Kontaktivaba süüde Jawale
#21

(19-03-2017, 22:24 PM)hõbekaru Kirjutas:  Kas oskate arvata selle komplekti kohta midagi. Soov oleks oma vanale CZ 250 midagi sisse istutada. Hind tundub eelpoolmainitutega vägagi soodne.
https://osta-ee.postimees.ee/index.php?f...rc=desktop

 Tegu tundub olevat tavalise hallianduriga transistorsüütega, seega vajab see kindlalt akut ja korralikku laadimist.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#22

(20-03-2017, 11:18 AM)Tegelane5 Kirjutas:  
(19-03-2017, 22:24 PM)hõbekaru Kirjutas:  Kas oskate arvata selle komplekti kohta midagi. Soov oleks oma vanale CZ 250 midagi sisse istutada. Hind tundub eelpoolmainitutega vägagi soodne.
https://osta-ee.postimees.ee/index.php?f...rc=desktop

 Tegu tundub olevat tavalise hallianduriga transistorsüütega, seega vajab see kindlalt akut ja korralikku laadimist.

Tootja leht: http://sovek.com.ua/bis11463734.html
Ise kaalusin Planeta'le ka mingi aeg selle tootja süüte soetamist. Tundub, et see süsteem vajab uuema tüübi (väiksema takistusega) süütepooli lisaks - http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=97977.0
Vasta
#23

(20-03-2017, 12:04 PM)rulli Kirjutas:  Tootja leht: http://sovek.com.ua/bis11463734.html
Ise kaalusin Planeta'le ka mingi aeg selle tootja süüte soetamist. Tundub, et see süsteem vajab uuema tüübi (väiksema takistusega) süütepooli lisaks - http://www.vmpk.fi/forum/index.php?topic=97977.0

 Sommide jutust jäi mulje, et tavalise pooliga pidi süsteem lolliks minema. Aga poolina saaks kasutada tavalist transistor süütega auto pooli. Soveki lingi järgi on andur mitte hall vaid optiline.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#24

Kas keegi teeks, müüks või vahendaks mulle vaheplaadi, et Jawa 360`le paigaldada tänapäevast CDI süüdet nagu VAPE 
Ülejäänud osaga saaksin ise hakkama.


[Pilt: a69n2-jawa.gif]
Vasta
#25

350cc jawa originaal süütemängul saab mõlema silindri kontakte eraldi reguleerida vastavalt kolvi ülemise surnud seisule.
Vape süütemängul on vaid üks sensor, millega antakse säde mõlemasse silindrisse korraga ning ühe pöörde korral antakse kaks korda sädet.
Kas siis vape süüte korral ei saagi teha täppishäälestust ning leitakse kuldne keskmine, ühte silindrisse veidi varane ning teisse veidi hiline säde?
Vasta
#26

Kuna ise alles süvenen VAPE süütesüsteemi siis oleks selline info jah teretulnud.
Hetkel siis 638 mootor, millel VAPE peal. Pütid ei tööta ühtlaselt... 

Süsteem selline:
[Pilt: file.php?id=2543&mode=view]


Küünlad sõidust tulle sellised (küünalde märked siis sõidusuunda vaadates):
[Pilt: file.php?id=2544&mode=view]

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#27

(02-10-2017, 20:55 PM)tõnn Kirjutas:  350cc jawa originaal süütemängul saab mõlema silindri kontakte eraldi reguleerida vastavalt kolvi ülemise surnud seisule.
Vape süütemängul on vaid üks sensor, millega antakse säde mõlemasse silindrisse korraga ning ühe pöörde korral antakse kaks korda sädet.
Kas siis vape süüte korral ei saagi teha täppishäälestust ning leitakse kuldne keskmine, ühte silindrisse veidi varane ning teisse veidi hiline säde?

Kuna töötaktid on kahesilindrilisel 180 kraadi nihkes, siis mõlemad silindrid saavad sädeme õigel ajal ning lisaks 180 kraadi hiljem, kui kolb on kuskil alumise surnud seisu lähedal. See teine kord ei süüta küttesegu, läheb lihtsalt raisku. Välismaa keeles wasted spark.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#28

(02-10-2017, 22:38 PM)CHRhmm Kirjutas:  Kuna ise alles süvenen VAPE süütesüsteemi siis oleks selline info jah teretulnud.
Hetkel siis 638 mootor, millel VAPE peal. Pütid ei tööta ühtlaselt... 

Süsteem selline:
[Pilt: file.php?id=2543&mode=view]


Küünlad sõidust tulle sellised (küünalde märked siis sõidusuunda vaadates):
[Pilt: file.php?id=2544&mode=view]

Kuidagi VÄGA õline näeb see elu välja. piltidel paistab vasak küünal õline nagu oleks küünal peal lahti olnud. Samuti tulevad justkui mingid õlised triibud magneeto südamikust välja. Mõõda surved ära silindritel ja mõtle väntvõlli tihendite vahetusele.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#29

OK, vaatan mingi hetk täpsemalt, mis triibud need seal on. 
Mootor olevat käinud tegemisel... (pole kahjuks minu aparaat, vaid saan teda natuke näppida Rolleyes  ), seega enne lammutamist püüan välistada need vead, mida on võimalik ilma mootorit lahti katkumata korda teha. 
Küünlad said ühtlase pingutuse nüüd.

Muide enne kui küünlad maha keerasin, siis "tõmmuma" küünla silindrist tuli oluliselt ühtlasem POPS ja suits summutist, kui parempoolsest... seal kohe alguses väga õrn tegevus...

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#30

180  kraadi on puhas teooria.
Tegelikult on võimalik seda laagri vahetusel nihkesse ajada ning selle pärast ongi originaal süütemängul eraldi reguleerimise võimalus.
Vasta
#31

(02-10-2017, 23:23 PM)tõnn Kirjutas:  180  kraadi on puhas teooria.
Tegelikult on võimalik seda laagri vahetusel nihkesse ajada ning selle pärast ongi originaal süütemängul eraldi reguleerimise võimalus.

Kui väntvõll ei ole 180 kraadi all kokku pandud, siis võiks ju kõvemat vibratsiooni oodata?
Eraldi reguleerimise võimalus originaalsüütel on pigem ikka sellepärast, et tulenevalt kontaktide erinevast kulumisest peaks neid ka saama vastavalt silindrile seadistada.
Vasta
#32

Kuidas näeks välja väntvõlli kontrollimine, et see on just 180 kraadi, mitte 181 või 179?
Vasta
#33

Pingis ja kelladega- kindlam varjant
peaks saama ka mootorit lahtivõtmata aga kellasid läheb vaja ikka. Fikseerid ühe silindri ÜSS-i ja kontrollid kas teine silinder on ASS-is. siis vastupidi. Kui indikaatorkell näitab erinevusi, siis on nihkes.

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#34

(02-10-2017, 23:23 PM)tõnn Kirjutas:  Tegelikult on võimalik seda laagri vahetusel nihkesse ajada...

Õigete töövõtetega kindlasti mitte.
180 kraadi kontrollimiseks maasoleva vändaga oli veel mingi selline meetod, et paned mõlema kepsu ülemistest silmadest korraga õige läbimõõduga pika pulga (vana Jawa puhul sobib selleks nt ratta telg) läbi, nii et tekib jäik kolmnurk. Siis mõõdad kolmnurga kõrguse ehk vahemaa pulgast keskmise laagrini, peale mida eemaldad pulga, keerad kepsud teistpidi, paigaldad pulga uuesti ning kordad mõõtmist. Mõlemat pidi mõõtes peab vahemaa olema võrdne.
Vasta
#35

(03-10-2017, 12:27 PM)stretch Kirjutas:  
(02-10-2017, 23:23 PM)tõnn Kirjutas:  Tegelikult on võimalik seda laagri vahetusel nihkesse ajada...

Õigete töövõtetega kindlasti mitte.
180 kraadi kontrollimiseks maasoleva vändaga oli veel mingi selline meetod, et paned mõlema kepsu ülemistest silmadest korraga õige läbimõõduga pika pulga (vana Jawa puhul sobib selleks nt ratta telg) läbi, nii et tekib jäik kolmnurk. Siis mõõdad kolmnurga kõrguse ehk vahemaa pulgast keskmise laagrini, peale mida eemaldad pulga, keerad kepsud teistpidi, paigaldad pulga uuesti ning kordad mõõtmist. Mõlemat pidi mõõtes peab vahemaa olema võrdne.

Kes läti või vene keelt mõistab, soovitan vaadata selle onu videosid. Vahel läheb jutt pikaks, aga tundub olema asjalik tegelane.
https://www.youtube.com/user/JAWA360Georgs64/videos
Vasta
#36

Pole küll otse teemasse aga kas keegi oskab öelda, kas Teletorni juures asuv motopood endiselt töötab? Kontakt oleks ka teretulnud.
Vasta
#37

Tunamineva neljaba igatahes töötas, aga omanik pidi millalgi Tšehhi minema. Ju ta praegu sealkandis ongi. Kontaktid peaksid olema sellised
Vasta
#38

(05-06-2018, 19:39 PM)stretch Kirjutas:  Tunamineva neljaba igatahes töötas, aga omanik pidi millalgi Tšehhi minema. Ju ta praegu sealkandis ongi. Kontaktid peaksid olema sellised

Eile,so 04.06 oli Tšehhist tagasi.Oli ka vaja sealt üht teist tellida tema kaudu.
Vasta
#39

Kas keegi oskab öelda kumb neist kahest komplektist on parem.ja kas on üldse neil vahet.???

https://www.ebay.com/itm/Microprocessor-...Swu4BV5u5F
(See on suurema süütepooliga)

Ja

https://www.ebay.com/itm/Electronic-Micr...SweAVZl1mb
(See on väiksema süütpooliga)

Kunagi kusagilt lugesin või on kusagilt kõrvataha jäänud et üks neist on parandatud ehk parem süütepool.?
Kas kellelgi on kogemust sellise süüte komplektiga?
Vasta
#40

(19-10-2018, 19:07 PM)kiiresti2 Kirjutas:  Kas keegi oskab öelda kumb neist kahest komplektist on parem.ja kas on üldse neil vahet.???

https://www.ebay.com/itm/Microprocessor-...Swu4BV5u5F
(See on suurema süütepooliga)

Ja

https://www.ebay.com/itm/Electronic-Micr...SweAVZl1mb
(See on väiksema süütpooliga)

Kunagi kusagilt lugesin või on kusagilt kõrvataha jäänud et üks neist on parandatud ehk parem süütepool.?
Kas kellelgi on kogemust sellise süüte komplektiga?

Ma arvan piltide põhjal, et see https://www.ebay.com/itm/Microprocessor-...Swu4BV5u5F
on parem. Parema süütepooliga, s.t. sellel süütepoolil parem trafosüdamik.

Tõenäoliselt maksad Ukrainast tellimisel lisaks veel tollimaksu (käibemaks 20%) ja deklareerimistasu, mis on tavaliselt kuni 20 EUR.
On küll VAPEst poole odavamad, aga pole aimugi, mis kvaliteet või omadused.
https://www.vape.eu/en_US/jawa-cz  Vapel on 150W generaator ka sees.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne