Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Kas tegid remondi ära siis,oli kasu ka?
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Minu remont lõppes nii et silindri ja kaane vahele panin kuumalt vasktihendi. Peale esimest tööpäeva pingutasin veel silindrikaane poldid üle sooja mootoriga. Paistab et silinder jäi pidama.
Postitused: 1,566
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
(14-07-2009, 19:21 PM)Ranno Kirjutas: Minu remont lõppes nii et silindri ja kaane vahele panin kuumalt vasktihendi. Peale esimest tööpäeva pingutasin veel silindrikaane poldid üle sooja mootoriga. Paistab et silinder jäi pidama.
Harilikult käib tihend karteri ja hülsi vahele, kaas ja silindri ülemine ots annavad kokku sobitada, ainult natuke vaeva ja peab. Igasugune vasktihend tahab lõõmutamist, siis täidab pindade ebatasasused paremine. Kuumutatakse kuni materjal muutub punaseks ja siis kähku vette.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 409
Teemad: 26
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
19-07-2009, 10:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-07-2009, 10:15 AM ja muutjaks oli
Ranno.)
Nii ma tegingi. Elektripliidi plaadi ajasin punaseks, seejärel vasktihend sinna peale ning peale värvimuutust vette.
Postitused: 1,566
Teemad: 20
Liitus: Jul 2008
Maine:
28
Ära tule oma libateadmistega hõiskama. Ja kõik, mis leidun netis pole samuti tõde.
Vask/messing muutub just sellise "karastamise" käigus pehmeks. Vanasti sai sellise teadmise juba põhikooli tööõpetuses kätte. Terase karastamine käib jah sarnaselt, aga pole mitte nii lihtne.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Postitused: 40
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
1
Eeega mõõtnud küll elus kordagi pole, aga pakuks, et säärast aluplekki saad, kui jood õlle tühjaks ja jätad purgi alles.
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Mar 2016
Maine:
0
Sai 40-el mootori remont tehtud, käima aetud ja nüüd näpukate teema käsil. Õli rõhk kadunud 1 peal . Kaane alla õli ei jõua, seega andurit võiks uskuda. Mootor käis pulkadeks laiali. Tagasi sai puha pandud.Kontrollisin, et plokkist õli tuleb torusse, aga surve maas, ülesse ei jõua.
Mida kontrollida? vahetatud sai saaled, kolvid , silindrid,kaaned ja õlifilter(tsentrifugaal). Kas tõesti õlipump kohvi? Sisse sai pandud kamazi õli.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
12-03-2017, 08:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2017, 08:23 AM ja muutjaks oli
52mees.)
Tavaliselt kui tehakse mootori remont, siis pannakse ka uus pump. Miks? Sest vana ei suuda piisavalt rõhku tekitada. Nähtud uusi kotti jooksnud mootoreid ja ei pandud uut pumpa, ning remont läkski aia taha. Ning see KAMAZ-i õli lase välja ja pane lääne õli(eeldusel et mootoris s*tta pole) või M10G2.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Kamazi õli natuke vedelam ja suvel palavaga läheb liiga vedelaks ja surve peaaegu olematu. M10G2 hoiab palavaga veel kuidagi survet.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
13-03-2017, 19:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-03-2017, 19:04 PM ja muutjaks oli
52mees.)
Minul toodab usk mitte ainult pool, vaid lausa kaks bar
. Lihtsalt jäi selline väide kõrvu, et kamazi oma vedelam.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Postitused: 23
Teemad: 20
Liitus: Mar 2010
Maine:
0
Tervist
oskab keegi öelda kuidas t-40nel õhku küttesüsteemist välja saada,peal ridapump?
Postitused: 198
Teemad: 4
Liitus: Feb 2016
Maine:
0
Kõigepealt veendu, et paagis kütet oleks
. Siis peenfiltri pealt õhutusnippel lahti ja käsipumbaga pumpama. Kui filter kütet täis, paned nipli kinni ja vaatad pumpa. Pumba eesotsas, ülaosas küljepeal, üks polt(M8 vist, igatahes 14 võti) ning keerad selle ära. Pumpad uuesti ning kui kütet tuleb, keerad ta vinti tagasi, aga mitte täielikult( kindlasti uus vaskseib alla). Piisab paarist täis pöördest, ning pumpad jälle. Nii tuleb peaaegu kogu õhk välja. Keerad poldi täiesti kinni. Lõpetuseks paned masinale hääled sisse ja ära ehmata, kui ta kohe käima ei taha minna, sest õhku on veel vahel.
Soovitaks võtta kaltsu kõrvale, et saaks diisli ära pühkida.
Loodan et said mu jutust aru
.
Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.