on kaks juhet siis konkreetsel masinal oli ainult üks juhe selle asemel. Võibolla geneka pool sillatud, ma ei jõudnud geneka lahtivõtmiseni.

[Pilt: attachment.php?aid=30323]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne