Ratsun 720 84'
#21

See vist oli ikka üsna reaalse hinnaga pikka aega, on üks vanem kere mida mingi satiirik kahe kiloga vapralt börsis müütab.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#22

Viljandis vedeleb ka selline tuttaval,sai sellisega kunagi linnavahel kärutatud 11 matsi kastis Big Grin

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#23

(05-02-2017, 08:15 AM)90Deville Kirjutas:  on üks vanem kere mida mingi satiirik kahe kiloga vapralt börsis müütab.

Mälu vedas alt jah, kilodes küsiti hinda tolle punase 620 eest.
Aga kui krooniajaga võrrelda, siis pole hullu. Toona nõutati sõitva vanaraua eest ka koguaeg keskeltläbi 2K, allapoole ei saand kuidagi, kuigi raud oleks kokkuostus maksnud 3x vähem.

Seda kastikat on pika müügiootuse jooksul säästnud kena mitmekihiline värvkate. Juhul kui seal ikka plekk enam vahel on üldse...
Vasta
#24

(05-02-2017, 00:41 AM)TeeTL Kirjutas:  Aha, see on see laiguline sinine. Millalgi taheti selle eest üsna põhjendamatut hinda, kui mälu ei peta. 

Esitulede elementide otsimiseks vihje:
HELLA 003177801 164x103mm H4 High/Low Beam
Aga eks neid peaks olema igasuguseid ja igasuguse hinnaga, alates 10st eurikust.

Algul oli jah päris karm hind aga õnnestus lõpuks 400ga kätte saada, mis polegi nii hull, arvestades kui kaua ma olen omale just sellist tüüpi kastikat otsinud.
Tänud homme tööl otsin ehk önnestub mõnest kataloogist leida.
Generaator tuleb ilmselt mõni uuem peale aretada, kuna igast el plokid on eemaldatud, on eelsüüde nupuga. Küsimus: kui on armatuuri all posu värvilisi juhtmeid, aga pruunid horisontaalsed triibud peal, mis see tähendab? Massid? Elektriskeemil ei tuvasta pruune triipe. Kõik on alt läbi lõigatud.

[Pilt: large_29658621_VMvB.jpg]
Vasta
#25

Nende punakaspruunide ringikeste või rõngastega seal juhtmetel on mäletamist mööda nii, et skeemile neid ei märgita lisavärvina(BR), aga aitavad kimpudes eristada sama värviga juhtmeid. 
Antud juhul siis kaks musta on eristatavad.
Vasta
#26

kas kaasavaraks tuli kobe raam eraldi kah kaasa ? või  tuli soodukas selle arvelt ?
Vasta
#27

Ahoi. Kevad juba ukse taga, ning töö käib suure hooga. Praeguseks siis esisuportid taastatud, peasilindriga jamasin nädal aega, lõpuks tellisin Taketist remontkomplekti. Siis hakkas vedelik ka liikuma torudesse. Siis sai uued esiklotsid, ja liugurtapid. Taha läksid uued klotsid, rattasilindrid, ja torud kolimkuni sillatala peal. Edasi õhutama. Eest sain õhu välja aga taha vedelik ei jõudnud. Tuli välja et keskel raami küljes on mingisugune alumiiniumjunn, õhutusnippel peal ja kaks toru küljes, üks sisse ja teine välja tagasilla poole. Sinnani vedelik jäudis aga sealt edasi enam mitte. Võtsin selle vahelt välja ning sai siis ka tagant õhu välja. Edasi juurdlesin et miks piduripedaal nii kange on. Selgus et võimendi vaakumvoolikul oli pime vahel. Ei tea mispärast küll. Panin uue vooliku ning pidurid kohe palju mõnusamad.

Edasi tulede ja üldse elektrisüsteemi kallale. Ei teagi, kust alustada. Palju juhtmeid puruks, mädanenud, pistikud puudu jne. Printisin välja elektriskeemid ning asusin seda pudru ja kapsaid harutama. Vahepeal võtsin ka tuledekangi laiali kuna mingi kala oli gabariitidega. Puhastasin kontaktid ära liivakaga ja toimetab hästi. Paar päeva pusimist, jootmist, hunnik termokahanevaid ning tuled säravad oma täies hiilguses.

Kuna elektritarbimine suurenes, tuli ka laadimine leiutada. Sellest genekast asja ei saa kuna puuduvad nii harjad kui ka väline pingeregulaator ja ka geneka laagrid kutud. Läksin lihtsama vastupanu teed ja sai Golf mk2 genekas peale visatud, suht vähese mudimisega. Edasi tegin plusskaabli ringi ja terve vasaku poole juhtmepuu sai uuendatud. Seal on siis starteri, generaatori ja temp andurite juhtmed. Pärast toimekat päeva stabiilne laadimine 14.40V ka tarbijatega (tuled, kojamehed, ohukad). Armatuur sai ka uued pirnid. Ja kõik indikaatorlambid hakkasid tööle nagu vaja. Golf mk2-helt said ka küljepeeglid võetud.

Praeguseks hädavajalikud puuduolevad detailid oleks: soojendusepaneel hoobadega, tagatuled, õlikork, paar esituld ei teeks ka paha (kuigi tuled Alvadis ka olemas), põrandavaibad (sinine või must) ja ka tagumine stange on puudu.

Varsti pilte ka.
Päikest!
Vasta
#28

(02-02-2017, 17:58 PM)iceman Kirjutas:  maailmas esimene eesti viimane datsun , päris hea müügiargument , kuigi tühine  . tõsi , võimalik ajutine arveltmaas olek enamusel . üldiselt 720-neid peaks ikka olema , 620-neid vast pole liialt , kuigi keegi talveralli manjakkidest alles mõniaasta tagasi müütas ühte. siiamaani kahetsen .
 et neid ikka on, endalgi üks vedelemas, mäda raamiga , oli  kolm-neli aastat tagasi kasutusel talveautona, suvel ka .
 kas see , mida pikalt müüdi ja millel kõva raam kaasa  , tuligi sulle ,töna just soovist vaatasin: SOLD .

No enamus registreeritud ikkagi Nissani nime all. Aga Datsuni nime all ma ei tea rohkem olevat. Kindlasti kellegil neid veel komposteerub kuskil aia nurgas.
Vasta
#29

Mitme poldiauguga veljed sel mudelil olid? Milline on esivedrustus? Kas spiraalvedrudega või torsioon vedrustus?

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#30

[quote pid='416236' dateline='1488047856']

Kuna elektritarbimine suurenes, tuli ka laadimine leiutada. Sellest genekast asja ei saa kuna puuduvad nii harjad kui ka väline pingeregulaator ja ka geneka laagrid kutud. Läksin lihtsama vastupanu teed ja sai Golf mk2 genekas peale visatud, suht vähese mudimisega. Edasi tegin plusskaabli ringi ja terve vasaku poole juhtmepuu sai uuendatud. Seal on siis starteri, generaatori ja temp andurite juhtmed. Pärast toimekat päeva stabiilne laadimine 14.40V ka tarbijatega (tuled, kojamehed, ohukad). 
[/quote]

Kuidas lahendasid Datsuni generaatori tagaosas olnud pumba ühenduse?

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#31

Ees on torsioon vedrustus ja generaatoril polnud mingit pumpa taga. Mis pump seal olema peaks?
Vasta
#32

(26-02-2017, 13:53 PM)cherry Kirjutas:  Ees on torsioon vedrustus ja generaatoril polnud mingit pumpa taga. Mis pump seal olema peaks?

Vanadele diiselmootoritele iseloomulik vaakumpump pidurivõimendi jaoks?
Vasta
#33

(26-02-2017, 14:15 PM)TeeTL Kirjutas:  
(26-02-2017, 13:53 PM)cherry Kirjutas:  Ees on torsioon vedrustus ja generaatoril polnud mingit pumpa taga. Mis pump seal olema peaks?

Vanadele diiselmootoritele iseloomulik vaakumpump pidurivõimendi jaoks?

Ahnii, sellel vaakum tuleb sisselaskekollektorist. Juu siis on pump ära võetud vahelt aga ma mingeid anomaaliaid küll ei tähelda mootori või pidurite töös...
Vasta
#34

Lubatud pilte:

esimesed elumärgid
[Pilt: large_29659669_Cw5S.jpg]

pundund mansetid
[Pilt: large_29666985_vBdQ.jpg]

ajutised tagatuled kuniks õiged saab..
[Pilt: large_29666987_5IbC.jpg]

esimesed stange suunad puhastatud
[Pilt: large_29666989_pOQp.jpg]

tagumiste pidurite remont
[Pilt: large_29666991_HuMk.jpg]

parktuled
[Pilt: large_29666997_KVG9.jpg]

[Pilt: large_29666999_ayFu.jpg]

läheb juhtmete tegemiseks
[Pilt: large_29667001_Ta8N.jpg]

uus pluss akust genekani
[Pilt: large_29667011_QHfW.jpg]

ja genekast starterini
[Pilt: large_29667013_7DTI.jpg]

golfi generaator ja uued kaablid
[Pilt: large_29667017_zWnS.jpg]

vana räbal juhtmestik (genekas, starter, temp andurid)
[Pilt: large_29667019_HcKU.jpg]

ja uuendatud
[Pilt: large_29667021_WFmQ.jpg]

peale paigaldamist
[Pilt: large_29667023_TOTj.jpg]

on laadimine hyvä
[Pilt: large_29667027_OmOC.jpg]

ning praeguseks maale soojemaid ilmu ootama.
[Pilt: large_29667029_jfDX.jpg]

Päikest!
Vasta
#35

6 auguga velgi saadava 14 tolli ja mummudega, mille otsa saab ilukilbi pressida... Kaks jooksu lausa "Mangels " eid 14 tolli ja 15 tolli.

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#36

(26-02-2017, 18:51 PM)cherry Kirjutas:  ...uus pluss akust genekani ja genekast starterini...

Ma oleks teinud vastupidi. Ekstreemoludes on iga liide (ehk mitteliide) tähtis.
Vasta
#37

(26-02-2017, 19:58 PM)motamees Kirjutas:  
(26-02-2017, 18:51 PM)cherry Kirjutas:  ...uus pluss akust genekani ja genekast starterini...

Ma oleks teinud vastupidi. Ekstreemoludes on iga liide (ehk mitteliide) tähtis.

Mis mõttes vastupidi? Paljudel autodel nii veetud ongi. Ja mis ekstreemoludest jutt käib?
Vasta
#38

Minu loogika ütleks,  et akust starterini üks juhe ja genekast akuni teine.
Praegu on starterisse mineval voolul lisa ühenduskoht geneka juures. Ja nagu motamees mainis, mida vähem liiteid seda parem.
Vasta
#39

(26-02-2017, 21:13 PM)Suprudko Kirjutas:  Minu loogika ütleks,  et akust starterini üks juhe ja genekast akuni teine.

Ja starterisse minev juhe esimesena vastu akuklemmi.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#40

(26-02-2017, 21:18 PM)Marko Kirjutas:  
(26-02-2017, 21:13 PM)Suprudko Kirjutas:  Minu loogika ütleks,  et akust starterini üks juhe ja genekast akuni teine.

Ja starterisse minev juhe esimesena vastu akuklemmi.

Mina vedasin nii nagu Volkaritel ja paljudel teistel autodel veetud juba tehasest. Milleks vedada topelt kaabel. kui ühendused on head ja asi toimib??
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne