Kuidas remontida kütusepaaki
#1

Ma ei oska midagi mõistlikku pihta hakata LUAZ'i paagiga. Aastaid tagasi jootsin teda, pidas mingi aja vastu, paraku on paak praeguseks juba üsna sõelapõhi. Kuidas metallpaagiga üldse oleks mõistlik käituda? Või ehk oskab keegi soovitada kedagi, kes oskaks soovitada kedagi, kes oskaks paagi ära parandada.

Paak ise näeb välja selline:
http://www.okidoki.ee/item/5754955/
Kujult on pikk ja kitsas, ükski teine sinna asemele ka ei sobi.
Vasta
#2

Mina näiteks tegin omale uue paagi.
Kuna seda tarvitasin sihipäraselt sai põhi paksem tehtud et mõlki ei läheks.
Palju küll näha pole, kuid ühelt pildilt paistab.
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/sets/40106
Vasta
#3

Selle paagi peksab metsassõidul varem-hiljem lömmi. Kas Vaz paak  rattakoopa taga nurgas kabiinis parem lahendus poleks? Keevitamine rikub originaali tinakihti, hakkab roostet kütusesse lisama.
Vasta
#4

(26-11-2016, 15:11 PM)ferdinand Kirjutas:  Ma ei oska midagi mõistlikku pihta hakata LUAZ'i paagiga.

Kui autol on must number, siis paraku ei ole muud lahendust, kui venest uus paak. Või mõne entusiasti põhjatutest varudest.

Aga kui auto on lihtsalt pruukimiseks, siis Lada püstine paak kuhugi nurka on parima hinna-kvaliteedi suhtega. Või suvaline lapik nüüdisauto paak tagatuppa. Boonusena tekib elektriline pumpWink Tõsi, seda peab pasliku tagasivooluga passitama, et karburaatorit mitte ära uputada. Big Grin
Vasta
#5

(26-11-2016, 23:13 PM)v6sa Kirjutas:  
(26-11-2016, 15:11 PM)ferdinand Kirjutas:  Ma ei oska midagi mõistlikku pihta hakata LUAZ'i paagiga.

Kui autol on must number, siis paraku ei ole muud lahendust, kui venest uus paak. Või mõne entusiasti põhjatutest varudest.

Aga kui auto on lihtsalt pruukimiseks, siis Lada püstine paak kuhugi nurka on parima hinna-kvaliteedi suhtega. Või suvaline lapik nüüdisauto paak tagatuppa. Boonusena tekib elektriline pumpWink Tõsi, seda peab pasliku tagasivooluga passitama, et karburaatorit mitte ära uputada. Big Grin
Mul too lada püstine paak juba mõnda aega põkal paagiks kuna orginaal alt kraani juurest kati.Nüüd juba tekkinud haige huvi see orginaal paak üritada kraani juurest korda teha,mis teha haigus süveneb aina Big Grin .Kesse keelab lapiku põranda paagist elekter pumba minema saata ja lihtsalt voolik imema?Mul üts paak vedelemas 40L mahuga.
Vasta
#6

(27-11-2016, 11:37 AM)muska71 Kirjutas:  ...
Kesse keelab lapiku põranda paagist elekter pumba minema saata ja lihtsalt voolik imema?Mul üts paak vedelemas 40L mahuga.

Ega keelagi keegi. Lihtsalt läbi pumba ei pruugi imeda jaksata ja pumba eemaldamine ei pruugi olla lihtne üritus.

Varinat on ka lasta lamineerijatel klaasplastist uus kest vana paagi ümber teha.
Vasta
#7

Ega see tavaoludes kasutatav klaasplast väga bensiinikindel ole , suure spordipeo purjeregati hooldusmeeskonna jaoks toodi mingid imevaigud kuskilt teadmata kohast , oli nii bensiinikindlaid kui ka selline , mis isegi vees "kamakeerus" , olid ka vaigud galvaanikavannide tarvis , need siis kas happe või leelisekindlad , mida tänapäevane keemiatööstus suudab , ei tea , pole enam kokku puutunud .
Vasta
#8

(27-11-2016, 21:40 PM)edvard Kirjutas:  Ega see tavaoludes kasutatav klaasplast väga bensiinikindel ole , suure spordipeo purjeregati hooldusmeeskonna jaoks toodi mingid imevaigud kuskilt teadmata kohast , oli nii bensiinikindlaid kui ka selline , mis isegi  vees "kamakeerus" , olid ka vaigud galvaanikavannide tarvis , need siis kas happe või leelisekindlad , mida tänapäevane keemiatööstus suudab , ei tea , pole enam kokku puutunud .

Klaasriie(nii kiuline kui ka kangas)Vaigu ja kõvendiga kannatab nii bensu kui ka disla edukalt ära.(Kogemused jällegi Biltema kaubaga)
Vasta
#9

Et mul siis Lanceril paak lamineeritud nüüdseks aasta tagasi. Kasutusel olnud suht igapäevase liikurina ja korra lennatud ka tagurpidi kivi otsa paagiga, nii,et rattad maast lahti olid  Big Grin 
Eks sinna pandi muidugi ka päris mitu kilo seda mantti peale,et ikka tugev saaks. Mingi spets värvikiht läks ka peale sinna kohe pärast lamineerimist.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#10

(27-11-2016, 23:20 PM)wagoneer Kirjutas:  Et mul siis Lanceril paak lamineeritud nüüdseks aasta tagasi.
...

Kes tegi? Kus tegi? Mitu raha maksis?
Vasta
#11

[Pilt: 2000023907]
[Pilt: 2000017196]
Kokku ca.10 euri.Ja suts tööaega.Ise tehtud,hästi tehtud....
Vasta
#12

(28-11-2016, 00:04 AM)v6sa Kirjutas:  
(27-11-2016, 23:20 PM)wagoneer Kirjutas:  Et mul siis Lanceril paak lamineeritud nüüdseks aasta tagasi.
...

Kes tegi? Kus tegi? Mitu raha maksis?

Viimsis tehti. Teeb igapäevaseks tööks kümblustünne ja igasugu muid plast vigureid. Raha vist 50.- oli äkki.
Hind sõltub paljuski ka paagi kujust. Kui huvi võin küsida kas veel viitsib mässata mõne paagiga.
Mul igaljuhul kvaliteedi osas pole küll midagigi halba kobised.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta
#13

Selle linnu pildil oleva riidega on seda tööd kehva teha selleks tuleks kasutada matti või hoopis vaigu ja kiu püstoliga üle lasta ja peale lamineerimist koha vastav värv peale.Enne muidugi liivapritsist läbi.
Vasta
#14

(28-11-2016, 09:57 AM)ahtos Kirjutas:  Selle linnu pildil oleva riidega on seda tööd kehva teha selleks tuleks kasutada matti või hoopis vaigu ja kiu püstoliga üle lasta ja peale lamineerimist koha vastav värv peale.Enne muidugi liivapritsist läbi.

Aga palun.Sulab ilusti kõik kumerused täis:

[Pilt: 2000023906]
Vasta
#15

Mul üks tavalisest auto-stange polüestervagust tehtud paak sulas küll bensiini peale üles. Pärast sai epoksiidvaiguga tehtud ja jäi pidama. Võimalik muidugi, et asi oli natuke ka kõvendi doseerimises. Epoksiid selles osas lollikindlam.
Vasta
#16

Volga bensupaaki sai joodetud nö hõbedajoodise pulgaga. Pits kuuma ja tuld. Samas ei usu ,et ta paagi sisemisele kihile hästi mõjus. Samas Uaz 469 paaki mis lekkima hakkas ,ootamatult nagu alati, sai paigatud alumiinium pahtliga. Auto kallaku peale ,et bensiin oleks mujal kui lekkekohas. Brake cleaneriga koht puhtaks ja umbes 5 min pärast umbes 2mm kiht alumiiniumi pahtlit peale. Kolm aastat suvesõite on kestnud. Kuna masin pole registris siis sõidud toimuvad mööda metsateid ja mööda põlde.

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#17

Mingi bensupaagi lihtsalt kinnijootmine tinaga ehk vasega on jamajutt.

Lihtsalt testiks:
Puuri 3..5 mm auk plekitahvlisse ja püüa kinni joota .
Vasta
#18

(29-11-2016, 19:24 PM)linnuke Kirjutas:  Mingi bensupaagi lihtsalt kinnijootmine tinaga ehk vasega on jamajutt.

Lihtsalt testiks:
Puuri 3..5 mm auk plekitahvlisse ja püüa kinni joota .

Kruvid näiteks mõnest veekraanist välja aeraatori sõela, asetad ava peale ja joodad.
Vasta
#19

(29-11-2016, 19:24 PM)linnuke Kirjutas:  Mingi bensupaagi lihtsalt kinnijootmine tinaga ehk vasega on jamajutt.

Lihtsalt testiks:
Puuri 3..5 mm auk plekitahvlisse ja püüa kinni joota .


5mm nõuab juba lisategelemist, aga 3mm vabalt.

Sa siis ise kunagi peale juudiplekist lennukipaakide midagi jootnud pole we?  Toungue
Vasta
#20

Vanasti pandi punasest vasest EW  1 sendine katkise kohapeale ja tinutati kinni. Hiljem pandi lihtsalt vaskplekki ja nüüd võiks süsihappega augu kinni keevitada ja tinaga kindluse mõttes üle joota. Nõela-augud saab sedasi kinni.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne