Küsimused t-25A-1 kohta

(16-03-2017, 16:53 PM)priit165 Kirjutas:  
(16-03-2017, 16:24 PM)muska71 Kirjutas:  õhufiltrisse läheb õli aga palju?kiire koogelmoogel ei aidanud.see plast niidipesa või mis iganes nimi tal on pestakse ka millegagi puhtaks,naftaga?

Raamatus ratastraktorid on välja toodud ,et T-25 on see kogus 0.6l ja T-25A 1L.

ai9tähh abi eest,aga tee nüüd kindlaks millise margi õhufilter põka peal on.
Vasta

(16-03-2017, 17:06 PM)muska71 Kirjutas:  
(16-03-2017, 16:53 PM)priit165 Kirjutas:  
(16-03-2017, 16:24 PM)muska71 Kirjutas:  õhufiltrisse läheb õli aga palju?kiire koogelmoogel ei aidanud.see plast niidipesa või mis iganes nimi tal on pestakse ka millegagi puhtaks,naftaga?

Raamatus ratastraktorid on välja toodud ,et T-25 on see kogus 0.6l ja T-25A 1L.

ai9tähh abi eest,aga tee nüüd kindlaks millise margi õhufilter põka peal on.

Nagu 52mees juba kirjutas siis ringvööni, sirvisin veel raamatut T-25 kus kirjas sama jutt,et ringvööni, või märgini, 0.8l
Vasta

Talv möödas, traktor vaja käima saada. Kui võtit keerata siis traktor ainult plõksub vastu. Milles asi võiks olla, aku uus ja starter ka 2 aasta eest vahetatud.

SiimL
Vasta

Oh jah Sad Kõik on ju selgeltnägijad ja teavad iseenese tarkusest, kus ja mis plõksub, kõigutavad natuke mutrivõtit ja vaatavad vanaõli anumasse ning vastus selge. Ära võta seda algust vigisemisena, paraku ei suudeta tänapäevaste nutiseadmetega pikemat juttu kirjutada. 

Asjast ka: 
1. Kas aku on lihtsalt uus või laetud ka.
2. Kas aku on mõeldud ampreid ka välja andma.
3. Kas aku on õigetpidi ühendatud.
4. Kas akujuhtmete klemmid on puhtad.
5.  Kas massjuhtme ühendus kerega on roostetanud.
6. Kas masslüliti on korras ja annab vajalikud amprid läbi.
7. . . 
8. . . 
jne

Neid teemasid on siin ikka näritud varem ka.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

*Juba jõuti ette, aga ikkagi.
Aku võib ju uus olla, aga kas laetud ka? Teine küsimus, et kas mootor üldse ringi käib, äkki talvega kinni jäänud?
Kui asi on starteri taga, kõige lihtsam ja ajutisem lahendus on koputada korpuse pihta. Kui on selge, et starterist miskit hoorattani ei jõua, siis võta starter maha, pilbasteks, puhasta asi ilusti ära, pane kokku ja looda, et hakkas tööle.
Vasta

Proovi enne tõmbereleele (m 5 messingpolt) akusttuleva juhtme poldist otse jõulise kruvitsaga voolu anda. Kui ei mõika, siis jah eelpoolkirjeldatud kontrollimised-lammutamised.
Vasta

(19-03-2017, 00:15 AM)metsakohin Kirjutas:  Oh jah Sad Kõik on ju selgeltnägijad ja teavad iseenese tarkusest, kus ja mis plõksub, kõigutavad natuke mutrivõtit ja vaatavad vanaõli anumasse ning vastus selge. Ära võta seda algust vigisemisena, paraku ei suudeta tänapäevaste nutiseadmetega pikemat juttu kirjutada. 

Asjast ka: 
1. Kas aku on lihtsalt uus või laetud ka.
2. Kas aku on mõeldud ampreid ka välja andma.
3. Kas aku on õigetpidi ühendatud.
4. Kas akujuhtmete klemmid on puhtad.
5.  Kas massjuhtme ühendus kerega on roostetanud.
6. Kas masslüliti on korras ja annab vajalikud amprid läbi.
7. . . 
8. . . 
jne

Neid teemasid on siin ikka näritud varem ka.

Kõik eelnevad punktid olen jõudnud täna läbi vaadata. Aku sai uus, ning sai ka laadimist tunda. Samuti said ka uued akujuhtmed peale pandud. Algul arvasin isegi ,et massjuhtme ühendus kerega on roostetanud kuid siiski mitte, igaksjuhuks küll tõmbasin traatharjaga üle.
Vasta

(18-03-2017, 23:44 PM)SiimL Kirjutas:  Talv möödas, traktor vaja käima saada. Kui võtit keerata siis traktor ainult  plõksub vastu. Milles asi võiks olla, aku uus ja starter ka 2 aasta eest vahetatud.

SiimL
kui ülbelt vastu plõksib anna molli Big Grin
kus kohast ta plõksub?plõksub starteri relee või starter ise?anna otse starterilt mis siis teeb?kui relee plõksib siis kas maha ja kontaktid puhtaks ja toda plaati pisut disainida,et kontaktid ikka kokku läheksid.nii uuel starteril vast kollektor pind veel puhas ja harjad korras.
Vasta

lappasin põksi vana paja pulkadeks,et aja jooksul kapp ära teha ja tekkisid mõned küsimused.nukkvõllil ja tasakaalustusvõllil puksid välja koksida-pressida ja uued sisse,aga võllid ise?lihvi või kohe sisse tagasi?.väntvõll tuleb vist nagunii lihvida?saaledel kerged kraapsud sees.otsa kaane all hunnik hammasrattaid milledel peavad kerged loksud olema,aga vahetatakse need ka välja või kuidas?seal ka paar parasiiti sees suur ja väike,nende pronks puksid olid päris kenad seega pukse peaks poes võllidel kontrollima kui poe lõtkud suuremad siis jäävad vanad.
Vasta

(19-03-2017, 15:46 PM)muska71 Kirjutas:  lappasin põksi vana paja pulkadeks,et aja jooksul kapp ära teha ja tekkisid mõned küsimused.nukkvõllil ja tasakaalustusvõllil puksid välja koksida-pressida ja uued sisse,aga võllid ise?lihvi või kohe sisse tagasi?.väntvõll tuleb vist nagunii lihvida?saaledel kerged kraapsud sees.otsa kaane all hunnik hammasrattaid milledel peavad kerged loksud olema,aga vahetatakse need ka välja või kuidas?seal ka paar parasiiti sees suur ja väike,nende pronks puksid olid päris kenad seega pukse peaks poes võllidel kontrollima kui poe lõtkud suuremad siis jäävad vanad.

Kui ilusti küsid võid minu käest ühe 300tt töötanud mootori sisu saada. (väntvõll lendas laiali) hammakad ja võllid korralikud.

Väntvõlli lihvida ei anna. Või noh see enda petmine. Esmalt on asi sama kallis kui uus väntvõll, teisalt d21 mootoril on väntvõlli karastus väga õhuke. Mõningatel väntadel olen näinud et ca 0.5mm pind koorub maha mis on karastatud, alt pehme.

Üldiselt see mootor peab töötama suht väikeste loksudega.   Tihedalt koos oleva mootori hea töötamise tagab jällegi paljudes kohtades õlikanalite olemasolu.

kapitalis jälle pandi igasugust saasta kokku. Pesti vaid happevannis asi puhtaks ja kokku tagasi Big Grin mõned elukad isegi töötasid nii

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(19-03-2017, 15:46 PM)muska71 Kirjutas:  . . . nende pronks puksid olid päris kenad seega pukse peaks poes võllidel kontrollima kui poe lõtkud suuremad siis jäävad vanad.
Puksidel on kalduvus peale sissepressimist ava läbimõõtu muuta, oleneb muidugi mitmest asjaolust, seina paksusest, materjalist, jne.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta

Tere, oleks küsimus, et kas keegi teab sobivust Selline   Sellise asemele? Põllu nurgal suhteliselt tüütu muudkui vehkida kangiga, et võiks olla reevers siiski eraldi. Tegu vist 84a põkaga.
Vasta

(22-04-2017, 20:57 PM)Maakas Kirjutas:  Tere, oleks küsimus, et kas keegi teab sobivust Selline   Sellise asemele? Põllu nurgal suhteliselt tüütu muudkui vehkida kangiga, et võiks olla reevers siiski eraldi. Tegu vist 84a põkaga.

Esmalt sobib 1:1  proovitud, tehtud ja töötab.

Probleemid.
1) sul on käigukastist kaane küljest vaja üks 15cm pikk leht kätte saada, millel pilu on sees. See juhib ühekangiga versioonil seda käigukangi suunda.
2) reevers hooval, mis sa saaad, see tulleb üle keevitada. Olen suutnud mitmeid pooleks murda ja siis on see lülitusplekk käigukastis ja oi kui mõnus seda sealt kätte on saada.
3) Uus plekk tuleb kangi peale soetada ka kus pole reeversi lülituse jaoks sakki.
4) kummi mis kangi peale käib ja takistab vett sisse jooksmast, seda ei ole kangiga kaasas.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Peab saama. Olen näinud uuest variandist ratsi- reversihoob on roolisambale toodud.
Vasta

(22-04-2017, 21:07 PM)unimüts Kirjutas:  
(22-04-2017, 20:57 PM)Maakas Kirjutas:  Tere, oleks küsimus, et kas keegi teab sobivust Selline   Sellise asemele? Põllu nurgal suhteliselt tüütu muudkui vehkida kangiga, et võiks olla reevers siiski eraldi. Tegu vist 84a põkaga.

Esmalt sobib 1:1  proovitud, tehtud ja töötab.

Probleemid.
1) sul on käigukastist kaane küljest vaja üks 15cm pikk leht kätte saada, millel pilu on sees. See juhib ühekangiga versioonil seda käigukangi suunda.
2) reevers hooval, mis sa saaad, see tulleb üle keevitada. Olen suutnud mitmeid pooleks murda ja siis on see lülitusplekk käigukastis ja oi kui mõnus seda sealt kätte on saada.
3) Uus plekk tuleb kangi peale soetada ka kus pole reeversi lülituse jaoks sakki.
4) kummi mis kangi peale käib ja takistab vett sisse jooksmast, seda ei ole kangiga kaasas.

Kõik õige, aga lisan ka oma kogemused.
1) See piluga leht, mina keerasin selle lihtsalt jalust ära, nii 90 kraadise nurga alla, google translate-i abil sain vene foorumist infot, et nii tehtud ja pole midagi juhtunud, et käigukasti kaant pole vaja maha võtta.
2) Uut plekki pole vaja kangile soetada kui on olemas natuke plekki, viilid sobiva paiga reeversi sakkidele ja pole probleemi.
3) Seda kummi pole tõepoolest kaasas, tuleb lisaks tellida.
4) Minul jäi ette kompressiooni kang, tuli lühemaks teha, peale lõikust sain aru, et oleks saanud ka nii, et reeversi kangi kuumaks ajada ja sobivaks painutada, aga tol hetkel ei tahtnud ju uut asja rikkuma hakata.
Vasta

(22-04-2017, 22:12 PM)mihkelr Kirjutas:  
(22-04-2017, 21:07 PM)unimüts Kirjutas:  2) reevers hooval, mis sa saaad, see tulleb üle keevitada. Olen suutnud mitmeid pooleks murda ja siis on see lülitusplekk käigukastis ja oi kui mõnus seda sealt kätte on saada.

Kõik õige, aga lisan ka oma kogemused.
1) See piluga leht, mina keerasin selle lihtsalt jalust ära, nii 90 kraadise nurga alla, google translate-i abil sain vene foorumist infot, et nii tehtud ja pole midagi juhtunud, et käigukasti kaant pole vaja maha võtta.
2) Uut plekki pole vaja kangile soetada kui on olemas natuke plekki, viilid sobiva paiga reeversi sakkidele ja pole probleemi.

4) Minul jäi ette kompressiooni kang, tuli lühemaks teha, peale lõikust sain aru, et oleks saanud ka nii, et reeversi kangi kuumaks ajada ja sobivaks painutada, aga tol hetkel ei tahtnud ju uut asja rikkuma hakata.
Huvitav
 pulga võid ju ära keerata, Kuid ma ei taha mõelda kuidas vähe ebakompetentsem inimene õnnetuse korral käigu välja saab kui see plaat juhuslikult käigu ära plokeerib.


Selle keevituse all mõtlesin seda detaili hoopis, see tikub ära murduma otsast.
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...7-087.html

Kompressiooni kang ei jää ette, nende käigukangide painded kõik samad. Võimalik et mõni tegi kompressioonikangi ennast veidi sirgemaks.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

Т 25А реверс переделать
Selle otsingu peale tuleb selgitusi palju. Esimesed kaks vaatasin üle, edasi vaata ise kui arusaamatuks jäi.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(22-04-2017, 22:34 PM)unimüts Kirjutas:  Huvitav, pulga võid ju ära keerata, kuid ma ei taha mõelda kuidas vähe ebakompetentsem inimene õnnetuse korral käigu välja saab kui see plaat juhuslikult käigu ära blokeerib.


Selle keevituse all mõtlesin seda detaili hoopis, see tikub ära murduma otsast.
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...7-087.html

Kompressiooni kang ei jää ette, nende käigukangide painded kõik samad. Võimalik et mõni tegi kompressioonikangi ennast veidi sirgemaks.

Kahjuks seda lehte enam üles ei leia, kust selle idee sain, miskine vene foorum oli. Minu loogika järgi võib see lõkats käigu blokeerida ka siis kui ta omal kohal on, keerasin ta lihtsalt ~90 kraadi päripäeva (juhipoolt vaadatuna siis) ja pealt mutter/polt kõvasti kinni. Eks kui kasti remondiks kunagi läheb, siis eemaldan ta lõplikult, seni probleemi ei näe. 
Enne selle uue kangi panekut oli pidevalt probleem reeversi sisse saamisega, pärast järeldasin, et see lõkats see kurjajuur oligi.
Kompressiooni kangi kohta ma siis ei teagi, vaevalt ta minu traktoril ratsitud oli. Iseenesest seda reeversi kangi saaks mõned sentimeetrid juhipoole ilusti painutada, oleks vähe mugavam ka.
Aga hea teada, et see hoob seal on nõrk koht, olen edaspidi vähe hellem sellega Big Grin
Vasta

Sai käigukangi vahetuse töö ära tehtud. Selle pleki eemaldasin midagi lammutamatta, tuli väikese jebimise peale välja. üleval käigu nn fikseerimise plekk jäi nii nagu ta oli ennemgi, käigukang lihtsalt ei jää jalgu reeversile. Põrandaplekile tuli auk teha laiemaks ühelt küljelt ja reeversi kangile pilu suuremaks. Kangi väänasin tuimalt sirgemaks kuna kompresiooni kang jäi jalgu ning roolivarras oli samuti ees. Aega kulus ca 3h kogu lammutamine ja taastamine ning ka katsetamine mis osutus edukaks.
Vasta

jvv puksi vahetuseks tuleb kogu tagusment laiali kakkuda või piisab laagrikaane eemaldusest?olen lammutanud,aga vat ei mäleta enam.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne