Muravei amordid
#1

Tere

kas keegi siinolijatest on Muraveile nö lääne amorte külge pannud. Säästaks aega kui saaks teada mis täpselt külge istub. Juba ette tänud.
Vasta
#2

Külge istub mõõtude järgi: pikkus, käik, kinnituste mõõt, eks jäikus ka. Muideks, kas Muravei on tõesti sääreväristaja?

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#3

Nojah, ei osanud seda kuidagi määratleda. Päris mootorratas ta mu silmis pole. :-)
Vasta
#4

    Nii, väike update. Amordid olemas, küll 1cm lühemad.
Vasta
#5

Need jäävad vist jäigaks, vt vedru traadi läbimõõtu.
Vasta
#6

eks näha ole, nõks saab reguleerida ka. Masin hakkab niikuinii vaid ühel väikesaarel liikuma, seal paar km on teid, selle kannatab ära- ja mahubki rohkem  õlut kasti et sadamast suvemajja viia.
Vasta
#7

Tere.
Kus neid müüakse ja mis maksavad, kui muidugi saladus ei ole.
Tänud.
A.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#8

(13-03-2017, 23:39 PM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
Kus neid müüakse ja mis maksavad, kui muidugi saladus ei ole.
Tänud.
A.

Tere

Tartu lähedal Märjal, Motohobi OÜ. 4 tk läks 472.-eur
Vasta
#9

Esmaspäevaks peaks jõudma uus kroomlenks, hoovad ja käepidemed nind Continentali rehvid. Kiirusindeks sai valitud 100km/h :-)
Vasta
#10

Tere.
Kas rehvid tellisite ka sealt samast kohast, kui kohal palun postitage piltte, mis rehvid ka maksavad.
Tänud.
A.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#11

(14-03-2017, 13:22 PM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
Kas rehvid tellisite ka sealt samast kohast, kui kohal palun postitage piltte, mis rehvid ka maksavad.
Tänud.
A.

Rehvid Brauer motost Kastani tn Tartus. Koos õhukummiga 78eur/tk (Mitase rehvi saab ka soodsamalt, vist oli 28eur tk) . Sealt sai ka uus kroomlenks, käepidemed jm
EDIT: rehvidega läks siiski hapuks. Hõiskasin liiga vara. Selgus, et isegi Euroopa kesklaos pole, vaid 1 tk näitab laoseisu. Seega, rehviotsingud jätkuvad.
Vasta
#12

Need amordid jäävad sul liiga jäigad vedru tundub pea 3X jämedam olevat Big Grin Tõenäoliselt mingi väikese krossika monotagaamordid mis mõeldud läbi lingisüsteemi töötama.

IZ-56 61a,IZ-ju2k 71a,Dnepr MT-9 74a
Vasta
#13

[attachment=62234 Kirjutas:peeter11 pid='417851' dateline='1489503256']Need amordid jäävad sul liiga jäigad vedru tundub pea 3X jämedam olevat Big Grin Tõenäoliselt mingi väikese krossika monotagaamordid mis mõeldud läbi lingisüsteemi töötama.

Eks seda näha ole. Originaali pole ju uut kuskilt võtta  Big Grin Originaalis oli enivei liiga pehme.  Rehvid leidsin Baltyrest. Mitase toode, ca 90eur jooks.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#14

Tere.
Vahva, mis mõõtu need Mitase rehvid on, mis on kiiruse indeks.
Tänud.
A.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee
Vasta
#15

(14-03-2017, 18:35 PM)aksel73 Kirjutas:  Tere.
Vahva, mis mõõtu need Mitase rehvid on, mis on kiiruse indeks.
Tänud.
A.

4,0-10 indeksit ei vaadanud. Peaasi et sain õige mõõdu Big Grin
Vasta
#16

(14-03-2017, 18:29 PM)Borat Kirjutas:  
(14-03-2017, 17:54 PM)peeter11 Kirjutas:  Need amordid jäävad sul liiga jäigad vedru tundub pea 3X jämedam olevat...

...Originaalis oli enivei liiga pehme.  ...
Loll jutt suhu tagasi ... originaalis on sipelgal amortide poolest kandevõimet nagu väiksemat sorti veokal. Tema kasti ei õnnestu niipalju toppida, kui kannab. A selle uue amordi asemel võid panna ka puuhalu, töötavad sipelga all ühtemoodi.
Vasta
#17

(14-03-2017, 21:49 PM)honkomees Kirjutas:  
(14-03-2017, 18:29 PM)Borat Kirjutas:  
(14-03-2017, 17:54 PM)peeter11 Kirjutas:  Need amordid jäävad sul liiga jäigad vedru tundub pea 3X jämedam olevat...

...Originaalis oli enivei liiga pehme.  ...
Loll jutt suhu tagasi ... originaalis on sipelgal amortide poolest kandevõimet nagu väiksemat sorti veokal. Tema kasti ei õnnestu niipalju toppida, kui kannab. A selle uue amordi asemel võid panna ka puuhalu, töötavad sipelga all ühtemoodi.
Suht karmilt kohe  Smile . Eks annan teada kui valmis saab. Hetkel raam ja plekid eeltöös ja siis värvimisse.
Vasta
#18

Tekkis veel üks küsimus. Esihargil on need nö kausid, laagripesad. Alumised kuulid olid suht kandilised, seega tahaks uued panna. Kas keegi oskab öelda kust neid leida võiks?
Vasta
#19

Tänapäeval üldiselt vahetatakse mootorratastel need kuullaagrid koonusrull-laagrite vastu. Peavad vastu igaviku. Vajadusel tuleb uued laagripesad treida. Õige laagri mõõdu pead ise leidma.

Amortidest Pildi järgi vaadates võib (aga ei pruugi) kõne alla tulla variant, kus lammutad nii uued kui vanad amordid laiali ja paned uutele amortidele Muravei vedrud. Vajadusel tuleb vedrud õigesse pikkusesse lõigata.
Vasta
#20

(15-03-2017, 11:43 AM)kalju1 Kirjutas:  Tänapäeval üldiselt vahetatakse mootorratastel need kuullaagrid koonusrull-laagrite vastu. Peavad vastu igaviku. Vajadusel tuleb uued laagripesad treida. Õige laagri mõõdu pead ise leidma.

Amortidest Pildi järgi vaadates võib (aga ei pruugi) kõne alla tulla variant, kus lammutad nii uued kui vanad amordid laiali ja paned uutele amortidele Muravei vedrud. Vajadusel tuleb vedrud õigesse pikkusesse lõigata.

Eks järgmisel nädalal hakkab sellega tegelema. Hetkeseis on selline, jupid puhastatud. Uus kett ja hammasrattad ka leitud. Tagumise hammasratta sisu jääb vana, mingi metalliguru istutab selle uue hammasratta sisse.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                       
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne