Mõistusevastased manöövrid liikluses
Vastus:

http://forum.automoto.ee/showthread.php?...#pid405887
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
(02-11-2016, 10:11 AM)Basilio Kirjutas: Seoses väljakutseid pakkuvate liiklusoludega tuletan igaks juhuks meelde pikivahe vajalikkust. Täna hommikul olin hädas n.n. tagumikuentusiastiga, kes ei tahtnud pikivahet hoida ega läinud ka mööda kuigi oli kaks suurepärast võimalust. Muudkui rippus tagastange küljes nagu pervert. Kuna pidin poolteise kilomeetri pärast niikuinii trassilt maha keerama, siis kannatasin ära. Mis pagan sellistel küll kaalika sees toimub?

Vaata sõber,selle kaalika sees on teine väikene kaalikas. Ja see teine,see väikene,vaat see on isemoodi asi. Big Grin
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
01.11.2016 avaldati ... värske värk.... südame alt ikka jõnksutab vahest   Big Grin


https://youtu.be/W33oWrEDO6Y
Tõde on valus lugeda...    (glavliti kustutuskummile)  EV.põhiseadus § 45
Vasta
Kas isand Tcumen omab 200st Volvot, mis vasakult kupee ja paremalt sedaan?
Profiilist ei leia midagi...
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
(04-11-2016, 20:51 PM)Marko Kirjutas: Kas isand Tcumen omab 200st Volvot, mis vasakult kupee ja paremalt sedaan?
Profiilist ei leia midagi...

Profiilist ei leiagi midagi. Big Grin
Miks peaks üks Volvo olema ühest küljes kupee ja teisest sedaan?
Miks  Volvo?
Mu igapäevasõiduk on hoopis paljuvihatud konnaõgijate pisikaubiku derivaat. 4-uksega.
Vasta
http://forte.delfi.ee/news/auto/asummeet...d=34538629

Selline tuli kohe meelde Smile
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
Miks küll?
Vasta
(04-11-2016, 22:28 PM)tcumen Kirjutas: Miks küll?

Kvartali lõpp oli ju.Sellised jupid jäid üle,Aga plaan on ka Svenssonis plaan.Tuli täita. Big Grin
Vasta
(04-11-2016, 22:28 PM)tcumen Kirjutas: Miks küll?

Ohutuse pärast. Et autost väljudes ei satuks mööduva sõiduki rataste alla :Smile
Ega siis Volvo pole asjata turvalisim auto. Vähemalt see Smile
Vasta
(04-11-2016, 20:51 PM)Marko Kirjutas: Kas isand Tcumen omab 200st Volvot, mis vasakult kupee ja paremalt sedaan?
Profiilist ei leia midagi...

See ebasümmeetriline Volvo (võimalik, et ainus maailmas) on ikka sinu nimekaimu, ksf! Suppi valduses minu teada.
Vasta
jätkame pealkirja järgides.
Kuna noorem põlvkond on jõudnud juhtimisõiguse taotlemisel jõudnud staadiumisse, kus hädavajalik on sõidupraktika, siis viimased aastad olen sõitnud õppemärkidega. Praktilisuse mõtte sai märgid lausa kleebitud, et välistada arusaamatusi. Liikuriks on VW kaubik, millele on antud piisavalt hobeseid et päris kiiresti liikuda. 
Lühidalt, peab tõdema, et... põnev on...

Viimase nädala paariga olen oma hoolimatu suhtumisega kaasliiklejatesse põhjustanud mitu ülimalt ohtlikku olukorda.
Näiteks tekkis mõte peatuda ülekäiguraja ees, et paremalt tulevad lapsed üle lasta. Selline arusaamatu teguviis sundis noort tumedapäist naesterahvast, oma uhiuue lumivalge audiga tagant otsasõidu vältimiseks minust mööda sõitma. Hea, et lapsed taipasid auto ees korraks vasakule vaadata. Hiljem poe manu trehvasime, pärisin plikalt, et kas ikka aru sai, mis toimus. Vastus oli lihtne: vaatasin, et õppeauto pargib!!!, sõitsin mööda... kommentaarid on liigsed.
Sama trikiga saadi hakkama ka hiljem. Parempöördele järgnenud ülekäigurajale keeras ootamatult jalgrattur. Täiega. Sain pidama, esiots ülekäigurajal. Kuna tegu koolimaja esisega, siis järgnes veel joru põnne, kellel kiire kommipoodi või tagasi. Ja jällegi, Ülekäiguraja ees (ok, natuke poolpõiki veel) peatunud autost (meenutagem, et suur ja läbipaistmatu) sõitis mööda kiirabimasin, (NB! ületades pidevjoont!), mille juht rahvusvaheliste käemärkide abil, selgelt oma suhtumist väljendas, tema eeskuju järgis kohe tema järel liikunud BMW, millel tundus veelgi kiirem olema. Õnnetusest jäi poistel puudu vaid paar sammu, hea et vaatasid.
Kui nüüd lisada veel põnevad "paremalt, vasakult, üle ja alt" tüüpi möödumised, eriti selle nädala ilmadega, siis jääb vaid tõdeda, et kui noortel load käes, siis märke maha ei võtagi, panen veel teise paari lisaks ja mõne komplekti vahtralehti kah. Noh, et nagu ekstreemsport vms. Cool
Vasta
hulgus 
Samad kogemused vähemlevinud võõrriigi reg. numbriga autoga liigeldes. Üritatakse kohe koht kätte näidata Big Grin
Vasta
Väga tuttav teema... koopia Lada või Sapakaga sõitmisest tänapäeva liikluses. Igal pool trügitakse mööda ja päris tihti kiirendatakse eest ära (linnas 70-80 km/h ikka kuna ise sõidan 55-60 km/h) kui peeglist sind märgatakse. Näiteks, olen kunagi Sapakaga üht punast Golf 3 "taga ajanud" mõned kilomeetrid 130 km/h maanteel, eelnevalt sõitis 70 alas must mööda (sõitsin ca. 75-80) aga kui ala läbi sai vajutasin ka punni põhja (tahtsin veidi 100-110 sõita vahetult enne õlivahetust) ning Golf jäi mulle ette ning möödumise suunatule peale hakkas eest ära vajutama ja noh ma siis vajuatsin järgi. Vaene Golfi juht ja tema ego Big Grin

Aga kujutan ette et kui vene autole veel kleeps et "Olen küll aeglane, aga sinust ikkagi ees" tagaklaasile panna hakatakse foore, liiklusmärke ja jalakäijaid maha sõitma et eneseväärikus säiliks sellises alandavas olukorras.

Enamus juhte muidugi sõidavad normaalselt vene autot liikluses nähes, aga need üksikud kes kettasse lähevad eelkirjeldatud viisidel jäävad jälle väga hästi silma Big Grin

Aga õppesõiduauto taga sõitmist väldin ise ka (kas siis pikivahega või mitmerealisel mööda/kõrvalsõiduga) sest algaja juhi äkkpidurduse tõenäosus on üsna suur, eriti on seda näha olnud kui foor kollaseks läheb üritatakse ilmtingimatta seisma jääda pedaal põrandas, aga selle peale ei osata veel mõelda et vb. keegi ka taga sõidab.
Vasta
(05-11-2016, 17:20 PM)mossepower Kirjutas: Näiteks, olen kunagi Sapakaga üht punast Golf 3 "taga ajanud" mõned kilomeetrid 130 km/h maanteel, eelnevalt sõitis 70 alas must mööda (sõitsin ca. 75-80) aga kui ala läbi sai vajutasin ka punni põhja (tahtsin veidi 100-110 sõita vahetult enne õlivahetust) ning Golf jäi mulle ette ning möödumise suunatule peale hakkas eest ära vajutama ja noh ma siis vajuatsin järgi. Vaene Golfi juht ja tema ego Big Grin
Mõni läheb sinu pärast veel Türisalu pangale häbi maha pesema!
Iga töö tulemus on selle riista nägu, millega seda tehti.
Vasta
(05-11-2016, 17:20 PM)mossepower Kirjutas: Aga õppesõiduauto taga sõitmist väldin ise ka (kas siis pikivahega või mitmerealisel mööda/kõrvalsõiduga) sest algaja juhi äkkpidurduse tõenäosus on üsna suur, eriti on seda näha olnud kui foor kollaseks läheb üritatakse ilmtingimatta seisma jääda pedaal põrandas, aga selle peale ei osata veel mõelda et vb. keegi ka taga sõidab.

  Samamoodi pidurdavad ühtlast liiklusvoogu, stereotüüpselt võttes ka 70+ ziguljonoki operaatorid. Lisaks kostitavad nad teinekord paraja vinguga, mis annab ka lisa huvi neist mööda sõita. No ei isuta see toorelehk.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
Aga vot mina olen mööda lasknud vana 01 zigulii, vana papi oli roolis. Tõstsin papile käpa ja tõmbasin end koomale alati ei takista ka nad liiklust. Ühe korra oleksin uhkele mersu maasturile küljepealt sisenenud, kuna papi oli arusaamatul põhjusel jäänud pimekurvis keset teed risti seisma. Polnud muud valikut kui kas põrutada metsa või sõtkuda pidurit ja loota et füüsikaseadused lubavad seisma jääda. 2 meetrit jäi veel puudu kuid elu käis juba silmist läbi küll nii minul kui temal... 
Siis käis küll mõte peast läbi et lähen autost välja võtan selle mehe autovõtmed ja viskan metsaalla, kuna sellist ei tohi edasi sõitma lasta... 
Papi vahtis mingis tahvelarvutis selle teel parkimise ajal kõigele lisaks, juu siis oli turist ja otsis kaarti või midagi sellist.
Vasta
Et teema liiga tõsiseks ei läheks, siis video kus vanem härrasmees alguses Volgaga opereerimas  Big Grin
Lõpp, käsitleb progressiivset ja helget tulevikku  Smile
[video=youtube]https://youtu.be/iSiN3aeFgVU[/video]
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
(05-11-2016, 17:20 PM)Tegelane5 Kirjutas:  Samamoodi pidurdavad ühtlast liiklusvoogu, stereotüüpselt võttes ka 70+ ziguljonoki operaatorid. Lisaks kostitavad nad teinekord paraja vinguga, mis annab ka lisa huvi neist mööda sõita. No ei isuta see toorelehk.

(05-11-2016, 21:19 PM)maisalup Kirjutas: ....Ühe korra oleksin uhkele mersu maasturile küljepealt sisenenud, kuna papi oli arusaamatul põhjusel jäänud pimekurvis keset teed risti seisma. Polnud muud valikut kui kas põrutada metsa või sõtkuda pidurit ja loota et füüsikaseadused lubavad seisma jääda. 2 meetrit jäi veel puudu kuid elu käis juba silmist läbi küll nii minul kui temal... 
Siis käis küll mõte peast läbi et lähen autost välja võtan selle mehe autovõtmed ja viskan metsaalla, kuna sellist ei tohi edasi sõitma lasta... 
Papi vahtis mingis tahvelarvutis selle teel parkimise ajal kõigele lisaks, juu siis oli turist ja otsis kaarti või midagi sellist.

Jällegi probleem nagu oma päevaraamatust välja kirjutatud, aga tänapäeval no ütleme et 75 % ex. ziguljonokitest vanadeks primerateks, astrateks ja Audi 80-eteks muutunud, mis muidugi ei sega "liiklushuligaanidel" 70-80 km maanteel sõita ja liiklusvoogu takistada, üldjuhul keset sõidurada (mitte et kõrvale tõmbaks et kiirem mööda saaks hõlpsamini).

Millegipärast ma just Viljandi kandis Tartu poolses otsas mõnda aega tagasi kahe sellise eriti ereda pärli peale sattunud. Mõlemad vanemad (meesterhavad) autojuhid, üks keeras mulle (vist tumeda Audi 80ga) Mustla poolt tulles viimase väljasõidu pealt enne suurt langust täpselt ette ja hakkas max. 30 km/h Mäest Alla sõitma 70 alas. Pikalt ootas ja ootas nagu laseks mind läbi ja siis keeras ette. See juht kohe märkas mind kui pidurid põhjast peeglist liiga lähedale jõudsn ja tõmbas täitsa teepervele ühe poolega ning sai vast aru oma veast. Selle peale tol hetkel väga vihaseks ei saanud seetõttu ja edaspidi vast vaatab veidi täpsemalt teed andes pealetulevat liiklusvoolu.

Teine geenius (heleda luukpära Almeraga) aga keeras Viiratsi keskuse teepealt Trt-Viljandi maanteele  ringtee poole otse suure kaldega allapoole tee peale ette (samamoodi ootas ja ootas nagu laseks läbi ja siis ette) ja hakkas ka 20-30 km/h mäest Alla Veerama kui mina 70-80 km/h (lubatud kiirusega) alla tulin. Õnneks seal tee kaherealine ja sain kõrvale sõita ja avariid vältida (oleks smasse ritta jäänud siis tagant sees). Mingi ülbe pime vanapapi oli roolis ning vaatas aint otse ette ja kulges 20-30 km/h edasi. Selle tegelase vastu läks kuplialune üsna keema ning mõtlesin ta auto veidi liikumisvõimetuks muuta kui kuskil seisma jääb. Kesklinna poole sõites aga rahunesin maha ning konstanteerisin fakti et kui see tegelane C või D kategooria sõidukile niimoodi 70-alas allapoole kaldega teel täpselt ette keerab siis jääb temast pasteet alles ja saab oma vitsad kätte ja minul pole üldse mõtet aega raisata sellise peale.
Vasta
Tahate ka "Heledat pärlit"..... siit ta tuleb Big Grin:

Nimelt seisan oma autoga tihti Viljandi turuplatsil. Teen lihtsalt aega parajaks,kuna kodused on laiali valgunud ümbruskonna poodidesse,pereasjad siis.
Ühel sellisel korral märkan,et mingi ülikonnas vanahärra jalutab imelikult minust mööda. Lohistab susse....jääb seisma,mõtleb natike ja siis jälle edasi. Nii edasi vahelduva eduga,maru aeglane aga ikkagi edasiminek. Sai minust mööda....ja kadus. Sain aru,et papi oli vähemalt 90+ .Nojah ja mina muidugi autos edasi,kuulan raadiot,võtan sõprade telefonikõnesid vastu jne. Läks siis aega mis läks aga vaatan,et papi tuleb samas aeglases tempos ja suundub ühe autu juurde..... Mälu võib petta aga kas see polnud mingi Lada 110 või taoline...  Ja minema see autu sõitis. Big Grin

Sõber rääkis tema kohta ka paar mahlakat lugu. Ükskord oli vana käinud Viljandi haiglas ja tagasiteel oli trepist alla tulekul kukkunud. Head inimesed aitasid ta üles. Läks aga edasi auto poole. Oli jälle maha kukkunud.... Aidati jälle ja lõpuks oli saanud roolitaha ka..... 
Järgmine kord oli sõber ise olnud kõrval ja nägi kuidas vana sõitis. Oli teinud siis igasuguseid imemanöövreid nii et sõbral oli surmahirm kogusaeg peal. Lõpuks oli ise vanalt küsinud,et kuidas sa üldse sõidad.... Vana oli ütelnud,et niipea kui käed rooli peale saavad,olevat kõik hästi.... Big Grin 
Lõpuks oli vist ka Politseile ette jäänud ja lohistati ta autu kodu ära. Politsinik oli seekord Inimene olnud. Küsinud,et miks siis sõidad jne. Papi oli öelnud,et midagi teha pole,poodi pole,vaja turule produktide järgi sõita. Politseinik olla valda helistanud ja sotsiaalidele tuule sabaalla teinud. Big Grin  Vanal olla auto veepump jooksma hakanud,sõitnud veel kuni auto enam ei kõssanud...
Nüüdseks on meheke juba meie hulgast lahkunud.
Üleliigne kraam vahetusteks ja realiseerimiseks...... http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/298633/

Pakkuda erinevaid veneaegseid kiilrihmasid. Uuri asja!

Üleliigsed veljed ja kummid:
http://nagi.ee/photos/TALUPOEG/sets/407007/
Vasta
(06-11-2016, 14:19 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: ...
. Sain aru,et papi oli vähemalt 90+ .Nojah ja mina muidugi autos edasi,kuulan raadiot,võtan sõprade telefonikõnesid vastu jne. Läks siis aega mis läks aga vaatan,et papi tuleb samas aeglases tempos ja suundub ühe autu juurde..... Mälu võib petta aga kas see polnud mingi Lada 110 või taoline...  Ja minema see autu sõitis. Big Grin

... Vana oli ütelnud,et niipea kui käed rooli peale saavad,olevat kõik hästi.... Big Grin
Loodetavasti suhtute sellistesse juhtidesse mõistvalt ja oskate liikluses piisavalt ettenägelikud olla, et jama vältida.
Noorematel küll veri keeb, adrenaliin möllab ja aeg taob väidetavalt jalaga p---e, aga maale jäänud vanemal generatsioonil ei ole ilma autota mingit võimalust. Elu koondub linna, maale pole saiapoodigi jäänud, rääkimata luks teenustest nagu pangad, sideoperaatorid, vms teenused, mida isegi Morna suguses väikelinnas enam pole. Tahad miskit teha, sõida oblastikeskusesse.
Paljud meist sõidavad igapäevaselt ja kümneid kui mitte sadutuhandeid km aastas, aga on ju palju neid kes korra nädalas vaid poetiiru ette võtavad.
Ise näen mitut vanemat juhti (+/-80) kes igapäevaselt enam ei sõida. Aga kui vaja, siis piloteerib mõni ka 10m veokit probleemivabalt. Ise ütleb, et ei tunne ennast enam kindlalt ja sõidab vaid külavahel ja hädavajadusel.
Poola vanasõna sobiks siia lõpetuseks: sõida ja ära mölise. Kui jääb jalgu, sõida mööda, kui ei mahu, siis kannata... Ja kui arvad, et saad kuskil 5min kokku hoida kiirustamisega, siis mõtle uuesti, mida selle 5minutiga kasulikku peale hakata? mul kulus ainuüksi käesolevale tühjale kirjatükile kordades enam...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: _rein_, 1 külali(st)ne