Plaan maksustada 2017. aasta juulist ka omanikuvahetus.

(10-12-2016, 20:44 PM)mlsluik Kirjutas:  
(10-12-2016, 20:06 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Kujutage ette terviseprobleemidega pensionäre kellel perearstini vaja jõuda näiteks 10 km. kaugusele või poodi 10-15 km. Ei tea kuidas see ilma autota ka välja kukub....  Bussiliiklus ka olematu...

T.

Toris enam hobeseid es kasvatata või?     Toungue Big Grin
Üks hobujõud omanikuvahetusel on odav - 20 raha. CO2 saastet passis pole.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(10-12-2016, 18:37 PM)Marko Kirjutas:  Üks nüanss on meil kõigil kahe silma vahele jäänud. Vaesemate suured kaitsjad põhjendavad - tulumaksuvaba osa suurendamine annab rohkem tagasi On üks suur (väga suur) osa inimesi, kellele see kompensatsioonimehanism ei laiene, nimelt pensionärid. Olgu nad vanadus- või invaliidsuspensil, keskmine sissetulek on nagunii tulumaksuvaba praegu juba. ARKis kolme-neljakordne hinnatõus aga võtab jälle rahakotist oioioi kui valusalt. Paljudel neist on auto esmatarbekaup kusjuures, ilma selleta ei saa kohe kuidagi.

Aru ma ei mõista, kas need lugupeetud pensionärid vahetavad autosid iga aasta? iga kuu? Miks mulle tundub, et paljud on sisestanud omale nagu peaks seda maksu iga aasta maksma. Mõelgem nüüd järele kui tihti Te autosid ostate-müüte. Mitte, et ma seda maksu õigustaks.

Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Vasta

(10-12-2016, 21:38 PM)hellrix Kirjutas:  Aru ma ei mõista, kas need lugupeetud pensionärid vahetavad autosid iga aasta? iga kuu? Miks mulle tundub, et paljud on sisestanud omale nagu peaks seda maksu iga aasta maksma. Mõelgem nüüd järele kui tihti Te autosid ostate-müüte. Mitte, et ma seda maksu õigustaks.

No aga kui õnn naeratab ja korra ostad.... Big Grin  Litakas ikka.
Vasta

Kuna teema on juba piisavalt üle serva laiali valgunud, siis vahepalaks üks väike näide ameerikamaalt, translatsioon küll idanaaberi keelne, kuid näitab üldjoontes samasugust olukorda - kui kedagi liialt suruda, eriti nurga poole, võib juhtuda ka vastuhakk.
Vasta

(10-12-2016, 21:38 PM)hellrix Kirjutas:  Aru ma ei mõista, kas need lugupeetud pensionärid vahetavad autosid iga aasta? iga kuu?  Mitte, et ma seda maksu õigustaks.

Tegelikult õigustad ju oma avaldusega. Kujuta nüüd ette, et viimane mosse kooleb ää, leiad turult ülevaatusega Sierra, mis läheb käima ja heal juhul vahetab ise käiku ka. Maksab mõned sajad, vaja on teda peaaegu iga päev.
Võimalik tasuta buss käib kaks korda nädalas, peatub kilomeetri kaugusel ja sõidab valesse kohta ka. Seadusekuuleka kodanikuna, pealegi meeles lapselapse jutt kuidagi häguselt küll, kuda teise inimese parkimistrahvid kuhugi kanduvad lähed vormistama ja avastad - auto hind kahekordistub.
Seega on mitte ühe kuu pinsiga nägemist, vaid kahe kuu omaga...
Mis vahet siin on, kas iga kuu või kord elus, see on nii ebaõiglane mõne minuti eest sellist raha koorida. Seaduse järgi ei tohikski (kulupõhine riigilõiv)
Kõige totram on see, et seda trummi taob erakond, kes lubas vähekindlustatuid kaitsta...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(10-12-2016, 21:38 PM)hellrix Kirjutas:  Aru ma ei mõista, kas need lugupeetud pensionärid vahetavad autosid iga aasta? iga kuu? Miks mulle tundub, et paljud on sisestanud omale nagu peaks seda maksu iga aasta maksma. Mõelgem nüüd järele kui tihti Te autosid ostate-müüte. Mitte, et ma seda maksu õigustaks.

Aru ma ei mõista, kas lugupeetud inimesed vahetavad oma välisuksi iga aasta, või aknaid korteris, või jalamatte või lae värvi, või äkki elektripliite või köögilaudu, lihalaudu, rõdude värve, vanne, raadio patareisid, või äkki kummikuid, või äkki sõprust, perekonda, lapsi, normaalsust... kas see teeks ehk liiga kui me maksustaksime need pisiasjad, mis te arvate sellest?

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

No need eelnevalt üles loetletud asjad juba enamuses maksustatud, küll läbi vähemalt viie riigi poolt kehtestatud obroki, pluss ettevõtja kasum pluss käibemaks 20%. Kui nüüd keegi veel mõne aja tagust hülgemöla mäletab, siis pidi see ju 18 peale tagasi lastama, kui raskem maj.olukord riigil läbi saab. Ilmselt ei ole siis veel.

  Üldiselt mis hundi kõhus, see kõhus ja tõelise abivajajani jõuab sealt ainult pudemeid, et päris ära ei kooleks. Midagi räägiti veel heaperemehelisest laenude võtmisest, mis siis kindlasti ilusti omakandimeestele laiali jagata. Tagasimaksmine jääb jällegi meile kõigile ühiseks rõõmuks. See lihtsalt võetakse ära, jõuga. Ükskõik kui palju sinna riigipirukasse ka ei võeta, kõik lüüakse läbi ja jääb puudugi. Tobe ongi see, et riik peaks olema meie kõigi ühine tööriist, kuid juba ammu on asi muutunud üha raskemaks muutuvaks koormaks lihtinimese turjal, mille otsas prassivaid tegelinskite perversseid soove veel rahuldama peab. Oleks see siis ainult meil nii, kahjuks on veel hullemaid näiteid mitte väga kaugelt võtta hulganisti. Demokraatlikku riigikorda on ehk veel ühe käe näppudel loetavais riikides. Ülejäänus siis orjanduslik eluvorm, kuid asjad nii peenelt lahendatud, et kõik oleks nagu vabatahtlik. Kaval värk igastahes.
Juba ongi kõigil meelest läinud uuest aastast kerkiv kütuseaktsiis ja muu selline pudipadi.. Arvatavasti on ka see praegune arutelu juba uue pasteedihunniku alla maetud, kui ükskord too kauge 2019 ja vana riigikogu ümbervalimine päevakorda jõuab.
Nii see eluke veereb, kõik on ju hästi tegelikult. Võite kindel olla, et vastavalt meie austatud riigijuhi määruse kohaselt tõuseb täna hommikul jälle päike ja õhtul tehakse ilm uuesti pimedaks, et saaks ka valguskartvaid tegusi toimetada.
Vasta

Riigi pirukas on ju kogu aeg sama suur. Lubatakse tööjõu maksude pealt ju lihtinimesele lisa 744 euri aastas kätte jätta.
Kui autot ei vaheta iga aasta, siis on lihtinimene kasumis. Kaotavad inimesed kes vahetavad autosid nagu sokke.

Ühtepidi ma pooldan seda seadust, äkki tõesti kaovad mingid eluohtlikud autot liiklusest.

Teistpidi ei poolda jälle. Tahad endale "winterbeater"-it osta, siis muutus selline asi oluliselt kallimaks.

OT: Reaalne eluolu.
Maal elamine on ammu juba luksus. Kui seda luksust ei jõua kinni maksta, siis tuleb linna korterisse elama kolida. Seal pole autot vaja.

PS: Viimase lause üle ei ole vaja vaidlema hakata, kuid tasub peeglisse vaadata ja mõelda näiteks, et keskmine eestlane kes teenib 650 euri kuus on maalima mastaabis rikkama 855 047 636 inimese seas.
http://www.globalrichlist.com/

Eks iga üks saab nüüd teada kui rikas inimene ta maailma mastaabis on.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(11-12-2016, 10:27 AM)phyl Kirjutas:  Ühtepidi ma pooldan seda seadust, äkki tõesti kaovad mingid eluohtlikud autot liiklusest.
Eluohtlik võib olla ka uus auto,sest ega sa ei tea,kes selles vastutuleva auto roolis on. Isegi tehnoülevaatuse läbinud auto võib eluohtlik olla. See TÜV ei garanteeri midagi. See näitab ainult selle hetke seisu. Ja ega vana auto veel eluohtlik pole,pigem karda hulle ja lolle.

Ja kas inimesed peaksid linna kolima nende pärast,kes maal elamise raskeks on teinud? Pigem paistab siin maa puhastamise tehnikat näha ehk kui plats puhas saab läbustada.
Vasta

(11-12-2016, 03:47 AM)Marko Kirjutas:  
(10-12-2016, 21:38 PM)hellrix Kirjutas:  Aru ma ei mõista, kas need lugupeetud pensionärid vahetavad autosid iga aasta? iga kuu?  Mitte, et ma seda maksu õigustaks.

Seega on mitte ühe kuu pinsiga nägemist, vaid kahe kuu omaga...

Kõige totram on see, et seda trummi taob erakond, kes lubas vähekindlustatuid kaitsta...

Kaldun küll ilmselt teemast kõrvale, kuid paljud postitused sunnivad mind olukorda pisut valgustama.

Tundub, et mitte ainult Toompeal, vaid ka „tavakodanikul“ on penskari olukurd täiesti arusaamatuks jäänud.
Autot vahetan tõepoolest iga paari aasta tagant. Lihtsalt meie (turumajandus)seaduste poolt loodud olukord on selliseks kujunenud. Auto suudan osta ehk maximum 400-500 eurise. Sellise, millel on pikk ülevaatus. Heal juhul saan veel nipet-näpet parandades ka järgmise ülevaatuse läbi. Rohkem tõenäoliselt mitte, sest ülevaatuskõlbulikuks remontimine hakkab tunduvalt ületama selle liikuri turuväärtust. Samuti pole raha suuremate remondikulutuste tarbeks. Niisiis läheb vana auto kokkuostjale. Ja mina pean järgmise ostma. Nii juba 15 aastat.
Miks mul autot, kui suurt kuluallikat on vaja – elan maal, suvilas. Läbisõit umbes 5000 km aastas, st ainult hädapärased sõidud. Lõbusõiduks pole bensuraha niikuinii.
Miks linna ei tule? Linnast on juba välja tõstetud, kuna kommunaalkulud ületasid tunduvalt (töövõimetus)pensioni. Maal mul kommunaalkulud (loe: kohustuslikud arved, mis tekitavad võlgu) puuduvad.
Miks tööle ei lähe – keegi ei taha tööle inimest, kes võib olla enamuse aega haiguslehel (ja tõenäoliselt ongi...) „Töövõimereform“ on siinkohal veel üks arusaamatu lollus...
Kas ma elan mingis „kolmandas eestis“ et see kõik veel paljudele arusaamatu on? Meid on siin suvilarajoonis palju!
Iseäranis Toompeale selline olukord ei paista, kuigi nad on selle ise loonud.

Edu kõigile saaste- ja maksuvabastuse protsentide arvutamisel!
Vasta

(11-12-2016, 11:33 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  
(11-12-2016, 10:27 AM)phyl Kirjutas:  Ühtepidi ma pooldan seda seadust, äkki tõesti kaovad mingid eluohtlikud autot liiklusest.
Eluohtlik võib olla ka uus auto,sest ega sa ei tea,kes selles vastutuleva auto roolis on. Isegi tehnoülevaatuse läbinud auto võib eluohtlik olla. See TÜV ei garanteeri midagi. See näitab ainult selle hetke seisu. Ja ega vana auto veel eluohtlik pole,pigem karda hulle ja lolle.

Ja kas inimesed peaksid linna kolima nende pärast,kes maal elamise raskeks on teinud? Pigem paistab siin maa puhastamise tehnikat näha ehk kui plats puhas saab läbustada.

Ma ei rääkinud eelnevalt, et nüüd konkreetselt vanad autod on eluohtlikud. Ma üldistasin üleüldist seisu, kus on tõesti liikvel (nii uusi kui ka vanasid) autod millega mina ühel teel liikuda ei soovi. 

Juhtide seisukohtalt, alustan mina alati sõitu sellise suhtumisega, et iga autojuht kes vastu tuleb on idioot/saamatu ja ohtlik ka. Ennem kui ta mulle oma manöövritega vastupidist ei tõesta ei muutu ka minu eelarvamus. 

See kus on kerge ja kus on raske elada, on omaette teema ja seda näeb iga inimene oma mätta otsast. (ergo mõtetu vaidlus, kuna kõigil on õigus)

Muidugi meil on selline "vaba euroliit", et kui eestis elada on võimatu, siis ma ei näe, et keegi oleks ankruga maaküljes kinni.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(11-12-2016, 13:24 PM)samodelkin Kirjutas:  
(11-12-2016, 03:47 AM)Marko Kirjutas:  
(10-12-2016, 21:38 PM)hellrix Kirjutas:  Aru ma ei mõista, kas need lugupeetud pensionärid vahetavad autosid iga aasta? iga kuu?  Mitte, et ma seda maksu õigustaks.

Seega on mitte ühe kuu pinsiga nägemist, vaid kahe kuu omaga...

Kõige totram on see, et seda trummi taob erakond, kes lubas vähekindlustatuid kaitsta...

Kaldun küll ilmselt teemast kõrvale, kuid paljud postitused sunnivad mind olukorda pisut valgustama.

Tundub, et mitte ainult Toompeal, vaid ka „tavakodanikul“ on penskari olukurd täiesti arusaamatuks jäänud.
Autot vahetan tõepoolest iga paari aasta tagant. Lihtsalt meie (turumajandus)seaduste poolt loodud olukord on selliseks kujunenud. Auto suudan osta ehk maximum 400-500 eurise. Sellise, millel on pikk ülevaatus. Heal juhul saan veel nipet-näpet parandades ka järgmise ülevaatuse läbi. Rohkem tõenäoliselt mitte, sest ülevaatuskõlbulikuks remontimine hakkab tunduvalt ületama selle liikuri turuväärtust. Samuti pole raha suuremate remondikulutuste tarbeks. Niisiis läheb vana auto kokkuostjale. Ja mina pean järgmise ostma. Nii juba 15 aastat.
Miks mul autot, kui suurt kuluallikat on vaja – elan maal, suvilas. Läbisõit umbes 5000 km aastas, st ainult hädapärased sõidud. Lõbusõiduks pole bensuraha niikuinii.
Miks linna ei tule? Linnast on juba välja tõstetud, kuna kommunaalkulud ületasid tunduvalt (töövõimetus)pensioni. Maal mul kommunaalkulud (loe: kohustuslikud arved, mis tekitavad võlgu) puuduvad.
Miks tööle ei lähe – keegi ei taha tööle inimest, kes võib olla enamuse aega haiguslehel (ja tõenäoliselt ongi...) „Töövõimereform“ on siinkohal veel üks arusaamatu lollus...
Kas ma elan mingis „kolmandas eestis“ et see kõik veel paljudele arusaamatu on? Meid on siin suvilarajoonis palju!
Iseäranis Toompeale selline olukord ei paista, kuigi nad on selle ise loonud.

Edu kõigile saaste- ja maksuvabastuse protsentide arvutamisel!

OT:
Ma saan sellest aru, et võid olla haiguslehel, küsimus on selles, et kas tõesti ei ole võimalik ühtegi tööd teha? Maal elamisega saad ju hakkama ja autosõiduga ka.

Kõik ametid on õpitavad, küsimus on enese tahtejõus.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Eestis elades ongi natuke loll lugu sellega et kurat mujal on veel hullem....  Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ühest küljest on ju tulekul isesõitvad autod. Tänav puhtaks vanadest ohtlikest autodest, mida juhib inimene!
Ka nii võib õigustada seda ebaõnnestunud seaduseeelnõud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(11-12-2016, 15:52 PM)phyl Kirjutas:  
(11-12-2016, 13:24 PM)samodelkin Kirjutas:  Miks tööle ei lähe – keegi ei taha tööle inimest, kes võib olla enamuse aega haiguslehel (ja tõenäoliselt ongi...) „Töövõimereform“ on siinkohal veel üks arusaamatu lollus...
Kas ma elan mingis „kolmandas eestis“ et see kõik veel paljudele arusaamatu on? Meid on siin suvilarajoonis palju!
Iseäranis Toompeale selline olukord ei paista, kuigi nad on selle ise loonud.

Edu kõigile saaste- ja maksuvabastuse protsentide arvutamisel!

OT:
Ma saan sellest aru, et võid olla haiguslehel, küsimus on selles, et kas tõesti ei ole võimalik ühtegi tööd teha? Maal elamisega saad ju hakkama ja autosõiduga ka.

Kõik ametid on õpitavad, küsimus on enese tahtejõus.

Võtaks endale voli vahele rääkida.
Kuidagi on levinud vale arusaam, et inimesed peavad tööl käima, et raha teenida. Tööl käimine oli kohustuslik nõukogude ajal ja teenida võib ka teisiti.
Inimeste tarbimisharjumused ja soovid on erinevad. Mõnele on normaalne parkida oma liisingsõidukit, mille kuumakse ületab teise sõiduki maksumuse, kuskil linnas kortermaja ees, kus N+1 korrusel on korter mida maksad veel pensionieas. Teine eelistab öösel rahulikult magada ja ei pea 8st -5ni kuskil kohal olema, et kuu algul palk pankade vahel ära jagada.


Vasta

Siin teemas olid sõnad "töövõimereform" ja "töövõimetuspension" , kas foorumlased kes siin kehval elujärjel inimestele soovitusi jagavad - tuleb linna kolida , seal on transport tasuta - on kursis tööhõvereformi tulemusel tekitatud töövõimetuspensioni suurusega ? 
  Võin ka vastata - osalise töövõimetuse puhul on see summa 197 eur kuus ja täieliku töövõimetuse korral 317 eur kuus  , on , millest elatuda ...
Vasta

(11-12-2016, 21:26 PM)edvard Kirjutas:    Võin ka vastata - osalise töövõimetuse puhul on see summa 197 eur kuus ja täieliku töövõimetuse korral 317 eur kuus  , on , millest elatuda ...

Ma ka ei saa aru, mida siin vinguda on. Neil, kes otsustavad, on lihtsalt vähevõitu....

Edit: Markole, järgnevas postituses.
Link iseloomustab mätast, mille baasilt selliseid maksuotsuseid tehakse.
Vasta

Me kaldume teemast kõrvale. Pensionäri autoostu tõin lihtsalt täiendavaks näiteks, miks selline regamistasu kohatu on. Riigikogu asjade arutamiseks on meil siin midagi lollidest valitsejatest olemas ju...
OT lõpp (loodetavasti)

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/ee...d=76565628

Tundub, et mõistus tuli vähemalt hetkeks koju.

Täiendus Indreku kirja põhjal: Loodame, et kui asi uuesti lauale pannakse on tegu ka sisuliselt läbi mõeldud kavaga. Ei looda ka mina, et maks jääb ära aga see mida üritati läbi suruda hetkel, oli selgelt puusalt tulistamine.
Vasta

Tänase seisuga on riigilõivuseaduse muutmise plaanist loobutud, kuid ilmselgelt tullakse selle juurde tagasi. Eesti Vanatehnika Klubide Liidu pöördumine on nähtav ka Riigikogu kodulehel. Püüame teemal kätt pulsil hoida. 

Oma riigi pidamine on luksus, mille eest tuleb maksta. Võõra võimu all elamine ei ole ilmselt odavam. Kuigi meie poliitikute tegevust võib ironiseerida ning neile etteheiteid teha, siis on nad siiski meie endi valitud. Kes suudab paremini, tehku seda. Poliitika ei ole tegelikult nii lihtne nagu kõrvaltvaatajale paistab ning sagedasti tuleb teha valik halva ja veel halvema vahel. Poliitikuks on võimalik igal inimesel saada - selleks ei ole haridusnõuet, sugu ei oma tähtsust. Ainult õiged ideed ning valijate toetus on tagatud. Alustage kohalikest valimistest ning liikuge samm-sammult Toompea poole. 

Eesti on minu arvates parim koht, kus elada. Palju on asju, millega ma rahul ei ole, kuid ma tean, et mujal ei ole parem. 

Indrek Sirk
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne