Küsimused t-25A-1 kohta

Ei hakka uut teemat tegema, küsin siin samas. Nimelt hakkas probleem pihta nii, et kui käima paned siis nagu jääks ühel pütal popsuma, pöördeid ülese ei vöta. Algul pika meelitamise peale (vajutades gaasi pedaali edasi tagasi) hakkas tööle aga nüüd ei luba üldse. Õhku sees ei ole, kütuse filter on uus sees. kuskil lekkeid pole. Lihtsalt popsub japöördeid ei vöta ülese. Pumbal miskit vöi pihustid ? Mida kontrollida? kui pihusti juurest  toru lahti örnalt lasta siis kütust seal välja ajab, siis vöiks oletada et kütus sinna jõuab?

Lp,
Timmo

Ehita, sõida, naudi
Vasta

1.Kui dekompressiooni vändal tuulekoja juures splint eest kadunud, siis saab  üks silinder tagant pääseda ja väljalülitatuks jääda. Peaks ebanormaalselt tossama.
2.Kui pikemat aega seisnud, siis ND pumbal jääb 4 poldiga luugi taga dosaator paigale. Õrn vedru teda enam ei suuda nihutada- lõgista kahe sõrmega teda nats aega. Üksikasjalisemalt vaata ksf Muska postitustest. Üleüldse peale seiskamist kavalam anks uuesti peale tõmmata ja jättagi. Kes teda oma kodus ikka nii kõvasti müksib, et käima kargab ja plehku paneb.
Vasta

Milline aku sobiks T25ele?
Vasta

(12-05-2017, 21:40 PM)SiimL Kirjutas:  Milline aku sobiks T25ele?

Oleneb. Kui uus starter (loe reduktoriga) ja pada korras, siis piisab isegi mõnest sõiduauto omast. Kui eelnevatele tingimustele ei vasta ja kehv käivitumine ei jää ainult aku taha, siis vaja juba midagi tummisemat. 
Ise soetasin mõned aastad tagasi sellise, reduktorstarteri puhul sihuke aku muidugi natuke overkill, aga hätta vähemalt ei jää.
Vasta

Endal jaanuarist saati sarnane teema, käivitades lööb paar korda ja siis kooleb, peale paari korda nii jääb vaikselt popsuma ja siis mingi hetk ärkab. Kahtlustasin klappe, kuna samal ajal ei tahtnud ühel silindrilt dekompressioon toimida. Reguleerisin klappe ja dekomp. hakkas toimima, käivitus ei paranenud. Mingi aja pärast ei toiminud ka dekompressioon jälle. Võtmega ringi ajades pole mootoril survet eriti ollagi, samas klapid sulguvad ilusti ja peavad, kahtlane jälle, et üleöö mootor nii ära kulus.

Seega pakun, et konrolli alguses dekompresessiooni süsteemi, reguleeri klappe, kui seal korras siis kütuse poolel viga vast.
Vasta

(12-05-2017, 21:40 PM)SiimL Kirjutas:  Milline aku sobiks T25ele?

Elus, 12V. Kui sel ülekasvanud aiatraktoril on veel anaallooge mitteomav originaalne starterilaadne toode poolsurnuna, siis soovitavalt portatiivne tuumajaam.

Vaata sedasama teemat, me oleme asja käsitlenud. Minu saskal (sama pada) on 54 Ah Varta, mis sõiduautot enam ei käivitanud. Saksale teeb mängeldes elu sisse Toungue
Vasta

Küsimus T-25 "sportsiduri" kohta.  Põka ise aastast 91 ja kõik veel originaal. Sisse pole  vaadatud ja ei tea ka keegi mis seal sees on, kui üldse enam midagi on aga eile hooldusniidukiga sügisest kulu maatasa ajades hakkas sidur imelikult toimima. Lahutab ja haagib järgi pedaali töökäigu keskelt ja seda väga äkiliselt. Kas veab või ei vea, libistamine pole võimalik. Nagu vormel.
Tavaliselt kui ketas ära kulub peab hakkama vardaid pikemaks laskma aga sellist pulli pole ennem ise kogenud. 
On ehk keegi sellist asja üle elanud?
Muidugi täna teen targa näo pähe ja vaatan korra luugist sisse aga vaevalt sealt midagi näha on.
 Peab vist poodi manu minema koos rahakotiga?

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tere!

Kas keegi oskab Tartu kandis soovitada meest, kes T-25'l remonti aitaks teha? Sai hülsid, rõngad, ploki kaaned ära vahetatud, kuid peale seda suitseb ning jõudu ka eriti ei ole. Rõngad said õiget pidi. Samuti pump, pihustid kontrollitud. Vaja oleks uuesti lahti võtta ning üle vaadata, mis valesti sai.
Vasta

(17-05-2017, 17:09 PM)marguspau Kirjutas:  Tere!

Kas keegi oskab Tartu kandis soovitada meest, kes T-25'l remonti aitaks teha? Sai hülsid, rõngad, ploki kaaned ära vahetatud, kuid peale seda suitseb ning jõudu ka eriti ei ole. Rõngad said õiget pidi. Samuti pump, pihustid kontrollitud. Vaja oleks uuesti lahti võtta ning üle vaadata, mis valesti sai.

pump võib ju korras olla ja ka pihustid,aga kui pritsehetk vale siis kaob jõud vast igal pajal,paika saab ilmselt kõrva järgi kuulates mootori häält.enne kui see kontrollitud pole siis jätaks mootoorir rahule.ksf unimüts sealkandis targem tegelane.
Vasta

(17-05-2017, 19:46 PM)muska71 Kirjutas:  
(17-05-2017, 17:09 PM)marguspau Kirjutas:  Tere!

Kas keegi oskab Tartu kandis soovitada meest, kes T-25'l remonti aitaks teha? Sai hülsid, rõngad, ploki kaaned ära vahetatud, kuid peale seda suitseb ning jõudu ka eriti ei ole. Rõngad said õiget pidi. Samuti pump, pihustid kontrollitud. Vaja oleks uuesti lahti võtta ning üle vaadata, mis valesti sai.

pump võib ju korras olla ja ka pihustid,aga kui pritsehetk vale siis kaob jõud vast igal pajal,paika saab ilmselt kõrva järgi kuulates mootori häält.enne kui see kontrollitud pole siis jätaks mootoorir rahule.ksf unimüts sealkandis targem tegelane.

Ma ei võta enam remonditeemasid teenusena ette. Ei tasu ära see vingumine ja kraaksumine - rääkimata tühisest kasumist.

Helista ilmarile 5182780 või Kaimile 5240640 ja suhtle. Ära palju vatra, sest tegemist elukutseliste t25 remontijatega ja jutu ajamise eest palka ei maksta.

Üldjuhul su mootor tuleb juppeks tagasi võtta ja siis uuesti kokku laduda.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta

(17-05-2017, 19:46 PM)muska71 Kirjutas:  
(17-05-2017, 17:09 PM)marguspau Kirjutas:  Tere!

Kas keegi oskab Tartu kandis soovitada meest, kes T-25'l remonti aitaks teha? Sai hülsid, rõngad, ploki kaaned ära vahetatud, kuid peale seda suitseb ning jõudu ka eriti ei ole. Rõngad said õiget pidi. Samuti pump, pihustid kontrollitud. Vaja oleks uuesti lahti võtta ning üle vaadata, mis valesti sai.

pump võib ju korras olla ja ka pihustid,aga kui pritsehetk vale siis kaob jõud vast igal pajal,paika saab ilmselt kõrva järgi kuulates mootori häält.enne kui see kontrollitud pole siis jätaks mootoorir rahule.ksf unimüts sealkandis targem tegelane.

Süüdet on samuti proovitud ühele ja teisele poole reguleerida Smile
Vasta

(17-05-2017, 20:14 PM)unimüts Kirjutas:  
(17-05-2017, 19:46 PM)muska71 Kirjutas:  
(17-05-2017, 17:09 PM)marguspau Kirjutas:  Tere!

Kas keegi oskab Tartu kandis soovitada meest, kes T-25'l remonti aitaks teha? Sai hülsid, rõngad, ploki kaaned ära vahetatud, kuid peale seda suitseb ning jõudu ka eriti ei ole. Rõngad said õiget pidi. Samuti pump, pihustid kontrollitud. Vaja oleks uuesti lahti võtta ning üle vaadata, mis valesti sai.

pump võib ju korras olla ja ka pihustid,aga kui pritsehetk vale siis kaob jõud vast igal pajal,paika saab ilmselt kõrva järgi kuulates mootori häält.enne kui see kontrollitud pole siis jätaks mootoorir rahule.ksf unimüts sealkandis targem tegelane.

Ma ei võta enam remonditeemasid teenusena ette. Ei tasu ära see vingumine ja kraaksumine - rääkimata tühisest kasumist.

Helista ilmarile 5182780 või Kaimile 5240640 ja suhtle. Ära palju vatra, sest tegemist elukutseliste t25 remontijatega ja jutu ajamise eest palka ei maksta.

Üldjuhul su mootor tuleb juppeks tagasi võtta ja siis uuesti kokku laduda.

Tänud Smile
Vasta

Pihustitorud said õieti peale ja pump 180 nihkes pole? Big Grin Toungue

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(17-05-2017, 21:04 PM)mlsluik Kirjutas:  Pihustitorud said õieti peale ja pump 180 nihkes pole? Big Grin Toungue

See sai ka üle vaadatud Smile
Vasta

(17-05-2017, 17:09 PM)marguspau Kirjutas:  Tere!

Kas keegi oskab Tartu kandis soovitada meest, kes T-25'l remonti aitaks teha? Sai hülsid, rõngad, ploki kaaned ära vahetatud, kuid peale seda suitseb ning jõudu ka eriti ei ole. Rõngad said õiget pidi. Samuti pump, pihustid kontrollitud. Vaja oleks uuesti lahti võtta ning üle vaadata, mis valesti sai.

Kas nukkvõlli juures pole käinud. Selline tunne nagu oleks nukkvõll ühe hamba jagu viltu.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Tere

Vanematüübi 25ega selline probleem ,et läheb käima, ja sureb koheselt välja. Peale seda ta enam starteri abiga käima ei lähe, ainult vedades. Milles võiks probleem olla?
Vasta

Õhk sees, KSP regu kinni, etteandepump hõre ja lekib, surveklapp peetis, filter umbe minemas või juba puruks, ...

Vigu võib mitu olla. Kas hakkas äkki või on vähehaaval süvenenud? Kas vedades käivitub kohe või tahab pikemat tirimist? Kas prahvatab kohe korralikult käima või alguses popsutab niisama poolkõvalt?  Kas starter veab korralikult üle survetakti või peab jaksitut dekoga aitama? Kas kütusesüsteem on tihe või leemendab kusagilt?
Vasta

Asi on vähehaavel süvenenud, varemgi käivitamisega raskusi olnud kuid siis on ikka käima läinud, kuid nüüd ei lähe koha peal üldse. Vedades käivitub suht kiiresti, kuid algul käib väga madalatel pööretel. Starter veab korralikult. Kütusesüsteemiga pole kunagi mingit probleemi olnud.
Vasta

Tundub et masinal kompressiooni vähe. Peab ämbriga juurde tooma Toungue Big Grin . Mootor kindlasti omadega läbi. See et ta vedades käima läheb, on see et vedades käib mootor kiiremini ringi ja pannakse nö sunniviisiliselt käima.

Ära tee väsinuna tööd, muidu vead kergelt tulema.
Vasta

Kompressioon mõõta, pihustid stendida, pritsehetk kontrollida.

Tulemustest ette kanda!

Cool
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne