Varuosade kvaliteet tootjafirmade lõikes
#41

Ja veel ka rehvidest... Juba mitu aastat tuleb palju tuntud brände Vene tehastest. Odav nafta, odav gaas, odav elekter. Viimases TM rehvitestis olid 3 marki toodetud Venes. Selle eest saab tehas õiguse toota oma nime all näiteks Venesse mõnda eelmist mudelit. Parim näide on Hakkapeliita, isegi nr 7-t toodetakse kahes tehases ja ilmselt mitte salaja. 205/55/16 Cordianti saab kätte 55 rahaga, HKPL7 aga 130 rahaga. Karkass on ilmselt sama, naelad vanemad, küsimus on vaid kummi segus.. Kui suur see segu vahe on, ei oska kommenteerida. Hetkel 8 tükki garaažis monteerimist ootamas, olen neid näppinud. Naelu kõvasti, naelad suured (vist venelased), segu pehme ja lamellidest painduv. Blokkide servad hästi teravad. Lärm pidi vägev olema, kuid arvan et sama teeb ka HKPL7.
Vasta
#42

(28-10-2016, 14:44 PM)Walter Kirjutas:  
(28-10-2016, 12:07 PM)viplala Kirjutas:  Taga targemaks läheb, nüüd siis tuleb mängu pehme klaas mille pinda on võimalik ka küünega ära kriipida Big Grin
Olen omanud ühte vahetatud esiklaasiga kaubikut, millel plastist kaabitsaga jääd lükates lükates jäid triibud peale. Õnneks märkasin õigel ajal järgi jätta ja kahjustada sai kõrvalistujoolne nurk. Klaas oli Saint Gobaini toodang.

Üsna kindlasti oleksid sa selle kaabitsaga suutnud ka originaal esiklaasi ära rikkuda.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#43

(28-10-2016, 14:44 PM)Walter Kirjutas:  Olen omanud ühte vahetatud esiklaasiga kaubikut, millel plastist kaabitsaga jääd lükates lükates jäid triibud peale. Õnneks märkasin õigel ajal järgi jätta ja kahjustada sai kõrvalistujoolne nurk. Klaas oli Saint Gobaini toodang.

Kui mingi odava ja pehme kraabitsaga klaasi puhastada, siis jäävadki triibud peale.
Ja see nurk ei saanud mitte kahjustada, vaid määrdus.  Toungue

Mohsi skaalat nüüd päris pea peale ka ei maksa hakata pöörama, seltsimehed...
Vasta
#44

Tsitaat:Kui mingi odava ja pehme kraabitsaga klaasi puhastada, siis jäävadki triibud peale.

Mis see õige vahend puhastamiseks oleks siis?

Kraapimine on igal juhul kahtlane tegevus. Olen mitmeid uusi autosid näinud, millel on vaod klaasi pinna sisse kraabitud, sest uute autode klaasid on väga pehmed. Võibolla peaks kasutama spets katet, mis pannakse klaasile ja servad ukste vahele? Võtad jää koos kattega maha ...
Vasta
#45

(28-10-2016, 15:43 PM)stihl Kirjutas:  Kui mingi odava ja pehme kraabitsaga klaasi puhastada, siis jäävadki triibud peale.
Ja see nurk ei saanud mitte kahjustada, vaid määrdus.  Toungue

Mohsi skaalat nüüd päris pea peale ka ei maksa hakata pöörama, seltsimehed...
Oiei, seltsimehed ei kraabi klaasi puhtaks sugugi odava kaabitsaga, neil on teemantkaabitsad, millega küntakse klaasi sisse vagu nagu naksti Toungue

Nali naljaks, plastkaabitsaga klaasi sisse kriime vedada normaalse klaasipuhastusprotseduuri käigus on hetkel teadaoleva füüsika järgi suhteliselt keeruline. Järjekindel kojameeste nühkimine kuiva ja liivase klaasi peal annab "parema" tulemuse, aga sellest ei teki ühte konkreetset kraabet, vaid klaasi ühtlane matistumine.
Vasta
#46

Plastik ei tee klaasile midagi, aga plastiku pehme serva sisse kinni jääv liivatera saab klaasist kerge vaevaga jagu.
Pehmest metallist kaabits on parem.
Vasta
#47

(28-10-2016, 15:20 PM)viplala Kirjutas:  Üsna kindlasti oleksid sa selle kaabitsaga suutnud ka originaal esiklaasi ära rikkuda.
Sama kaabits kasutusel ka järgmisel autol (liiga laisk et uut osta...), siiani 0 jälge klaasil. Klaas originaal. Kummagi klaasi kõvadust Rockwelli või Brinelli skaala järgi pole mõõtnud...

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta
#48

Envir
Tsitaat:Kui mingi odava ja pehme kraabitsaga klaasi puhastada, siis jäävadki triibud peale.
 Võibolla peaks kasutama spets katet, mis pannakse klaasile ja servad ukste vahele? Võtad jää koos kattega maha ...

no mul see nn spets katteks suvaline tekk,otsad uste vahele ja ka lumi ja jää koos tekiga minema kui suva kohas pargin.kodus auto varikatuse all ja klaasid puhtad alati.
Vasta
#49

(28-10-2016, 20:05 PM)muska71 Kirjutas:  Envir
Tsitaat:Kui mingi odava ja pehme kraabitsaga klaasi puhastada, siis jäävadki triibud peale.
 Võibolla peaks kasutama spets katet, mis pannakse klaasile ja servad ukste vahele? Võtad jää koos kattega maha ...

no mul see nn spets katteks suvaline tekk,otsad uste vahele ja ka lumi ja jää koos tekiga minema kui suva kohas pargin.kodus auto varikatuse all ja klaasid puhtad alati.

1. Kui klaasile on jäätunud kinni eelmise päeva tolm ja liiv, siis kraabib iga kaabits klaasile vaod. Ainult jääd esineb harva.
2. Mis saab kui suvaline tekk jäätub klaasile kinni? Ootad sulamist?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#50

(28-10-2016, 14:51 PM)karumõmm Kirjutas:  Ja veel ka rehvidest... Juba mitu aastat tuleb palju tuntud brände Vene tehastest. Odav nafta, odav gaas, odav elekter. Viimases TM rehvitestis olid 3 marki toodetud Venes. Selle eest saab tehas õiguse toota oma nime all näiteks Venesse mõnda eelmist mudelit. Parim näide on Hakkapeliita, isegi nr 7-t toodetakse kahes tehases ja ilmselt mitte salaja. 205/55/16 Cordianti saab kätte 55 rahaga, HKPL7 aga 130 rahaga. Karkass on ilmselt sama, naelad vanemad, küsimus on vaid kummi segus.. Kui suur see segu vahe on, ei oska kommenteerida. Hetkel 8 tükki garaažis monteerimist ootamas, olen neid näppinud. Naelu kõvasti, naelad suured (vist venelased), segu pehme ja lamellidest painduv. Blokkide servad hästi teravad. Lärm pidi vägev olema, kuid arvan et sama teeb ka HKPL7.

Ära põe nende cordiantide pärast ültse. 
Minu autol on nüüd 3.ndat talve all. Müra poolest on vaiksemad kui näiteks nankangid sw-7 ja nokian hakapelita4 umbes sama nagu gislaved nf3. Muude firmdega pole eriti kogemust. Ei unda nad suurt midagi ja arvestades nende 55eurist hinda siis pidamine minu meelest parem kui nankang umbes senna gislavedi klassi ja lumes on see muster ise nagu eriti hea... Kui järgmine aasta saab jälle 55 eest siis panen kindlasti uuesti cordiandid alla.
Vasta
#51

Cordiant
Alates 16 minutist.
http://www.ntv.ru/peredacha/main_road/m2...924/video/
On veel küsimusi?
Vasta
#52

(30-10-2016, 13:16 PM)ZIL 131 Kirjutas:  Cordiant
Alates 16 minutist.
http://www.ntv.ru/peredacha/main_road/m2...924/video/
On veel küsimusi?

Muidugi on.... Toungue
Kas sa, Zil 131,  usud tõemeeli SEDA NLiidu propagandamöga ka, et polnud mitte II Maailmasõda, vaid oli Suur Isamaasõda...?

Viimane nimetus sai neil ju siva kasutusele võetud, et varjata ja tähelepanu eemale juhtida sm. Stalini vallutusplaanidest euroopas...
Absoluutselt igasse infosse, mis täna sealtkandist tuleb, tuleb suhtuda huumoriga.

..........

Kui see Cordiant oleks tõesti 30% parem, kui Nokian, siis oleks venelased geeniused. Ja Nokian Renkaat aktsia ei maksaks mitte essugi võrreldes mingi vene kantora, kes pole isegi aktsiaturul, aktsiaga....Smile Smile Smile

Aga minu andmetel pole venelased peale samovari ja kalašnikovi automaadi maailmale viimase 1000a jooksul suurt midagi juurde andnud...Ühte ei kasutata ja teist kasutatakse peamiselt neegrite, P-Korea vägede ja Isise poolt....
Isegi oma tanki T34jaga nad ei vehkinud, sest kogu maailm teadis, et see tehnoloogia oli surnud ukrainlaste hinnaga läänest sisse ostetud.

V.a. muidugi need tegijad venkud, kes omal ajal sealt enne Romanovite tapmist õigel ajal Venemaalt lahkusid a`la härrased Sikorski, Smirnoff jne....Smile
...need on vabas maailmas palju tegusid teinud...
Vasta
#53

Samas tuli nokianil just välja, et spets põhjamaade segu asemel kasutasid nad ka sama segu millega toodetakse keskeuroopasse talve rehve ja nüüd on mõnede nokianide hind kukkunud peaaegu cordiandiga samasse suurusjärku aktsiate kukkumisest rääkimatta...
Vasta
#54

Cordianti Snow Cross tüüpi rehvid on ka minu auto all. Müra teevad küll hästi, kuid õnneks on igapäeva autol päris okei polsterdus nii, et väga ei häirigi. Pidamist veel kommenteerida ei mõista, hea oli igatahes see, et mulle vähemalt saadeti vaid kuu aega vanad rehvid.
Vasta
#55

(31-10-2016, 06:11 AM)maisalup Kirjutas:  Samas tuli nokianil just välja, et spets põhjamaade segu asemel kasutasid nad ka sama segu millega toodetakse keskeuroopasse talve rehve ja nüüd on mõnede nokianide hind kukkunud peaaegu cordiandiga samasse suurusjärku aktsiate kukkumisest rääkimatta...

Kust see välja tuli????
Pehme rehviga sa ei saa ju 250km tunnis sõita...nagu nad seal saksas mõnel teelõigul kihutavad.
See on mingi rahvajutt, pritsi mingi link selle kohta.

Ükspäev käisin oma endises töökohas (praegune Vianor) helloo ütlemas ja katsusin näpuga Hakka R2-te, mis endiselt oli sama pehme nagu vanasti. Ja kiirusindeksiga vaid 170km/h.
Ehk siis saksas sellega sõita ei saa/ei tohi ja meil on lumel ja jääl pidamine väga hea.
See kõvem lamell, WR, mis neil on, sel on jah, kiiruindeksid H ja V ja vahepealsed ka. (210 - 240km/h). Kestab, muidugi, kauem, aga ei pea nii hästi.

.......

Mis aga EI OLE rahvajutt, oli see teema, et nad (Nokian) sokutasid rehvitestidele mingeid ülisegudega rehve, mis muidugi kõik testid ära võitsid.
Aga nüüd see jama lõpetati neil ära, sest testrehvid ostetakse juhuslikult valitud poest.  Cool

.......
Vasta
#56

Seda pettust et saatsid spets "testrehve" testidesse on kõik suuremad tootjad teinud.
Vasta
#57

(30-10-2016, 23:33 PM)stihl Kirjutas:  Isegi oma tanki T34jaga nad ei vehkinud, sest kogu maailm teadis, et see tehnoloogia oli surnud ukrainlaste hinnaga läänest sisse ostetud.

Huvitavat lugemist T-34 võidukäigust http://www.tehnikamaailm.ee/legend-t-34/

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#58

(31-10-2016, 13:18 PM)viplala Kirjutas:  
(30-10-2016, 23:33 PM)stihl Kirjutas:  Isegi oma tanki T34jaga nad ei vehkinud, sest kogu maailm teadis, et see tehnoloogia oli surnud ukrainlaste hinnaga läänest sisse ostetud.

Huvitavat lugemist T-34 võidukäigust http://www.tehnikamaailm.ee/legend-t-34/

Selle artikliga tegi küll "Tehnikamaailm" oma margi täis. Artikli oleks võinud parem kirjutamata jätta.
Keda T-34 sünd ja elukäik huvitab võiks üles otsida näiteks Mihail Barjatinski raamatu  "Танк Т-34 в бою". Huvitav lugemine, kergelt ilukirjanduslik aga venekeelne. Väga palju arhiivimaterjale. Kindralite ettekanded, nii saksa kui vene poolelt.
Soojalt soovitan.

Aquila captas non muscas.
Vasta
#59

Ei leia seda konkreetset artiklit, kuid olid müügis mingid väidetavalt spets seguga ja eriti hea pidamisega rehvid, kuid tehasest lekkis, et rehvi segu oli täpselt sama nagu 20% soodsamatel rehvidel, lihtsalt ilusamad kirjad olid rehvi küljel =) Ei tasu kõike euroopast tulevat kullaks pidada ja venest tulevat puhtaks sitaks. 
Minul on tegu nüüdseks 3 aastat vanade cordiantidega kus pole veel isegi tähe kujulist naela ja mingit x koostist mis hoiab seda pehmena kuid oma sõidud teen kõik ära ja ei näe põhjust miks peaks peaaegu 2x kallimaid nokiane ostma...
Kellele ema kellele tütar ütleme nii
Vasta
#60

(31-10-2016, 17:43 PM)maisalup Kirjutas:  ...
Ei tasu kõike euroopast tulevat kullaks pidada ja venest tulevat puhtaks sitaks.
...

Palju seal seda Vene värki ikka on... Litsentskaup ju. Big Grin

Ega pidamisele olegi midagi ette heita. Mürin on seeditav, kuigi kõvavõitu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne