25-11-2016, 00:34 AM
Vastus küssast sipsa mööda
(23-11-2016, 22:53 PM)h2rra Kirjutas: Eesti on koht maailma peal, kus kõik fekaal läheb müügiks alates banaanidest, mis peale oksjonit on jäägid, mida kap riigi diilerid ei taha ja Eesti autod ootavad lõppu, sest siis saab TASUTA ja külmikusse ja Eesti poole kiiruga.kas emmale-kummale "paljastavale loole" (banaanid, akud) ka kirjalik allikas olemas on? Ning kes ja mille alusel keelab üle 6 kuu seisnud akut müüa?
Sama akudega. Kui valmistaja tehas on valmistanud aku ja see on laos seisnud üle poole aasta, siis seda täis hinnaga müüa ei tohi. Kui aga üle aasta, siis kuulub see juba hävitamisele, mis on jällegi kallilt maksustatud, sest ohtlik loodusele. siin aga tulevad "appi" Eesti ärigurud ja saavad selle toodangu odavalt kätte. Paberid tehakse ringi ja uued kleebised peale ja vastutab nüüd juba Eesti firma garantiiga 1 aasta. Paljud hoiavad ostutseki alles, või nõuavad garantiitalongi täitmist? see on aga esmane, mida kaupmees nõuab sest seaduses on see nii kirjas. peale 1- 2-3 aastat aga pole sellest firmast haisugi, kuhu pretensioon esitada. konkreetsed inimesed on neid ise vedanud, sest logistik suunab ju.
(25-11-2016, 00:39 AM)2715 Kirjutas: Seal start-stop-pekkis süsteemil ikka täiesti tavaline starter kasutusel.Tänud.Suts targem jälle.Aga see aku piinamine tipptundidel ju jääb.(OK.see vast eraldi teema)
Käivitus on muidugi kiirem kui tavamootoril sest kui tavamootoril peab väntvõll tegema 2 pööret enne käivitumist et saada nukaandurilt signaal mis asendis ta on siis seal jäetakse meelde mis asendis ta seisma jäi ja pm käivitub veerandi pöördega mootor.
Kui need asjad hakkasid välja tulema oli inseneridel veel mingigi töökultuur ja seisma ei jäetud tühja akuga mootorit ning ka alla 70c mootorit.
Liiklesin lühiajaliselt sellise masinaga ja kuna pidevalt oli kas külm või klaasisoojendus sees siis seisma jäi ta vast paar korda nädalas linnasõidul ja seega mõtetu asi oli.
Kindlasti tänapäevaks on insenerid selle mõtet suurendanud ja neist kahest eeldusest loobunud.
(25-11-2016, 00:53 AM)linnuke Kirjutas:(25-11-2016, 00:39 AM)2715 Kirjutas: Seal start-stop-pekkis süsteemil ikka täiesti tavaline starter kasutusel.Tänud.Suts targem jälle.Aga see aku piinamine tipptundidel ju jääb.(OK.see vast eraldi teema)
Käivitus on muidugi kiirem kui tavamootoril sest kui tavamootoril peab väntvõll tegema 2 pööret enne käivitumist et saada nukaandurilt signaal mis asendis ta on siis seal jäetakse meelde mis asendis ta seisma jäi ja pm käivitub veerandi pöördega mootor.
Kui need asjad hakkasid välja tulema oli inseneridel veel mingigi töökultuur ja seisma ei jäetud tühja akuga mootorit ning ka alla 70c mootorit.
Liiklesin lühiajaliselt sellise masinaga ja kuna pidevalt oli kas külm või klaasisoojendus sees siis seisma jäi ta vast paar korda nädalas linnasõidul ja seega mõtetu asi oli.
Kindlasti tänapäevaks on insenerid selle mõtet suurendanud ja neist kahest eeldusest loobunud.
(25-11-2016, 00:15 AM)linnuke Kirjutas: Küssa puht teoreetiline.Elust enesest näide pärit aga Stockist.Ikka seesama starter ja seesama pendiks toimetavad. Pole seal miskit ilmaimet. Õnneks on enamuseel selle Start/Stopiga autodel ka nupp, millest saab selle jaburuse ellimineerida. Aga see ellimineerimine tuleb teha igat sõitu alustades.
Samas,mis põhimõttel see start,stopp ka töötab.Mingi starter,pendiks ei peaks sellele valule vastu.Kas ehk hooratas ise rootoriks .vms.Lihtsalt jutujätkuks,pole olnud vaja teemasse eriti süveneda.
(25-11-2016, 10:11 AM)Envir Kirjutas: Start-stopi kohta niipalju, et see rakendub ainult siis, kui täidetud on rida tingimusi, sh aku on piisavalt laetud. Eks ta harjumise asi ole. Annab täpsema kontrolli auto üle, fooritsükli ja rongi taga enamasti ei viitsi mootorit võtmest välja krudida, automaat on kordades mugavam. Venivas ummikus, külma mootoriga jne tuleks ta tõepoolest välja lülitada. Kogemus näitab, et igasugu uue aja leiutised annavad kokkuhoidu ~0,5l/100km kui võrrelda sama kubatuuri ja ligikaudu sama võimsusega ja kerega autosid, millest ühel need peal on ja teisel pole. Mõtteviisis on vahe: tänapäeva autod on tehtud tarbimiseks, mitte isalt-pojale pärandamiseks.Selge.Järjekordne nn.inseneerika APP , mis toimib auto ostu,müügi ajal.
(24-11-2016, 22:36 PM)Walter Kirjutas: Ikka müüakse mulle see autoke (hoolimata et tal on peal taskulambipatarei suurusega 32Ah) hoolimata sellest et esimeste külmadega võib see lumehanges mitte käivituda ...Suurema aku install, sellises režiimis töötaval autole on kahe otsaga asi.
...
Kui mammil oleks veidigi oidu või vähemalt loogilist mõtlemist omav järeltulija siis paigaldaks ta esimese asjana oma autole suurema aku aga mida teha kui suuremat ei saa füüsiliselt sinna paigaldada ja ka tehas ei näe sellist anarhiat ette (täiesti igapäevane probleem muide...)?
(25-11-2016, 10:42 AM)hulgus Kirjutas: ...
Kui nüüd sellisele autole panna oluliselt suurem aku, on see pidevalt nälgas ja lõpp oluliselt kiirem, kui laetud akul.
...
(25-11-2016, 10:11 AM)Envir Kirjutas: Start-stopi kohta niipalju, et see rakendub ainult siis, kui täidetud on rida tingimusi, sh aku on piisavalt laetud. ... Venivas ummikus, külma mootoriga jne tuleks ta tõepoolest välja lülitada.
(25-11-2016, 18:38 PM)viplala Kirjutas: Eile akud pidasid, täna ei pea...fakt.
(25-11-2016, 18:38 PM)viplala Kirjutas: Teema sai alguse siiski süsteemist, et enne pidasid akud ja enam ei pea, mis on ju tõsi või kuidas. Teema pole tegelikult selles, et OEM aku peab ja poest ostetud ei pea, vaid hoopis selles, et kui ma ostan poest aku, siis ma eeldan, et aku toimetab nagu alati on toimetanud ja sureb vaikselt oma loomulikku surma. Praegu on aga süsteem selline, et aku sureb seina ääres, tootja kuul peas. Ärge tulge mulle jahuma oma OEM teemat, et nagu mina olen loll ja vaene ja väärin seda kõike mis ostan. Kui tootja on aku perse keeranud sihilikult, et see ei kestaks või kestaks mingi x aja, siis mina kui tarbija pean seda teadma. Kui mind sellest ei teavitata ostes, on tegemist sulaselge tarbija petmisega. See ei tähenda grammigi, et aku maksab poes x summa ja esinduses xx summa. Mind peab olema teavitatud, et tänasest sa enam poest normaalset akut ei saa ning kui pappi ei situ siis auto ei käivitu aasta pärast enam. Pole olemas mingit püha tõde akude kvaliteedi kohta poes vs esinduses vs loll klient. On kliendi petmine kasu saamise eesmärgil mis kuulub tõestuse korral kriminaalvastutuse alla. Eile akud pidasid, täna ei pea...fakt.