China car ja muu sealt samalt maalt
#1

Need pildid tegin paar nädalat tagasi Tel-Avivis. Esimene möte mis pähe tuli
et inglased kah hakanud oma kooste kvaliteeti parandama ,olen MG ja teisi
inglise imesid remminud ja lammutand aga nende MG de kvaliteet tundus kordades
parem olema.Kodus ei and rahu ja netis tuli välja et inglsega pole seal enam
midagi tegemist puhas CHINA On jäänd ainult embleem.Käigu kastid automaadid
juudi maal ei söida keegi ammu enam vastiku manuaaliga mootoril pole önneks kah
midagi ühist inglasega ...
Lähis idas neid söidukei päris palju ja kui nad nendes küllaltki rasketes oludes
vastu peavad siis väga halb söiduk ei tohiks olla.
Nii palju veel China asjadest et tuli klient oma uhkele Q7 pidureid vahetama ja
uhkeldas et näe originaal jupid ostsin söbraliku müügi esindaja käest, tükid köik
White boxis ei oldud viitstud isegi Audi VW karpi pakkida Kettaid lähemalt uurides
oli nendelt Made in China maha freesitud peal oli ainult jupi nummer seda teises
poes arvutisse lüües  tuli välja ATE  Mille sellest poest oleks saand poole hinnaga
aga klient China sitta ju ei tahtnud. Minu teada toodab pidureid   euros ainult
Zimmerman ja Brembo
Oma Chryslerile panin 50tuhande pealt kallid pidurid ette firmalt Hella 20tkm
ja klotsid otsas ja vilistasid hullult 70tuhande pealt China Delphi praegu
pea 100tkm ees 40prossa alles ja ei vilista kah... Big Grin  

               

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#2

(04-03-2017, 22:20 PM)impreza Kirjutas:  Kettaid lähemalt uurides
oli nendelt Made in China maha freesitud peal oli ainult jupi nummer seda teises
poes arvutisse lüües tuli välja ATE Mille sellest poest oleks saand poole hinnaga
aga klient China sitta ju ei tahtnud.
Ate on suurim pidurite tootja euroopas.
Vasta
#3

(05-03-2017, 04:19 AM)autojuht Kirjutas:  
(04-03-2017, 22:20 PM)impreza Kirjutas:  Kettaid lähemalt uurides
oli nendelt Made in China maha freesitud peal oli ainult jupi nummer seda teises
poes arvutisse lüües  tuli välja ATE  Mille sellest poest oleks saand poole hinnaga
aga klient China sitta ju ei tahtnud.
Ate on suurim pidurite tootja euroopas.

Sul on öigus ATE on euro suurim tootja aga kui palju euros toodetakse on juba teine teema
ja ATE kvaliteet pole enam see mis 10 aastat tagasi,on esinema hakanud ketaste köveraks
tömbumine ja muu.Ise kasutan Delphi pidureid probleeme üldiselt pole ja on möni kord
isegi odavamad kui köik teised.Need ajad kus Made in Germany tähendas automaatselt
kvaliteeti on löplikult läbi mis karbi pel kirjas ja mis seal sees ei pruugi alati ühtuda.
China on viimase 10 aastaga kvaliteeti paljuski parandanud aga ratta laagrite osas
peavad nad veel arenema.
Kui ostad suvalisest jupi poest BMW e46 318 moto keti jooksu firma FEBI siis on nii
pingutilt kui ka liuguritelt BMW märk maha freesitud. kui ostad sama asja esindusest
siis on karp White box BMW kleepsuga ja juppidelt FEBI märk maha freesitud ,olen
mölemaid korraga näinud.Vahe muidugi hinnas ca 80 poes ca 400 esinduses aga
asjatundmatu inimene tahab enda masinale alati paremat .
Opeli FEBI keti jooksu puhul tava poest ostes ei ole GM märgid maha freestud...
kuid hinna poliitika sama..
Vanasti töötasid insenerid tehases selleks et asi vastupidavaks teha,täna selleks
et see peale garantiid kindlast löppeks..

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#4

Ja hommikul viin pakid firmasse, tulevad hiinast, ja õhtul viin "made in Germany" pakid ära lähevad USA-sse.
Vasta
#5

Jälle üks inimene, kes on avastanud logode mahafreesimise teema... Toungue Toungue Toungue
Nõrkemiseni sellest juba igas autofoorumis jahutud...


.
Vasta
#6

noh hiinas tehakse igasugu imesid, neid on oksendamiseni võimalik vahtida venemaal, seal on ka igasugu muid lahedaid liikureid, näiteks nissan terrano III, mille nimi meil on dacia duster jne
mis varuosadesse puutub siis uus trend on, et ei kirjutattagi peale kus on toodetud, lihtsalt on kirjas german quality, siis guueldad ja firma on leedu oma, kus tehtud, seda teab vaid ivan orav
Vasta
#7

(05-03-2017, 13:58 PM)impreza Kirjutas:  
(05-03-2017, 04:19 AM)autojuht Kirjutas:  
(04-03-2017, 22:20 PM)impreza Kirjutas:  Kettaid lähemalt uurides
oli nendelt Made in China maha freesitud peal oli ainult jupi nummer seda teises
poes arvutisse lüües  tuli välja ATE  Mille sellest poest oleks saand poole hinnaga
aga klient China sitta ju ei tahtnud.
Ate on suurim pidurite tootja euroopas.

Sul on öigus ATE on euro suurim tootja aga kui palju euros toodetakse on juba teine teema
ja ATE kvaliteet pole enam see mis 10 aastat tagasi,on esinema hakanud ketaste köveraks
tömbumine ja muu.Ise kasutan Delphi pidureid  probleeme üldiselt pole ja on möni kord
isegi odavamad kui köik teised.Need ajad kus Made in Germany tähendas automaatselt
kvaliteeti on löplikult läbi mis karbi pel kirjas ja mis seal sees ei pruugi alati ühtuda.
China on viimase 10 aastaga kvaliteeti paljuski parandanud aga ratta laagrite osas
peavad nad veel arenema.
Kui ostad suvalisest jupi poest BMW e46 318 moto keti jooksu firma FEBI siis on nii
pingutilt kui ka liuguritelt BMW märk maha freesitud. kui ostad sama asja esindusest
siis on karp White box BMW kleepsuga ja juppidelt FEBI märk maha freesitud ,olen
mölemaid korraga näinud.Vahe muidugi hinnas ca 80 poes  ca 400 esinduses aga
asjatundmatu inimene tahab enda masinale alati paremat .
Opeli FEBI keti jooksu puhul tava poest ostes ei ole GM märgid maha freestud...
kuid hinna poliitika sama..
Vanasti töötasid insenerid tehases selleks et asi vastupidavaks teha,täna selleks
et see peale garantiid kindlast löppeks..

No kui käid läbi febi bilstein, swag, bluebrint firma toote koolituse, siis saad aru, miks enamus juhtudel võtad pakist välja orginaal osa ja mõnel juhul ka nende enda toodetud jupi.

Nimelt eelpool nimetatud firmad on üks ja see sama firma, mis kasutab lihtsalt erinevaid pakendeid. Olenevalt turus siis. Kus, milline nimi on tuntud.

Swag, FEBI, ja bluebrint toodavad saksamaal ainult metall esemeid. Ketid, poldid, saaled jne (mida on võimalik stants, frees, trei jm metallitöö pinkidega otse toota). Kui toode on plastikust, kummist või mingi valuvormi toode, siis see on toodetud kuskil hiinamaal. Kaasa arvatud filtrid, tihendid jne. Kui pole orginaal asi pakendis, siis on toodetud hiinas.

Küll aga alati ei tasu hiina kaupa karta. Nimelt vahetevahel toodab B-grupp parandatud tooteid. Nagu parema disainiga ketipingteid, talde jne. Mis on tehasest mööda disainitud. Näitena kõlbab MB ketipinguti, opel 1.2 ketikomplektis leiduvad teise kujuga ketipinguti ja jooksu tallad jne.

On olemas firmad, mis toodavad orginaal detaile ja on olemas firmad, mis toodavad b-gruppi (orginaali replikaid ja mõnel juhul ka parandatud disainiga) ja pakendavad orginaali. 

Ja siis on olemas hiina tootja nagu topran, automega jne. Mis firmadel on jumala pohh kvaliteedist, kuna ta on poole odavam põhjusega.

Ka ei tasu sassi ajada, et Febi bilstein ja bilsteini amortidel pole mitte ühtegi ühist nimetajat. Kaks täiesti erinevat saksa firmat. 

Ja b-varuosa tootjat ei tasu süüdistada auto inseneri möödalaskmistes. Nimelt tuleb endale selgekse teha, et aastast 2014 üles toodetud autod ei ole mõeldud rohkem sõitma kui 10 aastat või 180 000km (kellel saab mootori raudosa otsa, kellel lähevad plokikaaned lõhki, kellel ketid lendavad jne). Kui keegi mõtleb teisiti ja siis loodab, et äkki on ikka hea eksemplar kätte sattunud, siis eksid rängalt. 

Tulevik on tume  Sad .

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#8

[quote pid='417047' dateline='1488822469']
Ka ei tasu sassi ajada, et Febi bilstein ja bilsteini amortidel pole mitte ühtegi ühist nimetajat. Kaks täiesti erinevat saksa firmat. 


[/quote]

nüüd ajad natuke sassi asjad, nimelt kunagi ajas ferdinand bilstein oma äri, tegi auto juppe, tunge jne, mingiaeg ostis tyssen group amordi äri endale ja bilsude perekonna asjaks jäid muud rauast tooted, vist oli seal veel mingi vendade tüli ka mängus, kunagi bilsu koolitusel räägiti aga enam täpselt ei mäleta, peab guugeldama
Vasta
#9

Pärinevad samast kohast, kuid tänapäevaks, 60 aastat hiljem on tegemist kahe täiesti erineva firmaga.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#10

Neid asju oskab P.R.C. väga hästi teha.Katsetasin neid aasta vahetusel ise
See väiksem VIPER 3 on suuremast 10nest veidi äkilisem euro aluse
tegi väikesteks tükkideks,Tsehhis on need asjad vabas müügis seal maal ei vöeta
igat euro säädust nii nagu mujal ja restoranis vöib lauas inimese moodi
suitsu kah teha.... Asju muidugi tattide kätte anda ei maksa ja endalgi
ei teeks paha natukese ettevaatlik olla...                    

Soft air püstoli ostsin eile samuti tsehhist käisin seal nii kui nii hamba arstil.
Saksas müügis täpselt sama asi aga 3korda kallim ja hulga lahjem....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#11

Uude töökotta ostsin hulga Hiinlasi keevitust sai täna terve päev testitud
Pltidel olevad asjad said tehtud ...toimib selle raha eest väga hästi...
80 Prossaga jämedamat rauda lastes ei küsi isegi pausi ,töö laua keevitasin
ühe jutiga...
Laual olev väike puurpink on kah oma jagu tööd teind
aga see küsib vahepeal pausi üle poole tunni eriti ei kannata
aga mida tahtagi 62€ eest.....            

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#12

Täna pakkisin järgmise hiinlase lahti katsetada ei jöudnud
aga itlerite foorumist lugesin et 5millisest pidi vabalt läbi hammustama.
Ühe soojaga tegin asjadele alusvankri kah.
Olekspaar päeva varem tulnud oleks saand töö laudade tegemisel
katsetada  lauad 4mm materjalist ..        

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#13

Lintlihvija hiinlane ei ole eriti tegija pöördeid mettalli jaoks vähe
puukoidele peaks teda küllaga olema.
Ühe töstuki ostsin kah juurde parema poolset halli töstukit sai kolm
aastat kahes vahetuses testida,tulemus super kui välja arvata
magnet käiviti maha pölemine esimesel päeval.
Uus töstuk 220v käima pole veel pannud .....            

Press nagu press ikka pole vahet kas P.R.C. vöi Germany...

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#14

Löpuks sai seda plasmalöikurit testitud,tulemus hea 6millisest rauast näris
läbi päris ilusti. vöib isegi nii olla et vötab 10 millist kah nagu manualis
kirjas. Muidugi endal kah peab kindel käsi olema,pärast poole tunnist
pusimist hakkas asi juba minema....            

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#15

Sai soetatud kasulapsele selline asi Made in PRC. Kirjas olev 20km distants läbib
lödvalt ja jääb akut ülegi aga kindlasti söltub kus söita.
Asi näeb vägagi kvalitetne ja ilus olema aga kaua kestab näitab aeg...            

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#16

Lgp. Impreza, see viimane jupstükk on küll saatanast. Ehk saad veel poodi tagasi anda või midagi. Vabandan, kui sinu teemat risustan, kuid vaikimine võrduks kuriteole(inimkonna vastu) kaasa aitamisena : )

Ei olegi võimalik aru saada, mistarvis sellist riistapuud ühel mõistlikul inimesel vaja peaks minema?
Oleks et rahvas teeks nendega trikke või midagi huvitavat, aga pole juhtunud nägema. Ilmselt ei võimalda see konstrui vist taolist varianti proovidagi. Seni olen vaadanud, et lapsed liipavad sellistega tasakesi kõnniteel ja kratsivad oma telefoone, silmad loomulikult rohkem ekraanil, kui ette-taha vaatamas, nagu liikluses osalejalt ootaks, jalad krampis. Minu järeldus-see asi teeb laisaks, seega ka paksuks ja lolliks pealekauba. Sa ei pea mitte midagi tegema peale keha kallutamise ja oma kraabifoni kraafimise. Totaalne taandareng ja reptiilide vandenõu vist.
Vasta
#17

ei tea kuidas nende hiinlaste garantiiga on ka? Tuleb hiinasse asi tagasi saata? Olen silmanud hiina metallitooteid nagu erinevad traktorid ja haagised. Kulu rahaliselt tuleb sama nagu siin müüdavatel, kuid sama raha eest tundub hiinast tulev kraam kvaliteetsem olema, ehk saab vahendaja kasumi võrra parema toote...
Vasta
#18

(05-05-2017, 20:13 PM)alfredo Kirjutas:  Lgp. Impreza, see viimane jupstükk on küll saatanast. Ehk saad veel poodi tagasi anda või midagi. Vabandan, kui sinu teemat risustan, kuid vaikimine võrduks kuriteole(inimkonna vastu) kaasa aitamisena : )

Ei olegi võimalik aru saada, mistarvis sellist riistapuud ühel mõistlikul inimesel vaja peaks minema?
Oleks et rahvas teeks nendega trikke või midagi huvitavat, aga pole juhtunud nägema. Ilmselt ei võimalda see konstrui vist taolist varianti proovidagi. Seni olen vaadanud, et lapsed liipavad sellistega tasakesi kõnniteel ja kratsivad oma telefoone, silmad loomulikult rohkem ekraanil, kui ette-taha vaatamas, nagu liikluses osalejalt ootaks, jalad krampis. Minu järeldus-see asi teeb laisaks, seega ka paksuks ja lolliks pealekauba. Sa ei pea mitte midagi tegema peale keha kallutamise ja oma kraabifoni kraafimise. Totaalne taandareng ja reptiilide vandenõu vist.
Sul enamuses öigus aga lapsele sünnipäeva kingiks ei viitsi ju alati vaielda
selle taand arengu teemal.Köige suurem taand areng minu meelest lutitelefon
ja köik sinna juurde kuuluv.....

Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV
Vasta
#19

Kõige suurem taandareng on vananemine.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#20

(04-05-2017, 23:15 PM)impreza Kirjutas:  Sai soetatud kasulapsele selline asi Made in PRC. Kirjas olev 20km distants läbib
lödvalt ja jääb akut ülegi aga kindlasti söltub kus söita.
Asi näeb vägagi kvalitetne ja ilus olema aga kaua kestab näitab aeg...

Tüdinevad õnneks kiiresti sellest ära. Minu poiss vähemalt tüdines. Eriti peale seda kui pidi paar korda seda jurakat mitu kilomeetrit koju tagasi tassima kuna aku sai tühjaks Smile
Nii,et kokkuvõtteks ei olnud eriline taandaareng.

Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne